Extérieur

HYATT house Parsippany-East – Avis

3 out of 5
HYATT house Parsippany-East
299 Smith Rd, Parsippany, NJ

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 1032 avis sur 1652." "
Note de 8 – Bien, d’après 410 avis sur 1652." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 103 avis sur 1652." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 53 avis sur 1652." "
Note de 2 – Terrible, d’après 54 avis sur 1652." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Myrtha

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon hôtel, propre et très spacieux.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 10 mars 2024
Myrtha, it's heartening to hear you found Hyatt House Parsippany to meet your expectations with its cleanliness and spaciousness. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back soon.

2/10 – Terrible

Mohamed

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Customer Service a répondu le 1 août 2023
We appreciate your feedback, Mohamed.Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the chance to share a more positive experience with you soon.

10/10 – Excellent

ginette

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Propreté et bon déjeuner
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Customer Service a répondu le 13 avr. 2023
Merci pour l'excellente critique, Ginette! Nous l'apprécions vraiment et nous sommes très heureux que vous ayez passé un séjour fantastique avec nous au Hyatt House Parsippany. Nous sommes très heureux d'apprendre que la propreté de l'hôtel et le petit-déjeuner ont également été des moments forts de votre séjour. Nous espérons que nous pourrons vous offrir un autre séjour très agréable à l'avenir!

8/10 – Bien

SAMI

Séjour de 7 nuits en août 2022

8/10 – Bien

IGOR JEAN CHA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Satisfaction
Sejour convenable ! Appartement confortable ! Rien à redire !
Séjour de 7 nuits en février 2022
Alicia N. Front Office Manager a répondu le 5 mars 2022
Hello! We are so glad you enjoyed your stay with us! We appreciate the positive feedback!

10/10 – Excellent

JoAnne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Really nice, comfortable hotel
Good breakfast, clean and comfortable full-equiped room, good service. It would have been fun to go to the swimming pool but we didn't have enough time there.. next time!
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Personnel très acceuillant et ce même lors d'arrivée tardive la nuit. Chambre bien équipée et très propre. Douche moderne mais pas de bain. Par contre matelas du sofa-lit est très mince et usé donc nous ressentons les ressorts. Superbe déjeuner comprenant des fruits frais et omelettes préparées sur mesure!
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Gino

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 – Excellent

Dominique, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belle hotel
Super service du personnel mais un peu envahi par un groupe de Rabin. Il ce croyait tous permis. Pas trop de gêne de leur part.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout était bien
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
L'hôtel est bien à part qu'il y a une senteur de nourriture dans la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018

10/10 – Excellent

Jacques

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Retour chez-nous
Arrêt en retour de la Floride. Je vais certainement m'arrêter l'an prochain.

10/10 – Excellent

stephane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Farhad

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Martin, Laval, Quebec (Canada)

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect stay!
Everything was perfect. The service, the room, the breakfast, the swimming pool, and the price! We will comeback for sure! Thx!

8/10 – Bien

laura, Montréal,Qc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pour une première fois ...
Nous avons été à cet hôtel en famille, tout était parfait l’accueil , le déjeuné, le check out ,j'ai même perdu nos passeports et le personnel de l’hôtel les on retrouver et me les avaient mis en sécurité dans le coffre pour moi. Ils sont très attentionnés . Le seul bémol, c'est que lorsque nous prenons une douche l’eau s' accumule jusqu'au cheville c'est désagréable il faudrait arranger ce petit problème. mais sinon c'est parfait je le conseil vivement .

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
parfait
on a passer 2 nuits et c’était super dans l'ensemble personnel très sympa propreté des chambres irréprochable endroit tres calme et pas difficile à localiser j'y retournerai sans hésiter

8/10 – Bien

Gabriela, Québec-Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'environnement extérieur de l'hôtel est agréable, fleuri, bien entretenu; La chambre était confortable et propre; On avait une belle vue vers la cour arrière où il y avait une piscine malgré que c'était fermé lors de notre séjour puisqu'il ne faisait pas encore assez chaud (fin avril 2013) Notre chambre avait une lit queen et un sofa lit, une cuisinnette equipée, le déjeuner était inclus et même un snack le soir ! On a bien apprecié;

10/10 – Excellent

Lionel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au calme et pas trop loin de New York
Environnement calme et bucolique, hôtel très propre et bien équipé, presque luxueux. Service absolument parfait de la part de tous les employés. Nous n'avons eu à critiquer que le bruit du groupe de climatisation qui résonnait dans notre chambre en particulier, mais on nous a _immédiatement_ donné une autre chambre tout aussi confortable. Nous avons été enchantés de notre séjour et nous descendrons à coup sûr dans ce même hôtel lors de notre prochaine visite à New York.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

Céline, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel Sierra Parsippany au New Jersey, près de NY.
Excellent hôtel pour une nuit de transition vers la Virginie. Loin des bruits de l'autoroute, tout en étant facile d'accès. Très bon retaurant/Pub à un peu plus d'un kilomètre. Toutefois il faut y aller en automobile, puisqu'il n'y a pas de trottoir pour s'y rendre en marchant.

8/10 – Bien

Vincent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I Dont like you have to pay for parking........other than that, hotel is cool.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 27 mai 2024
Vincent, thank you for your feedback. Hyatt House Parsippany appreciates your comments and is glad you found the hotel enjoyable overall. Your concern about parking has been noted. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Excellent

Lucia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Tusharkumar

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Good service and room is very nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Tusharkumar, thank you for your kind words. The team at Hyatt House Parsippany is thrilled to hear you enjoyed the service and your room. We're looking forward to welcoming you back.

6/10 – Acceptable

Alma

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
What i didn't like was that the pool was closed and it stated it was open. Thats why i made reservation there . To ise the pool.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 20 mai 2024
Alma, thank you for sharing your feedback. It's unfortunate that you were unable to use the pool during your stay, considering it was a key reason for your reservation. Your comments are important to us, and we will certainly review the information displayed to better align with guest expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide a more satisfying experience.

10/10 – Excellent

BARRY

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property was great. Room was clean and very comfortable. Only negative is that you have to pay for parking.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 19 mai 2024
Barry, thank you for the kind words about Hyatt House Parsippany. It is wonderful to hear that you enjoyed the comfortable and clean room. We appreciate your feedback regarding parking and will certainly take it into consideration. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Marlon, Dedham

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property for a short stay though it’s strange that you have to pay for parking separately.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 19 mai 2024
Marlon, thank you for sharing your thoughts. The Hyatt House Parsippany team is delighted you had a great stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Alejandro

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property had amble space in the deluxe room and convenient parking. Close to major rail transit transportation for going into NYC. Not much space for a friendly walk but definitely possible to walk next door to some local plaza. Would recommend for those wanting to visit NYC for a day and staying a reasonable distance away from the city.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 16 mai 2024
Alejandro, thank you for your kind words about Hyatt House Parsippany. It is wonderful to hear that you enjoyed the spacious deluxe room and found the parking convenient. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Excellent

Tusharkumar

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 15 mai 2024
Tusharkumar, thank you for your excellent rating. The team at Hyatt House Parsippany is thrilled to know you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back!

10/10 – Excellent

Arlene, Milford

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 14 mai 2024
Arlene, it's wonderful to hear that your stay at Hyatt House Parsippany was enjoyable. We sincerely appreciate your high rating and look forward to welcoming you back for another pleasant visit.

10/10 – Excellent

Yevgeniy

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 7 mai 2024
Yevgeniy, it's delightful to hear that your stay at Hyatt House Parsippany was satisfactory. We aim to provide excellent experiences and your positive rating signifies our success. We sincerely appreciate your feedback and we're eager to host you again in the near future. Thank you for choosing us.

10/10 – Excellent

ANTONIO, Rialto

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff, quiet hotel. Coffee and food within walking distance. 3rd time at this hotel and will definitely return.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Antonio, it's a delight to know you found the Hyatt House Parsippany quiet and conveniently located. We're glad you appreciate our friendly team members and the proximity to coffee and food establishments. Your continued patronage means a lot to us and we're eagerly waiting for your return visit!

4/10 – Médiocre

Jeremy

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Rundown location that charges $15/day to park in a wide open vacant lot.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Jeremy, we regret to learn about the dissatisfaction you felt with regard to the parking arrangements. While our parking space is designed to be ample and convenient, it seems we may not have met your expectations. We appreciate your input, as we are constantly seeking ways to improve guest experiences.

10/10 – Excellent

Bernadette

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Bernadette, thank you for giving Hyatt House Parsippany the highest rating on Expedia! We are thrilled that you had a superb experience. We hope to welcome you back for another stellar stay in the future.

2/10 – Terrible

Kerri

Voyage de couple
Points faibles : Commodités
I took my husband out for the weekend for his birthday! We had a nice dinner and stayed the night here. In the morning, I went down with him for lunch and unfortunately had a woman whi came down starting a bunch of drama and weird comments at me and my husband because apparently we looked at her when she spilled her milk and was walking around everywhere barefoot. She would not stop harassing us and even followed us up to our room recording by the way. No one helped or did anything in anyway. I calles the cops finally and they had arrived but they could not find her. The front desk woman had asked me to please talk to their manager to fix this situation and help us maybe fix this inconvenience. I finally agreed and what did he do, NOTHING. He had barely anything to say and in no way tried to fix this situation or satisfy his customers needs for this inconvenience. I understand that he couldnt take back what happened, but he did not care at all. I will not be going back or recommending them to anyone.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Dear Kerri,Thank you so much for being our guest, and happy belated birthday to your husband. I'm sorry that this negative interaction with another guest spoiled the end of an otherwise great stay. I do not know how exactly circumstances unfolded between you and the other guest but if our staff could have done more and did not, then I sincerely apologize for our lack of action. We truly value you as a guest and hope that you will reconsider staying. I would love to have the opportunity to help you with a future stay, and I strongly encourage you to contact me directly at the hotel the next time you are traveling to Parsippany.Vincent SammartineHotel Manager

8/10 – Bien

Marissa

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Marissa, thanks for choosing to stay at the Hyatt House Parsippany and for rating us. We are glad to know you had a satisfying experience. We're eagerly anticipating your next visit to make it even more remarkable.

8/10 – Bien

James

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 15 avr. 2024
We appreciate you sharing this positive rating, James!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Hyatt House Parsippany. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

10/10 – Excellent

Alexander

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 9 avr. 2024
Alexander, thank you for choosing Hyatt House Parsippany and for your top rating. We are thrilled you had a wonderful stay and we look forward to welcoming you back for another seamless experience.

10/10 – Excellent

Isoline

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 14 avr. 2024
Isoline, it's terrific to hear that you had a five-star experience at Hyatt House Parsippany. Thank you for your rating. We eagerly anticipate your next visit.

10/10 – Excellent

Tyray

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
It was very clean and well maintained compared to the first Inn I visited. Keep up the great work!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 21 mars 2024
Tyray, it's truly wonderful to read that you appreciated the cleanliness and well-kept quality of Hyatt House Parsippany. We really value your words of encouragement for our team to keep doing an excellent job in maintaining our hotel. Your satisfaction is our greatest reward. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Excellent

lina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
everything was good
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 19 mars 2024
Lina, it's wonderful to hear that your stay at Hyatt House Parsippany met your expectations. We appreciate your feedback and look forward to the opportunity to serve you again soon.

10/10 – Excellent

Samuel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wish parking was free. Any reason that it is not?
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 12 mars 2024
Samuel, we appreciate your positive feedback about Hyatt House Parsippany and understand your comments about the parking situation. For several reasons, including security and maintenance, there's a nominal fee attached. We believe our competitive parking cost aligns with providing the best service and experience possible for our guests. Your understanding in this instance is greatly appreciated. We look forward to hosting you again in the near future.

8/10 – Bien

Mia

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
That i had to pay for parking 😒
Séjour de 2 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 3 mars 2024
Mia, thanks for sharing your feedback. We understand that the parking situation may have been unexpected. At Hyatt House Parsippany, all tariffs are outlined prior to booking to maintain transparency. We're grateful for your understanding and look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Jim

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Couple of nights away.
Very large rooms. Extremely clean. Convenient location. Definitely checked all the boxes for a couple of nights away.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 26 févr. 2024
Jim, it's delightful to hear that Hyatt House Parsippany wholeheartedly met your expectations! We're thrilled you enjoyed our spacious accommodations, spotless surroundings, and handy locale. Evidently, we seem to be a perfect match for your short trips. We eagerly anticipate your return for another satisfying visit soon.

2/10 – Terrible

Poornanithila

Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Service a répondu le 21 mars 2024
Poornanithila, we noticed you recently rated your stay and it appears we did not meet your expectations. We value all guest feedback and continuously strive to improve our offerings and service. We'll examine our services to see where we may have missed the mark. Do please consider giving us another chance, we would like an opportunity to give you a more enjoyable experience.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Great but paid for parking :(
The hotel was amazing, but shame on them for charging for parking. $15 a day and it was in a place that parking was not at a premium. I've never paid for parking in a hotel like this. Because of that, I would have to really consider staying there again. The hotel was lovely, and the people were excellent, but I'm disappointed in Hyatt for charging parking.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 18 févr. 2024
Anonymous, it's great to hear that you found Hyatt House Parsippany amazing and appreciated our dedicated colleagues. We understand your concerns about the parking fee, which is implemented to maintain the quality and safety of the amenity. We'll certainly note your feedback as we continue to improve guest experience. We hope you'd consider us again and we promise to strive to make your next stay worth it.

8/10 – Bien

Claire

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Hyatt
The front desk staff were very helpful. My room was great.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Customer Service a répondu le 5 févr. 2024
Claire, it's great to hear that you found our team members at the front desk to be very helpful and your room to be effectively accommodating. At Hyatt House Parsippany, we aim to provide excellent service, and we look forward to your return.

10/10 – Excellent

Andreina

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelent
Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Service a répondu le 3 févr. 2024
Andreina, thank you for sharing your experience at Hyatt House Parsippany. It's wonderful to hear you found our services to be excellent. We appreciate your feedback and we're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Bhagya

Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Customer Service a répondu le 21 mars 2024
Bhagya, it's wonderful to hear that your experience at Hyatt House Parsippany was enjoyable. We are grateful for your top-rated scoring on Expedia. We genuinely look forward to welcoming you back for another pleasant stay.