Vue de la chambre

Park Hyatt Paris - Vendome – Avis

5 out of 5
Park Hyatt Paris - Vendome
5 Rue De La Paix, Paris, Paris

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 145 avis sur 197." "
Note de 8 – Bien, d’après 39 avis sur 197." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 7 avis sur 197." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 4 avis sur 197." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 197." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

Audrey

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super !!! très bel hôtel
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Cécile Delmotte, Guest Relation Manager a répondu le 29 juin 2021
Bonjour Audrey, merci beaucoup pour votre appréciation et pour cette ultime note de 10, votre satisfaction est notre plus belle récompense! A bientôt dans votre résidence parisienne, nous serons toujours ravis de vous recevoir.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bel hôtel, personnel soigneux et agréable.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement a répondu le 21 juin 2021
Bonjour et merci beaucoup pour votre commentaire, nous apprécions sincèrement votre soutien et votre retour positif sur votre expérience. Toute l'équipe de l'hôtel espère vous recevoir à nouveau prochainement.

8/10 – Bien

Vincent

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
il y a mieux...
Sympa ! Cependant je ne pense pas y retourner. Évitez la 236, Le carrelage au sol de la salle de bains est cassé, ce qui n’est pas vraiment normal dans un établissement de ce genre. La chambre était quelque peu désuète. J’avais fait une demande à l’arrivée, je l’attends toujours. Bref. On gardera en souvenir l’excellence du bar et de la restauration. Il est facile de trouver mieux ! J’aurais essayé le Park hyatt.
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 20 oct. 2020
Cher Vincent, Je tiens à vous remercier pour le temps accordé à la rédaction de cet avis sur Expedia, recevoir les retours de nos clients est extrêmement utile dans la recherche permanente d'un service d'exception. Je vous prie d'accepter mes plus sincères excuses pour les problèmes rencontrés avec votre chambre en particulier le sol de votre salle de bain, ainsi que votre demande à l'arrivée qui est regrettablement restée sans réponse. Cela ne reflète absolument pas notre degrés de service, et vous pouvez être certain que je ferai le nécessaire afin que cela ne se reproduise plus. Je suis cependant très heureux de lire que vous avez apprécié l'excellence du bar et de notre offre de restauration. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, Très sincèrement, Claudio Ceccherelli, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 – Excellent

Nicolas, Montpellier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sublime
Un séjour de rêve en amoureux.
General Manager a répondu le 17 nov. 2016
Cher Nicolas, Je tiens à vous remercier très sincèrement du temps accordé à la rédaction de cet avis. Je suis enchanté de lire que vous avez vécu un séjour de rêve en amoureux dans notre Résidence Parisienne. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, Très sincèrement, Claudio Ceccherelli, General Manager

8/10 – Bien

pastourelle, londres

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grand luxe et design mais service insuffisant
Tres bonne experience avec cependant un bemol: en arrivant a 13h30 ma chambre n'etait pas encore nettoyee, et le soir a 11h30 les rideaux des 4 fenetres n'etaient pas tires. On m'avait donne deux lits simples au lieu d'un double. J'ai appele la reception pour qu'on m'apporte un chargeur : impossible parait-il. Donc un service decevant malgre un personnel tres poli.
Alessandro Cresta a répondu le 24 janv. 2015
Cher pastourelle, Merci d’avoir pris le temps de rédiger cet avis sur notre résidence parisienne. Recevoir les retours de nos clients nous aide dans la recherche permanente d’un service d’exception. Je suis sincèrement désolé du désagrément provoqué par l’attente de votre chambre et des soucis que vous avez rencontré avec le lit ou les rideaux. Soyez assuré que je transmettrai personnellement vos commentaires aux départements concernés afin qu’ils veillent à ce que de tels soucis ne se reproduisent pas. Dans l’attente de vous recevoir à nouveau, Très sincèrement, Alessandro CRESTA, Directeur

10/10 – Excellent

fabienne, cannes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
établissement exceptionnel
personnel charmant, chambre impeccable. juste regretté de ne pouvoir dîner au restaurant Pure qui était complet. réservation obligatoire pour la prochaine fois

10/10 – Excellent

ALICIA MARIBEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente personal
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Gorka Bergareche, Directeur Général a répondu le 16 mai 2024
Chère Madame Maribel, Je vous remercie pour avoir pris le temps de nous laisser un commentaire en ligne. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espère sincèrement avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau très rapidement. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Daniel, Walnut Creek

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Gorka Bergareche, Directeur Général a répondu le 16 mai 2024
Cher Daniel, Je vous remercie pour avoir pris le temps de nous laisser un commentaire en ligne. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espère sincèrement avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau très rapidement. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Kemal

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The management and all the staff are very friendly and polite, always trying to make me feel comfortable. I feel like at home. Thank you very much..
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Benjamin Saunders - Duty Manager a répondu le 21 mars 2024
Dear Mr. Kemal, Thank you very much for taking the time to review the Park Hyatt Paris Vendome on Expedia. I am very pleased to read that your experience was made even more enjoyable by the staff and management teams that went beyong and above to really impact your stay. We are looking forward to welcoming you back for another stay with us soon, Kind regards,

10/10 – Excellent

Kemal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was amazing with them
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Benjamin Saunders - Duty Manager a répondu le 28 janv. 2024
Dear Kemal, Thank you very much for taking the time to complete our Guest Satisfaction survey. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. We are looking forward to welcoming you back in Paris in a not too distant future! With my warmest regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Benjamin Saunders - Duty Manager a répondu le 28 janv. 2024
Thank you very much for taking the time to complete our Guest Satisfaction survey. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. We are looking forward to welcoming you back in Paris in a not too distant future! With my warmest regards,

4/10 – Médiocre

Taiji

Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Gorka Bergareche a répondu le 28 déc. 2023
Dear Taiji, Thank you for sharing your feelings with us about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. I am sorry to read we didn’t meet your expectations. We take into account your remarks and will take the necessary measures to improve our level of service. Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you again to offer you a memorable experience at our property. Best regards,

10/10 – Excellent

lisa

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Gorka Bergareche - General Manager a répondu le 4 nov. 2023
Dear Ms. Lisa Thank you very much for taking the time to complete a Guest Satisfaction survey on Expedia I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,

10/10 – Excellent

Hirokazu

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Gorka Bergareche - General Manager a répondu le 4 nov. 2023
Dear Mr. HirokazuThank you very much for taking the time to complete a Guest Satisfaction survey on Expedia I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,

10/10 – Excellent

Hirokazu

Points forts : Propreté, service et personnel
特にコンシェルジュサービスが良い
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Gorka Bergareche a répondu le 19 sept. 2023
Dear Hirokazu,Thank you very much for taking the time to post a review on expedia. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team and especially with our concierge team.I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka BergarecheGeneral Manager

10/10 – Excellent

DAISUKE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
ちょっとレベルが違いすぎる。 コネクティングルームに泊まったら、全てウォシュレットついていて感動した。 古い設備の5つ星もいいが、やはりこのホテルくらい新しいところで5つ星のところは、本当に設備が素晴らしい。 もちろんサービスも最高でした。
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Gorka Bergareche a répondu le 14 sept. 2023
Dear Daisuke,I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka BergarecheGeneral Manager

10/10 – Excellent

Frank

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Marcos Romero is a gem. He greeted us as we arrived and each day met us at breakfast to wish us a wonderful day and to encourage us to reach out if we needed anything.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Gorka Bergareche - General Manager a répondu le 15 mai 2023
Dear Frank, Thank you very much for taking the time to write us an online review on Expedia. I am delighted to read that your enjoyed your stay thoroughly at the Park Hyatt Paris Vendome! I will share with Marcos, your wonderful comments. I am looking forward to welcoming you back soon at the Park Hyatt Paris Vendome! Kind regards, Gorka Bergareche General Manager

10/10 – Excellent

Kemal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything it was amazing with them
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Gorka Bergareche - General Manager a répondu le 8 mai 2023
Dear Kemal, Thank you very much for taking the time to leave us a review of expedia. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka Bergareche General Manager

10/10 – Excellent

Aleksandr, brooklyn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location, great service, awesome accommodations
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Gorka Bergareche - General Manager a répondu le 16 mars 2023
Dear Aleksandr, Thank you very much for taking the time to respond the expedia survey. I am very pleased to see that you had a very enjoyable stay at the Park Hyatt Paris Vendome. Your positive feedback is most encouraging and I will be sure to have this shared with the teams. We really hope to have the pleasure of welcoming you back very soon again at your parisian residence! Kind regards, Gorka Bergareche General Manager

10/10 – Excellent

KKANBU

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Gorka Bergareche, Directeur Général a répondu le 16 nov. 2022
Dear Kim,Thank you for taking the time to publish your review following your stay at Park Hyatt Paris – Vendôme.We are more than happy to read that we have managed to let you live an enjoyable experience.We really hope to welcome you back in your Parisian Residence during your next stay in Paris!Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Gorka Bergareche, General Manager a répondu le 28 sept. 2022
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to publish this wonderful review following your stay at Park Hyatt Paris - Vendôme! We hope to welcome you back very soon in our Parisian Residence.Best regards,

10/10 – Excellent

Georgina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Gorka Bergareche, General Manager a répondu le 4 août 2022
Dear Georgina, We would sincerely like to thank you for taking the time to publish your review following your stay at Park Hyatt Paris – Vendôme. We are more than happy to read that you enjoyed your stay among us. We look forward to welcoming you back very soon in your Parisian Residence. Best regards,

6/10 – Acceptable

Steven

Voyage de couple
Bit run down way overpriced for what it is
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Gorka Bergareche, General Manager a répondu le 25 juill. 2022
Dear Steven, Thank you for sharing your feelings with us about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. I am sorry to read we didn’t meet your expectations. We take into account your remarks and will take the necessary measures to improve our level of service. Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you again to offer you a memorable experience at our property. Best regards,

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 – Excellent

Jose

Séjour de 6 nuits en juin 2022
Gorka Bergareche, General Manager a répondu le 9 août 2022
Dear Jose, Thank you very much for taking the time to share this great review about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Excellent

yong

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay
Séjour de 8 nuits en mai 2022

10/10 – Excellent

Yin Fei

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely overall
Wonderful experience as usually. I have always chosen park Hyatt when I am in Paris.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

Vladimir

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
location, service
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Cécile Delmotte, Guest Relations Manager a répondu le 16 nov. 2021
Dear Sir, thank you for your feedback. We are delighted to read you appreciated our location and service. We hope to have the chance to welcome you back soon in your Parisian residence, Best regards

10/10 – Excellent

david

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice. Staff was great. Good size room. Still very expensive
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Delphine Cravotto, Hotel Manager a répondu le 16 nov. 2021
Dear Sir, thank you for taking the time to send us your feedback, it goes straight to our heart. We are glad you enjoyed our staff and your room. We understand your comment about our rates, unfortunately they are indexed to the value of luxury Parisian hotels during this period and the quality of our services. We hope to welcome you back soon, Best regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement a répondu le 24 août 2021
Your 10 out of 10 is very appreciated, thank you very much and we hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location, Location, Location! The Staff was beyond exemplary. My only MINOR issue was the flushing of the toilet.
Séjour de 12 nuits en juillet 2021
Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement a répondu le 9 août 2021
Thank you so much for your feedback, it means a lot for us. Our utmost priority is to get satisfaction from our guests and it is always a true joy when we receive a positive comment! Also, we are very delighted to have such a perfect location, it helps a lot to create an unforgettable stay in the City of Lights. Finally, please be sure we will manage closely the technical issues in your room with our teams. We hope to welcome you again soon, have a lovely summer

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is the best every hotel i lived in my whole life.. very luxury and fancy hotel , staff and location. Without any thinking it will be my only option in Paris.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 5 août 2021
I sincerely thank you for taking the time to write this wonderful review following your last stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. I am delighted to read that you enjoyed our kindly and exceptional staff, the refinement of our interior design and our ideal location. We hope to welcome you again very soon in your Parisian Residence! Best regards

10/10 – Excellent

Ove

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Garantert et bra Paris-opphold på Park Hyatt Paris
Fantastisk hotell med eksepsjonell service, store behagelige rom med super beliggenhet sentralt i Paris
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement a répondu le 27 juill. 2021
Vi er glade for at du hadde en så tilfredsstillende opplevelse mens du bodde hos oss, tusen takk for kommentaren som varmer hjertene våre i løpet av denne vanskelige tiden! Vi håper å ønske deg velkommen snart igjen til din parisiske bolig. Med våre oppriktige hilsener,

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
The hotel is a Paris classic but needs some freshening up. Feels a bit dated and we were surprised at the foul smell coming from the plumbing in the bathroom. It smelled like a s enticed tank and the bad odor permeated the room as well. It’s definitely a deal breaker for us. I can’t imagine all the rooms smell like this.
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement a répondu le 21 juin 2021
Good morning, we are paying very serious attention to your comment and we are sincerely sorry to hear this feedback on your experience with us. Our teams are present at the hotel to accompany you throughout your stay, we would have been there to find a solution to this inconvenience in your room. Please believe in our devotion, providing our customers with the best service is our top priority. With all our apologies.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2021
Cécile Delmotte, Guest Relation Manager a répondu le 29 juin 2021
Thank you for this great evaluation note, we are delighted you enjoyed your experience with us.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
スタッフの方のサービースもあた、部屋の清潔さ、朝食、全て満足です!ありがとうございました。
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 20 oct. 2020
Dear Anonymous, Many thanks for taking the time to share your recent experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are glad to read that you appreciated your stay with us and particularly your breakfast, the cleanliness of your room as well as the service of our attentive team. Our staff is dedicated to providing you an incomparable level of personalized service and we are more than happy to read that we met your expectations. We hope to welcome you again very soon at your Parisian Residence. Best regards, Claudio Ceccherelli, General Manager

10/10 – Excellent

Kostandina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Always a pleasie
Another wonderful stay at Park Hyatt Paris. The staff is always so hospitable and checks in to make sure if there is any way they can be more accommodating. The rooms are lovely with the most spacious bathrooms ever. Upon leaving we stored our bags because we had an evening train departure, upon picking up our bags we were informed my daughter had left her necklace in the room safe. We were very grateful for that as she had completely forgotten about it. Also they filled my daughters request to surprise me with champagne and sweets for my birthday. It was a wonderful stay. We will be back again next time in Paris!
Lovely room
Birthday surprise
Séjour de 2 nuits en février 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 6 mars 2020
Dear Kostandina, What a pleasure to read a review as glowing as yours! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us, especially for your birthday. It’s a real pleasure to read that you appreciated our attentive staff which is dedicated to providing you an incomparable level of personalized service and we are more than happy we met your expectations. Obviously we will share your full of praise comments with the whole team of Park Hyatt Paris-Vendôme! We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future in your Parisian residence ! Most sincerely, Claudio Ceccherelli, General Manager

10/10 – Excellent

Maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 6 mars 2020
Dear Maria, Many thanks for taking the time to share your recent experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. It's a pleasure to know that you appreciated your stay with us and we hope to welcome you very soon in your Parisian residence. Best Regards. Claudio Ceccherelli, General Manager

8/10 – Bien

Ririri, 日本

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
チェックアウト後空港までのタクシーを手配していただいたのですが、空港到着後クレジットカードの使えないタクシーだったことが判明しました。こちらは旅行者なので帰国時に現地の現金を多く持っていることはほとんどないと思うのです。クレジットカードで支払いをしようとすると現金のみと言われ、ATMでキャッシングする様に指示されました。キャッシングは手数料もかかりますし、空港到着後に手間もかかりました。旅の最後にケチがついてしまい残念な気持ちでいっぱいです。自身でタクシーに乗る際はクレジットカードが使えるか確認していましたが、ホテル側が手配してくれたということに安心しきってしまっていました。とても悲しいです。 ホテル自体はとても快適に過ごせました。
Séjour de 1 nuit en février 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 27 févr. 2020
Dear Ririri, We're sorry to read that you've had problems with the Taxi we booked for you. Indeed all Parisian taxis have the obligation to take the customer's credit card, this is why we did not specify when ordering. You have accidentally stumbled upon a dishonest taxi and we sincerely apologize for the inconvenience caused. However, we hope that you had a good stay with us and that we will have the pleasure to welcome you very soon in your Parisian residence. Sincere greetings, Claudio Ceccherelli, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location cleanness friendly staff. Paris, what can I say Oaris is Paris
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 11 févr. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your review about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy that you appreciated the professionalism of our teams, and the central location of our Parisian Palace. We would be delighted to welcome you again for another Parisian special stay.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
レストランで忘れ物をしましたが、部屋に届いておりました。朝ごはんも美味しく、STAFFも皆さん暖かく、丁寧な対応していただきました!
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 29 janv. 2020
Dear guest, Many thanks for taking the time to share with us your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. It is a pleasure to read that you appreciated the kindness of our staff and our professionalism. We would be delighted to serve you again during another Parisian stay. Best regards,

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 21 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Most sincerely,

10/10 – Excellent

Michail

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 29 janv. 2020
Dear Michail, Thank you very much for taking the time to share your review about your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We would be delighted to welcome you again soon at your Parisian Residence. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 21 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Most sincerely,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Top Ausstattung, grosszügige Räumlichkeiten, sehr schönes Bad und WC-Anlagen mit Closomat
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 21 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy that you enjoyed all our facilities and the space of your room during your stay. We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Most sincerely,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 21 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy that you enjoyed your stay at your Parisian Palace. We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Most sincerely,

10/10 – Excellent

Vahid

Séjour de 5 nuits en décembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Claudio Ceccherelli, General Manager a répondu le 19 déc. 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy to learn that your stay met your expectations. Best regards, Claudio Ceccherelli, General Manager