Note fondée sur 986 évaluations vérifiées

3,7 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 avr. 2023
La vue extérieur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour la note élogieuse, Sylvain !Nous sommes ravis que vous ayez vécu une expérience aussi fantastique au DoubleTree Golf Resort Palm Springs ! C'est formidable de savoir que nous vous avons laissé une merveilleuse impression et que vous avez apprécié notre vue imprenable. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 févr. 2022
Chambre spacieuse, personnel accueillant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir partagé cette merveilleuse critique avec nous, Julie! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un séjour aussi agréable au DoubleTree Golf Resort Palm Springs ! Ce fut un plaisir de vous accueillir. C'est formidable de savoir que nos chambres spacieuses et notre personnel formidable ont eu un impact aussi positif sur votre séjour. Nous aimons offrir à nos clients des équipements et des services de qualité et nous sommes heureux que vous ayez eu tout ce dont vous aviez besoin. Merci encore pour le partage !
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Rapport qualité prix médiocre

Publié le 23 déc. 2021 sur Hotels
Notre séjour fut convenable, mais le service à l’hôtel a beaucoup baissé. Le bar n’est ouvert qu’à partir de 17 heures. La chambre est nettoyé au bout du troisième jour, ce qui n’est pas convenable pour un séjour de deux jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour la note de 8/10, Rémi ! Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et que vous ayez apprécié notre propriété. Il est regrettable que vous ayez rencontré de tels problèmes avec nos services, nos horaires et nos protocoles d'entretien ménager actuels. Nous sommes déçus de ne pas avoir pu répondre à vos besoins et résoudre le problème. Nous nous tenons à un niveau plus élevé. Nous répondrons à votre préoccupation avec notre équipe à l'avenir. Nous visons l'excellence et nous sommes impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt !
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Olympia

Publié le 18 avr. 2024
The property is dated which isn't always bad, but the pool, spa and grounds where dirty. The room was fairly clean but the AC really didn't work. We ate breakfast at the hotel. It was the standard Hilton buffet and was a little pricey. The eggs and other items where cold. Overall, it didn't have a resort feel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Peter, it's unfortunate to hear that your recent stay did not live up to expectations. We're usually recognized for our well-kept accommodation, however, it seems we fell short in this instance, particularly regarding your experience with the air conditioning system and the overall cleanliness of the grounds. Similarly, it's disheartening knowing that our culinary offerings did not meet the mark. We'll definitely address these concerns with our team members to provide a better experience for our future guests. We hope that we might have another opportunity to provide a more gratifying experience.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 avr. 2024
Great area to stay. Short drive to Palm Springs and surrounding hiking trails. Definitely worth getting a room with a beautiful view of the mountains and golf course. We enjoyed the patio area, large pool, and being able to use the bikes. We would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Anne, thank you for sharing your experience at DoubleTree Golf Resort Palm Springs. We're pleased to know you enjoyed the convenience of our location, the picturesque mountain views and golf course, as well as our outdoor amenities like the pool and bicycles. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 avr. 2024
The overall property was nice (room size, cleanliness) and was very family friendly. However, they need to upgrade the AC unit as our room was stuffy. A friend was staying in another room and experienced the same. They also need to switch to a smart TV system so guests can order/watch movies. Finally, there is one kitchen that serves the same and very limited menu throughout the property - despite them advertising having different restaurants on the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Monica, your feedback is appreciated. It's encouraging to know you enjoyed DoubleTree Golf Resort Palm Springs' spacious rooms and cleanliness. We acknowledge your points about room temperature control and entertainment options, your comfort is important to us. Your suggestions about our menu offerings are duly noted. We strive for diversity with our cuisine selection. Thank you for helping us improve our guest experience, and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 avr. 2024
Nice golf resort. Calm and safe. Nice service staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Emanuel, it's wonderful that you appreciated the tranquil and secure atmosphere at DoubleTree Golf Resort Palm Springs. We're enthusiastic that our team provided nice service that added to your experience. We hope to welcome you back to our golf resort for another fantastic stay in the future.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 avr. 2024
Check in was at 4 but our room is not ready until 7 PM. Paid extra for a fire pit in our patio but the fire pit did not work. It was cold and our heater did not work either. Had to sleep with my jacket on. The room clean staff mentioned being understaffed. The breakfast buffet was mediocre. Very limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nestor, we regret to read about the issues you experienced during your stay. It's unfortunate to hear that your room was not ready on time and that the features paid for did not meet your expectations. We want all our guests to enjoy each aspect of their stay, and we apologize that there were shortcomings in our services. We appreciate your feedback about the breakfast buffet and the comments about our team members. Your input plays a vital role in our continuous efforts to improve guest experience. We hope you will give us a chance to offer you a better stay in the future.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 avr. 2024
We found bugs on the bed, little worms and we immediately left the hotel ! Terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, Braulio.We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns with our team moving forward.We would love to have you back so that we can share a better experience with you. We are looking forward to that chance.