Bureau, fer et planche à repasser, literie fournie, réveille-matin

Comfort Inn & Suites Page at Lake Powell – Avis

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 565 avis sur 1004." "
Note de 8 – Bien, d’après 308 avis sur 1004." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 79 avis sur 1004." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 30 avis sur 1004." "
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 1004." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Etienne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
bon rapport qualité prix
salle de petit déjeuner exiguë
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel Manager a répondu le 23 déc. 2023
Dear Etienne,Thank you for the positive rating and acknowledging the value of the money. We appreciate your feedback about the cramped breakfast room; we'll take this into consideration for improvements. We're glad you had an overall good experience, and we hope to welcome you back for an even better stay.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

MICHEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon accueil, prestation très correcte et au milieu de tout, resto, sites d’intérêt, tour operators etc… Grande chambre propre et comfortable, piscine et salle de sport ok. Seul point noir dans toutes ces chaînes d’hôtel, le breakfast qui est assez minimaliste…. A recommander
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Manager a répondu le 8 août 2023
Dear MICHEL,Thank you for taking the time to share your experience! We're glad to hear that you enjoyed your stay with us and found our location, rooms, and amenities to be satisfactory. Your feedback regarding the breakfast is noted, and we appreciate your recommendation. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Richard

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel d’un bon rapport qualité / prix
Chambre spacieuse bien équipée Grand lit confortable Nous avons apprécié le petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hotel Manager a répondu le 4 juill. 2023
Dear Richard,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your spacious and well-equipped room, as well as the large, comfortable bed. We're also glad that you had a pleasant breakfast experience. Providing a comfortable and enjoyable stay is important to us, and we appreciate your review. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Loubna

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé pour visiter Antelope Canyon et Horseshoe bend. Les deux sont très proches. Pratique : un grand supermarché juste en face, une station essence et de quoi se restaurer. Seul bémol, la première personne à l'accueil à laquelle nous avons eut à faire n'était pas très aimable ni souriante. Je lui ai demandé si nous pouvions avoir la chambre un peu plus tôt car fatigués et malade à cause de la chaleur, elle a dit non (à 1 près) et ne m'a même plus écouté, elle repartait de l'accueil et j'ai dû lui demander de m'accorder encore une seconde le temps que je finisse ma phrase !
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 – Bien

Laurent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hôtel récent très bien situé à Page. Notre chambre était très grande et avait un balcon (comme demandé) mais aucune chaise sur le balcon (pas très pratique si on veut s'asseoir). Le petit déjeuner était plus que correct.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Ludovic, Nouméa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Motel de qualité avec des bons équipements, petit déjeuner correct pour le prix de cette chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 – Excellent

Laurence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix
Établissement propre bien situé. Literie confortable. Petit déjeuner de qualité quelques tables supplémentaires seraient les bienvenues.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fait le job et bon emplacement
Hotel satisfaisant mais bon emplacement pour les vidites mais le cadre n’est pad idyllique 😊
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

Stéphanie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 – Bien

barbara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très agréable à Page
Hôtel dans la zone nouvelle de Page Piscine très agréable, chambre spacieuse et petit dej copieux
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s all good merci beaucoup chambre spacieuse s et confortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 – Bien

Adeline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

aurélie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Cathy

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Grande chambre spacieuse et confortable. Petit déjeuner copieux. Dommage que la réceptionniste ait eu un comportement désagréable dès notre arrivée pour une petite histoire de télécommande TV qui ne marchait pas .
Séjour de 2 nuits en mai 2019

10/10 – Excellent

jean

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 – Bien

Roxane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bon hôtel
Bel hôtel, chambre très spacieuse, bon petit déjeuner et jacuzzi !
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La piscine n'est pas chauffé, ce qui est compliqué en février...
Séjour de 2 nuits en février 2019

4/10 – Médiocre

Nicolas

Emplacement au milieu d'une zone d’hôtels et de fast-food. Proche des attractions touristiques de la région. Pratique pour quelque jours. Il y a pas mal de petites attentions dans l’hôtel. Café et thé à disposition, micro ondes et frigo dans la chambre, wi-fi gratuit, salle de gym (2 appareils remplis de poussière et en mauvais état, mais ils sont la...), piscine. Petit déjeuné gratuit mais pas terrible. Chambre vieillotte, mais surtout insonorisation nulle! on entend les voisins marcher et parler, les portes claquer ou les gens qui parlent au pied de l’hôtel. De mon point de vue, ce n'est pas acceptable pour un hôtel. Pas obligé d'avoir une déco et un service 4 étoiles, mais pouvoir assurer une bonne nuit de sommeil à ses clients me parait être une base indispensable.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

8/10 – Bien

Delphine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 – Excellent

christophe

belles prestations
séjour en famille (2 adultes et 2 adolescents), nous avions réservé une chambre pour 4.Très belles prestations avec déco soignée, chambre spacieuse et literie confortable. Salle de bain très propre également. Petit déjeuner copieux et varié. Machine à laver le linge à disposition.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 – Bien

Sébastien

Très bien
Hôtel correspondant à la gamme de prix que nous voulions . Le petit déjeuner est inclus ce qui n est pas négligeable aux USA .
Séjour de 2 nuits en août 2018

2/10 – Terrible

Rebecca

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Our room had black mold growing on the wall in the bathroom. Filthy dirty bathroom.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Nikhil Pradeep

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Nikhil Pradeep,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Halina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Halina,I want to thank you for sharing such encouraging feedback by giving it a 5-star rating. Your appreciation motivates us to strive harder to provide the best services and excel in what we do. Providing great hospitality is our goal and something we take great pride in. We look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Manager

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Erika,Thank you for the excellent rating! We're thrilled to hear that you found our hotel to be clean during your stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is one of our top priorities. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay soon! If there's anything else we can do to make your next visit even better, please let us know.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Every thing
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 7 mai 2024
Dear James,Thank you for your perfect rating! We're delighted to hear that everything met your expectations during your stay. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

HLA, Tracy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear HLA,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us! We're glad to hear that you found our location convenient. We appreciate your review and hope to welcome you back again soon!Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Tim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Property in & around hotel was clean & nice however the beds were very uncomfortable and did not receive maid service.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 3 mai 2024
Dear Tim,Thank you for your feedback. We're glad you found the property and surroundings clean and pleasant. We apologize for any discomfort caused by the beds and for the oversight in maid service. Your comments are valuable, and we'll address these issues to ensure a better experience for future stays.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Alica

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 19 mai 2024
Dear Alica,Thanks for choosing our hotel for your stay and the 5 stars you have given us based on our experience. I hope you had a wonderful experience with us. Please visit us again. Sincerely,Hotel Manager

10/10 – Excellent

John

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 19 mai 2024
Dear John,Thanks for staying with us and giving us a 5-star rating. We appreciate your awesome feedback. I hope you will visit us again soon for another memorable stay.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Marilyn, Avon Lake

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The receptionist was great. He gave an excellent recommendation for dinner and showed us a short cut to walk there.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 26 avr. 2024
Dear Marilyn,Thank you for your feedback and positive rating! We're glad to hear that the receptionist provided excellent service and helpful recommendations during your stay. It's fantastic that they were able to assist you with finding a great dinner spot and even showed you a shortcut to get there. We appreciate your recognition of their efforts and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Mariano

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Area was clean. Room was good. Breakfast had hot food. Lots of dining options around. Everything was as expected.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear Mariano,Thank you for your feedback! We're glad to hear that the area, room, and breakfast met your expectations and that you found plenty of dining options around. We appreciate your comments and look forward to welcoming you back again soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear Luis,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that everything met your expectations during your stay. If there's anything specific you enjoyed or if there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know. We look forward to welcoming you back again soon!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Marie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convenient location on the south end of town right off the traffic circle. Rooms are clean and consistent with the Comfort Inn standard. Full hot breakfast was great, there are two waffle makers that make dollar sized waffles, great for sharing or making a half order. The large box style coffee makers I've seen at a few Comfort Inns make the worst coffee though so plan to get coffee elsewhere. This location is across from a loud talking car wash and if your room is on the south side of the building you can hear the speaker giving instructions when a car goes through.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear Marie,Thank you for sharing your feedback with us! We're pleased to hear that you found our hotel's location convenient and that our rooms met your expectations for cleanliness and comfort. It's great to know that you enjoyed our full hot breakfast, especially the option to make dollar-sized waffles. We appreciate your feedback about the coffee makers, and we'll certainly look into ways to improve the coffee experience for our guests. We apologize for any inconvenience caused by noise from the nearby car wash; please don't hesitate to let us know your preferences for room location during your next stay, and we'll do our best to accommodate you. We value your input and hope to welcome you back for another enjoyable stay soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff who were ready to help with questions and directions.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear James,Thank you for the perfect rating! We're delighted to hear that our friendly staff could assist you with questions and directions during your stay. Providing exceptional service is our priority, and we're thrilled that our team's efforts contributed to your positive experience. Your feedback means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Rey, Grand Terrace

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to shopping center..safe area and professional service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 14 avr. 2024
Dear Rey,Thank you for your excellent review! We're glad to hear that our hotel's proximity to the shopping center and its safe location met your needs. Providing professional service is important to us, and we're delighted that you were satisfied with your experience.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future! Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Suetngan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Located just off the highway making visits to various places convenient. Walmart is just opposite the road and another small mall with Safeway is just 5-8 min drive away.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Bostjan

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 30 avr. 2024
Dear Bostjan,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Patricia A

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The employee checking me in was very helpful and kind.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 10 avr. 2024
Dear Patricia A,Thank you for your feedback and for rating your stay a perfect 5 out of 5! We're delighted to hear that the employee who checked you in was very helpful and kind. Providing excellent service and creating a positive experience for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations in this regard. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future! Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

DAVID, EASTLEIGH

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice room, friendly staff, good breakfast. Great location for horseshoe bend and antelope canyon - both within a few minutes drive. Lots of food options and shopping nearby. Only negative - I was on the 3rd floor and it took an age for hot water to come through, and even then it wasn't as hot as you'd expect.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 6 avr. 2024
Dear DAVID,Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you enjoyed your stay overall, including our rooms, friendly staff, good breakfast, and convenient location. We apologize for the issue with the hot water and will address it promptly. We appreciate your review and hope to welcome you back for an improved experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Alan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The motel offered a comfortable bed and nice breakfast. Nothing more was needed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Alan,We're delighted to hear that you enjoyed the comfortable bed and breakfast during your stay with us! Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we're glad we could meet your expectations in those aspects. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Chia-Li

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great when stayed there.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Chia-Li,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you had a great experience during your stay with us. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your positive rating. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Meenakshi, Winter haven

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I stayed four days in this hotel. It is really close to the airport, gas stations, restaurants and shopping and to the major highways. I was not happy with the toilet that kept running all night and the phone not working in the room.m. excoet for that, wcerytbing else was great.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 1 avr. 2024
Dear Meenakshi,Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you found our hotel's location convenient and that everything else about your stay was great. However, we apologize for the issues you encountered with the toilet and the phone in your room. Rest assured; we will address these matters promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay next time!Sincerely, Hotel Manager

4/10 – Médiocre

Graham

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I don’t normally review my hotel stays as usually I just have two requirements for a satisfactory hotel experience: cleanliness & a good mattress. While the room and hotel were generally clean, the mattress was so old and indented, it looked like a saddle! Clearly many years past due for replacement, it also smelled of body odour. Instead of just dropping off my key, I waited to check out in person. Had I been asked how my stay was, I would have given my report in person instead of posting online. There was no quality check by the person at the front desk, so I feel I must caution others of my experience. My advice to the management is to try sleeping just one night in one of your beds once in a while. Until then, I caution your patrons to find accommodations elsewhere.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 30 mars 2024
Dear Graham,We apologize for the unsatisfactory experience you encountered with the condition of the mattress during your stay. Providing a comfortable and restful environment is important to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Your feedback regarding the mattress will be shared with our management team for immediate attention. We appreciate your valuable input and will take steps to address the issue to ensure a more pleasant experience for future guests. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Pamela, Mesa

Voyage en famille
Nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 30 mars 2024
Dear Pamela,Thank you for your feedback and positive rating! We're glad to hear that you had a nice experience during your stay with us. We appreciate your support and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Belma

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great. Check in was super easy and room was very clean.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 26 mars 2024
Dear Belma,Thank you for your perfect rating and positive feedback! We're delighted to hear that everything was great during your stay with us. We're glad that check-in was super easy and that you found your room to be very clean. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Excellent

Renee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This hotel was by far much nicer than the hotel we stayed at in Vegas that cost more than twice as much.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 23 mars 2024
Dear Renee,Thank you for your excellent rating and for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that you found our hotel to be much nicer than the one you stayed at in Vegas, especially considering the price difference. Providing great value and exceeding our guests' expectations is something we strive for, and we're delighted that we could deliver on that for you. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Margaret

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 24 mars 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Bien

Radheshyam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfast could have been better
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 15 mars 2024
Dear Radheshyam,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We apologize for any shortcomings you experienced with our breakfast. Your satisfaction is important to us, and we'll take your comments into consideration as we strive to improve our offerings. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future. Sincerely, Hotel Manager