Réception

Hampton by Hilton Oxford – Avis

3 out of 5
Hampton by Hilton Oxford
Grenoble Road, Oxford, England

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 458 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 388 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 104 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 29 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 21 avis sur 1000." "

9,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très récent et agréable
Hôtel très récent et donc très agréable. Chambres très bien équipées notamment au niveau des prises électriques et USB
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 23 juin 2022
Dear Thierry Thank you for your recent stay and the great score 8/10. I hope to welcome you back at the hotel in the future. Mersi beaucoup

10/10 – Excellent

Robin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very pleasant stay
Hormis un problème de douche où l'eau ne s'évacuait pas, séjour très agréable. Personnel très sympathique et arrangeant. Prix honnêtes pour un séjour qui inclut les petits-déjeuner, contrairement à chez nous en France ! Merci à vous :)
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

6/10 – Acceptable

Sebastien

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel propre
Personnel un peu désinvolte
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait. Calme, excellente propreté. Équipement comprenant le matériel de repassage. Établissement neuf. Pa très proche du centre ville. A conseiller.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

4/10 – Médiocre

Alexandre

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bien trop cher pour ce que c'est...
Hôtel très moderne donc confortable mais plutôt très mal placé (loin, quartier du stade, presque aucun commerce). Un peu "usine" avec des enfants qui squattaient lors de notre arrivée. Si vous arrivez après 9h au petit déjeuner il n'y a plus rien (pas renouvelé) tout a été dévoré par les cars d'étudiants qui dorment ici... bref je regrette de ne pas être parti plus loin dans la campagne ou d'avoir mis plus cher... : plus de "hampton by" pour nous à l'avenir !
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel parfait pour sejour mais attention loin du centre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

8/10 – Bien

Katmat, Monaco

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hôtel moderne un peu éloigné de la ville
Hôtel fraîchement rénové. Moderne. Façade pas très jolie. Un peu éloigné du centre ville. Calme. Voiture obligatoire. Petit déjeuner compris. Buffet bon et varié
Séjour de 3 nuits en mars 2018

8/10 – Bien

CHRISTOPHE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout est bien, juste 2 points le lit enfant etait moyennement confortable et on ne peut pas ouvrir de fenetre
Séjour de 4 nuits en août 2017

8/10 – Bien

Alexandre

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

10/10 – Excellent

Paul, Geneve

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hors du centre ville mais excellent
Cet hôtel n'est pas dans le centre d'Oxford mais à 10min du centre ville.. Cela est compensé par la qualité d'accueil et de service. Les chambres sont grandes et très clean.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Liliana

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel, friendly staff, nice breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 28 mai 2024
Dear Liliana Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Kevan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice, pleasant motel. Clean reality
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 28 mai 2024
Dear Kevan Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Naoe

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
I couldn’t find amenities.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Naoe Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Nick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Nick Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

PETER M

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff, quiet clean rooms, superb breakfast!
Séjour de 12 nuits en mai 2024
Olena Babych, Guest Service Manager. a répondu le 20 mai 2024
Dear Anonymous,Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and I look forward to welcome you back at the hotel. Kind regards, Olena Babych,Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Steven

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Thoroughly enjoyed the breakfast and the facility. Totally what I want in a hotel through and through including great parking and feelig of safety and security. The OLD priory a/k/a nunnery was amazing to see and learn about.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 14 mai 2024
Dear Steven Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

david

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very handy if you need overnight accomodation, after attending a football match at Kassam Stadium, Staff and facilities at hotel good, but only a very limited snack menu. Breakfast, good range and decent quality. Overall, very satisfied.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 7 mai 2024
Dear David Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

G Charles O

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Thank you to Anna and to Rohan for their kind attention.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 2 mai 2024
Dear G Charles Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

4/10 – Médiocre

Evans

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
The location of the hotel is perfect for travel around Oxford and surrounding areas. Breakfast was good, not a lot of variety but what it did have, they did well. Had an issue with ants in my room. Moved rooms and ended up with stains on my bedding/floor, was too tired to complain after already being exhausted driving up that morning, attending a whole day of meetings and trying to organise dinner. Whilst staff were able to help me with my first room, I tried raising the issue of my second room after I got back home and was told nothing would come about it because I didn't raise any issues at checkout, even though I had pictures of the issue! I expected a bit more from the Hotel. Not being able to deal with a customer issue post-checkout is strange.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 17 avr. 2024
Dear Evans Thank you for your recent stay and feedback. We take all our guests feedback in account as we always strive to improve our services and products . I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Peter

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
clean and quiet
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 17 avr. 2024
Dear Peter Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Evan

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Anca Postelnicu, Sales Manager a répondu le 6 mai 2024
Dear Evan Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Or

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 8 avr. 2024
Dear Or Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Goutham

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was a strong pungent urine odour ouside the hotel and the car park but the inside of the hotel was immaculate and excellent.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 4 avr. 2024
Dear Goutham Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

vic

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 2 avr. 2024
Dear Vic Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Elli

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 28 mars 2024
Dear Elli Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Ben

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and quiet. The staff were very friendly. Love a Hilton hotel!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 25 mars 2024
Dear Ben Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

6/10 – Acceptable

Paul

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 17 avr. 2024
Dear Paul Thank you for your recent stay and feedback. We take all our guests feedback in account as we always strive to improve our services and products . I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Stayed here many times, staff very friendly, rooms clean and comfortable had ground floor room on request as I have mobility problems rooms always quiet. Good breakfast plenty of choice, good addition to have the fresh fruit salad. Will always stay here whilst visiting family and looking after grandchildren
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 18 mars 2024
Dear Elizabeth Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Darren

Séjour de 1 nuit en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 27 févr. 2024
Dear Darren Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Hon Kei

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Value for money is high. The location is near cinema and leisure centre but far away from high street. Enough parking slots and free of charge.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 20 févr. 2024
Dear Hon Kei Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Graham, chalgrove

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Can’t recommend this enough, spotlessly clean, excellent breakfast, friendly staff.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 19 févr. 2024
Dear Graham Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Mr Gary

Séjour de 2 nuits en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 19 févr. 2024
Dear Gary Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Paul

Séjour de 6 nuits en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 19 févr. 2024
Dear Paul Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Keri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
One of the best stays I’ve experienced in recent years. Hotel was exceptionally clean and the staff helpful. Free parking a bonus. Spotless room and comfortable beds. Buffet breakfast a pleasure and not the usual “bun fight” you get in some hotels. Only let down was the absence of a restaurant for evening meal. However hotel is next to a Bowling complex with a variety of restaurant and take away facilities. Would stay again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 19 févr. 2024
Dear Keri Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

2/10 – Terrible

Gary

Séjour de 1 nuit en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 12 févr. 2024
Dear Gary Thank you for your recent stay and feedback. We take all our guests feedback in account as we always strive to improve our services and products . I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

CLIFFORD

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel
Great hotel. Free parking. Complimentary breakfast. Lovely room/bathroom. Next door to Oxford football club. 10 mins drive from city. Would definitely stay here again and would fully recommend to others.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Purvi

Séjour de 1 nuit en février 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 7 févr. 2024
Dear Purvi Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Ellen

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and quiet hotel. Staff were lovely and attentive, especially the breakfast staff. I would definitely stay here again. The one downside for me was the pillows were all quite firm and not particularly comfortable.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 2 févr. 2024
Dear Ellen Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

6/10 – Acceptable

Simon

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel itself is very nice but it is a shame it doesn’t offer evening meals. I went round to the Frankie and Bennies and it was an hours wait for a table so I drove out to find other restaurants. I ended up with a Tesco’s meal deal in the end. The breakfast was ok but the cooked breakfast didn’t have all the things I like for example mushrooms and black pudding. Hotel itself is nice but I wouldn’t say it justified the extra £30 for the night compared to where I usually stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 2 févr. 2024
Dear Simon Thank you for your recent stay and feedback. We take all our guests feedback in account as we always strive to improve our services and products . I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Irina

Points forts : Propreté, commodités
.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 2 févr. 2024
Dear Irina Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

6/10 – Acceptable

Elizabeth

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Television not working properly and hairline crack in sink
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 22 janv. 2024
Dear Elizabeth Thank you for your recent stay and feedback. We take all our guests feedback in account as we always strive to improve our services and products . I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Nadezda

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 11 janv. 2024
Dear Nadezda Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

10/10 – Excellent

Juwari

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room is elegance. Interior design is great.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Olena Babych, Guest Service Manager. a répondu le 4 janv. 2024
Dear Jan, Thank you for your recent stay and feedback. I hope you enjoyed your stay and i look forward to welcome you back at the hotel.

8/10 – Bien

Ian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Brilliant for going to Oxford football game.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Olena Babych a répondu le 1 janv. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Brenda

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 22 déc. 2023
Dear Brenda Thank you for your recent stay and feedback. I am pleased you enjoyed your stay and I look forward to welcome you back at the hotel.

2/10 – Terrible

Nicola

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Anca Postelnicu -Sales Leader a répondu le 22 déc. 2023
Dear Nicola Thank you for your recent stay and feedback. I would love to hear why the stay was not as expected and the score was only a 2. If you could please let us know would be great. Thank you