Bar (sur place)

Scandic Byporten – Avis

3.5 out of 5
Scandic Byporten
Jernbanetorget 6, Oslo

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 724 avis sur 1382." "
Note de 8 – Bien, d’après 469 avis sur 1382." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 122 avis sur 1382." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 43 avis sur 1382." "
Note de 2 – Terrible, d’après 24 avis sur 1382." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Karin

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 18 janv. 2024
Hei!Så hyggelig at du likte deg her, det gleder oss.Vi gleder oss også til å få velkomne deg tilbake slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien!
Très près de la gare. Les chambres ne sont pas grandes, mais très propres et calmes. Petit déjeuner somptueux, inclus dans le prix. C est assez cher, mais bon, ça c est Oslo!
Séjour de 1 nuit en février 2023
Mikael Pohjonen, General Manager a répondu le 27 févr. 2023
Dear Eric,Thank you so much for taking the time to review your stay, it means a lot to us!Hopefully we get to have you as our guest soon again!Warm regards,Mikael

10/10 – Excellent

RAPHAEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Paule

Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel
Bon emplacement
Bonne situation vers la gare centrale en centre-ville Chambre trop petite lit moyennement confortable et trop étroit pour 2 personnes. Chambre propre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Viveka Rajkumar, Resepsjonist a répondu le 30 août 2022
Hi! We are happy to see that you enjoyed your stay here. Hoping to see you here again! Warm regards, Viveka!

6/10 – Acceptable

Gwenaelle

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Confort de la chambre
Oslo centrale
L'hôtel est très bien placé , ultra central d'Oslo . Chambre propre , très bien insonorisé , tv moderne , En Revanche , pas de penderie , pas de minibar , Chambre minimaliste , je le recommande davantage pour un séjour business que wk en couple .
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Viveka Rajkumar, Resepsjonist a répondu le 30 août 2022
Hi Gwenalle! Thank you for taking time to write us your feedback, we really appreciate it. At the same time, it is sad to see that we were not able to live up to your expectations. Without knowing what was not good, I want to apologize most strongly. I hope we get the chance to show ourselves from a better side the next time you plan a trip to Oslo.

6/10 – Acceptable

Melanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Chambre familiale beaucoup trop petite Impossible de circuler
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Mikael Pohjonen, General Manager a répondu le 28 avr. 2022
Dear Melanie, Thank you for taking the time to review your stay. It is saddening to read that we didn't manage to live up to your expectations. With regards to the room size, our standard family rooms are indeed small, something we do our best to inform about in the booking process. To maximize the experience, I reccommend to book i.e. a superior room, these are almost double in size. Hoping to see you with us again! Warm regards, Mikael

10/10 – Excellent

Maryse

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Hôtel idéalement placé A cote de tout en plein centre et tellement bien insonorisé nuit sans bruit Petit déjeuner hyper copieux varié et excellent L hotel est a la sortie de la gare donc pratique pour prendre la navette pour l aeroport Rien a redire y aller les yeux fermés
Séjour de 2 nuits en février 2022
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 15 févr. 2022
Dear Maryse, So nice to read that you enjoyed your stay with us, we loved having you as our guest :) Hopefully we will get to see you soon again :) Warm regards, Mikael

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon emplacement
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Mikael Pohjonen, General Manager a répondu le 12 janv. 2022
Hi! Thank you so much for choosing us as well as taking the time to rate your experience. Hopefully we will get to have you as our guest again so that we get the chance to give you a 10/10 experience :) Warm regards,

10/10 – Excellent

Delphine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pratique et chaleureux
Hôtel très bien localisé , chambre fonctionnelle et pratique , parfaite Déco à l accueil très sympa et chaleureuse , cosy Buffet pdj très très complet dans la chaîne de restaurant tendance Egon Restaurant en face de l hôtel ( accès intérieur)
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Rica Gellecania a répondu le 4 nov. 2021
Hi Delphine, Thank you for taking the time to review your stay, it means a lot to us! Hoping to see you soon again! Warm regards,

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Conveniently located by central station. It was hot during our stay and the room was equipped with a fan which was a nice surprise.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Xinming

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to train station and local transportation facilities
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Adam

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We took a trip from Copenhagen on the ferry and had one day in Oslo. The location can’t be beat for our purpose. Many places were within walking distance, and the public transit was just outside for the sculpture garden we wanted to see. The room was quiet and clean. And the breakfast was amazing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Frank Ove

Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Yvonne Vivian

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Die Lage ist genial, man muss nur über die Strasse und man ist beim Opernhaus. Der Hauptbahnhof ist praktisch vor der Türe und man hat somit ÖV Anschluss überall hin. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Ratna Mirza

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Vicky

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Near the train station
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

KAYOKO

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Tee Toy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect for city stay, super convenient
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Emilie Sundbye Jørgensen a répondu le 25 avr. 2024
Dear Tee Toy, We appreciate that you have taken the time to review and comment on your stay, thank you for the kind words! Hope to see you back for an even better hotel experience. Warm regards,

10/10 – Excellent

Keitaro, Fukutsu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Heidi Lunde

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Stig

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Sigrun

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fint rom
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Acceptable

Øivind

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei Øivind,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Acceptable

Ellen

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei Ellen,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Amanda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Väldigt trevligt hotell. Lite dåligt med påfyllning av toalettpapper och schampo.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Emilie Sundbye Jørgensen a répondu le 25 avr. 2024
Dear Amanda, Thank you so much for such an amazing review, we are very happy to hear that you enjoyed your time here! The feedback about refilling will be taken into consideration and hope to improve upon your general experience for your next stay. Hope to see you here again. Warm regards,

10/10 – Excellent

Rune

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Svært hyggelig personell, upåklagelig service!! Noe av det hyggeligste jeg har møtt😊
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei Rune,Dette varmer servicehjertet mitt! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din. Vi gleder oss til å få velkomne deg tilbake hit!Varm hilsen,

10/10 – Excellent

Tonje

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Monica

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Nina

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Acceptable

Maren Helene

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Ba om dobbelt seng fikk 2 enkeltsenger og ingen svarte på ønsket lm badekar men ellers god service og beliggenhet.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Jens

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfekt övernattning.
Bra på alla sätt. Väldigt prisvärt. Extra plus för frukosten. Och läget.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Georg

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Karina

Séjour de 4 nuits en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Monica

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Vidar

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Ahmed

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Acceptable

Helene

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Ok, men enkelte problemer
Oppholdet var sånn sett greit med effektiv innsjekk, men vi hadde problemer med veldig varierende trykk og temperatur på rommet vårt. I tillegg var det ganske skuffende logistikk rundt frokosten som finner sted hos Egon vegg-i-vegg. Her ble vi fort stående 20 minutter å vente på å få komme inn da de verken hadde ledige bord (i seksjonen som var åpen) eller nok tallerkner.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Lars

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Das Familienzimmer ist nicht besonders groß aber praktisch für vier Personen. Hotel liegt super zentral am Hauptbahnhof, sehr leckeres Frühstück im angeschlossenen Restaurant.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Torben

Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 28 mars 2024
Hei Torben,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Jorid Merete

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Thea

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ganske lytt hotell, noe skittent, og frokosten var ganske full! Men ellers helt topp! Husk å betale parkering ved innsjekk, så du ikke går på samme tabbe som oss.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Henrich

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Scott

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Bien

Marit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Tove

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Mikael Pohjonen, Hotelldirektør a répondu le 5 mars 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Excellent

Ella, Waterloo

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was very close to train from airport and very close to train and bus station to other areas. The hotel is attached to the huge shopping mall with lots of stores, grocery store and food areas.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Emilie Sundbye Jørgensen a répondu le 21 févr. 2024
Dear Ella, What an amazing review, thank you so much for sharing it with us! We're delighted to see that you enjoyed your stay and very much hope to see you here again in the future. Warm regards, Emilie