Extérieur

Baymont by Wyndham Fremont – Avis

2.5 out of 5
Baymont by Wyndham Fremont
2700 N. Diers Pkwy, Fremont, NE

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 160 avis sur 430." "
Note de 8 – Bien, d’après 144 avis sur 430." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 66 avis sur 430." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 26 avis sur 430." "
Note de 2 – Terrible, d’après 34 avis sur 430." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Roger, Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne Hotel
nous avons aimé notre séjour a l'hotel tout était correct, par contre pour se qui est du service et de la nourriture du Penny's Diner s'était vraiment pas du même niveau que l'hotel.

8/10 – Bien

Jane

Voyage de couple
It was quiet and clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
La Dona a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us!

10/10 – Excellent

Jack

Points forts : Propreté, commodités
The only thing i didn't like was nobody came in to make the beds while we were gone. I know that help may be short but there needs to make this known to the the people that are staying there that the room would not be cleaned.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
La Dona a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for your feedback, I will look into this. Glad you enjoyed your stay with us!

8/10 – Bien

Juile

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wish the rooms had coffee makers
Séjour de 2 nuits en mars 2024
La Dona a répondu le 6 avr. 2024
Thank you for your feedback. We offer coffee makers upon request. Glad you enjoyed your stay with us

8/10 – Bien

sendy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The employee were very nice. Thank you
Séjour de 3 nuits en mars 2024
La Dona a répondu le 17 mars 2024
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

Candice

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
La Dona a répondu le 5 mars 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Hughey

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
La Dona a répondu le 28 janv. 2024
Thank you for your feedback

2/10 – Terrible

Shari

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had dirty sheets in one of the 3 rooms, bedbugs in another. The desk gal went above and beyond to try to make things better.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
La Dona a répondu le 24 déc. 2023
We are sorry your stay wasn’t what you expected. We will look into to the issue and correct it. Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
La Dona a répondu le 24 déc. 2023
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
La Dona a répondu le 17 déc. 2023
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you again!

2/10 – Terrible

Robert

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
La Dona a répondu le 13 déc. 2023
Sorry to see your stay was not what you expected. If you would be willing to provide information about why your stay was not what you expected, we would gladly make sure those changes are addressed and taken care of. Thank you

6/10 – Acceptable

Thomas

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
refrigerator in room didnt work no ice bucket floor fan bloeing on carpet when I got to room, room had a strong chemical smell something splattered on wall
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
General Manager a répondu le 5 déc. 2023
Dear Thomas,Thank you for sharing your feedback. We are concerned about the issues you faced with your room's amenities, especially with the carpet. We're committed to addressing these matters and providing a better guest experience. Our team hopes to have another opportunity to offer you a stay that reflects our dedication to comfort and quality.

6/10 – Acceptable

Gary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
We paid around $100 for the room, and got what we paid for, but no more. The furniture was particle board and worn and broken. The bed frame stuck out beyond the box spring and I banged my shin on it. Had to push it back up against the wall. The screen was out of the window so you could open both windows and lean out, on the 3rd floor. The only ice machine was on the first floor, and no ice bucket. I had to call down for a remote to the TV and they had to steal one from an unused room. Beyond that, the staff was nice and the place was clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
General Manager a répondu le 29 nov. 2023
Dear Gary,Thank you for being our guest. While we're glad you appreciated our friendly service, it's unfortunate that certain aspects of your stay weren't what you had hoped for. Our team is always receptive to feedback, and we'll discuss your thoughts as we work to improve. Despite this, we appreciate your compliment on our clean environment. Please consider giving us a second chance next time you're in town.

8/10 – Bien

Cheri39

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
La Dona a répondu le 13 déc. 2023
Thank you for your feedback, glad you enjoyed your stay! Hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Mackinze

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Kinda run down and not kept up the best. Outdated rooms.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
La Dona a répondu le 17 nov. 2023
Thank you for your feedback. I will address this issue as soon as possible. Have a good day!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
La Dona a répondu le 12 nov. 2023
Thank you for your feedback. Hope you stay with us again soon!

10/10 – Excellent

Jack

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in person was very polite.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
La Dona a répondu le 10 nov. 2023
Thank you for your feedback. Hope you stay with us again soon!

8/10 – Bien

Angela

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Baymont Inn Fremont
A quick stay. Hotel is clean and in good condition. I thought there was breakfast but there wasn’t. But that was really the only negative. Coffee was available and I was given a machine to heat water when I wanted tea. So all was doable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
La Dona a répondu le 4 nov. 2023
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay! Hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

Casimer Georgetta

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
La Dona a répondu le 17 nov. 2023
Thank you for your feedback, I am sorry your stay wasn't what you expected. If you would please reach out and let us know, why your stay was not up to your standards. I would gladly address the issues.

8/10 – Bien

Linda

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
La Dona a répondu le 10 nov. 2023
Thank you for your feedback. Hope to se you again soon!

2/10 – Terrible

KAREN

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bad
ROOMS SMELL WAS HORRIBLE! SHOWER FLOOR DIRTY.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
La Dona a répondu le 25 sept. 2023
Sorry your stay wasn't up to par. I will be sure to look into this issue and have it corrected. Thank you for staying with us

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Only problem was one bar of soap no shampoo.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
La Dona a répondu le 25 sept. 2023
Thank You

8/10 – Bien

Tana

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
La Dona a répondu le 4 nov. 2023
Than you for your feedback. Hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
La Dona a répondu le 7 sept. 2023
Thank you for your feedback. We are glad you stayed with us!

8/10 – Bien

Angie Wescott

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fast and easy check in
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
La Dona a répondu le 7 sept. 2023
Thank you for your feedback, we are glad you stayed with us!

10/10 – Excellent

Lorraine

Séjour de 3 nuits en juin 2023
La Dona a répondu le 25 sept. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Heath

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
La Dona a répondu le 7 sept. 2023
Thank you for your feedback, we are glad you stayed with us!

10/10 – Excellent

Volfi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2023
La Dona a répondu le 17 août 2023
Thank you for your feedback, we are glad you stayed with us!

10/10 – Excellent

Michelle, Fremont

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pop up stay. Was great. Coffee 24/7❤️
Séjour de 1 nuit en août 2023
La Dona a répondu le 13 août 2023
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us, hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Logan

Séjour de 1 nuit en août 2023
La Dona a répondu le 10 août 2023
Thankyou for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Bien

DON, Gallion

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was okay nothing special. I did not like the mold on the bathroom wall, how dirty the carpet was (it left my socks very dirty), and no stopper for the tub to be used.
La Dona a répondu le 5 août 2023
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Katherine, West Point

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff! Room was very clean.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
La Dona a répondu le 4 août 2023
Thank you for your feedback! Thank you for staying with us, hope to see you again soon!!

10/10 – Excellent

Lillie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The Best!!
Great room! Friendly staff. Couldn’t ask for more!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 4 août 2023
Thank you, we appreciate you stay with us!

10/10 – Excellent

Jeanine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Recommend
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
La Dona a répondu le 1 août 2023
Thank you for your feedback. Thank you for staying with us!

6/10 – Acceptable

Angela

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Girl at front desk when we checked in was not friendly or even happy!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 25 juill. 2023
Thank you for your feedback. Sorry to hear the front desk agent wasn't friendly. I will be sure to address that. THank you for staying with us.

2/10 – Terrible

Sonia M

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Absolutely horrible. Wifi was out. Room was dirty and smelled of dog.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 25 juill. 2023
Thank you for your input. Sorry you stay wasn't pleasant. Wifi has been restored and I will look into the other issue. Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Our stay was just ok. No breakfast, wash machine was broke, ice machine was broke. Staff was very friendly.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 21 juill. 2023
Thank you for your input. We are in the process of fixing both the ice machine and washer, Penny is onsite for all your dinning needs. Thank you

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 10 août 2023
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Brad

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Price
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 13 juill. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate you staying with us! Hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Kirk

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The staff was very friendly, but they no longer provide breakfast at the diner next door. The laundry facilities were non functional, and so was the Wi-Fi.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
La Dona a répondu le 13 juill. 2023
Thank you for your feedback, we have a work order in on the washer and the wifi, we are working to get it fixed soon. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Monica

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
La Dona a répondu le 31 juill. 2023
Thank for you feedback. We are happy you stayed with us.

6/10 – Acceptable

Peggy

Séjour de 2 nuits en juin 2023
La Dona a répondu le 9 juill. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

George

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff were very responsive and polite. I'm sorry the ice machine wasn't working. Ice was available at a diner nearby.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
General Manager a répondu le 30 juin 2023
Dear George,Thank you for sharing your input with us. It is lovely to know that you enjoyed your overall visit and appreciated our helpful staff members. However, we will review your concerns regarding the ice machine, and we apologize for this inconvenience. Thank you, and we wish you safe and happy travels ahead.

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 1 nuit en juin 2023
La Dona a répondu le 9 juill. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
La Dona a répondu le 9 juill. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Amanda

Séjour de 1 nuit en juin 2023
La Dona a répondu le 13 juill. 2023
Thank you for your feedback. Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Tiffany

Séjour de 1 nuit en mai 2023
La Dona a répondu le 13 juill. 2023
Thank you for your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Leisa

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Stayed in room 324, toiletneeds servicing as it ran constantly but other wise a great stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
General Manager a répondu le 13 mai 2023
Dear Leisa,Thank you for being our guest at Baymont by Wyndham Fremont. While we trust you had a comfortable night's sleep, our maintenance team is grateful for your feedback. We'll make any needed corrections, and we look forward to your next visit!

6/10 – Acceptable

Jason

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
This was not as decent of a place as I would have liked
Séjour de 1 nuit en mai 2023
General Manager a répondu le 11 mai 2023
Dear Jason,Thank you for sharing your comments with us. We are sorry to hear that you were not fully pleased with your overall experience. Safe travels, and we hope to have the opportunity to show you a better experience in the future.

8/10 – Bien

Amanda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
There was no continental breakfast
Séjour de 1 nuit en avril 2023
General Manager a répondu le 4 mai 2023
Dear Amanda,Thank you for being our guest at Baymont by Wyndham Fremont. While breakfast isn't included with your stay, it is conveniently offered at Penny's Diner on-site, to get your morning started. Many thanks for the valuable feedback, and we hope to host you again soon.