Extérieur

Hampton Inn & Suites Washington-Dulles International Airport – Avis

2.5 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 684 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 222 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 47 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 23 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 26 avis sur 1002." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre spacieuse, propre et à proximité de l'aèroport.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 2 août 2021
Thank you for the review!

8/10 – Bien

Mo, Marseille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel à 45 mn de Washington.
Très bon hôtel à proximité de l'aeroport de Washington Dulles. Situé à moins d'une heure du centre de Washington en voiture. Super petit déjeuner avec beaucoip de choix. Super rapport qualité prix comparé aux hôtels de downtown qui sont 2 à 3 fois plus chers.

2/10 – Terrible

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 8 mai 2024
Hi Caroline,Thank you for the review. Please share some details so we could do better. I'm very sorry to know that you didn't enjoy your stay. Looking forward to hearing from you.

10/10 – Excellent

James J

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was very clean and staff were nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 6 mai 2024
Thank you, James.

10/10 – Excellent

Pamela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quiet even being super close to airport
Séjour de 1 nuit en avril 2024
NIck Shrestha/General Manager a répondu le 6 mai 2024
Hi Pamela,I'm glad you enjoyed your stay.

8/10 – Bien

Shonelle

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Laura

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was our second time staying here and I would recommend this hotel. It’s very clean and is an easy drive into DC without the prices and chaos of staying in the city. There are also good restaurants nearby. Staff are always pleasant and helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 1 mai 2024
Thank you. Laura!

10/10 – Excellent

Edward

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Always good to stay at Hampton Inn & Suites. The service was excellent. Arrived by airport shuttle after a long international flight and was able to check in a little early. Had a great breakfast to start the morning before taking hotel shuttle back to airport. Had a great nights sleep.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Hi Edward,I'm so pleased to know that you enjoyed your stay. I will make sure I share this with my Team. Thank you!

6/10 – Acceptable

Penny

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 26 avr. 2024
Hi Penny,Thank you for taking the time to share your experience, please let us know how we could have done better. Looking forward to hearing from you.

10/10 – Excellent

Nichole

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff were great!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 26 avr. 2024
Thank you so much, Nichole.

10/10 – Excellent

Irim

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good for the price. Good breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 24 avr. 2024
Thank you, Irim.

8/10 – Bien

Sandeep

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean facilities and friendly staff
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 17 avr. 2024
I'm glad you enjoyed your stay Sandeep. Hope to see you soon.

8/10 – Bien

Idania

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you Idania,

8/10 – Bien

Theresa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My stay there was very comfortable, safe and quiet, I also love the coffee and some of the breakfast items. Overall it was a nice visit.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you Theresa.

8/10 – Bien

Bunthay

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Easy to access to the main road, less traffic. Thr shower needs to be fixed to work properly as well as the microwave needs to replace yo stand steady. No water supply if we reserve the hotel thru Expedia.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Soni/Asst GM a répondu le 29 mars 2024
Bunthay,Thank you for taking the time to review your recent stay at our property. Sorry for your inconvenience. I will address our maintenance about the issue.

10/10 – Excellent

Abdul

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Soni/Asst GM a répondu le 25 mars 2024
Thank you for staying with Hampton Inn and Suites Dulles.

6/10 – Acceptable

Amanda

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
My stay was good but the jetted tub was dirty. The jets need to be cleaned because it would make the water yellow and dirty so I was not able to use the hot tub.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 21 mars 2024
Hi Amanda,Sorry to hear about the jet. I will address this to my team. Thank you for giving us an opportunity to resolve the issue. I would like to apologize for the inconvenience it may have caused.

10/10 – Excellent

Susan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was located near many shops and colonial village
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you, Susan! I'm so glad you enjoyed your stay.

8/10 – Bien

Gunnar

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Was staying for just one night. It was okay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you Gunnar, please share more details so we could improve.

10/10 – Excellent

Dr. Vicleese

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 1 mars 2024
Thank you Dr. Vicleese. Hope to see you soon.

10/10 – Excellent

LASHAUNDA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for the feedback.

10/10 – Excellent

Hiroyuki

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for the review!

10/10 – Excellent

douglas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Shuttle drivers great, although it took an hour to be picked up at the airport (not driver’s fault). Limited number of restaurants in the area.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for the feedback. We appreciate the acknowledgement. Hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Alan

Séjour de 1 nuit en février 2024
NIck Shrestha/General Manager a répondu le 21 mars 2024
Thank you Alan!

10/10 – Excellent

Alton

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Night before leaving the USA.
Great customer service . Ride to the airport A plus. Nice rooms near restaurants.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Thank you, Alton. I'm glad everything worked out.

10/10 – Excellent

Christopher, Virginia Beach

Voyage d’affaires
Friendly receptionist very clean room, hall, etc. all I would expect from this hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Thank you for the review, Christopher.

10/10 – Excellent

rossana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient proximity to work site
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Thank you, Rossana.

10/10 – Excellent

Raymond

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place to stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for the review, Raymond.

10/10 – Excellent

Tami

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 21 mars 2024
Thank you!

10/10 – Excellent

Ana Randy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It eas a very clean hotel with great staff
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 30 janv. 2024
Thank you Ana!

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfortable bed
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 29 janv. 2024
Thank you Robert!

10/10 – Excellent

Sheila, Cerritos

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Shuttle to and from airport came in handy. We were only at hotel for a short amount of time after missing our connecting flight from Frankfurt Germany. Hotel is close to airport and shuttle is dependable
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 24 janv. 2024
Thank you, Sheila, I'm glad you were able to take advantage of our complimentary shuttle. Hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Amy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 24 janv. 2024
Thank you Amy.

10/10 – Excellent

Nisha

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great shuttle service from IAD. Clean and comfortable with breakfast included. Good value
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Thank you!!

4/10 – Médiocre

Aaron

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Hi Aaron,We are very sorry for the experience, please share more details so we could improve. Looking forward to hearing from you.

10/10 – Excellent

Cynthia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you, Cynthia.

10/10 – Excellent

Stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient airport shuttle to a nice hotel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 17 janv. 2024
Thank you, Stephanie.

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice room, nice staff.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 17 janv. 2024
Thank you for the acknowledgement, William!

10/10 – Excellent

Kris, Roanoke

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you, Kris!

10/10 – Excellent

Dionne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
very comfy and clean
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 10 janv. 2024
Thank you Dionne!

10/10 – Excellent

yilma

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean hotel, spacious rooms. Only negative is no resaurants or shops close by.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

HyungJun

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 10 janv. 2024
Thank you!

10/10 – Excellent

Helmut, Clarksville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Would have liked to see a bar.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for sharing. Just so you know we have an Irish bar & Restaurant within walking distance from the hotel.

10/10 – Excellent

Nancy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was such a pleasant place. I loved the little convenience store. Much better than a vending machine. The shuttle was wonderful and was right there when needed. The drivers were pleasant. The beds were comfy and the pillows just right. I loved the bathtub! It was truly a wonderful place to rest after much travels.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 8 janv. 2024
Thank you for the glowing reviews, Nancy!

10/10 – Excellent

Jagdish

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 29 déc. 2023
Thank you Jagdish.

10/10 – Excellent

Kouassi Frank Herman

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 29 déc. 2023
Thank you Kouassi!

10/10 – Excellent

Mark

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel was clean and quiet and convenient to our airport.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 27 déc. 2023
Thank you Mark!

10/10 – Excellent

Wendy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 26 déc. 2023
Thank you Wendy.

10/10 – Excellent

Florence

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 20 déc. 2023
Thank you Florence!

10/10 – Excellent

Naota, meguro-ku

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
空港に着いて電話で無料シャトルの送迎をお願いしたら、こちらは片言の英語だったので、何度も丁寧に説明してくれて助かりました。
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nick Shrestha/General Manager a répondu le 19 déc. 2023
Thank you Naota, I'm glad we were able to help you with the shuttle needs. Looking foward to seeing you again.