Note fondée sur 192 évaluations vérifiées

2,4 sur 5
44 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 déc. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mai 2024
This room reeked of cigarette smoke although it says smoke free room. There’s a gap between the floor and door, so small animals could get in. I woke up to cockroaches on the same bed as me. These sheets were stained on all the beds and the remote did not work.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mai 2024
Its good
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mai 2024
Todo bien excepto El microondas y la estufa sucios
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 avr. 2024
Only thing good its near the ocean front I stayed in one room I had a roach problem front dest told me I couldn't get a refund but he can change my room. ONLY DIFFERENCE there are no roaches in this room but the heat was cold air so I was cold all night had to use my blow dryer for heat the stove top didnt work just a waist of money and very bad experience. Dont StAY HERE EVER!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Kaveet Patel, Gestion de l’hôtel
We're deeply sorry for your experience. We know we did not meet your expectations, and we're committed to making things right." "We take your feedback very seriously, and we're truly sorry to hear about your negative experience.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 2 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Kaveet Patel, Gestion de l’hôtel
We're deeply sorry for your experience. We know we did not meet your expectations, and we're committed to making things right. We take your feedback very seriously, and we're truly sorry to hear about your negative experience.
1 sur 5
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Publié le 31 mars 2024
It was gross
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Kaveet Patel, Gestion de l’hôtel
We're deeply sorry for your experience. We know we did not meet your expectations, and we're committed to making things right. We take your feedback very seriously, and we're truly sorry to hear about your negative experience.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 nov. 2023
The outlet in room 202 on the wall between the bed and the kitchenette in the main room needs to be looked at by an electrician. I simply plugged my phone charger in and there was a big spark. It destroyed my charger. That's why we did not stay. Even my 14 year old said it wasn't safe.