Vue depuis l’hébergement

Sheraton Ningbo Hotel – Avis

5 out of 5
Sheraton Ningbo Hotel
No.50 North Caihong Road, Ningbo, Zhejiang

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 72 avis sur 158." "
Note de 8 – Bien, d’après 74 avis sur 158." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 11 avis sur 158." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 158." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 158." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

N, Paris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sheraton Hotel Ningbo
Very nice hotel to stay at.

8/10 – Bien

Lars

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
nora a répondu le 19 déc. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to your next visit.

6/10 – Acceptable

Keith

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
nora a répondu le 25 déc. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to your next visit.

6/10 – Acceptable

Shing Kar Willian

Voyage d’affaires
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
nora a répondu le 30 oct. 2023
Thank you for your kind comments and look forward to our next visit.

6/10 – Acceptable

JACK

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have stayed here many times before Covid. First time back and all guests are now Chinese and not many staff speak English. only one choice of white wine and it's too sweet for me. Italian restaurant still good and executive lounge. Shangri-la hotel is now a better choice.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Nora a répondu le 7 oct. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to your next visit.

8/10 – Bien

Udo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Nora a répondu le 25 sept. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to our next visit.

8/10 – Bien

Udo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No Dinner available.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Nora a répondu le 20 sept. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to our next visit.

8/10 – Bien

Udo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
aa
Séjour de 2 nuits en août 2023
nora a répondu le 20 sept. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to our next visit.

10/10 – Excellent

Yue wu and Weihua

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Nora a répondu le 9 août 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to our next visit.

10/10 – Excellent

Xiaochuan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A great hotel for business travelers. Clean room, good breakfast and convenient location.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Nora a répondu le 3 juill. 2023
Dear guest, thank you for your reply and look forward to our next visit.

8/10 – Bien

Steve, Bayside

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The only complaint I have is the lighting in the room. I stayed at a Club Room on 27th floor. There were not enough lightings along the windows causing me to struggle to pack up my bags at night.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Nora a répondu le 19 juin 2023
Dear guest, thank you for your valuable advice and look forward to our next visit.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The check in was easy and very informative. When we got off of the elevator on our level there was a dusty and dingy carpet smell. The room was very spacious compared to similarly priced rooms we’ve stayed at comparable hotels. The breakfast had plenty of Chinese and a few western options. The kids enjoyed the swimming pool. Very conveniently located. Would definitely stay again.
Séjour de 2 nuits en juin 2022
nora a répondu le 15 juin 2022
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and these kind remarks. Service excellence is what we are striving for and it is glad to learn from you that we have made another step forward. We will carry on the effort to make Sheraton your prime and permanent choice. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I took some time trying to figure out the best hotel to stay in while in Ningbo for the weekend. I am happy with the choise I made by staying at the Sheraton. Reception The reception was great with most of the employees being happy and cordial. Very friendly. Location We asked for a room that faced the bund - they're 2 blocks away so you get a nice view of the light show but not of anything past the building in front of you. The rooms are clean and well maintained. We took full advantage of the bath. I would definitely go back again. Food The breakfast selection was okay. They had some foreign picks - cheese, bread, pancakes, waffles, cereal, limited fruit(oranges and apples), juice, eggs(boiled or fried - not scrambed or omellettes) but a lot more in terms of chinese options Pool The pool is an industrial exercise facility. It is not a place to go relax, which I think works for some but I was looking forward to reading a book by it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Yale Yu a répondu le 19 juill. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your stay and kind words. Sheraton Ningbo Hotel is a place surrounded by attractions thus worth exploring for a day or two. They are not only historical, but also cultural, spiritual, natural, etc., and our service team are familiar with them. We look forward to welcoming you to Sheraton Ningbo Hotel again, at your next visit. Best Regards, Yale Yu Director of Sales and Marketing Sheraton Ningbo Hotel

10/10 – Excellent

Teresa

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel
Great hotel with very friendly staff close to the metro and train station. Nice and spacious rooms. Very clean. Breakfast and dinner are delicious with a great selection. Club Level is also well maintained with an exceptional customer service.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Yale Yu a répondu le 19 juill. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your stay and kind remarks. We will carry on the effort to make this hotel live up to Sheraton standard.And we look forward to welcoming you back some time in the future, hopefully soon. Warm Regards, Yale Yu Director of Sales and Marketing Sheraton Ningbo Hotel

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Yale Yu a répondu le 19 juill. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your stay and kind remarks. We will carry on the effort to make this hotel live up to Sheraton standard. And we look forward to welcoming you back some time in the future, hopefully soon. Warm Regards, Yale Yu Director of Sales and Marketing Sheraton Ningbo Hotel

8/10 – Bien

IONG

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
尊敬的客人, 您好,首先感谢您入住我们酒店并抽时间与我们分享您的入住体验,很开心得知您对本次体验感到满意。您的认可将鼓舞着我们进一步完美自身产品及服务的质量。酒店始终坚持为宾客提供温暖,亲切,细心周到的服务体验,让每一位宾客真正体验宾至如归及喜越期待。

10/10 – Excellent

Kachi Kaki

Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

8/10 – Bien

Shing Chi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

8/10 – Bien

Tao

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Kissen ist hoch
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

10/10 – Excellent

CHEN

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
地理位置不错,价格稍微有点偏高,大堂有点乱
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
尊敬的客人, 您好,首先感谢您入住我们酒店并抽时间与我们分享您的入住体验。您的认可和意见将鼓舞着我们进一步完美自身产品及服务的质量。酒店始终坚持为宾客提供温暖,亲切,细心周到的服务体验,让每一位宾客真正体验宾至如归及喜越期待。

8/10 – Bien

Heejoong

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Yale Yu a répondu le 13 nov. 2019
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

10/10 – Excellent

AlbertoLuz, Mexico

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great room and great check in, nice installations.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Yale YU a répondu le 13 nov. 2019
Dear AlbertoLuz, It's nice to learn that you are happy with your stay. Our room design and appointment, our front desk associates, are what we are proud of. We look forward to being at your service again. Warm Regards, Yale Director of Sales and Marketing

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Dear guest, Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Yale YU a répondu le 13 nov. 2019
Thank you very much for staying and rating. We will work on making your next stay even happier. Warm Regards, Yale YU Director of Sales and Marketing

8/10 – Bien

Jingyi

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Yale YU a répondu le 13 nov. 2019
Dear Jingyi, Thank you for being with us. Looking forward to being at your service again. Warm Regards, Yale Yu Director of Sales and Marketing

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
la palestra chiude alle 23:00 e potrtebbe eessere aperta sempra come in altri Sheraton
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for coming. Looking forward to being at your service again. Warm Regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Yale YU a répondu le 13 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for being with us. Looking forward to being at your service again. Warm Regards, Yale YU Director of Sales and Marketing

10/10 – Excellent

アキ, 東京

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
営業担当者がいて安心して任せられる
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Yale Yu a répondu le 2 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time sharing your experience here. I am glad you choose to stay with us for your visit to Ningbo. Truly I appreciate your positive feedback and I will be sure to share them with the team. All of us strive on ensuring all our guests enjoy their experience while staying with us and take them home with fond memories. I am happy that it has been delivered successfully. We very much look forward in having another opportunity meeting you again soon in the near future. Warm regards, Yale Yu Director Of Sales & Marketing

8/10 – Bien

Martin Leth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Morgenmad halter
Godt hotel som anvendes af flere forretningsfolk fra Europa. Rent og pænt med god services. Dog skuffet over morgenmaden, da det sagtens kunne have været flere retter for europærer. Det var 98% kineserbaseret, så svært at få en god start på morgen. Så flere gæster som havde medbragt mad fra Europa selv.
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Jason

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
值得推薦住宿的飯店
雖然舊了一點,但整體而言還是非常值得推薦
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
尊敬的客人, 您好,首先感谢您入住我们酒店并抽时间与我们分享您的入住体验,很开心得知您对本次体验感到满意。您的认可将鼓舞着我们进一步完美自身产品及服务的质量。酒店始终坚持为宾客提供温暖,亲切,细心周到的服务体验,让每一位宾客真正体验宾至如归及喜越期待。

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for staying with us. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en avril 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for staying with us. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Yale Yu a répondu le 23 avr. 2019
Thank you for staying with us. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
직원들이 아주 친절하고 상냥하여 역시 쉐라톤이구나 생각됩니다. 위치도 중심가에 있어 비교적 편리합니다. 다만 조식부페, 특히 석식 부페는 개선이 필요해 보입니다.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Dear guest, Thank you very much for staying with us and for the rating. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

8/10 – Bien

HO MAN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Yale Yu, Director of Sales and Marketing a répondu le 23 avr. 2019
Dear guest, Thank you very much for staying with us and for the rating. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

10/10 – Excellent

LL, HK

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Yale Yu, Director of Sales and Marketing a répondu le 23 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and the kind rating. It is nice to learn that you were happy with your stay. It will be our great pleasure to be at your service again upon your next visit to Ningbo

10/10 – Excellent

Ho Lun

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Yale Yu, Director of Sales and Marketing a répondu le 23 avr. 2019
Dear Guest Ho Lun on, Thank you so very much for staying with us and the high rating. It is nice to learn that you are happy with your stay. Looking forward to being at your service once again at your next visit to Ningbo.

8/10 – Bien

MASSIMO

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel, but avoid the Italian restaurant
Everything OK, with the exception of the poor internet connection and the fake Italian restaurant inside.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Yale Yu, Director of Sales and Marketing a répondu le 23 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so very much for staying with us and sharing your kind remarks with our friends on expedia.com Good news is that the wi-fi connection has been much improved ever since your last stay. And the Italian restaurant, with its new leading chef from Shanghai, is awaiting your kind checkout once again. We look forward to serving you again at your next visit to Ningbo

8/10 – Bien

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Always very good
Very good hotel in good location. Best shower in China and staff are all helpful. Wi-Fi works well and Spa is excellent.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for staying with us. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Yale Director of Sales and Marketing a répondu le 29 avr. 2021
Thank you for staying with us. Looking forward to being at your service upon your next visit to Ningbo

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 – Excellent

Brian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 – Bien

Gary

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

2/10 – Terrible

Saul

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Old dirty, woke up sick from poor air quality
Dirty hotel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

8/10 – Bien

Kunio, 大阪

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 – Bien

ludendo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable, Clean and Tidy
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Hotel is fine
Hotel had mold in the shower which they quickly cleaned up. Missed a wake up call. Overall, nice stay other than that.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018