Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Ramada Encore by Wyndham Newcastle-Gateshead – Avis

3 out of 5
Ramada Encore by Wyndham Newcastle-Gateshead
Hawks Road, Gateshead, England

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 328 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 392 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 174 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 64 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 42 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

GAELLE, Les Rousses

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Marcus a répondu le 17 août 2018
Thanks!

10/10 – Excellent

Jérôme

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien dépaysé
Bon petit déjeuner, personnel compétents á l'écoute, la ville de Newcastle et ses environs mérite d'être visité
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

8/10 – Bien

Michel, Lagonissi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great travel experience !
I was on a business trip. Very good location at walking distance to nice restaurants and city center across the "millennium bridge"

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

4/10 – Médiocre

Jon, Harrogate

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Callum

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Nikola

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a hotel with standard facilities in its class. However, I found shower hose to be broken as well as the drain completely blocked - unsure how this was not spotted by room service. Did they clean the shower area and tested the shower?? It was too late to change the room at the point I found out about this so very inconvenient. The staff were pleasant but miss a little bit of hotel etiquette one expects at a hotel of this type. The WiFi is poor and requires handing over personal details to a third party. Shady local characters in and around lobby/entrance - this does not inspire confidence. Perhaps invest in security? The hotel does have a car park.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Laura

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good hotel, a few niggles (no shower gel, TV remote didn't work) but it was clean and the bed was comfortable. Staff were friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

Claire

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Room was filthy. Shower didn’t work but staff nice and friendly. For what you pay it was ok but I wouldn’t stay again
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

John, san diego

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
They need to upgrade their furniture and Tv. A lot wear and tear.
Séjour de 7 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

LINDA

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Not very nice place to stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Mark

Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

janet

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Beth

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Relaxing place to stay
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

aaron

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The process from checking in to finding the room, the comfort of the bed and checking out at the end, there was no issues, we got given fresh new towels while we was out in the city center when the cleaners did a mid stay clean.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

Tracy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel in Newcastle
Great experience every time, staff are very friendly and cannot do enough for you, very welcoming and morning breakfast service exceptional.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

8/10 – Bien

David, Hartlepool

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

8/10 – Bien

Kevin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gateshead business trip
Good hotel and pleasant staff. Ideally situated to place of work and main attractions.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback:)

6/10 – Acceptable

Jemma

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

4/10 – Médiocre

Kriss

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Can i get an Encore?.....no
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Sandie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family trip to Newcastle
A very friendly hotel near the Millennium Bridge. Rooms were comfortable and warm. Good value for money.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

8/10 – Bien

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean. Super comfy bed and bedding. Short walk to Quayside. Long walk to Central Station or Newcastle centre. Great location for Gateshead International Stadium. Great staff.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

vivienne

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback :)

2/10 – Terrible

Paul

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Hello,I am sorry to hear your stay was unpleasant. If you wish to discuss this further you can email the hotel direct.Thanks

8/10 – Bien

Hazel

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

Steve

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Hello Steve,Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Hello Daniel,Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Hello David,Thank you for your feedback :)

10/10 – Excellent

Oconnor

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ideal position to walk into city Very friendly staff Very good buffet breakfast
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ramada Encore a répondu le 22 déc. 2023
Hello,Thank you for your feedback :)

4/10 – Médiocre

Lee

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Run down and not clearly noted that its a dog-friendly hotel, hence the filth!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Annette

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property was adequate but got woken up early each morning by the traffic outside.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage de couple
The staff were really friendly. Especially the serving staff at breakfast, please pass on my regards.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

David

Points forts : Propreté, service et personnel
Good breakfast and cheerful staff
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

nicole

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely staff, very comfortable
The staff are really friendly and helpful. The room was comfortable nice big bed, lovely and dark so a good night’s sleep. Bathroom is v nice, good shower, fluffy towels. Breakfast was plentiful.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Aqib a répondu le 27 nov. 2023
Hi Nicole, thank you for taking the time to leave us a fantastic review. We are thrilled you thoroughly enjoyed your stay with us and we hope to see you back again very soon. Take care

8/10 – Bien

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Overnight stay while visiting the Glasshouse. Huge room. Quick easy check in. Decent breakfast with super friendly staff. Warm, quiet room.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Aqib a répondu le 27 nov. 2023
Hi Patricia, thank you for a great review, we are delighted you enjoyed your room and our location in particular as well as our hospitality and breakfast service. We hope this means we will be seeing you again soon. Thank you

10/10 – Excellent

Shahlal

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Even though the property starting to show it's age, we still like here. The hotel is conveniently located on the quayside and the staff here are excellent.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Aqib a répondu le 14 nov. 2023
Hi Shahlal, thank you for taking the time to leave us a fantastic review. We are thrilled you thoroughly enjoyed your stay with us and continue to enjoy our hospitality and location. We look forward to seeing you back again very soon. Take care

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The hotel and staff were very good and location was close to millennium bridge giving great access to the city
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Aqib a répondu le 12 nov. 2023
Hi, thank you for taking the time to leave us a fantastic review, we really appreciate it. We are thrilled you had a thoroughly enjoyable stay with us and enjoyed our hospitality and location in particular. We hope to see you back again very soon. Take care

8/10 – Bien

Damon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
quiet location ,close to the city, clean and friendly staff , would recommend and stay again
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Aqib a répondu le 12 nov. 2023
Hi Damon, thank you for your time in leaving us a great review. We are so pleased you had an enjoyable stay with us and found us to be clean, friendly and well located. We hope to see you back again soon.

6/10 – Acceptable

Usman

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Jes Holm

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
En overnatning i forbindelse med en fodboldkamp.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Aqib a répondu le 6 nov. 2023
Hi Jes, thank you for leaving us an outstanding review, we are delighted that you enjoyed your stay with us and we hope you had a great time at the football match. Thank you

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice comfortable room Staff very help full and friendly Breakfast was excellent
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Aqib a répondu le 5 nov. 2023
Hi Richard, thank you for taking the time to leave us a fantastic and humbling review. We really appreciate it. We are thrilled you had such a comfortable and accommodating stay with us and we hope you return to enjoy the same in future. Take care.

6/10 – Acceptable

Rafael

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Ein bisschen weit außerhalb der Innenstadt! Busverbindungen ziemlich limitiert (Baustelle). Einrichtung schon sehr in die Jahre gekommen. Müsste mal renoviert werden.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Aqib a répondu le 26 oct. 2023
Hi Rafael, thank you for your review and feedback. We are pleased you had a pleasant stay with us overall.We will consider your feedback on improvements we can make and discuss the viability of these changes going forward. Thank you

8/10 – Bien

C.

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasant stay
I stayed at the botel for 3 nights and the housekeeping were on point. They asked me the first and second night if there were anything extra I needed. The checkin went smooth as well. The room was also okay. The only issue is the bathroom which doesn't have proper airing system making the entire bathroom steamy.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Aqib a répondu le 23 oct. 2023
Hi, thank you for taking the time to leave us a fantastic review. We are delighted you enjoyed your stay with us so much, including our check in and housekeeping services. We hope you return to enjoy an even better stay in future. Take care

10/10 – Excellent

Fiona

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worth a visit
Loved the hotel the rooms were lovely and the staff were so friendly and helpful. Breakfast had a great choice
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Aqib a répondu le 23 oct. 2023
Hi Fiona, thank you for leaving us a phenomenal review. We are delighted you seemed to have thoroughly enjoyed everything about your stay with us and we hope this means we will be seeing you back again soon. Thanks again

6/10 – Acceptable

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Took 15 mins to check in
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Aqib a répondu le 22 oct. 2023
Hi David, thank you for taking the time to leave us a review. We are disappointed your stay fell short of our expectations and we apologise for the slow check in process in particular. We were experiencing serious technical issues with our computer systems which contributed to the slow check in process and these kinds of situations can unfortunately occur. We hope you understand. We would appreciate feedback on other areas we could improve on to provide a better stay in future. Thank you

6/10 – Acceptable

Amit

Voyage d’affaires
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Aqib a répondu le 21 oct. 2023
Hi Amit, thank you for your review. We are disappointed to see that your stay fell short of our expectations. We would appreciate feedback on specific issues you came across, so we can work on them to provide a better stay in future. Take care