Note fondée sur 977 évaluations vérifiées

3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 mars 2024
Hotel très bien situé, à quelques rues du métro et du Path. Beaucoup de restaurants à proximité. C'était génial.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederick, Please accept our gratitude for taking the time to review your stay at Holiday Inn Express New York City- Chelsea. We also want to thank you for mentioning our proximity to various restaurants and shopping. We received many positive comments about our location, so we are pleased this was part of elevating your stay. It was a true pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon!Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 févr. 2024
Chambre petit mais spacieuse. Le planche avait quelques saletés ainsi que dans la salle de bain. Les oreillers sont bien et les lits confortables!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Richard berry , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time out to respond to our survey. It makes us very happy to see that you had a pleasurable time with us, as it is our commitment to provide every guest with superior accommodations and service. We hope this will prompt you to return to our hotel and, even more, to our great city to stay with us again. Thank you again for your time and patronage. We look forward to having you back!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Draps et serviettes changés tous les jours. Literie excellente. Bonne isolation. Établissement bien situé pour les visites. Petit déjeuner buffet varié mais qualité moyenne. Le hall de l’hôtel est un peu froid. Personnel aimable et disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maï, We are thrilled that you loved so much about staying with us, and we will certainly share your compliments with our entire staff. It was a true pleasure having you as our guest here at Holiday Inn Express New York City - Chelsea, and we hope you will choose to stay with us again the next time you are in the area.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Longueuil

Publié le 30 déc. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elaine, Thank you for choosing Holiday Inn Express New York City - Chelsea and for the excellent rating! We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 déc. 2023
Chambre très petit! Nous avions pris une chambre avec un très grand lit et c’était plutôt un lit Queen! Pas beaucoup de rangement. Très bien situé, près de Penn Station. Les déjeuners sont parfaits!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Richard Berry , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time out to respond to our survey. It makes us very happy to see that you had a pleasurable time with us, as it is our commitment to provide every guest with superior accommodations and service. We hope this will prompt you to return to our hotel and, even more, to our great city to stay with us again. Thank you again for your time and patronage. We look forward to having you back!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 déc. 2023
La chambre pour 4 personnes était un peu petite. L'offre pour le déjeuner était parfaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anny, Thank you for choosing to stay with us. We're delighted that you enjoyed your lunch experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue providing exceptional culinary experiences for all our guests. Our team strives to ensure an outstanding experience for each guest. Therefore, we are disappointed that your room did not meet your expectations. We appreciate you bringing these observations to our attention. Feedback like yours helps us as we strive to provide complete guest satisfaction. We hope you revisit so we can show you all the beautiful aspects of our hotel that make us a great choice when visiting New York City.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 déc. 2023
C'était propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dany, Thank you for your kind words about Holiday Inn Express New York City - Chelsea. We're thrilled that you found our hotel exceptionally clean during your stay. Our dedicated team works hard to ensure a pristine environment for all our guests. Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another spotless experience.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 déc. 2023
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, It is lovely to know you enjoyed everything about your time at Holiday Inn Express New York City - Chelsea and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We appreciate your kind rating, and we hope you will be able to stay with us again soon.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Richard Berry , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience, we appreciate you have taken the time out to share your feedback, this information helps us improve our service and amenities. We hope you can give us another chance in the future to serve you better.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 oct. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Edith, Thank you for being our guest and sharing feedback about your visit. We are disappointed that your stay was not perfect. We value hearing from our guests, as this lets us better improve our guest experience. We hope to welcome you again when your travels bring you this way.Warmest Regards,Ahmed LatifGeneral Manager