Note fondée sur 1 839 évaluations vérifiées

4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 avr. 2024
CLIMATISATION BRUYANTE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par HOTEL MANAGEMENT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel,Nathalie. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 avr. 2024
Bien satisfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par HOTEL MANAGEMENT, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers,Caroline. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mars 2024
J’aime l’emplacement, le personnel serviable et les commodités!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your terrific review on your recent stay, Jennifer. We love our fantastic location too and we’re delighted to hear that we went above and beyond in providing you with the best experience possible! We look forward to hosting you again in the near-future!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 mars 2024
Présence de moisissures dans la salle de bain, le stationnement associé à l’hôtel nous ont chargé 2 jours pour avoir dépassé de 15 minutes le 24h de vrais voleurs, ne vous stationnez pas là
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Dominique. We are sorry to hear that we failed to meet your expectations during your recent stay. We truly appreciate your feedback as we are always looking for opportunities to improve. We hope to have the chance to welcome you back in the future for a more enjoyable stay
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating with us, Thomas. It was an honor to welcome you as our guest and we are pleased to know that the majority of your stay with us was satisfactory. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 janv. 2024
En arrivant, il manquait le sofa qui n’était pas prêt et un jeu de serviettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Christel. We are sorry to hear that we failed to meet your expectations during your recent stay. We truly appreciate your feedback as we are always looking for opportunities to improve. We hope to have the chance to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 2 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of 5-star rating,Denis! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to have another opportunity to host you again soon.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Tres bien situé mais bcp de bruit à l intérieur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel très bien situé idéal pour visiter manathan à pied ou en métro qui est juste à côté On entend peu le bruit de dehors au vu du traffic Mais le pire est le bruit des “canalisations” je ne sais pas dire si c était du au voisin ou à l hôtel mais le bruit est tellement présent par intermittence que cela vous réveille à chaque fois vraiment dommage Surtout au prix de la chambre Le personnel de ménage est super agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating with us, Nolwenn. It was an honor to welcome you as our guest and we are pleased to know that the majority of your stay with us was satisfactory. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 déc. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful rating, Jean-Jacques! We’re delighted to know that we went above and beyond in providing you with the best experience possible. Thank you for making us your hotel of choice - we excitedly await your next visit!
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Montreal

Publié le 9 nov. 2023
Le service client est vraiment bien. Les employés essaient de rendre votre séjour très agréable. Malheureusement, le problème majeur est au niveau des chambres. L'insonorisation est inadéquate. En fait, elle est non-existante. Il était possible d'entendre les conversations, les appels téléphoniques, les mouvements dans l'autre chambre. Au moins l'équipe du service a essayé d'accommoder le séjour mais n'en reste pas moins que si votre voisin est moindrement bruyant, vous êtes pris avec.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating with us, Eric. We are deeply disappointed that you were not fully satisfied with your overall stay with us and would like to apologize for not exceeding your expectations. We have no excuse for our lapses or imperfections but constantly strive to make our guest journey better and hope you will give us another try to witness our positive changes.