Bar au bord de la piscine

MPM Hotel Astoria - Ultra All Inclusive – Avis

4 out of 5
MPM Hotel Astoria - Ultra All Inclusive
8240 Sunny Beach, Hotel Astoria, Nessebar, Sunny Beach

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 5 avis sur 16." "
Note de 8 – Bien, d’après 4 avis sur 16." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 16." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 16." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 16." "

6,4/10

Propreté

6,2/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

10/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Cristian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Vasil Ivanov a répondu le 16 sept. 2021
Dear Cristian, Thank you for feedback and positive score rating. We hope you really enjoy your stay with us. See you soon at Sunny beach.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was very good I really enjoy my stay
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Vasil Ivanov a répondu le 16 sept. 2021
Dear Anonymous, Thank you for your positive feedback. Hope to see you again with us next year in Sunny beach.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Die Zimmer waren sehr schön und sauber. DasPersonal war sehr hilfsbereit und freundlich. Der Service 1A, ich brauchte einen Arzt, der sofort angerufen wurde und 15 Minuten später im Zimmer stand. Auch die Aussenmitarbeiter an der Poolbar, soweit die Animateure, geben sich die größte Mühe und sind ein lustiges Völkchen. Über das Essen lässt sich streiten, es war um Gottes Willen nicht schlecht und die Auswahl nicht klein, für jeden ist etwas dabei. Allerdings reicht es nach einer Woche und man sehnt sich nach anderem Essen, da es sich mit kleinen Unterschieden doch ständig wiederholt. Im großen und ganzen machen wir den Daumen hoch und würden es jederzeit wieder buchen.
Séjour de 14 nuits en août 2019

10/10 – Excellent

Teddy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Vasil Ivanov a répondu le 8 août 2019
Thank you for your feedback. Hope to see you again at our hotel.

8/10 – Bien

Ivana

Séjour de 7 nuits en août 2018
Vasil Ivanov a répondu le 23 août 2018
Thank you for your feedback. Hope to see you soon in our property!

10/10 – Excellent

Sabina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastic service, very spacious room. Delicious food:-)
Séjour de 1 nuit en août 2018
Vasil Ivanov a répondu le 23 août 2018
Thank you for your feedback. Hope to see you again in our property very soon.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very Bad hotel
Ugly food and beer! there is just a Bulgarian beer and very cheap alcohol. they didn't give us shampoo and sabon and didn't change the beach towels. It was really bad staying.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Vasil Ivanov a répondu le 23 août 2018
Dear guest, I'm sorry to hear for your bad experience in our hotel. We are very surprised to hear that, because we could not find this report at the reception of the hotel. I would like to assure you that we made a great efforts to meet all requirements of our clients.

8/10 – Bien

Jørgen, Ishøj

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
God beliggenhed , dårlig rengøring
Godt sted men er ikke 4 stjerner værdig. Max 2 stjernet hotel

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Jani

Points faibles : Confort de la chambre

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nie wieder!
Keine 4 Sterne! Das Hotel besteht aus 2 Hotels, einer mit 4 und einer mit 2 Serne! Alles ist zur gemeinsamen Nutzung! Schlechtes Essen! Schlechtes Benehmen beim Essen! Poolbar gegen Bezahlung bei All inclusive. Liegen direkt am Meer gegen Bezahlung, sas Hotelbhat Liegen nur am oberen Bereich des Strandes.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excelent location, room ok, very bad services
Worst food ever! Stayed 9 days and you could barely find something eatable each day. Because Astoria is mixed with Hotel Orel (a 2 star hotel) all the guests from both hotels have the same facilities. This lowers the quality of the services for Astoria clients. The only nice thing about this hotel is the location, almost on the beach (there is another hotel in front of this one, directly on the beach)

4/10 – Médiocre

Oskars

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Fadime, Sverige

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Helt ok för det priset man betalar
Om man inte är kräsen och vill bara bo på ett ställe nära stranden med pool basar detta bra för det priset man betalar (all inclusive). Maten är inget att skryta, smakar inte så mycket. De har sallad bar, två sorter av kött rätter 1 till 2 rätter är kyckling utöver det är fläsk, olika vegetariska rätter, frukter, bröd, soppor och efterrätter. Positivt med hotellet: + rent både på hotellet och rummen + nära till stranden med fri bar och schäslong/paraply + aktiviteter på hotellet (poolen - vattengympa, volleyboll) + nära till kaffer, resturanger och shopping Negativt med hotellet: - Internet plus att man får betala för det - Samma måltider varje dag och allt är nästan fläsk kött - Kalt på rummen - Stort sätt är personalen otrevliga, ohjälpsamma och kan inte engelska

8/10 – Bien

Eti, Israel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Friendly staff andgreat location
The hotel staff was very friendly and helpful. Great location of the hotel. The rooms very okay and overall we enjoyed our stay. The hotel is all inclusive but the food wasn't someting to write home about. We prefered to eat dinner outside.

4/10 – Médiocre

Markus

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Bad management.
Mostly slavic (Slovaks, Russians etc) guests at this hotel. + Close to beach + Great location - Staff, no energy of making your stay special. Probably to due bad management - Food just OK but nothing special. More variation would be appreciated. - Front desk not friendly and no English knowledge except Mr. Borislav who really tried and always had a smile and acted 100% professional) - No change of bed sheets in 9 days says everything about the house keeping. Facility wise it's probably 4 star hotel but in mindset and management it's maximum a 2 star hotel.