Extérieur

Comfort Inn & Suites Mt. Laurel-Philadelphia – Avis

2.5 out of 5
Comfort Inn & Suites Mt. Laurel-Philadelphia
350 Century Pkwy, Mount Laurel, NJ

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 261 avis sur 846." "
Note de 8 – Bien, d’après 238 avis sur 846." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 155 avis sur 846." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 92 avis sur 846." "
Note de 2 – Terrible, d’après 100 avis sur 846." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Daniel, Quebec

Voyage de couple
Semble être correct
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Bien

jean

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

Bertrand, Candiac

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très confortable et très propre. Près de l'autoroute, facile à trouver et facile à reprendre la route le lendemain. Petit-déjeuner bon mais mérite à être plus chaud et il faucrait mettre disponible du pain en tranche pour des rôtis.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 1 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

4/10 – Médiocre

Franck

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
GM a répondu le 29 nov. 2023
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

foued

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
GM a répondu le 11 sept. 2023
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Valerie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
GM a répondu le 19 août 2023
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

4/10 – Médiocre

Annick Le

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2023
GM a répondu le 19 août 2023
Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.

8/10 – Bien

Slim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Non sécuritaire
Une chambre propre , mais je ne me sentais pas en sécurité dans ce hôtel. A dix heures du soir, des hommes en vêtements inhabituels, comme des gangs de rue, parlent fort devant l'ascenseur du quatrième étage ,un des trois a demandé à me parler et a insisté, même si je leur dit que j'étais pressé , il était clair sous l'influence de l'alcool ou d'un drogue...
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
GM a répondu le 11 janv. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien. Lits confortables. Bien entretenu. Petit déjeuner rapide et pratique.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 – Bien

Cloe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La chambre sentait un peu l'humidité. Le déjeuner continental était bien! Hotel adéquat.

8/10 – Bien

Jean-Sébastien, Sainte-Marie

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Excellent hôtel pour une nuit près de Philadelphie
Excellent hôtel pour un passage à Philadelphie. La piscine offre un beau rafraîchissement après une longue route.

8/10 – Bien

Paulina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Facile de trouver les restaurants à proximités.
Très bien, l’hôtel est dans un quartier tranquille.

10/10 – Excellent

Tiffany

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The woman at front desk was very helpful when checking in. Like area of hotel. Comfy bed.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Ahmad

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

LeslieAnn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfortable. Easy to find. Clean. Helpful staff.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Tori

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

c

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Zakiyyah

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place stuff close by to walk
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Bob

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Ok. Good value.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Leanne, North Cape May

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
The staff at the front desk checking me in was extremely rude and disrespectful and refused to let me pay my deposit for my check in.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Cynthia

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
I would recommend all my friends and family to stay here
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Cecilia

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great for the price
Séjour de 7 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Mora

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Fuquran

Points forts : Propreté, service et personnel
Great stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Christian

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

Delroy

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 – Acceptable

Julie, Edison

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage en famille avec de jeunes enfants
The beds looked clean but the chairs and couches were dirty and stained as well as the lamp shades
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Fransico

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall good
Séjour de 6 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Bien

Raymond

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was very spacious. The beds were very comfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

ISRAEL M

Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Room was pretty basic, but clean. Unfortunately, mattress had a substantial size area where the springs were shot and husband kept migrating to that area when sleeping. Blind was not functioning properly, as chain was out, so would not go all the way down. Wake up was nice and bright! Shower rod was almost all the way unscrewed. Did report all of the above when we checked out. Figured that if no one was letting them know, it wouldn’t get fixed. Reception lady was appreciative and very nice.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Cynthia

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Leonardo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Luce viejo y un poco descuidado
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Joshua

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I only stayed for a night but it was nice and clean when I checked in and also the check in process was really quick and easy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

Cecilia

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

2/10 – Terrible

Sabine

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
Absolutely disgusting and trashy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review. We are sorry for the service issues you encountered and for the disappointment you had. Your feedback has been discussed with our team to ensure we are well-poised to serve you better in the future. We hope you will consider giving us a second chance to provide you the hospitality you deserve.

10/10 – Excellent

marilyn

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 – Acceptable

Nancy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Fransico

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly
Séjour de 6 nuits en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

Tracy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
was nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 – Acceptable

Cheryl

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The room needed some maintenance paint chipped n sink cracked . Needed better up keep.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 3 mai 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

4/10 – Médiocre

Dennis

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel
Front desk clerk was slow and rude. More worried about being correct than solving an issue
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 8 avr. 2024
Dear Guest,She was not slow but she was helping someone who had a four reservations. If someone has a four reservations then it will take time to check in. You paid through Expedia but still you want to buy a stuff from sundry and wants to add in your room but she politely told you that we can not add in your room because you paid through Expedia and we are not authorized to use their credit card . But, you got very nasty with her while she was doing her job . Hope you can find a hotel that serves your needs.

4/10 – Médiocre

Spring

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 8 avr. 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

omar

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 8 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 – Acceptable

Caroline

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
GM a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

Dittricha

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Luggage rack…not one. No toilet paper, no clean towels. Housekeeping service only on Thursdays
Séjour de 4 nuits en mars 2024
GM a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your review. We are sorry for the service issues you encountered and for the disappointment you had. Your feedback has been discussed with our team to ensure we are well-poised to serve you better in the future. We hope you will consider giving us a second chance to provide you the hospitality you deserve.

10/10 – Excellent

Paul

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
Nice people
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Bien

Rodney

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024
GM a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.