Commodité de l’hébergement

Mobile Marriott – Avis

3.5 out of 5
Mobile Marriott
3101 Airport Blvd, Mobile, AL

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 503 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 273 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 109 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 68 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 48 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Angélique

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2023

8/10 – Bien

Benjamin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien placé et propre
La serveuse du Dimanche soir n'était pas professionnelle et elle était très impolie. Mais, le confort de la chambre et l'emplacement de l'hôtel étaient magnifiques.

10/10 – Excellent

chima, Coppell

Points forts : Propreté, commodités
Clean and customer friendly.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff and both the front desk and at the breakfast area.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Ashlay

Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Yolanda

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Nice location
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Mark

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Regina

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Always clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Nigel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Alicia a répondu le 18 mars 2024
Thank you for letting us know of your stay. I am so glad you enjoyed yourself and hope that you choose to stay with us in the future.

6/10 – Acceptable

Shquita

Séjour de 3 nuits en février 2024
Alicia a répondu le 18 mars 2024
Ms Shquita,I apologize that you didn't enjoy your stay with us. We strive to provide the best service and in your case it appears that we failed. I hope that you give us another chance in the future.

8/10 – Bien

Jean

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités
The area isn’t too bad , It is close to restaurant and major road but I did not like the outside of the hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Alicia a répondu le 26 mars 2024
Jean,Thank you for choosing to stay with us. I hope that you enjoyed your time here and that you choose to stay with us in the future.

8/10 – Bien

Carla

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Alicia a répondu le 26 mars 2024
Carla,Thank you for choosing to stay at the Mobile Marriott. I am glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you in the future.

4/10 – Médiocre

Roleen

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Under renovation
The hotel is undergoing renovations and I wasn’t informed when making the reservation. The check in area was a little podium in a construction area and the restaurant and bar were completely inaccessible. Very disappointing!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Alicia a répondu le 18 mars 2024
Roleen,We are now done with renovation! I hope that you choose to stay with us on your next visit to Mobile.

8/10 – Bien

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Alicia a répondu le 26 mars 2024
Charles,Thank you for choosing to stay at the Mobile Marriott. It looks like you enjoyed your stay with us. I hope to see you again on your future stays.

4/10 – Médiocre

Matt

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Alicia a répondu le 26 mars 2024
Matt,I apologize that you did not enjoy your stay with us. We strive to give the best service and it appears that in your case we failed. I hope you give us another opportunity in the future.

2/10 – Terrible

Deborah

Points forts : Propreté
The Expedia reservation I submitted NEVER came through. I did it twice and when I arrived at the hotel No reservation was shown. very disturbing.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Alicia a répondu le 26 mars 2024
Deborah,I am so sorry this happened to you. We strive to give the best service and it appears that we were unable to do so. I hope that you give us another chance in the future.

10/10 – Excellent

DeShonda

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Bryan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Derrick

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice and quiet but went to my car to notice someone was sleeping in a car park next to mine.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Iris

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Eman

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The entire staff was friendly and helpful. Hotel was clean and comfortable. Great hotel stay while traveling.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Titania

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel
Mobile Marriott
The hotel was booked for a king size bed, however we were given two full size beds, and told the computer generated it because we used a third party website. We traveled with friends and asked if we could all be within close proximity on the same floor. That did not happen, we were all on separate floors. When we asked why, again because it was computer generated. We were under the impression there was a free continental breakfast, but that was not the case. There was also an issue with our room door not locking properly. We did make the front desk aware, and we were offered a new room.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Alicia a répondu le 16 oct. 2023
I sincerely apologize for the issues that you encountered during your stay. That is not our standard and I am sorry that we did not meet expectations. I will be addressing this with our team so that it doesn't occur in the future. I hope that you choose to give us another chance in the future.

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I’ve stayed in mini Marriott and this was my far the most comfortable room I’ve had. The bed along with the pillows made my night sleep on the phone.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Lauren

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable and cool room.
The hotel room was comfortable. The only real negative was the hair conditioner dispenser was empty. I was disappointed there wasn't room service, but I went down to the restaurant, and the food was good. They need to update their phones as they still had a button for room service.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place to stay.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Ernesto

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
excellent service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Simon

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Upgrade
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Joyce

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 – Médiocre

Josh

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
I was double charged for this stay.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean and nice hotel!
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 – Acceptable

Jacqueline

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
It was ok
The shower stopped working I called to have it serviced and no one came to fix it.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

4/10 – Médiocre

John

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I recently had the pleasure of staying at the Mobile Hotel Marriott, and I must say, it was an absolutely wonderful experience from start to finish. From the moment I stepped foot into the hotel, I was greeted with warm smiles and exceptional hospitality. I'd like to highlight the outstanding service provided by the check-in clerk, who made my stay truly memorable. First and foremost, the check-in process was smooth and efficient. The clerk was extremely courteous and attentive, taking the time to answer all of my questions and ensure that I had everything I needed for a comfortable stay. Their friendly demeanor and genuine enthusiasm made me feel valued as a guest right from the beginning. Moreover, the clerk went above and beyond to accommodate my preferences. They took note of my room preferences and made sure to assign me a room that exceeded my expectations. Their attention to detail and commitment to customer satisfaction were truly commendable. The Mobile Hotel Marriott itself was impeccable. The rooms were spacious, well-appointed, and maintained to a high standard of cleanliness. The amenities offered were top-notch, including a fitness center, a refreshing pool, and a variety of dining options that catered to different tastes. Location-wise, the hotel was conveniently situated in a vibrant area with easy access to local attractions, restaurants, and shopping centers. It provided a perfect base for exploring the city while offering a peaceful.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

William

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A+ Service and a BEAUTIFUL hotel.
From the lovely ladies at the reception desk to Sam the bartender, A+ service all the way.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

4/10 – Médiocre

Telisa

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Unhappy and hot
The hot water in our room did not work. We moved to a dufferent room. The air conditioner isnt working here. There are no ice machines. You have to pay for ice at the bar in the lobby even if you bring your own cup. Not happy at all
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 – Bien

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

John

Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 – Bien

david

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
us
very nice stay / breakfast cost is high for what is served
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

david

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Darrien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Satisfied Patron
Comfortable & clean. All staff members were professional & accommodating. I would stay there again.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Kelcie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
At check in, the gentleman at the desk went above and beyond to find me a suitable room that I was comfortable in. I wish I knew his name but that really meant so much to me! Wonderful place to stay, clean and comfortable. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Not up to par.
Didn’t seem nice enough for a Marriott hotel. Stayed in a Fairfield same trip that was nicer.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

2/10 – Terrible

william

Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 – Excellent

Amir

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 – Excellent

Joseph, Hoover

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was friendly
Séjour de 1 nuit en mars 2023

4/10 – Médiocre

Lisa

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
When we arrived there were several people waiting in line to check in and it became clear very quick that they were all upset because the room they had reserved (two double beds) was not available. Like the others we had to accept a room we did not reserve. The room was moderately clean except for things like a sink that barely drained and a booger on the wall near the lamp. There were no working ice machines on floors 4 - 9. There was so much noise up until about 11:30 and starting at about 8:30/9ish. In the morning we were greeted with the wafting smell of pot in the hallway as we left - our 8 year old was asking about the smell.
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 – Excellent

Gustavo

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Jermaine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2023