Note fondée sur 1 035 évaluations vérifiées

3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 juill. 2023
French !!! : Bonjour, Je viens encore de venir chez vous pour la neuvième fois en 10 ans, et ceci est bien la dernière. Votre Hotel ne gagne pas en popularité, la salle de bain laisse à désister sur l’hygiène, plus de patinoire. Problème de serviette à la place et piscine. Malgré l’amélioration chez Gaston il y a trop de chose encore qui ne vont plus. Vous pensez uniquement à l’argent !!!! Le service est le soin du client est très loin derrière. Sa vous prend combien d’heure de travail pour payer un week-end dans votre Hotel ? Veuillez avoir plus de respect pour ce qui vienne payer peux importe le prix pour avoir du bon service et de la bonne hygiène dans les chambres. Vous venez de me prendre en tant que client et je souhaite avoir un remboursement partiel de mon séjour chez vous ! Ce matin à l’accueil la dame responsable en avait rien à faire de nous, ma chambre était là 1231 du 14 au 16 juillet 2023. J’espère quel a plus de respect au près de sa famille que dans sont travail. C’est lamentable. L’argent de vous rapportera pas de nouveau client !!!! Le servie oui !!!! La plupart de vos employés sont trop intéressé par leur cellulaire que là client. Merci de prendre le temps de me lire et j’attend de vos nouvelles. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Josselyn, we always love welcoming back returning guests, and consider it a compliment that guests choose to stay with us a number of times. While you mentioned that your previous stays with us were great, we hope that your recent experience has not affected your decision to join us again in the future. It is truly concerning to read through the remarks you have outlined in your valued review feedback to us. We are happy to share that we are in the process of updating, deep cleaning and overall raising the quality of our guest rooms, in order to address the shortcoming you have outlined in this area. It is our understanding you also had higher expectations with regards to staff service, so please accept our most sincere apologies, if we fell below expectations in this particular aspect of your visit. You may rest assured that our team will be looking into the constructive feedback you have extended in your review, so we may further improve the quality of service we deliver. We aim to provide our guests with the highest standards of comfort and service and we hope that you will allow us an opportunity to exceed your expectations in the future.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 juill. 2023 sur Hotels
On a été up grade, la dame à l’accueil nous avait dit c’était 40 dollars arrivés au check out on paye plus que 40 dollars. La caution prend du temps à revenir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, thank you so much for choosing to join us on this recent trip to Miami Beach. While we are pleased to know you spent an overall joyful time as our guest, it has been unfortunate to learn you were disappointed with certain aspects of staff service onsite. We will definitely be following up on your feedback directly with front office staff at this time. It is important to note, however, that guests are asked to sign an upgrade form, when agreeing to a room upgrade; the price of the upgrade fee per night is clearly stated on the said form and corresponds to the charge, which you will then see on your hotel bill. We do thank you once again and hope to have the pleasure of serving you on your return trip to the area as well.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 26 déc. 2022
La piscine et la plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal, we appreciate you trusting the Grand Beach Hotel as your accommodation during your recent trip to the Miami area. We are beyond thrilled to learn of your satisfaction with our convenient beachfront location and relaxing hotel atmosphere. Thank you dearly for the five-star rating you have given our leisure facilities and services. We simply cannot wait to host you on your return visit soon.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 juill. 2022
Parfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie, thank you for giving Grand Beach Hotel the top traveler rating. We are always happy to learn when our guests have had a joyful stay with us and have enjoyed all aspects of their experience onsite. For us it has been a tremendous pleasure to look after you in the duration of your stay and we will look forward to welcoming you on your return.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 mai 2022
Nous venons depuis plusieurs années. Jamais déçus. Les prestations ont bien changées Le menage n’est pas fait complètement dans les chambres. Manque des serviettes dans la salle de bain. Pas de bouteille de vin qui normalement était prévue pour notre séjour. A la piscine, l’eau avec des fruits a disparu également. Bien dommage …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, we always love welcoming back returning guests and consider it a compliment that guests choose to stay with us a number of times. While you mentioned that your previous stays with us were great, we hope that your recent experience has not affected your decision to join us again in the future. We do appreciate you alerting us of the areas, where you felt we left something to be desired during this most recent visit to premises. Please rest assured your valued remarks have been escalated to higher hotel management for review and follow up as needed at this time, so we could further improve and better serve you, when you return to the area and our establishment. Thank you and we cannot wait to welcome you back on another occasion in the future.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 avr. 2022
Nous sommes une famille de 5. J’avais réservé une chambre 2 lits doubles plus un divan lit. L’hôtel m’avait envoyé la possibilité d’upgrader vue mer même n’ombres de lit, ce que j’ai pris. Quand nous sommes arrivés, la chambre upgrade n’avait plus de sofa lit, juste un fauteuil. J’ai redemandé la chambre initiale pour coucher tout le monde. L’hôtel m’a dit ne plus l’avoir et que je m’étais engagée à prendre le upgarde. Quand je leur ai demandé une option pour coucher tout le Monde, ils m’ont dit que ce serait $300 de plus la nuit! C’est de la fausse représentation et innaceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Anne, we would like to start off by thanking you for trusting us as your accommodation during this recent trip to Miami. We regret to learn that we did not manage to provide you with the completely satisfying experience you expected. First and foremost, we wish to note that the eStandby upgrade program you signed up for does not guarantee you a room upgrade, but simply extends the opportunity for a room upgrade at the time of arrival at a special discounted room upgrade price. The eStandby room upgrade, however, is based on hotel availability at the time of your arrival. Thus, we are terribly sorry to hear that our hotel availability at the time of your check-in did not allow us to accommodate your request for a room upgrade. We are hopeful that you would be willing to consider a repeat stay with us in the future, as we are confident that we can provide you with the satisfying and memorable experience a majority of our hotel guests are willing to attest to. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

hotel a éviter horrible

Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
Ne mérite même pas 1 étoile chambre salle, pas insonorisée donc extrêmement bruyant les salles de bain sont vétustes serviettes usées cet hôtel est à éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, thank you for your review. We would like to start off by expressing our gratitude for the feedback you have shared, as it allows us to identify areas of the hotel, which require improvement. We would like to assure you that we will follow up with our housekeeping department to ensure that better room inspection is done going forward. We are also happy to note that we are continuously working to update, deep clean and overall maintain and raise the quality of our hotel grounds. Additionally, we hope you would be glad to learn that we are currently in the process of planning a more expansive guest room renovation, which is scheduled to take place later this year and which will definitely address any shortcomings with regards to guest rooms. In the meantime, please accept our sincere apologies for the inconvenience you were caused. We would gladly welcome the opportunity to gain back your trust and change your perception for our hotel and hope that you would be willing to give us another chance in the future.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 mars 2022 sur Ebookers
Déception. Nous avions le même hôtel il y a 7 ans et malheureusement tout a bien changé. Dès l arrivée le personnel s est montré poli, sans plus. Aucune information sur les facilités de l hôtel ne nous a été donnés. Chaque question semblait énervée la personne à la réception, ce qui est fort désagréable. L hôtel était bondé de monde et le service ne suivait pas. Pas assez de chaises longues ( les gens mettaient les serviettes à 8heures le matin) , manque de linges de bain, alentours laissés avec les déchets des clients de l hôtel, toilettes sales et les espaces étaient très bruyants. Même à la piscine réservée aux adultes, rien n était débarrassé, et pas de toilettes à cet étage. Aucun vestiaire pour se changer ! A 3 reprises, nous avons été réveillés en pleine nuit par des voisins très bruyants, à tel point que je suis descendue me plaindre à la réception.. nous avions une chambre « communicante » ce qui rend l isolation catastrophique, tout comme la porte d entrée qui a des « espaces jours » importants. Chambre d ailleurs oú il manquait des linges et des produits de douche pour 3 personnes. Les prix sont devenus exhorbitants : 38 dollars pour un petit déjeuner buffet (qui n est pas prévu tous les jours, au client de deviner…) et un parking à 58 dollars. Inutile de dire, que nous avons rapidement trouver des alternatives. Un service absolument pas à la hauteur de ce 4 étoiles, oú le client doit lui-même chercher ce dont il a besoin. Personnel peu aimable. Dommâge
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, we always love welcoming back returning guests, and consider it a compliment that guests choose to stay with us a number of times. While you mentioned that your previous stays with us were great, we hope that your recent experience has not affected your decision to join us again in the future. It is our understanding you had higher expectations with regards to staff service, so please accept our most sincere apologies, if we fell below expectations in this particular aspect of your visit. You may rest assured that our team will be looking into the constructive feedback you have extended in your review, so we may further improve the quality of service we deliver. We deeply regret that we did not more fully deliver an outstanding experience and apologize for housekeeping issues you experienced. We aim to provide our guests with the highest standards of comfort and service in each hotel area onsite and we hope that you will allow us an opportunity to exceed your expectations in the future.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 janv. 2022
Hôtel très moyen. Je ne le recommande pas. C’est un 2 - 3 étoiles ;(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2022 par Grand Beach Hotel - M. Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Walid, thank you for leaving a review of your recent visit to our hotel. It has been to our regret to hear that we have left something to be desired in some aspects of your onsite experience. We very much wish you had taken the time to provide us with further details regarding the hotel areas, where we failed to live up to your expectations, so we could address these accordingly and eliminate any present shortcomings. Thank you for your review and valuable rating. We hope to have the chance to greet you back on another occasion, when we would do our best to exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2021 par Grand Beach Hotel Miami - M.Petrov, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, we appreciate you staying with us at the Grand Beach Hotel. We would also like to thank you for your review and kind traveler rating. Our team’s main priority is our guests’ relaxing and satisfying experience. We are glad you enjoyed your recent visit and hope to welcome you soon again.