Vue depuis l’hébergement

Hilton London Olympia – Avis

4 out of 5
Hilton London Olympia
380 Kensington High Street, London, England

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 300 avis sur 1008." "
Note de 8 – Bien, d’après 345 avis sur 1008." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 207 avis sur 1008." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 96 avis sur 1008." "
Note de 2 – Terrible, d’après 60 avis sur 1008." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Margot

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Les personnes de l'accueil ne sont pas accueillantes, pas un bonjoir, ni un sourir lors de notre arrivée. Ne font pas d'efforts pour se faire comprendre. En revanche, le reste du personnel est très sympathique et disponible ! Les parties communes sont propres et sympas, les chambres le sont moins, meubles abîmés, lampes cassées, fenêtre qui ne ferme pas. Il serait opportun de les rafraîchir et d'avoir une douche à la place de la baignoire !
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel very good located, personal dedicated to the visitors, very good breakfast, proper and well-equipped room, the fitness room could be larger but equipment is good
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Hilton London Olympia a répondu le 25 mars 2024
Dear Laurent, thank you for your 5 star review. We are delighted to hear you enjoyed your stay and especially pleased to hear your feedback on our friendly and helpful team. Hopefully you will return for any future trips to London.

10/10 – Excellent

Christian

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 8 mars 2024
Dear Christian,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to see from your scores that you enjoyed a pleasant, comfortable stay and we hope to welcome you back again in the near future. Sincerely

4/10 – Médiocre

Sofiane

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Deçu pour un 4 étoile Hilton on est plus sur un 2 étoiles de plus le prix est excessif pour une petite qualité correspond plutôt à un 2 étoiles … horrible !!! Première et dernière fois…. Rien a voir avec l’ambiance des photos qui sont trompeuses… mais j’ai aimé la mixité du personnel et le côté humain, ainsi que le petit déjeuner.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 8 janv. 2024
Dear Sofiane,Thank you for your feedback. We regret to hear the hotel's decor and atmosphere failed to meet your expectations for your stay. However, on a positive note, we are pleased that you felt well accommodated by our team and we hope to welcome you back again in the future. Sincerely

8/10 – Bien

Omid

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Chambre bizarre !
Chambre avec une fenêtre condamné. Noir absolu.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 19 déc. 2023
Dear Omid,Thank you for sharing your feedback. We are happy to see from your score that you enjoyed a pleasant stay overall, however, we regret that the room fell short of your expectations. Your comments have been noted for our management team to address accordingly. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future to provide you with an exceptional stay. Sincerely

10/10 – Excellent

EMILIE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 14 nov. 2023
Dear EMILIE,Thank you for your feedback. We're delighted to see from your scores that you enjoyed a pleasant and comfortable stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Kind regards

8/10 – Bien

DIDIER

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Octobre à Londres
Hotel dont les caractéristiques sont conformes aux attentes. Personnel du restaurant très aimable et serviable. En revanche, personnel de l'accueil devrait faire un stage d'empathie.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 2 nov. 2023
Dear DIDIER,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay. We're delighted to hear that the restaurant staff left a positive impression, and we appreciate your feedback on the reception team. Your comments will be shared with our management for further improvement. We look forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Hilton Olympia

10/10 – Excellent

Leila

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Très satisfaite de mon séjour le personnel est aux petits soins et très aimable. Nous avions pris une chambre pour 2 adultes et 1 enfant à notre grande surprise nous avions 2 chambres communicantes et accès à une salle de bain. Le petit déjeuner est varié et excellent. Il y a de nombreux bus pour rejoindre le centre de Londres et un grand centre commercial à 10 min en bus .
Séjour de 2 nuits en mai 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 9 mai 2023
Dear Leila, Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that you and your family felt well accommodated by our team members and found the hotel conveniently located. We hope to welcome you again in the future. Kind regards

8/10 – Bien

Olivier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Situation correcte de l’hôtel ( Bus et overground), la déserte en métro elle est moyenne (surtout si la station Kensington Olympia est fermée) Compter 25/30 min pour rejoindre l’hypercentre peut importe le moyen de transport. Hôtel correct quoi que un peu vieillot surtout dans les chambres : moquette et mobilier du début années 2000, fenêtre simple vitrage bois des années 70, idem pour la salle de bain. Cependant hall d’accueil, et zone petit déjeuner bien refait et au goût du jour, hôtel propre, personnel sympathique et accueillant.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 12 avr. 2023
Dear Olivier,Thank you for sharing your feedback. We're pleased that you enjoyed a comfortable stay with us during your recent visit and found our team members accommodating. Your feedback regarding the rooms has been noted and shared with our senior management team to be addressed accordingly. We hope to welcome you again in the future. Sincerely.

8/10 – Bien

Guy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel correct
Rapport qualité-prix bien pour Londres
Séjour de 3 nuits en février 2023
The team at Hilton Olympia a répondu le 28 févr. 2023
Dear Guy,Thank you for completing the survey. We are pleased to hear you enjoyed a comfortable stay and found the hotel a good value. We hope to welcome you again in the near future. Sincerely

6/10 – Acceptable

Jocelyn

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Notre séjour a mal démarré car nous avons dû changer 2 fois de chambre en 24 heures a cause de problèmes de chauffage pour l’une de plomberie pour l’autre mais le duty manager Danilo a réussi à nous trouver une solution qui nous a permis de passer une bonne 2ème partie de séjour.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 16 nov. 2022
Dear Jocelyn,Thank you for your review. We are sincerely sorry to hear of the issues at the start of your stay resulting in changing rooms twice but pleased to hear our duty manager acted quickly to find you an alternate room to ensure you was comfortable for the remainder of your visit to London.

4/10 – Médiocre

Arnaud

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Parfait emplacement mais besoin de réfection
Présent pour un salon au centre d exposition Olympia. Cet hôtel était le plus proche. L emplacement est parfait mais la vétusté de l hôtel et la chambre 139 ne dispose pas de fenêtre ouvrables ou avec une luminosité naturelle. La salle de bain est fortement dégradée et le tuyau de la douche fuyait. De plus, la climatisation était très bruyante. Le petit déjeuner est correct mais sans extra.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 29 sept. 2022
Dear Arnaud,Thank you for your review. We are pleased you liked our great location in Kensington but we are sorry to hear you was disappointed with your stay and the standard of room you received. Your comments have nee shared with our management team to allow us the opportunity to check and address the points you have highlighted. We do hope you would consider allowing us the opportunity to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Tunde

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Très bien
Séjour agréable
Séjour de 4 nuits en juin 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 13 juin 2022
Dear Tunde, thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back again in the future.

4/10 – Médiocre

Thierry

Séjour de 4 nuits en mai 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 31 mai 2022
Dear Thierry, thank you for your review. We are sorry to hear you was disappointed with your stay. A member of our management would be happy to discuss your experience and address this with you, if you would like to contact the hotel or Hotel.com directly.

2/10 – Terrible

Samia

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Personnel de l’accueil désagréable et pas réactif. La porte de notre chambre est restée bloquée et malgré plusieurs réclamations auprès de l’accueil et des femmes de ménage, la maintenance a mis 1h30 pour arriver mais à résolu le problème en 30 secondes. Incomparable avec Le personnel du petit déjeuner qui lui étaient vraiment au petit soin. Merci à eux .
Séjour de 3 nuits en mai 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 10 juin 2022
Dear Samia We are very sorry to hear your feedback and that we failed to meet your expectations on this occasion. Your comments on our team is disappointing to hear as we pride ourselves on our high standards of customer service ad can assure you, this will immediately be address with our management team. We do hope this experience will not deter you from choosing Hilton again in the future.

8/10 – Bien

elena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
convenient
Very nice stay. Convenient location, close to West End by bus and to Heathrow by tube.
Séjour de 4 nuits en mars 2022
The team at Hilton London Olympia a répondu le 10 mars 2022
Dear Elena, Thank you for your review. We are happy to hear you enjoyed your stay and hope we can welcome you back any for any future trips to London.

8/10 – Bien

Expedia Relocation

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Hotel Team a répondu le 4 déc. 2020
Dear Guest, Thank you for your review.

6/10 – Acceptable

richard

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
needs a refurb
a very ordinary hilton in desperate need of a refurb Staff in the bar were very good
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Hilton London Olympia a répondu le 22 nov. 2019
Dear Richard, thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and the service provided by team in the bar. We hope you will consider us for future stays in the area.

8/10 – Bien

Joseph

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Nice hotel, spacious room.
very nice stay and good location for this hotel. spacious rooms and the staff is very nice. very nice breakfast as well. The only downside, it that this hotel could go with some renovation as it looks a little bit old... But overall it is a very nice and convenient hotel.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Hilton London Olympia a répondu le 19 nov. 2019
Dear Joseph, thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and the wide choice on our breakfast buffet. We do note your comment on the hotel decor, which has been shared with our management team for their consideration when next making any changes to the hotel or planning a refurbishment.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Hilton London Olympia a répondu le 15 oct. 2019
Thank you for your 5 star review. We are delighted you enjoyed your stay and hope we can welcome you back again in the future.

4/10 – Médiocre

Arthur-Guillaume

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
For sure not 4 stars hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Hilton London Olympia a répondu le 15 oct. 2019
Dear Arthur-Guillaume, thank you for your review. We are sorry to hear you was disappointed with your stay. Our management team use all feedback received as we continually work to meet our guest expectations and hope you would return again in the future.

10/10 – Excellent

Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Hilton London Olympia a répondu le 7 oct. 2019
Dear Marie, thank you for your review. We are delighted you had an enjoyable stay and hope you will return for any future visits to London.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé
Hôtel avec chambres spacieuses et très bien situé . La literie pourrait être plus confortable . Par ailleurs , les produits proposés au petit déjeuner manquent pour certains de saveur.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Hilton London Olympia a répondu le 19 août 2019
We appreicate your feedback and are pleased you enjoyed your stay, however we do note your comment on the bedding and breakfast, which will be shared with our management team for their review. We hope you will come back again in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Hilton London Olympia a répondu le 13 août 2019
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope we can welcome you again in the future.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hôtel
Super hôtel Les services sont au rendez-vous Hôtel situé à proximité de l'Olympia et du centre de Londres
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Hilton London Olympia a répondu le 31 juill. 2019
Thank you for sharing your review. We are delighted you enjoyed your stay and appreciate your kind words on the service you received from our team. We do hope you would return again in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel est très accueillant et très disponible pour les clients.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Hilton London Olympia a répondu le 8 mai 2019
Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed your stay and appreciate your kind feedback on our team. We hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Hilton London Olympia a répondu le 29 avr. 2019
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Rtgd logo Mississippi l'hosto photo photo isostatique
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Hilton London Olympia a répondu le 3 mai 2019
Thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and hope you will consider us for future stays in London.

8/10 – Bien

sonia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Hilton London Olympia a répondu le 21 mars 2019
Dear Sonia, thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and hope we can welcome you back again in the future.

4/10 – Médiocre

GUY MICHEL

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Hilton London Olympia a répondu le 15 févr. 2019
Dear GUY MICHEL, thank you for your review. We are sorry to hear you was left disappointed with your stay on this occasion but do hope you will consider us again in the future.

2/10 – Terrible

E, Paris

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
À rénover en urgence. Odeur terrible dans la chambre moquette très vieille et sale
Séjour de 2 nuits en février 2019
Hilton London Olympia a répondu le 14 févr. 2019
Thank you for your review. We are very sorry to hear you was disappointed with your stay and the standard of room received. Please aloow us to assure you, this has been addressed with our management team. We hope you will consider allowing us to wlecome you again in the future so we can make it right for you.

8/10 – Bien

Gary

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Ground floor of hotel is fabulous. The rooms are outdated and could do with a refresh. Staff were very friendly and helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : État et installations de l’hébergement
Some issues with check in
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

john, palisades park

Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Catherine

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hilton London Olympia a répondu le 22 mai 2024
Dear Catherine, Thank you for sharing your feedback, We are saddened to hear you was disappointed with your stay. We pride ourselves on meeting our guest’s expectations and your feedback will be shared with our team to review. We hope to welcome you back in the near future.Kind Regards, Hilton London Olympia

6/10 – Acceptable

Hanna

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hilton London Olympia a répondu le 21 mai 2024
Dear Hanna,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience with us. we hope you enjoyed your stay. We would love to have you visit with us again. Kind Regards,

8/10 – Bien

Chris

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The hotel was nice, but lacked attention to detail. Dirty behind the desks and in less visible areas. There were very limited usb charging options and no outlets near the bed. The shower was odd and difficult to use without getting water everywhere. Overall an ok stay, but won't be back.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Hilton London Olympia a répondu le 17 mai 2024
Dear Chris, Thank you for sharing your review.We pride ourselves on our cleaning standards and sadden to hear you was unhappy with our cleanliness. We are sorry to hear we couldn’t meet your expectations on this occasion. We continually work to improve our guest experience. I have noted your comments, and will share them with our Housekeeping team. We do hope you will reconsider returning in the future,Kind Regards,Hilton London Olympia

6/10 – Acceptable

Rachel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Very dated property interior, uncomfortable bed, basic but clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hilton London Olympia a répondu le 17 mai 2024
Dear Rachel,Thank you for sharing your feedback, We pride ourselves on our cleaning standards and delighted to hear you was happy with our cleanliness. We are sorry to hear you didn’t have a pleasant stay and you found our interior dated, We pride ourselves on our high standards of customer service, and we are sorry we wasn’t able to meet all your expectations on this occasion. I have shared your feedback with our housekeeping team.We hope to welcome you back in the future.Kind Regards, Hilton London Olympia

4/10 – Médiocre

Paul

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Noisy, staff not helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hilton London Olympia a répondu le 8 mai 2024
Dear Paul, we are sorry to hear you was disappointed with the service you received. Please be assure this is certainly not the standard we pride ourselves on and will share your feedback with our senior team. We hope you will reconsider returning again in the future. Thank you for your review.

6/10 – Acceptable

Hermann Josef

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Ein Einzelzimmer wird zum Doppelzimmer erklärt, kein warmes wasser an 3 tagen, insgesamt ist das hotel renovierungsbedürftig. Kein hilton Standard
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 4 mai 2024
Dear Hermann Josef, Thank you for selecting Hilton London Olympia for your recent stay. We regret to hear that we fell short of your expectations during your time with us, particularly regarding the lack of hot water in your room. Your feedback is invaluable, and please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Rest assured our maintenance team are diligently addressing the issue to prevent any recurrence. Once again, thank you for bringing this matter to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve. Sincerely,

2/10 – Terrible

Hanne

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was disgusting
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Hotel Management a répondu le 29 avr. 2024
Dear Hanne, Thank you for your for choosing Hilton London Olympia for your stay in January. We are sorry to hear that we were not able to meet your expectations during that trip. If you decide to visit us in the future we would be more then happy to assist you in any way possible. Sincerely

10/10 – Excellent

Vitaliy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 25 avr. 2024
Dear Vitaliy,Thank you for your feedback. We are delighted to see from your scores that you enjoyed a pleasant and comfortable stay and we hope to welcome you back again in the future. Sincerely

10/10 – Excellent

Tianyi

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hilton London Olympia a répondu le 15 mai 2024
Dear Tianyi,Thank you for taking the time to share your fantastic 5* rating about your recent experience with us. I'm glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to have you visit with us again. Kind Regards,

6/10 – Acceptable

Sara, Adkins

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
The staff was friendly at the front desk, the bar/restaurant had the worst service. I cannot express how much we hated the bar at the hotel. Breakfast was good!
Séjour de 9 nuits en mars 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 16 avr. 2024
Dear Sara,We're thrilled to hear that you found our team members accommodating while enjoying the buffet breakfast experience. However, we're apologize to hear about your disappointing experience at our bar and restaurant. We appreciate your feedback and will address this internally to ensure a better experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention. Sincerely

8/10 – Bien

Tamasin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The room was bigger than expected which was great. It was a 15 min walk to the nearest regular tube station, which was fine for us but may not be for others. The breakfast was great with a good selection of continental style breakfast items, fruit, cereal etc and cooked breakfasts such as full english and an amazing dahl! The shower in the room was not very good, this didn't matter too much as we were only staying two nights, but would have been an issue if we had stayed longer. The decor of the rooms was a bit dated but this didn't really matter to us. The staff were all lovely.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 15 avr. 2024
Dear Tamasin,Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that you enjoyed the spacious room and breakfast selection. We apologize for any inconvenience you faced with the shower. Our team are investigating and addressing this matter accordingly to ensure a smooth stay. We hope to welcome you back again. Sincerely

8/10 – Bien

Athina

Séjour de 17 nuits en mars 2024
Hotel Management a répondu le 2 mai 2024
Dear Athina, Thank you for choosing Hilton London Olympia for your stay. We are pleased to learn that you had a positive experience at our hotel. We hope we will be able to welcome you back in near future. Sincerely,

8/10 – Bien

Frederick

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Breakfast was excellent, staff were really good. The rooms had a couple of cans of water still and sparkling, which was nice, and it was nice to have face cloths in the bathroom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 9 avr. 2024
Dear Frederick,Thank you for your positive feedback. We're pleased to hear that you enjoyed our excellent breakfast, friendly staff, and the amenities in your room. We hope to welcome you back for another enjoyable stay. Sincerely

8/10 – Bien

Daniela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 10 avr. 2024
Dear Daniela,Thank you for choosing to stay with us. We're pleased to see from your score that you enjoyed a comfortable, smooth stay and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Kind regards

6/10 – Acceptable

Fran

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
No es mala, pero no aparece en las fotos que es un hotel viejo en sus instalaciones y extremadamente pequeña la habitacion, esecifica que llevan cama grande y literal tuve que dormir en un catre por que no cupo ni la cuna de mi bebe, el personal es muy amable pero no regresaria por sus instalaciones.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
The team at Hilton Olympia a répondu le 9 avr. 2024
Dear Fran,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the size of your room. We appreciate your kind words about our staff's friendliness. We'll take your comments into consideration as we strive to improve our facilities for future guests. Sincerely

6/10 – Acceptable

Cherylann

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Front desk staff had a very unpleasant attitude. After my 8 hr flight it was a lot to deal with. Overall the hotel stay was great once we got past the front desk monster.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Management a répondu le 7 avr. 2024
Dear Cherylann, Thank you for choosing Hilton London Olympia and for graciously sharing your feedback with us. We are sorry to hear about your check in experience. We have shared your feedback with our Senior Management. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back in the near future, where we aim to provide you with an even more enjoyable experience.