All reviews shown are from real guest experiences. Only travellers who have booked a stay with us can submit a review. We verify reviews according to our guidelines and publish all reviews, positive or negative.More informationOpens in a new window
Cher client,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience après votre séjour au Carlton de Lille. Votre retour est très précieux pour nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement,
No English language tv. Everything else spot on. Particularly good bed. Slept like log better than at home.
John
Stayed 2 nights in Feb 2024
Response from Hôtel Carlton on Mar 6, 2024
Dear customer,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that everything else met your expectations, especially our comfortable beds. We're glad you had a restful sleep, even better than at home. While we don't offer English language TV channels, we hope it didn't diminish your overall experience. If there's anything else we can assist you with during your stay, please don't hesitate to let us know. We're committed to ensuring your stay is as enjoyable as possible!Best regards,
6/10 Okay
Tracy
Travelled with group
Feb 11, 2024
Liked: Cleanliness
Very convient location. Room facilities are terrible, poor shower and cramped separate toilet.
Tracy
Stayed 2 nights in Feb 2024
Response from Hôtel Carlton on Feb 12, 2024
Dear Customer,Thank you for sharing your experience. We apologize for the inconvenience you encountered with our room facilities. We will certainly address the issues you mentioned regarding the poor shower and cramped separate toilet. Your feedback is valuable to us, and we will strive to make necessary improvements to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.
Great location! Nice size rooms. Easy check-in. Nice bar.
Mihaela
Stayed 3 nights in Jan 2024
Response from Hôtel Carlton on Feb 5, 2024
Dear madam,Thank you for sharing your thoughts following your recent stay at the Carlton.We are delighted that you appreciated our ideal location in the heart of Lille.We look forward to welcoming you again!Best regards,
10/10 Excellent
Michael
Jan 19, 2024
Michael
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Hôtel Carlton on Feb 9, 2024
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partager votre expérience suite à votre séjour à l'hôtel Carlton. Nous sommes enchantés que vous ayez passé un agréable moment.Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !Cordialement,
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.N'hésitez pas à nous recontacter afin de nous donner plus de précision sur la note attribuée.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
8/10 Good
Abdelhafid
Dec 13, 2023
Abdelhafid
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 15, 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
8/10 Good
Daniel
Dec 11, 2023
Daniel
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 15, 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
10/10 Excellent
Lars
Dec 10, 2023
Lars
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 15, 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
Bonjour Madame,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
10/10 Excellent
Tex
Dec 7, 2023
Tex
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 15, 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
10/10 Excellent
Patrick
Nov 25, 2023
Patrick
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 19, 2023
Cher monsieur,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous sommes ravis d'apprendre que vous étiez satisfait de notre hébergement. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous sommes heureux de constater que votre expérience a été positive.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.Bien à vous,
Excellent stay. Wonderful hotel. I strongly recommend it
Eduardo R.
Stayed 6 nights in Nov 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 23, 2023
Dear customer,We are delighted to read your comment and to see that your stay at the Carlton de Lille was such a pleasant experience.Providing a welcoming and pleasant environment is one of our main priorities, and we are delighted that this has helped to make your stay a pleasant one.Thank you very much for recommending our hotel. It means a lot to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again during your next visit to the city.Best regards,
10/10 Excellent
Catherine
Nov 19, 2023
Catherine
Stayed 2 nights in Nov 2023
Response from Hôtel Carlton on Dec 15, 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton.Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,
8/10 Good
Lucy
Nov 19, 2023
Lucy
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 21, 2023
Cher cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,
10/10 Excellent
LUIZ Vanderlei
Nov 7, 2023
LUIZ Vanderlei
Stayed 2 nights in Nov 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement
10/10 Excellent
LUIZ Vanderlei
Oct 29, 2023
LUIZ Vanderlei
Stayed 7 nights in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement
8/10 Good
Peter
Oct 18, 2023
Peter
Stayed 2 nights in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement
Loved the location, very central and close to lots of amenities. Good for parking and metro station is nearby. Only issue I had was someone tried to take an unauthorised payment of €800 from my credit card at 03.30am on the day we were due to check out. My credit card contacted me to make me aware. I asked the receptionist to look into the matter and let me know. She said the only person who would have access to my details at that time was the night receptionist and would speak to him. I have not heard anything. I also emailed the hotel but have not had a response.
William
Stayed 3 nights in Sep 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 23, 2023
Dear Sir,We would like to sincerely thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to learn that your stay did not fully meet your expectations, and we apologize for any inconveniences you encountered.Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you again to address these issues and provide you with a more positive experience.Thank you again for your constructive feedback, and we look forward to the chance to regain your confidence in the future.Best regards,
Excellent location, comfortable, clean. Good breakfast.
Mirjana
Stayed 2 nights in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you enjoyed our breakfast buffet offering a large selection of fresh and local products.Thank you for pointing out the ideal location of our hotel in the center of Lille and a stone's throw from the two train stations!Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,
We stayed in a junior suite which was fantastic, comfy bed , loads of room and an amazing bath. Great view of the opera from our balcony too.
Frances
Stayed 4 nights in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 21, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you appreciated the comfort of your room and the quality of our services.Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,
8/10 Good
Anni
Oct 13, 2023
Anni
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 21, 2023
Cher cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,
10/10 Excellent
carolyn
Oct 13, 2023
carolyn
Stayed 3 nights in Oct 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,
8/10 Good
Hervé
Sep 25, 2023
Hervé
Stayed 3 nights in Sep 2023
Response from Hôtel Carlton on Nov 17, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement
10/10 Excellent
Melissa
Sep 9, 2023
Melissa
Stayed 1 night in Sep 2023
6/10 Okay
Paul
Business traveller
Aug 8, 2023
Liked: Amenities
Disliked: Property conditions & facilities
Dark rooms outdated rooms and bathroom front desk staff were very good
Paul
Stayed 2 nights in Aug 2023
Response from Marie de Montgolfier on Aug 16, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
Very nice in heart of downtown. Near all the restaurants but quite even on main square. Would stay again.
Michael
Stayed 1 night in Jul 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jul 11, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you appreciated the comfort of your room and the quality of our services.Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille and close to all good addresses!Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
10/10 Excellent
Magali
Jun 28, 2023
Magali
Stayed 2 nights in Jun 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jul 4, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
Dear Client,Thank you for sharing your review following your recent stay at the Carlton.Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille, which offers this breathtaking view of the Place du Théâtre!Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
10/10 Excellent
Eva
Jun 13, 2023
Eva
Stayed 1 night in Jun 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jul 4, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
Hotel Carlton is located in the perfect location for your visit to Lille. It’s situated right in the old city with a commanding presence across from the opera house. The area felt very safe and was an easy walk to all the old town sites yet away from the noise of the many bars and restaurants in the central square. All the staff were friendly and very helpful. My room was spacious, clean and comfortable with welcoming decor and the level of details you’d expect from this class of hotel. Be sure to enjoy a drink at the panarama bar. I’ll definitely stay here again on my next trip to Lille.
Carolin
Stayed 2 nights in Jun 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jun 13, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you enjoyed the comfort of your room and the warm welcome of our staff.Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille, which offers this breathtaking view of the Place du Théâtre!We are also delighted that our cocktail bar The View made such a good impression on you!Finally, it is a pleasure to read that you liked the decoration and layout of the hotel.Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
Beautiful properly in the heart of all that Lille has to offer. Staff were wonderful, helpful and friendly
Melissa
Stayed 2 nights in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jun 2, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you appreciated the warm welcome and professionalism of our staff.Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille, which offers this breathtaking view of the Place du Théâtre!Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
Response from Marie de Montgolfier on May 29, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
The location cannot be better. Steps to anything. Breakfast very good.
brenda
Stayed 3 nights in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 29, 2023
Dear Customer,What a pleasure to read your lovely comment!We are delighted that you enjoyed our breakfast buffet offering a large selection of fresh and local products.Thank you for pointing out the ideal location of our hotel in the center of Lille and a stone's throw from the two train stations!Knowing that you had a great time in our hotel is the greatest reward for all our teams.Looking forward to welcoming you again!Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
8/10 Good
Mariano
May 23, 2023
Mariano
Stayed 1 night in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 29, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
8/10 Good
Gregory
May 19, 2023
Gregory
Stayed 1 night in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 29, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
8/10 Good
Hervé
May 14, 2023
Liked: Cleanliness
bien
Hôtel confortable mais vieillissant.
Super petit déjeuné
Hervé
Stayed 1 night in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 16, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé vos impressions suite à votre récent séjour au Carlton. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le confort de notre hôtelMerci d’avoir souligné la qualité de notre buffet petit déjeuner proposant un grand choix de produits frais et locaux !Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour vous faire vivre une meilleure expérience Carlton,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Karen
May 11, 2023
Karen
Stayed 2 nights in May 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 16, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
8/10 Good
Maroun
May 1, 2023
Maroun
Stayed 5 nights in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 29, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
Room was warm so I opened the window (lovely) but it was above the grease vent for the restaurant below. My room smelled like a chip shop. The hotel itself was beautiful. Very central. Lovely neighborhood and superb staff.
Michelle
Stayed 2 nights in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 3, 2023
Dear Customer,Thank you for sharing your impressions following your recent stay at the Carlton.We are delighted that you appreciated the charm of our hotel and the warm welcome of our staff.Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille!We are sorry for this inconvenience, do not hesitate to contact us during your next stay, we will select the room best suited to your expectations.Looking forward to welcoming you again to make you live a better Carlton experience,Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
8/10 Good
Robin
Apr 30, 2023
Robin
Stayed 2 nights in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 3, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Monia
Apr 26, 2023
Monia
Stayed 1 night in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 3, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
8/10 Good
Christian
Apr 19, 2023
Christian
Stayed 1 night in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 3, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Jody
Apr 13, 2023
Jody
Stayed 3 nights in Apr 2023
Response from Marie de Montgolfier on May 3, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes !Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Jérôme
Mar 12, 2023
Jérôme
Stayed 1 night in Mar 2023
Response from Marie de Montgolfier on Mar 21, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
4/10 Poor
CARLA
Feb 21, 2023
CARLA
Stayed 1 night in Feb 2023
Response from Marie de Montgolfier on Feb 23, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Nous aimerions en savoir plus sur votre expérience, n'hésitez pas à nous écrire. Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
6/10 Okay
James
Travelled with partner
Feb 1, 2023
Liked: Cleanliness
Hotel location was excellent and looks great. Disappointed that our toilet didn’t stop flushing, and a broken light. When I reported this the next day an apology was given.
I also had my 40th when staying there, we told them this and I was surprised to not have this acknowledged other than a card
James
Stayed 2 nights in Jan 2023
Response from Marie de Montgolfier on Feb 3, 2023
Dear Customer,Thank you for sharing your impressions following your recent stay at the Carlton.We are delighted that you appreciated the ideal location of our hotel in the center of Lille!We apologize for these various inconsistencies in your room, we attach great importance to the verification of our rooms and this does not reflect the usual quality of service. We communicate them immediately to our technical manager.Looking forward to welcoming you again to make you live a better Carlton experience,Best regards,Marie de MontgolfierCommunications Officer
8/10 Good
Didier
Jan 30, 2023
Didier
Stayed 1 night in Jan 2023
Response from Marie de Montgolfier on Feb 1, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Jeremie
Jan 29, 2023
Jeremie
Stayed 1 night in Jan 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jan 31, 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication
10/10 Excellent
Erika
Jan 26, 2023
Erika
Stayed 1 night in Jan 2023
Response from Marie de Montgolfier on Jan 31, 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien cordialement,Marie de MontgolfierChargée de communication