Note fondée sur 342 évaluations vérifiées

2,3 sur 5
35 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2021 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for you review , we will address this With our staff to make improvements and Better out hotel.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 déc. 2020
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2021 par gm, Gestion de l’hôtel
thank you for your review
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Lawton, OK

Publié le 31 août 2020
The staff was nice when I checked into the hotel. However, the hotel is very outdated and is in serious need of repairs. I found roaches in my room and children are out running around until 1am. Random people will also knock on the doors and windows making it feel unsafe. I wouldn’t recommend staying at this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2020 par GM , Gestion de l’hôtel
Thank You for your review, we will address all the concerns with our staff.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 juill. 2020
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2020 par gm , Gestion de l’hôtel
thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 juill. 2020 sur Hotels
My hotel stay was nice & comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2020 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and staying with us
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2020 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Disappointment

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Check un ok. Went to eat dinner and got back and greeted by to large Pitbulls charging at myself and friends. Got them to go away and when I walked up to front desk your employee said the dogs didn't belong to him and walked away. First time to Lawton, Ok. and will be coming back and hope your service is much better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review, we will better our service next time you stay with us and we apologize for any inconvenience you may have faced at our hotel. Thank you for staying with us. Thank You, Gm
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review, we will address these issues with our staff. Thank You, Gm
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 oct. 2019
So many roaches totally infested . The toilet and shower didn’t work. I’d of been better sleeping in my car which I ended up doing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2019 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review we are addressing the issues you had at our hotel. We are sorry you weren’t happy with your stay. We are striving to do a better job. Thank You Gm
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 oct. 2019
I didn't get the room i booked no trash can key card barly worked proprety needs a much needed update did not look like the pics when i booked the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review, we will let our staff know to focus on the issues you had at our hotel. Thank you, GM