Hall

Trump International Hotel Las Vegas – Avis

5 out of 5
Trump International Hotel Las Vegas
2000 Fashion Show Drive, Las Vegas, NV

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 6164 avis sur 8327." "
Note de 8 – Bien, d’après 1212 avis sur 8327." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 489 avis sur 8327." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 259 avis sur 8327." "
Note de 2 – Terrible, d’après 203 avis sur 8327." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

KETEVAN

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

johanne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel très qualifiés, courtois et sympathiques !
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Alain, HINDISHEIM

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien sur la globalité, les points à revoir sont la machine cafe et le café qui sont de mauvaises qualité. Pas de thé non plus. Quand on voit le montant des Resort fees qu on paye on aimerait avoir plus et de meilleurs services
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 7 mai 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

Hervé

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Fairouze

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
/
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Mathieu, Carignan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On ce sent comme à la maison
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 26 mars 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

2/10 – Terrible

Julie, Carignan

Séjour de 5 nuits en mars 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 10 avr. 2024
Thank you for choosing the Trump International Hotel Las Vegas for your most recent visit to Las Vegas. As you know, it is our intention to attend to every detail during your stay to ensure you have a memorable visit.I am truly sorry to learn that your experience was not fully satisfactory for you. Please accept my sincere apologies that you were left to feel disappointed in any way. I have shared your feedback with the appropriate department Directors for their review and consideration. We appreciate your comments and are always happy to know what our guests are experiencing during their visits and are eager to improve where needed.

2/10 – Terrible

SAMIR

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terrible! Vieil hotel avec du tapis sal. Vieille deco nous avion le penthouse 3 chambres et ce fut une grande deception. Douche et toilwtte qui deborde, aucune personne n’est venu réparer
Séjour de 3 nuits en février 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for choosing the Trump International Hotel Las Vegas for your most recent visit to Las Vegas. As you know, it is our intention to attend to every detail during your stay to ensure you have a memorable visit.I am truly sorry to learn that your experience was not fully satisfactory for you. Please accept my sincere apologies that you were left to feel disappointed in any way. I have shared your feedback with the appropriate department Directors for their review and consideration. We appreciate your comments and are always happy to know what our guests are experiencing during their visits and are eager to improve where needed.

8/10 – Bien

Christelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel non loin du strip
Séjour convenable dans un établissement qui n'est toutefois pas à la hauteur des autres hôtels TRUMP de la chaîne. La notion de service n'y est pas ; car certainement lié à la localisation et à la fréquentation de l'hôtel. Attente considérable pour récupérer sa voiture le matin... dommage.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

Alain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel différent des hôtels de la Strip. Plus tranquille, pas de Casino dans l’hôtel, c’est un plus
Séjour de 4 nuits en février 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

Serge

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très belle hôtel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 9 févr. 2024
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Georges, Gatineau

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 6 nov. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

yvonne

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
L’hôtel est calme et l’enregistrement et le départ de font aisément Les transports sont éloignés et le traffic intense À l’écart les taxis sont difficiles à obtenir Les trains peu fréquents passent près de l’hôtel et klaxonnent la nuit Comme le jour mais le peu qui passent réveillent à 2h ou 3 h du latin
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 30 oct. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

4/10 – Médiocre

Pierre

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Expérience très décevante
Très décevante expérience…Suite vieillissante (canapé lit HS) . L emplacement parfait à quelques minutes seulement du Strip ne fait pas oublier le reste… Aurai vraiment besoin d un bon rafraîchissement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Marion

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Housekeeping en option
Hôtel bien situé et les parties communes sont bien entretenues toutefois le service est très décevant et pas au niveau des hôtels de catégorie similaire. Le ménage n'a pas été fait dans notre chambre le premier jour mais nous n'avons rien dis car nous sommes sortis de la chambre qu'en début d'après midi. Le 3e jour le ménage n'était toujours pas fais à 17h à notre retour. On nous a indiqué par téléphone que le service était effectué jusque 18h donc que c'était normal puis on nous a envoyé quelqu'un qui a fait le ménage pendant que nous sommes partis à la piscine mais on voyait que c'était du vite fait. Le 5e jour de retour à 18h15 le ménage n'était toujours pas fais. Nous sommes descendus cette fois nous plaindre à la réception que ceci était inacceptable pour la 3e fois et nous avons été pris de haut par le personnel qui a nous a indiqué que le menage pouvait être fait jusque 20h. Quand nous leur avons fais remarqué l'incohérence vis à vis du discours reçu 2j plus tôt indiquant 18h et du fait que nous n'avons rien eu le premier jour on nous a indiqué que finalement ils étaient en manque de personnel mais que depuis le covid il était tout à fait normal à Vegas de faire le ménage même jusque 23h avec les clients dans la chambre. Le service de valet (obligatoire) est aussi en sous effectif car le personnel court littéralement pour aller chercher les voitures, 15 min d'attente minimum et l'application pour appeler sa voiture ne fonctionne pas il faut être là en personne.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 12 oct. 2023
Thank you for choosing the Trump International Hotel Las Vegas for your most recent visit to Las Vegas. As you know, it is our intention to attend to every detail during your stay to ensure you have a memorable visit.I am truly sorry to learn that your experience was not fully satisfactory for you. Please accept my sincere apologies that you were left to feel disappointed in any way. I have shared your feedback with the appropriate department Directors for their review and consideration. We appreciate your comments and are always happy to know what our guests are experiencing during their visits and are eager to improve where needed.

10/10 – Excellent

Bruno

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
BEL ENDROIT
EXCELLENT HOTEL, IL A MALHEUREUSEMENT ETE NOTIFIE QUE L'EAU CHAUDE N'ETAIT DISPONIBLE QU'A PARTIR DE 10H LE MATIN ET QUE L'EAU CHAUDE ETAIT INEXISTANTE DANS LA PARTIE CUISINE. UNE INTERVENTION A ETE PROGRAMMEE PAR L'HOTEL MAIS SANS RESULTAT.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 3 oct. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Insonorisation chambre à améliorer
Tout était parfait Sauf l’insonorisation de la chambre 3016 Face aux autoroutes Pascal
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 3 oct. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
UNE VUE FANTASTIQUE SUR LE STRIP
AU 48E ETAGE, ON NE SE LASSE PAS DE LA VUE SUR LES HOTELS DU STRIP : WYNN, PALAZZO, TREASURE ISLAND, VENETIAN, MIRAGE,...ET L'ENORME TOUTE NOUVELLE SPHERE INAUGUREE RECEMMENT QUI OFFRE EN PERMANENCE DES IMAGES EN MOUVEMENT GRACE A SON ECRAN DE 60 MILLIONS DE LEDS. EN FACE LE FANTASTIQUE MALL QUI OFFRE TOUTES LES COMMODITES JUSTE EN TRAVERSANT L'AVENUE.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 3 oct. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

Gerard

Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 9 oct. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Faiza

Séjour de 3 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 19 sept. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Thib Tib

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 26 août 2023
hank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

Geraldine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
On a pris un surclassement suite vue strip ..magnifique Chambre magnifique bien équipée Juste la literie très inconfortable qui fait baisser la note
Séjour de 2 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 23 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

HERVE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Un peu déçu de quelques négligences pour un 5 étoiles
Séjour de 2 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 23 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Angelique

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Apres plusieurs voyages a vegas je trouve cet hotel excellente. Tres bien placé , luxueux et une vue tout simplement grandiose ( nous etions au 40 eme etage). Un petit bemol sur le menage de la chambre qui n etais pas fait tous les jours et la limpidite de la piscine mais a par cela ... le top. Je referai certainement Hotel calme
Séjour de 9 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 18 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

sandrine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix
Notre séjour etait à la hauteur de nos attentes, jamais déçu, bien au contraire. le personnel est souriant et agréable et à l’écoute de vos besoins. je recommande à 200 %.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 17 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

Victor

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Pour un hôtel 5* je m’attendais à beaucoup mieux. Certes le hall d’accueil, la piscine sont bien mais la chambre et les équipements n’étaient pas très modernes et je regrette que l’hôtel ne proposait pas de base des chambres avec petit déjeuner. Concernant l’emplacement, il est un peu à l’écart mais reste très proche du strip et je n’ai pas eu à me plaindre du bruit excepté d’un train qui nous a réveillé les deux matins à 6h00.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 6 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

8/10 – Bien

Gabriel

Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 18 août 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Oualid

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bon
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 19 juill. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

CENA

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 16 juill. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

8/10 – Bien

Richard

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 30 juin 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour réussi
Grande chambre avec vue spectaculaire sur Wynn et Encore. Bon service.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 20 juin 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

jean-claude

Séjour de 6 nuits en mai 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 30 juin 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

8/10 – Bien

Romuald

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Presque parfait
Nous sommes revenus après une semaine d’ecapade dans le désert dans cet hôtel en vu des commentaires sur les autres établissements et nous avons pris une suite très bien pour le prix mais malgré ça dommage que durant nos trois nuits la seul fois où on a eu la visite d’une femme de chambre c’est le jour de notre départ ? Bien que chaque jour on ai signalé à l’accueil que notre chambre n’ai pas été faite, dommage sinon le reste était parfait, belle chambre, belle vue, belle piscine chauffée, personnel très agréable et hôtel assez calme et bien situé.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 2 mai 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Francois

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 20 mai 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

8/10 – Bien

Romuald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Correcte sans plus
Hôtel bien placé proche du strip , pas de casino ce qui le rend plus calme . Prenez la vue côté ville sur le strip ça en vaut le coup . La piscine est correct. Le petit déjeuner est un peu cher 8 usd pour un pain au chocolat. La première nuit personne n’a fait le ménage dans notre chambre mais on ne sait pas pourquoi et nous n’avons eu que trois serviettes de bain pour 4 personnes, chambre un peu vieillissante .
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 21 avr. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Ati

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A la Hauteur
Hôtel est magnifique Malcolm est excellent tres a l’écoute On est bien accueilli est d’être surclassé Surtout qu’on a bien apprécié est qu’on puisse rentrer dans la chambre avant l’heure C’est vraiment très souhaite Merci Trump et Malcolm
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 18 janv. 2023
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

6/10 – Acceptable

Philippe

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Hôtel moyen dans son jus
Hôtel avec une belle vue pour une chambre au 57eme étage avec vue sur le strip Restaurant pas terrible et pas agréable dans le hall de l’hôtel Pas de services complémentaires Quartier pas terrible si vous êtes à pieds pour rentrer à l’hôtel
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 6 déc. 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

jacques

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

pascal

Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 16 nov. 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

2/10 – Terrible

Jérôme, Etoy

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cet hôtel a complètement baissé au niveau des prestations ce n’est plus de loin un 5 étoiles !!! Chambre même pas faites alors que nous sommes partis tôt Manque de produits dans la salle de bain ! Une attente interminable quand vous demandez votre voiture ou quand vous appelez le room service Nous avons demandé un geste commercial pour une chambre que nous avons dû refaire tard le soir et nous avons eu une ristourne de 35$ wouhaaa génial Le directeur nous a dit être en manque de personnel? Nous avions l’habitude d’aller chez Trump et cette fois ci c’est la dernière fois
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 10 nov. 2022
Thank you for sharing about your recent stay at our property. I was concerned to hear about your experience regarding your stay with us. I would like to take this opportunity to sincerely apologize for what occurred as we failed to meet your expectations as well as our own standards of service. I know that does not change your experience but I hope that you can feel confident that we heard your concern and are definitely doing something about it. I apologize again for the issue, and thank you for taking the time to let me know about it. Without your essential feedback, we cannot continue to improve our service. We hope you will give us another opportunity to have you as our guest when you return to the area. I appreciate your time and perspective. Please let me know if I may be of further assistance.

8/10 – Bien

NICOLAS

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les plus : les équipements (baignoire à remous, chambre immense, super literie, etc). Les moins : mal isolé de l’extérieur : on entend le train, l’autoroute, les avions. Pas de ports usb dans la chambre, personnel assez froid au check-out (le sentiment d’avoir été un numéro)
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 25 oct. 2022
Thank you for sharing about your recent stay at our property. I was concerned to hear about your experience regarding your stay with us. I would like to take this opportunity to sincerely apologize for what occurred as we failed to meet your expectations as well as our own standards of service. I know that does not change your experience but I hope that you can feel confident that we heard your concern and are definitely doing something about it. I apologize again for the issue, and thank you for taking the time to let me know about it. Without your essential feedback, we cannot continue to improve our service. We hope you will give us another opportunity to have you as our guest when you return to the area. I appreciate your time and perspective. Please let me know if I may be of further assistance.

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons passé un très bon séjour au sein de cette hôtel et surtout proche du strip!
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 27 sept. 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

Jenny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super ! Notre 2e expérience et nous avons autant aimé !
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Front Desk Manager a répondu le 18 sept. 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgment of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff.Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

Sebastien

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bon hotel....la suite prestige est vraiment superbe!!
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Hotel Manager a répondu le 12 sept. 2022
We are delighted to hear you enjoyed your stay! Thank you for being our guest!

10/10 – Excellent

Suleyman

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait 👍
Séjour de 3 nuits en août 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 6 sept. 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

4/10 – Médiocre

Frederic

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 6 sept. 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Excellent

Lionel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le temps d’attente pour récupérer sa voiture plus de 20mn tous les jours….
Séjour de 3 nuits en août 2022
Front Desk Manager a répondu le 25 août 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgment of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff.Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again.

10/10 – Excellent

thomas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Notre séjour était parfait, la piscine très bien, les chambres aussi.
Séjour de 1 nuit en août 2022
General Manager a répondu le 8 août 2022
What a wonderful review to read. Thank you for allowing us to serve you. We hope to be able to do so many more times in the future.

10/10 – Excellent

Frédéric

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not very pricey, good service, amazing room and you are not getting bothered by prople who are trying to sell you stuff !
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Jake Jacobsen Front Office Manager a répondu le 4 août 2022
Thank you for your kind feedback following your recent stay with us at Trump International Hotel Las Vegas. In striving to exceed the expectations of our valued guests on a consistent basis, we very much appreciate your acknowledgement of the service and hospitality provided by the ladies and gentlemen on staff. Please be assured that I will be delighted to share your positive remarks with the relevant team members and look forward to the next opportunity we will have to welcome you back once again

10/10 – Excellent

Audrey

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel tres sympathique Securitaire
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Hotel Manager a répondu le 17 juill. 2022
We are delighted to hear you enjoyed your stay! Thank you for being our guest!