Terrasse au soleil

The Landmark Nicosia – Avis

5 out of 5
The Landmark Nicosia
Archbishop Makarios Iii Avenue, Nicosia, PA

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 80 avis sur 170." "
Note de 8 – Bien, d’après 63 avis sur 170." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 170." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 170." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 170." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
General Manager a répondu le 22 juill. 2019
Very pleased indeed to see that you had a most enjoyable stay. Looking forward to welcoming you back upon your return. Thank you

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Personnel très affable et accueillant, l’hotel date un peu mais globalement la prestation est très valable avec une note spéciale pour la qualité de la literie .
Séjour de 1 nuit en février 2019

6/10 – Acceptable

VL, NYC

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Urgence renovation
Personnel accueillant et efficace qui fait de son mieux pour compenser des chambres surannées et des salles de bain prehistoriques. Du coup on passe plus de temps au lobby ! Tres bonne situation geographique.
General Manager a répondu le 7 déc. 2016
Thank you for your constructive feedback, which will be shared with our Executive team. Happy to see that our team members were efficient and hospitable. Looking forward to welcoming you back again, upon your return. Kind regards

8/10 – Bien

marie-dominique, Marseille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel un peu excentré ; bémol : wifi payant ! Hilton doit être la seule chaîne au monde à faire payer le wifi !
Happy to hear you had an enjoyable stay at the Hilton Cyprus. In reference to the Internet, you will find in our HHonors web page, that under certain terms and conditions, HHonors members are able to obtain free guest room internet. Additionally, free WiFi, is available in all our public spaces and outdoor pool area. Thank you and kind regards, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

MUTANSIA, LA GARENNE COLOMBES

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
l'hôtel est bien situé, les chambres par contre ne sont pas très confortables : espace réduit, toilette devant la baignoire, pas grand choix de chaines télé notamment en français et les VOD, l'abonnement WIFI c'est 15 €/jour !!!!là où ça devait être gratuit, pas de petit-déjeuner à emporter pour les départs matinaux en excursion mais on vous propose un petit-déjeuner à 5h du matin en room-service donc double paiement et sans oublier que l'on nous vend des smoothies faits avec des jus de fruit pas frais. Toutefois le personnel du petit-déjeuner est très sympathique.
Charis a répondu le 24 oct. 2015
Thank you for your constructive feedback. Sorry to hear that we did not meet all your expectations. With reference to the Internet service, all HHonors members making their bookings through direct channels, are now entitled to free Internet in the guest room. Additionally, free WiFi is available in all public areas. Happy to hear that you found the Hilton Cyprus, conveniently located and that our Breakfast team was hospitable. Hope you will consider returning to our hotel. Kind regards, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Anthony, Belfort

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cher pour ce que c'est
Le prix de la chambre est trop élevé par rapport à la qualité de l'hotel. C'est d'autant plus vrai lors d'un séjour en décembre qui correspond à la basse saison. Ce qui m'a le plus choqué c'est de devoir payer 15 euros supplémentaires pour 48 h de wifi. Le petit déjeuner est de bonne qualité mais je n'ai pas pu en profiter le dernier jour car il ne commence qu'à 7h00. La chambre est ok. La chambreavait vue sur une belle piscine extérieure mais je ne l'ai pas testé.
Charis a répondu le 14 févr. 2015
Thank you for your constructive review of our hotel. The guest room Internet is a standard benefit for HHonors Gold and Diamond members staying at all Hilton Worldwide properties. However, free WiFi Internet is available in all our public areas, food & beverage outlets, outdoor pool area and Hiltonia Health Club, for everyone. In the event of an early check-out, whereby breakfast will be missed, if Room Service is notified the day before, then a breakfast order can be placed and served in the room at no additional cost or a breakfast box can be prepared and taken with you upon check-out. Hoping that you will give us the opportunity to welcome you back again to the Hilton Cyprus, in the summer, thereby you will be able to enjoy the outdoor pool facilities.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
sejour professionel très agréable
Séjour professionel très agréable mais malgré tout la chambre était bruyante
Charis a répondu le 25 avr. 2015
Happy to hear that your stay was enjoyable and apologise for any disturbance.

10/10 – Excellent

Magda, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Service impeccable
Nous avons passé 4 nuits dans le Hilton Cyprus à Nicosie et on avait retenu trois chambres car notre fils se marier la-bàs. Tout été vraiment sans faute et le personnel agréable et serviable en restant discrèt. Les chambres ' executives ' sont plus grandes et les occupants ont accès au ' executive lounge' qui offre toute sortes des boissons & snacks gratuitement. Seul bémol , j'ai trouvé les tarifs de coiffure et massage assez élévés. Si je devais retourner à Nicosie , je resterai sans doute dans cet hotel.

8/10 – Bien

Michèle, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel agréable
L' hotel est d' un bon confort, bien tenu, calme Le personnel est agréable et attentif aux demandes Le confort des chambres est là même si les dimensions sont un peu réduites L' hotel est un peu éloigné du centre ancien mais il y a des taxis disponibles en permanence ( 6 à 8 euros pour aller dans la vieille ville; 50 euros pour l' aéroport)

8/10 – Bien

carine, france

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
grande classe pour un prix promo intéressant. Un gros bémol quant à l'accueil du personnel (pas de sourire, limite aimable).

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel Hilton Cyprus
Pas assez de parkings par rapport aux chambres de l'hotel, il faut tourner 45 min. dans le parking pour une place. De preference, parler grec; ils ne parlent pas français. Sinon, tres bien, l'accueil,etc.

8/10 – Bien

Paul

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very comfortable , but too short.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

marina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

John

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me and my partner has a brilliant stay at The Landmark hotel - it had everything we needed and the staff were lovely (including the young woman managing the breakfast service - she made us feel welcome every morning). The two pools were great and the poolside service very impressive. The building itself - while dated slightly - was clean and welcoming, and our room was comfortable (it could've done with a proper coffee maker, but not a big issue).
Séjour de 4 nuits en août 2021

8/10 – Bien

phillip

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotellet er stort og service er venlig og effektiv. Hotellet er træt og kan
Séjour de 4 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

8/10 – Bien

Darren

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Efficient & Enjoyable
Good and efficient stay for business trip. Was impressed at provisions of antibacterial handwipes in room given current times.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 – Excellent

Alexander

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A hotel that has it all!
I had a great weekend stay at the Landmark. The staff were very attentive and helpful, especially George and Maria. The room was large, clean and comfortable. The pool looked good but due to a large group of kids I chose not to swim in it. The spa was efficient when booking and relaxing when used - highly recommend the full body massage. The food was good at breakfast and great at dinner. Location is perhaps the only downside for those wanting short walks to attractions. Overall an excellent stay in a great hotel.
Séjour de 2 nuits en mars 2020
General Manager a répondu le 9 mars 2020
Thank you for your detailed and most constructive review. Delighted to hear that you had a most enjoyable stay at The Landmark Nicosia and that everything was to your complete satisfaction. Looking forward to welcoming you back again soon and being of service. Kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
d Hotel, Pricey food, old fashioned decor
This is the best hotel in Nicosia by far. The rooms are big and clean, the service is really good. The hotel’s rooms have quite a bit of an old fashioned decor, the TV was a bit old and the food was good but extremely pricey. You can eat at good restaurants in Nicosia for less money.
Séjour de 1 nuit en février 2020
General Manager a répondu le 26 févr. 2020
Thank you for your most constructive feedback which is highly appreciated. Glad to hear that you were very satisfied with your recent visit and look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Excellent

Menachem

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great time at Landmark Nicosia
Great experience ... I should say ..... as usual. The staff is very supportive and kind. Hotel Facilities and Breakfast are excellent.
Séjour de 2 nuits en février 2020
General Manager a répondu le 19 févr. 2020
Delighted to hear that your stay at The Landmark Nicosia, met with your expectations and was, as usual, a great experience. Thank you for taking the time to post your genuine and enthusiastic comments, which are highly appreciated by all the team. Looking forward to welcoming you back again soon, for another most enjoyable visit.

10/10 – Excellent

polyxeni

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Πολυ εξυπηρετικο προσωπικο στη ρεσεψιον και στο πρωινο
Séjour de 1 nuit en février 2020
General Manager a répondu le 14 févr. 2020
Delighted that our Reception and Breakfast teams were to your complete satisfaction, as was your stay, at The Landmark Nicosia. Looking forward to welcoming you back again soon. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

cristina

Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Lior

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel, nice crow
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
General Manager a répondu le 30 janv. 2020
Thank you for your constructive feedback which is highly appreciated. Delighted that your stay at The Landmark Nicosia, was to your full satisfaction. Looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Excellent

Ching Kong

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
General Manager a répondu le 27 janv. 2020
Delighted to hear that your stay at The Landmark Nicosia was to your complete satisfaction. Looking forward to welcoming you back again soon. Thank you and kind regards,

8/10 – Bien

Peter

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rummet var OK, men badrummet var väldigt litet.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
General Manager a répondu le 21 janv. 2020
Thank you for your constructive feedback and pleased that your stay, was to your high level of satisfaction. Looking forward to welcoming you back again, in the not too distant future. Kind regards,

8/10 – Bien

Shigeru, 大阪

Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
6階のヒルトン・クラブの自由な使用を許されて、くつろいで夕方(Happy Hour 17:00-19:00)を過ごすことができた。
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 27 janv. 2020
Happy to hear that you were able to relax in the Landmark Nicosia's Executive Lounge which was most enjoyable. Looking forward to welcoming you back again, in the near future. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
General Manager a répondu le 7 janv. 2020
Delighted that everything was to your complete satisfaction during your recent stay at The Landmark Nicosia. Looking forward to welcoming you back again., upon your return. Thank you and kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 7 janv. 2020
Very pleased to see that your recent stay at our hotel was most enjoyable. Looking forward to welcoming you back again, in the near future. Thank you and kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 9 déc. 2019
Pleased to see you had an enjoyable stay at our hotel. Looking forward to welcoming you back again, in the near future. Thank you and kind regards,

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
General Manager a répondu le 3 déc. 2019
Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations on this occasion. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A nice place to stay. In-house dining is a bit expensive, but staff are friendly and facilities pretty good.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
General Manager a répondu le 25 nov. 2019
Thank you for your constructive feedback. Very pleased to see that you had an enjoyable stay and that everything was to your very high level of satisfaction. Looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
General Manager a répondu le 25 nov. 2019
Pleased to see that your stay at The Landmark Nicosia was to your high level of satisfaction. Looking forward to welcoming you back again in the near future. Thank you and kind regards,

6/10 – Acceptable

Rosie

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Good but not great
When you stay at Nicosias most expensive hotel, you Really expert a top noch hotel. The room i had was very clean and tidy, the bed a bit hard but the linnen was wounderfull. The room felt old outdated. The Office chair broken. But service is perfect. Great service when checkin in and out. Really nice staff and breakfast is great.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
General Manager a répondu le 15 nov. 2019
Thank you for your constructive feedback which has been shared with our Executive Team for their review. Pleased to hear that you were very satisfied with service provided by our team. Looking forwarded to welcoming you back again in the future. Kind regards,

8/10 – Bien

Dusan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Peaceful, very good breakfast, good for business trips
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
General Manager a répondu le 4 nov. 2019
Thank you for your constructive feedback. Very pleased to hear that you had a relaxing and enjoyable stay at The Landmark Nicosia. Looking forward to welcoming you back, upon your return. Kind regards,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2019
General Manager a répondu le 14 oct. 2019
Sorry to see we did not meet your expectations completely on this occasion. Looking forward to welcoming you back again, in the future. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
General Manager a répondu le 14 oct. 2019
Delighted that everything was to your complete satisfaction. Thank you for the 5* rating. Looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
General Manager a répondu le 30 sept. 2019
Very pleased to see you had an enjoyable stay at our hotel and look forward to welcoming you back again soon. Thank you and kind regards,

8/10 – Bien

N

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
General Manager a répondu le 26 sept. 2019
Pleased to hear that your stay at The Landmark Nicosia was to your high level of satisfaction. Looking forward to welcoming you back again, in the not too distant future. Thank you and kind regards,

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
3-star standard, 5-star prices
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
General Manager a répondu le 16 sept. 2019
Sorry to hear that we did not meet your expectations on this occasion. Your feedback has been shared with our Executive Team, for their review. Kind regards,

10/10 – Excellent

Ruchika

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en août 2019
General Manager a répondu le 2 sept. 2019
Delighted to hear that everything was to your complete satisfaction. Looking forward to welcoming you back again soon. Thank you and kind regards,

2/10 – Terrible

Mirna Martina

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
It wasn’t good at all. It was so uncomfortable and I wouldn’t stay there again. Only the staff kitchen were nice n the chef as well. The rest of the hotel, not good at all. And I were staying in different places this place was worse than all of them. Sorry but not sorry.
Séjour de 3 nuits en août 2019
General Manager a répondu le 13 août 2019
Sorry to hear that we did not meet your expectations on this occasion. Pleased to hear, however, that our Kitchen team were hospitable. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They gave me a complimentary upgrade for me and my daughter which was very much appreciated. No negative comments!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
General Manager a répondu le 5 août 2019
Delighted to hear that your stay at The Landmark Nicosia was to your complete satisfaction. Looking forward to welcoming you back again, in the near future. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

RichardBethell, Limassol

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, facilities and some of the friendliest staff I have encountered. My wife and I needed to stay near to the hospital after an early birth. During our stay the hotel staff kindly upgraded our room in order that we could be more comfortable whilst waiting for visiting hours at the ICU. Everyone was exceedingly friendly during a difficult time and it had a huge impact on us both.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
General Manager a répondu le 31 juill. 2019
Very pleased to hear that our team were most hospitable and of assistance to you during this difficult time. Trust you and your family are well and look forward to welcoming you back to The Landmark Nicosia, upon your return. Thank you and kind regards,

10/10 – Excellent

Dag Einar

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel in the centre of Nicosia.
Great hotel in centre of Nicosia. Nice gym and a great pool.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
General Manager a répondu le 22 juill. 2019
Delighted to hear that you had a most enjoyable stay at The Landmark Nicosia and found it ideally located. Looking forward to welcoming you back again soon. Thank you and kind regards

10/10 – Excellent

Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel.
Everyone is friendly and helpful. We had a really good stay.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
General Manager a répondu le 17 juill. 2019
Delighted to hear that your stay at The Landmark Nicosia was so enjoyable and that our team were most hospitable. Looking forward to welcoming you back again, in the near future. Thank you and kind regards,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Tired decor, signs everywhere of costs cutting. Historically important building in need of renovation. Hopefully the new owners will be investing in long overdue refurbishment.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
General Manager a répondu le 26 juin 2019
Thank you for your constructive feedback which is appreciated. Looking forward to welcoming you back on another occasion. Kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Esta muy bien ubicado y es el único en su tipo, pero ya si necesita un refrescamiento a nivel de habitación.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
General Manager a répondu le 24 mai 2019
Very pleased indeed to hear that you had an enjoyable stay and that the hotel's location was to your satisfaction. Looking forward to welcoming you back again, in the near future Thank you and kind regards

8/10 – Bien

Dodd

Points forts : Propreté
The place is clean and welcoming. The only disappointment is that the indoor swimming pool closed early on Sunday.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
General Manager a répondu le 2 mai 2019
Thank you for your constructive feedback and sorry to hear that the Easter schedule did not allow you to enjoy the indoor pool, as much as you would have liked. Pleased, however, that you found our team members to be most hospitable. Looking forward to welcoming you back again, in the near future Kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018