Piscine extérieure en saison

Econo Lodge – Avis

2 out of 5
Econo Lodge
2100 NE Evangeline Thruway, Lafayette, LA

Avis

6,4
Note de 10 – Excellent, d’après 210 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 247 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 210 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 149 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 184 avis sur 1000." "

6,4/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,0/10

État et installations de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bel accueil !
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 – Acceptable

ALAIN

bien
bonne prestation
Séjour de 2 nuits en juin 2023

4/10 – Médiocre

MARTINE

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
encore un hotel pourri :-) breakfast 6 to 9 mais a 7 h tu peux te gratter il y plus rien et on t explique que tu peux prendre la file
Séjour de 1 nuit en juin 2023

2/10 – Terrible

Marie-Claire

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lorsque nous sommes arrivés à cet hôtel, ils avaient annulé notre réservation avec expédia et nous avons dû payer plus cher pour y passer quelques nuits, en attendant de trouver un autre hôtel. Très peu de choix pour le déjeuner. De plus, un matin ils ont manqué de pain et de sucre.
Séjour de 6 nuits en avril 2023

4/10 – Médiocre

Henri

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le déjeune. Pour le reste c'est nul..malpropre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Sincerely, Management a répondu le 17 avr. 2023
Dear Henri,I am sorry your stay was unpleasant. If there something we could improve on please do not hesitate to contact us.

10/10 – Excellent

Laurence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Motel pour 1 nuit
Plutôt un motel, personnel sympa
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Thank you, Management a répondu le 29 janv. 2023
We are happy to hear that your stay went well. We hope that you stay with us again.

8/10 – Bien

Diane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Positif
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Management a répondu le 1 mars 2022
We glad you enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

MARIE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour le prix payé.
Chambre familiale propre, piscine agréable, très satisfaite des prestations au regard du prix payé.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bof...
Pour résumer, on a pas payé cher mais ça valait le prix. Alors difficile de critiquer. Néanmoins, en ce qui nous conçerne, Check in qui dure 30 minutes au moins car erreur d’hotels.com qui ne les avaient pas payés... mais on nous fait rester en attendant alors que cela ne nous conçernait pas... Accueil pas chaleureux non plus. Service un peu inexistant, on ne nous à même pas vidé les poubelles ni changé les serviettes (3 pour 4) pendant notre séjour de 2 nuits. La chambre est assez grande avec un micro onde et un réfrigérateur. Par contre hôtel pas très entretenu. Moisissures dans la salle de bain, un cafard en entrant dans la chambre, la moquette sentant l’humidité. Dans les points positifs : Petit déjeuner très correct, piscine assez grande mais dommage que l’eau soit trouble (sale ?!), et chambre équipée avec de la place. Hôtel pas mal placé . Pour 45/50€ la nuit, on a ce qu’on paye, le rapport qualité/prix est donc correct. Par contre, si je devais revenir, je n’y retournerais pas.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Natasha a répondu le 1 août 2019
I’m concerned about the problems you experienced during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. Please accept my sincere apology. We accommodate many guests each evening, and the principal goal of our hotel is to provide a spotlessly clean hotel and great customer service. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy during your stay, since we strive to provide quality service to all of our guest. I want you to know that your comments and suggestions we are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong, and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and appropriate actions have been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Again, I want to thank you for taking the time to share your concerns with us. There’s no excuse for anything less that complete guest satisfaction. That’s our goal. We look forward to serving you again in near future. Natasha General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 – Bien

F

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Propre. Super rapport qualité prix
Propre personnel sympa. Super rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

Joel

court sejour
Bien pour court sejour mais peu améliorer les installations dans les chambres
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

CED, NICE

Hotel de passage
Globalement correct besoin d'un peu de raffraichissement
Séjour de 1 nuit en août 2018
Natasha a répondu le 26 août 2018
I’m concerned about the problems you experienced during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. Please accept my sincere apology. We accommodate many guests each evening, and the principal goal of our hotel is to provide a spotlessly clean hotel and great customer service. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy during your stay, since we strive to provide quality service to all of our guest. I want you to know that your comments and suggestions we are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong, and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and appropriate actions have been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Again, I want to thank you for taking the time to share your concerns with us. There’s no excuse for anything less that complete guest satisfaction. That’s our goal. We look forward to serving you again in near future. Natasha General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 – Bien

Anne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
quand nous avons le check in : pas de chambres reservées à cette date . la réservation était pour un mois avant le jour où j'ai reservé via internet !Impossible de joindre Hotels.com . Merci à Andréa pour sa patience et son efficacité Hotel pratique pour visiter la région !
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 – Bien

Mathieu

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour à la quinta Inn : chambre propre, grande salle de bains, lit confortable. Piscine dans l'hotel. Petit dej continental classique.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 – Bien

Jean-Luc, Ottawa, Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité-prix
Établissement bien situé près de l'autoroute I10. Personnel accueillant et sympathique. Style motel sans prétention mais agréable. Chambre propre et spacieuse. Piscine extérieure ouverte mais non chauffée donc eau trop froide.
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Natasha a répondu le 13 avr. 2018
Thank you for your comments regarding your stay with us. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of, and we never tire of hearing when we succeed! We hope to see you back soon. Natasha S. General Manager

6/10 – Acceptable

Louis

Points faibles : État et installations de l’hébergement
La Fayette.
l'hôtel est facile a trouver, mais il avait des réfugiés du Texas, beaucoup d'enfants. La chambre un peu petite pour trois personnes avec des bagages demanderait un petit rafraichissement. Petit déjeuner correcte.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
General Manager a répondu le 7 nov. 2017
I’m concerned about the problems you experienced during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. Please accept my sincere apology. We accommodate many guests each evening, and the principal goal of our hotel is to provide a spotlessly clean hotel and great customer service. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy during your stay, since we strive to provide quality service to all of our guest. I want you to know that your comments and suggestions we are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong, and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and appropriate actions have been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Again, I want to thank you for taking the time to share your concerns with us. There’s no excuse for anything less that complete guest satisfaction. That’s our goal. We look forward to serving you again in near future. Natasha S. General Manager

6/10 – Acceptable

Marie

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel de chaîne propre mais pas au centre de Lafayette
Séjour de 3 nuits en août 2017
General Manager a répondu le 30 août 2017
It's great to know that your with us was as enjoyable as we hoped it would be. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of. I have shared your comments with my team and they were excited that you enjoyed your stay. We look forward to having again as our guests! Natasha S. General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Hôtel propre et plutôt bien tenu. Grande piscine. Bon rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en août 2017
General Manager a répondu le 4 août 2017
Thank you for your comments regarding your stay. We strive to ensure that all of our guests are well taken care of, and we never tire of hearing when we succeed! We hope to see you back soon. Natasha S. General Manager

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Piscine degueulasee.Accueil sans chaleur.
General Manager a répondu le 2 juin 2017
I’m concerned about the problems you experienced during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. Please accept my sincere apology. We accommodate many guests each evening, and the principal goal of our hotel is to provide a spotlessly clean hotel and great customer service. Consequently, it’s disappointing to learn that you were unhappy during your stay, since we strive to provide quality service to all of our guest. I want you to know that your comments and suggestions we are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong, and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and appropriate actions have been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Again, I want to thank you for taking the time to share your concerns with us. There’s no excuse for anything less that complete guest satisfaction. That’s our goal. We look forward to serving you again in near future. Natasha S. General Manager

6/10 – Acceptable

thierry

Points faibles : Propreté
moyen!!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
petit dej très bien mais gestion a revoir
apres l'attribution d'une chambre pas préparée, attribution d'une nouvelle où le ménage était fait. Si ils n'avaient pas vérifié l'occupation de cette nouvelle chambre à 7h du mat, l'erreur aurait été oubliée... Petit déj très bien !

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne étape
Bon rapport qualité/prix

4/10 – Médiocre

Lydie, lyon

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Pas extraordinaire
La literie n'est pas très confortable. des camions très bruyants stationnent sur le parking et reveillent les clients à 5h30. Le petit déjeuner est copieux. La Quinta m'avait habitué à un meilleur niveau que cet hotel.
General Manager a répondu le 18 juill. 2016
Thank you for recent stay and review of our hotel. Please accept my sincere apology that we did not meet your standards as we strive to provided great service to all of guest. I am sorry the beds were not comfortable and that your were disturbed by the noise coming from the parking lot. This issues have been addressed with my staff. Again Thank you for your feedback as it will help us improve our operation.

6/10 – Acceptable

Alain

Points faibles : Service et personnel

8/10 – Bien

Sebastien, Lyon

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Bon rapport qualité prix !
A quelques minutes du centre mais légèrement à l'ecart de l'autoroute. Petit déj offert pas mal ! Journal gratuit ! Wifi de bon niveau dans les chambres ! Le meilleur motel de notre séjour !

6/10 – Acceptable

Stéphanie, Bordeaux

Points forts : Confort de la chambre
SYMPA SANS PLUS
Hôtel plutôt bien tenu. Bon rapport qualité prix.

8/10 – Bien

Marcelo

Points forts : Propreté, service et personnel
El hotel estuvo bien, el baño tenía una gotera en la tina. Precio vs alojamiento estuvo bien, pero puede mejorar
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Yauheni

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not bad for this money. Nothing special, just spent 1 night there
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We have major renovations scheduled for this year and hopefully your next time with us will be extra special.

10/10 – Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything great 👍
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thanks for taking the time to give us a review. We are glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thanks for taking the time to give us a review. We are glad you enjoyed your stay with us.

4/10 – Médiocre

Alexander

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
I liked that there was a pool i just didnt use it at the time. What i didnt like was my room it felt dirty. With moist air, and a strong mildew smell. It was difficult to find somewhere to plug something in. And it would have been nice to been able to have a breakfast each morning.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Al

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice. Would come back again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thanks for taking the time to give us a review. We are glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

Al

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ice maker not working
Séjour de 1 nuit en mars 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thanks for taking the time to give us a review. We apologize that the ice machine was not functioning during your visit. We have called the repair team and are awaiting parts.

2/10 – Terrible

Harold

Séjour de 1 nuit en mars 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Thanks for taking the time to give us a review. We apologize that you did not enjoy your stay. We are planning major renovations later this year. I hope after we are done you will come back and give us another try.

2/10 – Terrible

Mariah

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

8/10 – Bien

Frank

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
The staff are great. The lady signing us in is the best anywhere.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Kimberlie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property is great, but u guys charge extra and my choice rewards points are not even recognized when i book through your app. I have been a gold choice rewards member for 3 years.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Craig K. a répondu le 4 mars 2024
Dear Kimberlie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. As a Choice Privileges member you are truly valued. Your feedback about not being able to use points is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We have reached out to technical support to verify if there are any issues.We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Kimberlie

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités
Amazing staff and clean rooms
Séjour de 1 nuit en février 2024
Calvin R. a répondu le 4 mars 2024
Dear Kimberlie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. As a Choice Privileges member you are truly valued. We hope to see you again soon.

4/10 – Médiocre

Antonio

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Craig K. a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for taking the time to send us a review. Your feedback is important to us and will be shared with the team to help us improve.

10/10 – Excellent

enrique

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Hotemes.com un asco
El hotel no tenia la reservas de hotemes.com....pero no fue culpa del hitel, fue culpa de la aplicacion que no habia hecho la resevacion aun teniendo mi folio, pero el personal lo resolvio favorablemente
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Econo Lodge Lafayette a répondu le 11 janv. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry that you experienced trouble with your reservation but are very glad that our staff was able to accommodate you.Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro hotel. Lamentamos que haya tenido problemas con su reserva, pero estamos muy contentos de que nuestro personal haya podido atenderlo.

2/10 – Terrible

Tiana

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Extremely dirty, upon arrival was nothing but the marijuana smell. And scketchy people walking around the parking lot. I was alone with my 3 toddlers and felt uncomfortable. We decided not to stay at this hotel and rather spent the $400 to stay somewhere else a little more family friendly.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

4/10 – Médiocre

Rosa

Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 – Médiocre

Danielle, Church Point

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would like a deposit are something back I had kids with me and was homeless. That's ridiculous. I spent money for those things then they said they had a pool. I'm sorry but it was bad and that's was a main reason for the room was to swim. That's insanity. No phone and they don't answer.
Séjour de 2 nuits en août 2023

2/10 – Terrible

Thuly

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Commodités
First of all - I need to find out how I could get a refund. I did not end up staying at this property. How dare they stay open for business. Unsanitary, the pool water was GREEN, the photo you have displayed is way outdated. Expedia should be ashamed to list them on your site. La Qiunta corporate needs to check in on who they have out there representing their brand. I pre-paid for my family room. They did not have my pre-paid, pre-booked room available, they attempted to accommdate me by giving me adjouning rooms but started to charge me for the 2nd room. At that moment another customer came in to inform the lady working the front desk that the room she was assigned had peoples personal belongings all over the place and deodrant smears across the sheets or something and no pillows, which was worst than the first room she was shown as that room had a hole in the wall! She threatened to call the police. At this point...I was NOT going to stay. As i had my children with me and I felt it was not a safe environment. I decided to take my chances with Expedia and fight for my money back thru you as I was told she couldn't do anything about a refund. I will be contacting La Quinta Corp. and I will be contacting whomever I need to to shut them down. I can't imagine anything good happens on that property. It is disgusting. Expedia...do yourselves a favor and STOP listing them on your site! Read other reviews. DO NOT BOOK AT THIS HOTEL. EVER.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

James

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
No return
The internet was down so she wrote our card on paper suspicious. Found roach in bathroom. Thhe labors drank all the coffee and ate all the sausage at breakfast. Had to put 50 dollar deposit down too
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Watne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice & clean quiet & tidy
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Gerri, Kellogg

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms were clean and welcoming, and having a Waffle House right next door was fantastic.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Randell

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023