Piscine extérieure

Quest Hotel Kuta by ASTON – Avis

3.5 out of 5
Quest Hotel Kuta by ASTON
Jl. Kediri No. 9, Tuban, Bali

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 105 avis sur 362." "
Note de 8 – Bien, d’après 139 avis sur 362." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 81 avis sur 362." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 25 avis sur 362." "
Note de 2 – Terrible, d’après 12 avis sur 362." "

7,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

8/10 – Bien

waffa, Saint etienne

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Personnel tres tres sympa. Hotel dans l'ensemble tres propre mais les chambres sont parfois dans un etat moyen

10/10 – Excellent

Matt, Rennes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je recommande Quest Hotel
Hôtel bien situé (près de l'aéroport). Personnel au petit soins qui est venu nous chercher à l'aéroport. La chambre est propre et le petit déjeuné est superbe tant au niveau du choix de nourriture que du goût. Malgré la proximité de la rue, les chambre sont calmes et l'endroit est paisible. La clim est un plus. La chambre est confortable et nous avons rechargé nos batteries après un long voyage avant de repartir le lendemain (Nous n'y sommes resté qu'une nuit car nous étions en transit).

10/10 – Excellent

elsa, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel accueillant personnel agréable
L hôtel est très bien situé assez proche de la plage mais en mm temps pas du côté touristique donc très calme. Le personnel est au soin. Un très beau et bon buffet petit déjeuner .

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Awhina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités
Food took a long time, and the menu was very minimal.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Manager a répondu le 4 mars 2024
Dear Awhina, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the extended wait time for your food and the limited menu options. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your patience and understanding.We take your comments seriously and will address this matter with our kitchen and service teams to ensure improvements in our efficiency and menu variety. Please be assured that your input will be instrumental in enhancing the overall dining experience for our guests.If you decide to visit us again, we hope to provide you with a more positive and timely dining experience. Thank you for bringing this to our attention, and we value your constructive criticism as it helps us strive for continuous improvementBest Regards Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Veronika

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The water tap is leaking whenever we took a shower. Tap in the kitchen is leaking and also in the tub. Water tap needs to be fixed
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Hotel Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Veronika, Thank you for bringing the issues with the water taps to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Our maintenance team has been alerted, and they will promptly address and fix the leaks in the bathroom, kitchen, and tub faucets.We appreciate your feedback and your patience as we work to resolve these issues. If there's anything else you need assistance with during your stay, please don't hesitate to contact our front desk.We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to make it right for you.Best RegardsHotel Manager

8/10 – Bien

Scott

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
We stayed in the family suite for one night as we arrived late to Bali. Found the accommodation to be great value for money, clean and convenient, nice breakfast included, friendly staff. Served its purpose well.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

DONGJOO

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
공항 가까워서 이용했는데 이호텔 정말 비추입니다. 너무 더럽고 관리안되있음
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

petrus

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 – Excellent

rowen

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Close to the airport. We walked one mile, rather than paying $21. Huge room. The white bed cover was stained (my only negative comment). It was perfect for a few hours of sleep since we arrived at midnight and left the next day for Ubud. They need to separate the smokers from nonsmokers, since the smoke was blowing on us.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Ok place but not going again
Very bad location. We woke up every night for some singing and other voices. The staff didn’t speak so well English. Breakfast was bad.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Kosuke

Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Hannes

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Classic near-airport hotel, so the visit was more budget-focussed. From that point of view, the hotel was totally fine and nothing to complain about. The room itself was a bit worn off, meaning, one could see that the last investment into it was quite some time ago. Nevertheless, again, it was a budget choice, so it was totally fine for the price we paid for.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Imelda

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Jennifer

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pool was cool
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
小さいタオルが無かったのが、残念
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Jun

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
空港ピックアップもあり、満足
夜行便を利用する際に利用しました。空港からも近く、周りにもレストランなどあり、便利。空港ピックアップのサービスもあり、満足でした。
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like good service and good staff very good location handy and great advice
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Yo'C, tokyo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
値段のことを考えると全部最高です。この料金での空港送迎と朝食は特に感激しました。水回りなどは写真で見るよりも少し落ちるかと思いますが値段相応以上ではあると思います。
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
一泊でしたが、安いのに清潔で利便性も良くてお得でした!
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
There smells like on basement. Breakfast was awerage.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

Septina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
送迎サービスを頼んだのに、メッセージをもらった場所で待っていたけれど、その場所にはいなかった。だたま、電話をかけることができから良かったが、プリペイドシムカードで、電話対応がないシムカードだったら、多分合流することができなかった。あとから何故いなかったのかと聞くと、ドライバーが1人しかいなく、他の客の対応してたから、、、という理由でした。メッセージの通りにしないと、それを頼りに私たちは旅をしている。探すだけで30分以上、本当に疲れた。いいレビューが多かったが、私たちはそれだけでがっかりした。
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

NURUL SHAFIQAH

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

6/10 – Acceptable

Mervi

Voyage en famille
Ihan ok huone. Tilaa oli huvin mutta siisteydessä oli parannettavaa esim. lakanoissa oli likaa. Aamupala oli melko kehno ja kaikki oli loppunut kun tulimme sinne.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Stayed one night. Fine for an overnighter but property older and bit shabby when you look closely. Good level of cleanliness
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
しっかり休むことができました!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
チェックイン後、部屋のカードキーが1時間以上空かず、スタッフの対応も遅かった!いい加減。 チェックイン時の男性スタッフの対応も悪い。 空港近くのホテルなら他にもあるからよく探してから決めた方がいい!
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

M.Nakayama, TOKYO

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
空港ピックアップ、空港ドロップオフもスムーズで大変良かったです
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Breakfast sometimes required more staff...fork and spoon and tissues not available...thanks
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The staff are amazing! The airport shuttle was an excellent service! The room was a good size but hasn't been clean properly for a long time.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 – Bien

Joan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Smile
It’s good location
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
The property is in a poor area of Tuban, but it near a cinema and modern supermarket as well as the airport which was good. The hotel has an institutional feel rather than a private ambience. It is good for transit visitors and business people but not for long term holiday makers. The pool is spacious, but in permanent shade.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The service was good. But the room is in poor condition. Everything is very old and the room is a little bit smelly.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

Anne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great for a stopover after arriving late into Bali
A good cheap choice for a hotel close to the airport. I will use it again. The breakfast was very cheap, around $5AUD and enjoyable.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

4/10 – Médiocre

Jack, Japan

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
お風呂が汚い。ゴキブリ多数出没してゆっくり眠れなかった。エアコンに調子が悪く暑かった。 施設はよく
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
値段は安いですが普通にホテルです。クタの繁華街から少し離れているからですか?周辺はリゾート感はなかったです。ビーチまでも少し遠いです。観光の拠点ではないかな。 深夜1時ぐらいにバリ島着でしたが送迎サービスも間違いなく、スムーズにチェックインできました。私はexpediaの連絡機能使って送迎サービスの依頼しました。 バリに遅い時間に到着。ひとまず寝たい!という人におすすめです。
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
空港送迎無料のコスパ良いホテル トランジットホテルにも利用できます
夜中の到着で、入国にとても時間がかかったのにお迎えに待っていてくれました。朝食付きで空港送迎無料でコスパがいいです。朝食もとても良く、時間があれば素敵なプールも利用したかったです。
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
24h shuttle bus service was very helpful when I arrived at the airport at midnight.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
清潔なホテルで謎のサービス
マンダレーからの便の都合、真夜中過ぎに到着。ホテルの無料送迎が入国審査等に1時間以上かかったにもかかわらず、待っていてくれて安心でした。長時間飲み食いしていなかったので24hのルームサービスに、メニューのビール27000ドンを頼んだところ、「ルームサービスはやっていないのでスタッフが買いに行く」と申し出てくれました。1本6万ドンと言いました。10万ドン渡して1本たのんだところ、しばらくしてノックされ、間違えて2本買ったので追加のお金を欲しいとのこと。夜中だったのですんなり渡しましたが、ルームサービスメニューを考えると高額なビールになりました。近くに夜中までやっているコンビニがありました。初日からモヤモヤしたくない方は途中で買い物をしてからホテルにたどり着いてください。常時笑顔で対応は良さげでしたし、ホテルは清潔でしたが不愉快な気分になったのは残念です。
Séjour de 1 nuit en avril 2019