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Note de 10 – Excellent, d’après 68 avis sur 314." "
10 – Excellent
68
Note de 8 – Bien, d’après 95 avis sur 314." "
8 – Bien
95
Note de 6 – Acceptable, d’après 72 avis sur 314." "
6 – Acceptable
72
Note de 4 – Médiocre, d’après 46 avis sur 314." "
4 – Médiocre
46
Note de 2 – Terrible, d’après 33 avis sur 314." "
2 – Terrible
33
6,8/10
Propreté
7,4/10
Service et personnel
7,0/10
Commodités
6,2/10
État et installations de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Evelyne
19 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super séjour
Hôtel très bien situé, très propre à l'intérieur, bon petit déjeuner (plus pour les asiatiques, mais j'aime), très réactifs en cas de problème dans la chambre, excellente literie, excellent wifi dans la chambre.
Un seul bémol, les vitres de la chambre très sales à l'extérieur, on voyait vraiment mal au travers.
Evelyne
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
2/10 – Terrible
Ko
Voyage d’affaires
30 mars 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel needs a renovation !
DYANA
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
E-Commerce, PR & Marcom a répondu le 26 mars 2024
Dear Ms DyanaThank you for sharing your experience. We regret to hear that the room did not meet your comfort expectations. We're looking into the issues you mentioned to ensure a more comfortable stay for our future guests." "We appreciate your feedback on the comfort of our accommodations.Best Regards, On behalf Management
10/10 – Excellent
Julie
21 janv. 2024
Julie
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Jake
11 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Jake
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 – Médiocre
Karen
Voyage en famille
2 janv. 2024
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Though the location was great the apartment suite room condition was in poor maintenance: the kitchen had minuscule appliances/serve-ware/cutleries; broken kitchen dish drying rack; water/leak-stain in the carpets in living room and dining room (one of the living room stain was even still wet when we arrived); in the main master bedroom there's a mold-stained ceiling leak above the sink; leaky water taps; mold/blacken corking in all the bathrooms/sinks; some non-working light bulbs etc. Generally not maintained.
Karen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 – Acceptable
Kah Hock
Voyage en famille
27 déc. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Former glory days gone by. Urgent repairs needed.
The hotel has seen glorious days but today it is a sad reminder of how not to run an establishment. Everything need a complete redo, though the quality of the finishing is good, like marble masonry. And solid furniture. Carpets, curtains, fixtures and aircon are all outdated and breaking down.
Hope they can renovate this place soon.
Kah Hock
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 – Médiocre
Christine
Voyage en famille
21 déc. 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Disappointed with room condition
Lovely staff and lobby and great location.
Unfortunately the hotel rooms are in dire need of an update . Ours had a very old , musty smell also . Unfortunately would not return because of the aged , stained rooms .
Christine
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 – Bien
dennis
30 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Close to everything
dennis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
17 oct. 2023
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good location but dirty room
Aircon vent has a thick layer of dust and air of room smells musty.
Room cleanliness in that sense leaves much to be desired
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2023
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Location ,location , location
As noted by others , unfortunately , a once, very majestic hotel ( is only 25yo ) is now very dated and in need of major refit. However , the rooms are large ,clean and the bed very comfortable ( if you like a firm bed ). Nothing else compatible for the location and price
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Liangying
Voyage en famille
25 sept. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités
I think they need to remodel the room and floor and ceiling
They r in the good location but be hotel environment looks s bad and dirty
This is my first time stay here and the last time if they don’t improve the environment
I can’t con back again
I like the location here and the hotel workers r very friendly and nice
If they could change will hav good business
Liangying
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 – Médiocre
Liangying
Voyage en famille
24 sept. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The room is too bad ,looks too old not maintain well, I suggest the hotel need to maintain more,looks not clean
But the staffs in the hotel everyone is very good service
That is what I like
Liangying
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
29 août 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Avoid at all cost. No value for money. Run down hotel with despicable amenities.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2023
6/10 – Acceptable
Hafidz
22 août 2023
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
There was a leak from the roof. Water was dropping every other second. I was only there to stay one night. I chose not to use the wardrobe as I do not want me or my belongings to get wet.
Hafidz
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 – Acceptable
Michelle
17 août 2023
Convenient to visit museum
Michelle
Séjour de 3 nuits en août 2023
6/10 – Acceptable
ann gee
Voyage en famille
29 juill. 2023
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
grand but old
Grand hotel but its old and need refurbishment. Location is 5 *
ann gee
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
4/10 – Médiocre
Nova
17 juin 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very dirty and wifi connection so bad
Nova
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 – Bien
soon lin
Voyage en famille
30 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Like it because of location and service .
soon lin
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 – Excellent
Ram
23 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Spacious and location
Ram
Séjour de 6 nuits en avril 2023
8/10 – Bien
John
Voyage de couple
22 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Has a lot of colonial history attached to the building
John
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Mona a répondu le 5 avr. 2023
Dear SirGreetings!.Thank you for your post stay review. Looking forward to your next stay.Best RegardsMPHS
10/10 – Excellent
Herbert
31 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Happy camper
Glad I chose this hotel because it was close to a shopping mall and close to a museum I wanted to visit. Room was clean, bed was comfortable, everything worked as it should and the staff were very friendly and helpful.
Herbert
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 – Excellent
Rabiah
23 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very comfortable for my family trip, overall im satisfied with the accommodation. Please fix the shower.. Thats all.. Tqvm.. 😊😊😊
Rabiah
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
2/10 – Terrible
Cherie
29 déc. 2022
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Cherie
2/10 – Terrible
Jan
29 oct. 2022
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jan
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
8/10 – Bien
Kee
Voyage d’affaires
15 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Need more attention to outdated decor and maintenance
Kee
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 – Bien
Law
Voyage d’affaires
18 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Law
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 – Excellent
DATO Mansor
15 août 2021
DATO Mansor
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 – Excellent
Kee
Voyage d’affaires
24 avr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very polite and helpful. During the pandemic restrictions, the staffs are making all efforts to comport the customers. Well done !
Kee
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Mona a répondu le 26 avr. 2021
Dear Kee
Thank you for you comments. We appreciate it very much and we're pleased that you had a pleasant stay in Merdeka Palace Hotel & Suites!. We hope that you will continue to support by staying in MPHS.
Your comments is definitely a boost of moral to our staff during the pandemic period.
Once again, a big THANK YOU!
#staysafe
Kind Regards
on behalf of management
Mona
6/10 – Acceptable
Awang hassim
Voyage en famille
12 avr. 2021
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Awang hassim
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Mona a répondu le 26 avr. 2021
Dear En Awang
Thank you for your review during you stay in Merdeka Palace Hotel & Suites.
We appreciate it. Hoping to see you staying in MPHS again.
#staysafe
Kind Regards
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 déc. 2020
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
disappointed to stay at this hotel
not good. couldn't access the wifi. cleanliness so bad.
toilet light and the light under the table were not functioning. Car park very dark. No proper sign to show the "in" and "out" of the car park. The furniture and equipment in the room are very old. Window curtains were very dirty and not working. Paid more for what is expected. not worthwhile. will never consider to stay at this hotel again.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
2 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 mars 2020
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Spacious with good location and view but moldy
The hotel is spacious with great bones. The view was great and the pool facility nice. But there were moldy shower curtains and moldy spots in the carpet. They clearly have a leak somewhere and just don't fix it. The fridge didn't work and the wifi didn't work.
The wifi was very frustrating because we expected to be able to work remotely from the rooms one of the days, but we couldn't even get our phones connected, let alone our computer. Wifi does work in the lobby.
The location is perfect, just blocks from the waterfront, with the free museum right next door.
For a 3 bedroom, for this price and location, it's fine, just don't count on the wifi, and expect mold. It's too bad because it clearly has the potential for a spectacular hotel.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 mars 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyable stay in Merdeka Palace Hotel
Satisfied with the servicesof the hotel staffs
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
3 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Awesome place to stay
The Room and location is good. Convenient place to stay, near to shopping Complex and attractive place. The room view is not so good due to facing parking space.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 – Bien
Eng Sik
Voyage en famille
1 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Eng Sik
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
2/10 – Terrible
Kamil
Voyage en famille
28 janv. 2020
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I stayed in 2 room suite. The room is considered dirty. Carpet is smelly and many water leakage spots. the aicond vents were not clean. Bathroom so so. None of the window curtain are working.
Overall... please avoid this hotel if you have the budet
Kamil
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
4/10 – Médiocre
Roslan
Voyage en famille
19 déc. 2019
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Slow check in.
Waiting for almost 1 hour to check in. We came at 3.30pm but staff at reception said the room still not ready. There also about 5-6 family also waiting for their room. Only able to check in after 1 hour waited.
In the room there should be 3 queen bed, but there was only 1 queen and 3 single bed. Room also not really well prepared such as no garbage plastic in the toilet and no door mat given.
Roslan
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
13 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
4/10 – Médiocre
Ng
Voyage d’affaires
25 oct. 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Ng
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
6/10 – Acceptable
Raycasry
3 oct. 2019
Raycasry
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 – Excellent
maya
28 sept. 2019
maya
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The location is perfect, view overlooking waterfront is excellent. Overall it is neat and well-maintained except the bathroom floor in master bathroom doesn't drain well. The outside toilet is noisy and needs looking into. It needs another lift cos sometimes it is too crowded and had to wait long.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
2/10 – Terrible
isman
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 sept. 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
1st i want to complaint about room, in my reservation suppose to be 1 Queen bed n 2 single bed, but when i chk in , they gave me 1 king bed n 1 single bed. I have children which i suppose to place them for 2 single bed. But i was given 1 single bed. At last my children hv to slept on the floor.
I am so dissapointed with the answer from Front liner, she said the room was given based on availablity the what happened to my booking... I already request for 1 queen n 2 single bed?!
And one more problem, no fridge inside apartment. The hotel really need to improve and renew old thing....
I am so so so dissappointed with my room reservation , the apartment look very old and unattended and gave to me and my family. Plus we are celebrating my son's birthday. I really the management can looked into this matter. Just because im local sarawakian they gave me bad apartment to stay and so not comfortable.
I was charged when i request for extra pillow n blanket which im already request 2 single bed but gave 1 single bed.
So unfair and im so dissappointed !!
isman
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El personal de recepción excelente, teniendo en cuenta que es un hotel bastante grande. Las habitaciones familiares myu amplias
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
10/10 – Excellent
noorazizi
26 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.