Plage

Sumai Hotel Apartment – Avis

3 out of 5
Sumai Hotel Apartment
Lot 4479 Jalan Persinggahan, Batu Buruk, Kuala Terengganu, Terengganu

Avis

6,8
Note de 10 – Excellent, d’après 8 avis sur 58." "
Note de 8 – Bien, d’après 20 avis sur 58." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 19 avis sur 58." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 58." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 58." "

6,4/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

5,6/10

Commodités

5,8/10

État et installations de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Hannis

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Would never come again
Very poorly maintained. Dirty room, even the parking area was dirty and not maintained well. Room was not up to par. Toiletries provided were too little. Rooms were very smelly and AC not working well. Not worth the money. Such a disgrace to Terengganu tourism. Please never come here 👎
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

KIM BIOW

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Toilet not bright enought. Shower area without holder for sampoo and bath foam. No bath tower rail. The tooth brush and others have to be requested only provided. It do not have hotel type of service.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

zaini

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
hakim a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

10/10 – Excellent

Rasyikah

Séjour de 2 nuits en février 2023
mirul a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

10/10 – Excellent

ANUAR

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
umie a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

8/10 – Bien

zaini

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
mirul a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

8/10 – Bien

Nor Afida

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Minimal tapi boleh stay lagi.
Aircond rosak tapi lepas maintance datang, sejuk semula :) Telefon pun rosak tapi maintainece tukar telefon lain & boleh guna. Tapi semua selesai dalam masa kurang 30 minit. TQ Sumai :-) Lantai toilet licin. Tolong sediakan sabun basuh pinggan kalau boleh sebab nak basuh cawan2 tu. Overall okeh, suka :D Tp staff sangat membantu, tq.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2020
mirul a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Location to surrounding
Séjour de 1 nuit en mars 2020
umie a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall disappointing. I will not come again.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
lokasi dekat dengan bandar dan pantai
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
JAMAL a répondu le 27 sept. 2019
THANKS!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019
Jamal a répondu le 30 août 2019
TqVM For Giv Us A Best Review :-)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
will repeact
Séjour de 1 nuit en août 2019
qira a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

6/10 – Acceptable

Nurul

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
good staff
Séjour de 1 nuit en août 2019
Irma a répondu le 9 août 2019
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

4/10 – Médiocre

Haziman

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For The Review.

6/10 – Acceptable

M Aizuddin

Points forts : Service et personnel
Just normal aprtment nothing awesome
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Qaseh a répondu le 9 août 2019
TQVM Stay With Us.

2/10 – Terrible

Kc

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Scary,dirty. The property is poorly maintained
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Nurul a répondu le 9 août 2019
TQVM For The Review.. We Will Address This Directly

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel should close down
Damage and dirty rooms. Leakage at 3 out of 4 rooms we booked. Lights broken so rooms are dimmed. It looks horror because it's old and dark. Toilets are yucky with stains and hair. It's smell bad because I don't think they ever wash or vacuum the curtain and carpet. It's just disgusting. We stayed because we have to attend a workshop at this hotel. Attempts to load picture but hotel.com seems to disallowed it
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Azura a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

2/10 – Terrible

Mei lian

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Smelly place, cat can walk into buffet area. The worst hotel i had stay. But food is ok.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Azura a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

Noormawati omar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Nurul a répondu le 9 août 2019
TQVM For The Review :-)

8/10 – Bien

Bella, Kuala Lumpur

Voyage en famille
Can stay with big family in 1 apartment
Séjour de 1 nuit en juin 2019

6/10 – Acceptable

WAN, Kelantan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The front door very old. The interior concept also old. But overall the room is clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

surya

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Friendly staff.
Need major refurbishments. Doors, cabinets and bed frame needs to be replaced.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
anis a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

6/10 – Acceptable

Azharuddin

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
hotel need upgrade
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités
Ok.good palace
Séjour de 2 nuits en mars 2019
anis a répondu le 20 juin 2023
TQVM. See U Again Next Time.. :-]

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Spacious and d staff are friendly and polite Need more power plug especially in the bedroom
Séjour de 1 nuit en février 2019
Nurul a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly Have A Good Day :-)

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I had a 2 bedroom apartment, great space, but outdated, need renovation and also Wi-Fi was terrible.
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Nearby the beach & alot of amenities But, swimming pool is not so good...
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Outdated.. really poor maintenace
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

6/10 – Acceptable

Dominic

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
A night stay with family
The apartment is overall ok. But the exterior area is not too well maintained, may be because it is aged. We dare not try the swimming pool. Breakfast is fine. Room is quite cheap. Hotel is not far from shopping area.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Water heater in the master bed room not working. Window bracket badly corroded thus couldn't shut properly.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
makanan untuk breakfast terbaik, semua sedap, kebersihan bilik kurang memuskan...bawah katil penuh habuk dan rambut.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 – Excellent

syarifah ashikin

Best hotel..i can repeat my booking again
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

2/10 – Terrible

Koo, Kuala Lumpur

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The room was very smelly.... Feces smell...most likely due to the toilet bowl flush was incomplete....
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Confort de la chambre
We were not able to use swimming pool because need 3 days for services In the room no switch that label for hot water in the toilet so we were bath with cold water Room service were good n efficient
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable accomodation & friendly services!!!
Splendid, and we left sweet memories!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en septembre 2018

8/10 – Bien

WakYien, Selangor

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Spacious home
Good location and friendly staff. The only short coming is limited parking lot and chocked kitchen sink.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en août 2018

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Nearby beach, easy access to the beach and restaurant
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 – Bien

Aishah, Kuala Lumpur, Malaysia

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Spacious 3 room apartment for big family. Had maintainence issues with air conditioner, and leaking sink, but was promptly repaired. The air conditioner in the living hall was not operational and they gave a standing fan instead. The front desk team should have alerted me on this prior to check in. Other than that, I like the room. It has an indoor pool which my kids enjoyed. The room service food was excellent although rather pricey. Near to city centre and easy to get Grab to travel around. Soft spoken staffs and very helpful
Séjour de 3 nuits en août 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

AISHAH

Comfortable but can be improved further
Spacious 3 room apartment. Helpful front desk and staffs. Have maintainence issues like faulty aircond and leaking sink, but was promptly repaired. It is better if the hall air conditioner is repaired or replaced as soon as possible because it can get really warm in the living hall during hot days. Otherwise, the room is comfortable. I also stayed before in suite room, it was clean and spacious, but the bedsheet had a musty odour, which needs to be looked into. Room housekeeping in done daily, even if you are away from the room, so make sure u hang 'please do not disturb' notice if you do not want the room to be cleaned while you are away.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

Juju, Shah Alam

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

6/10 – Acceptable

naza, kuantan

Points faibles : Propreté
Indoor pool ada nyamuk. Panel dinding reput dan berbau. Tandas kurang bersih. Keadaan tilam yg lama dan kurang selesa.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
salina a répondu le 20 juin 2023
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

10/10 – Excellent

Janna , KL

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Nice Hotel For Big Families
Nice hotel to stay with family. Fast check in and checkout
Séjour de 1 nuit en mars 2018
FRONT DESK a répondu le 29 avr. 2018
DEAR GUEST.. TQVM FOR STAYNG WITH US

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

The hotel is suitable for standard economy class tourists.The room is wide (based on the kind of room you choose) and the and can fit many people if you are travelling with a large number of people However the facilities need more attention and needed to be fixed.For example,the water heater for the hower is not functioning at all and the doors to the bathroom(in my room at least) has holes under it.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

wan rasydan

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ok for family trip... but lobby aircond not functioning...
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Kamal a répondu le 9 août 2019
TQVM For Your Attention. We ll Address This Directly

8/10 – Bien

noor ismadi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good location near the beach
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
salina a répondu le 20 juin 2023
TQVM