Extérieur

Riviera On Vaal Resort – Avis

4 out of 5
Riviera On Vaal Resort
Mario Milani Dr, Vereeniging, Gauteng

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 20 avis sur 82." "
Note de 8 – Bien, d’après 33 avis sur 82." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 14 avis sur 82." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 82." "
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 82." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Sisa

Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Adriaan

Points faibles : Service et personnel
The service was incredibly slow both in dining room and outside on patio and at the pool. The food was almost inedible. The room was clean .The staff were friendly but possibly understaffed thereby causing slow service. No management to be seen. Enjoyed the boat cruise.
Séjour de 2 nuits en février 2024
GM a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for your feedback.We are sorry to hear you did not enjoy our food and that the service was slow. This is not our usual standard at all. Can you please give me an approximate time and day you visited us so I can investigate more thoroughly as to what occurred on the day?We are happy to hear you enjoyed the cruise and the friendly staff.Kind Regards,Leoniegm@rovresort.co.za

6/10 – Acceptable

Kobus

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Reginald

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

J

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Teboho

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Rajaseelan

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Good
It was satisfactory.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

P

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent service
We really enjoyed our time at your facilities. Thank you so much,
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
GM a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback, we are happy to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Acceptable

lutchmie

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Jenny

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were genuinely helpful and friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 – Bien

Myles

Séjour de 4 nuits en mars 2023
LN a répondu le 4 mai 2023
Thank you for staying with us

4/10 – Médiocre

Petrus J

Points faibles : Propreté, service et personnel
Poor service
Room 408. We have booked the room for 2 days, 17 March to 19 March 2023. The room was unfortunately not clean and we reported the matter to reception. There was for instance long black hair lying around in the bathroom and on the towels.There was a big cockroach. The people at reception were very helpful and friendly and the 2nd day the room was neat and clean. The only problem was that there were no towels at all in the room from the Saturday. After reporting the problem to tel no 1300 and 1301 nothing happened. We spoke to people as late as 21h00 and 21h30 and was told that clean towels had been delivered to the hotel and will be disbursed to our room. This did NOT happen and we could not even take a shower or wash ourselves.The reality is that not only was the service poor but we have been told a lie and a promise not fulfilled. There was also no Peaceful Sleep for the mosquitos in our room, apart from the fact that the aircon was not working. When we checked out we requested to report the matter to the Manager on duty. We were told that there was no Manager on duty and we made a list of our issues on a piece of paper provided by the reception official. We thought that the Manager would at least phone us to discuss. A weekend that we were looking forward to, turned out to be a very big disappointment.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

6/10 – Acceptable

Werner

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Reception immer überfordert Da mein Frühstück nicht im Preis war muste ich es nicht wie gewohnt am ende beim Check out zahlen nein jeden Tag 4 Wochen Aufenthalt immer das gleiche zum Frühstück
Séjour de 28 nuits en novembre 2022

6/10 – Acceptable

Marothi

Séjour de 2 nuits en novembre 2022

8/10 – Bien

Johan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 – Bien

Clerese

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Our long weekend stay was excellent and the ambience on the terrace was festive although on Saturday it was full to the brim with day visitors and we had to drive to the nearest mall to have our meal as the restaurant seating only opens at 18h00. The food was excellent.
Sunrise on the Vaal
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Sonja

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Rudzani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

4/10 – Médiocre

C G Viljoen

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dirty and disgusting
Check-in went smooth. Hotel room was very dissapointing. The room information stated a sofa bed, that was not a sofa bed. It was 2 chairs pulled together, I had 2 kids that slept very uncomfortable. We book for 4 people, room only had 2 towels, the WHOLE 4 days of our stay. I phoned for extra towels and NEVER received them. The carpets in the room was disgusting! Dirty and not vaccuumed! 2nd day, new towels were dirty... we were told on checking in that our room includes breakfast, we paid for every breakfast and tried to double charge us on day of check out. This "Resort" is not family friendly, there is not much to do with kids. We drove to next town everyday to enjoy activities with them. I am very dissapointed as this place is advertised on Jacaranda daily.
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Simon

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

Edris

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Confort de la chambre
It a 2 Star
Except for the location and view from room it’s a very average experience. Beds were uncomfortable Refurbished rooms are tacky. Breakfast is bland with no variety and poor service.
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Dr N K Kirimi

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Malcolm

Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 – Bien

Goodman

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Hotel is a 2 star rating not a 4 star. Most TV channels are blocked. Unfortunately it rained the whole weekend of my stay and there was absolutely nothing to do but watch TV. No tissues, shower caps ,shampoos or any sanitizer in rooms. They do not supply them. Room service cost R50 a tray charge, shocking. Late checkout costs R500 for even a half hour. Hotel policies not friendly at all. Need to review them seriously. Very 😔 sad.
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 – Bien

TG

Séjour de 2 nuits en avril 2022

6/10 – Acceptable

Eric Joh

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 – Excellent

mc

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 – Excellent

Thoko

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

KABELO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice
Wonderful
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

4/10 – Médiocre

Reneilwe

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

Angeline

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 – Excellent

Iggie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 – Bien

Colwyn

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021

2/10 – Terrible

Fatu

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

2/10 – Terrible

Letlotlo

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

Jabadi Frans

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Lebohang

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 – Excellent

Refiloe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 – Excellent

Mr I Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
we have a good time thank you
Séjour de 1 nuit en juin 2021

8/10 – Bien

Melanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Gladys Lupalule a répondu le 14 juin 2021
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Karabo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Baecation for my parents
My parents enjoyed their stay. I would definitely recommend the hotel to others
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Gladys Lupalule a répondu le 21 mai 2021
Thank you, hope we will see you also soon.

2/10 – Terrible

Steve

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Gladys Lupalule a répondu le 17 mai 2021
Thank you for staying with us! The mentioned concerns will be addressed.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Gladys Lupalule a répondu le 17 mai 2021
Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Portia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best weekend
I had the best weekend of my life, the staff the service and everything was good i won't mind coming back anytime soon
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Gladys Lupalule a répondu le 17 mai 2021
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Leah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Gladys Lupalule a répondu le 17 mai 2021
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Nicholas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Gladys Lupalule a répondu le 17 mai 2021
Thank you for staying with us!

6/10 – Acceptable

DCJ

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Honeymoon Turndown
This booking was for a wedding night. The room was dissapointing, old and not well maintained. Definately not a honeymoon suite although the extra fees was paid for the honeymoon turndown. The view was good and breakfast OK. The booking process was frustrating to receive final confirmation with turndown included.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Gladys Lupalule a répondu le 8 mai 2021
Thank you for staying with. The hotel is currently under refurbishment, unfortunately we do not have honeymoon suites.

8/10 – Bien

Gloria

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Gladys Lupalule a répondu le 30 avr. 2021
Thank you for staying with us.