Extérieur

Sheraton Lagos Hotel – Avis

4 out of 5
Sheraton Lagos Hotel
30 Mobolaji Bank Anthony Way, Airport Road, Ikeja, Lagos

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 55 avis sur 153." "
Note de 8 – Bien, d’après 54 avis sur 153." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 26 avis sur 153." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 153." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 153." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

FABRICE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
A ce prix on pourrait avoir plus de souplesse
Séjour convenable et l'hôtel est assez cher J'ai demandé à quitter la chambre une heure plus tard pour faire une réunion je devais payer la moitié de la chambre en plus pour une heure
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
LA a répondu le 22 déc. 2022
Thank you for your honest review. We would take it and improve where necessary. We hope that on your next visit, we would meet your expectation.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambres sombre check in qui dure des heures sallde bains salles (moisissures) prix des boissons et repas exhorbitants
Séjour de 2 nuits en mars 2018

10/10 – Excellent

Iyke

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service experience
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Abiola a répondu le 13 févr. 2024
Dear Iyke,Greetings and thanks choosing to stay with us here at Sheraton Lagos Hotel.Also, we say thank you for taking time out to review us, as a growing hotel, we appreciate your feedback and this will go a long way to inspire the team.Once again thank you for feedback and we do look forward to welcoming you back to the hotel.Yours in Hospitality,Abiola Peter

6/10 – Acceptable

sam

Points forts : Service et personnel
The staff
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Abiola Peter a répondu le 28 janv. 2024
Dear Sam,Thank you for taking time out to rate us.We do appreciate your business and we look forward to welcoming you back to the hotel.

6/10 – Acceptable

ning

Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Abiola Peter a répondu le 6 oct. 2023
Dear Ning,Thanks for your rating.We do look forward to having you stay with us again.Yours in Hospitality,Abiola Peter

8/10 – Bien

Earnest

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Abiola a répondu le 6 oct. 2023
Dear Earnest,Thanks for your rating.We do look forward to having you stay with us again.Yours in Hospitality,Abiola Peter

6/10 – Acceptable

Stefan

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

Earnest

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

4/10 – Médiocre

Felix

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel
I reserved a room with a King size bed for me and my wife and was given a room with two single (yes, Single) beds and was rudely told by the front desk staff checking us in that it was all they had available. Unfortunately, it was quite late at night; otherwise, we would have found a different hotel. Sadly, my wife had to spend our anniversary on two separate single beds. The only redeeming thing about the room was the presence of an iron and ironing board.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
RM a répondu le 23 août 2022
Please accept our apologies. We hope to do better when next you stay with us. We look forward to having you back.

4/10 – Médiocre

Simon

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
RM a répondu le 23 août 2022
Could you please tell us more why you scored us 4 and where we can improve?

10/10 – Excellent

Dimeji

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en juin 2022

6/10 – Acceptable

Andrea

Voyage d’affaires
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 – Excellent

Favour

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 – Bien

Mark

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is generally very good, if a little tired looking. Most staff are very friendly and eager to please, I just experienced one front-desk staff member who was a little rude - totally ignoring me for a few minutes then grumpily asking "what do you want?". Other staff were great though. The outside bar/restaurant is a very nice place to relax.
Séjour de 3 nuits en mars 2022

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2022

8/10 – Bien

UZOMA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good stay. They only problem i have notice on all my stays at the hotel is that they do not answer phone calls.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

JUDE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

JOSEPHINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Marvelous time
Staff were Amazing! They politely enforce face masks for everyone.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Aishetu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Everything was just as expected! Loved it
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My stay at Sheraton Lagos was amazing!! I thoroughly enjoyed myself!!! The staff/security were super friendly, and very attentive!! If I requested anything, my needs were always met very fast!! Funmi, Charles, Johnson and Sunny are wonderful!! It was my very first time in Nigeria visiting with my Nigerian fiance and I wasn't disappointed at all!! I will definitely be back! I'd advise everyone coming from countries that give complete towels for bathing in the shower to bring your own body/face towel for washing/bathing, the hotel doesn't offer that.. but I always bring my own face/body towel for actual bathing so that wasn't bad for me.. though truly, given the amount of money being paid for the hotel room.. all complete towels should be provided. But other than that the Sheraton is a great place to stay!! And super close to the airport!
Séjour de 11 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Crystal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent!
Séjour de 2 nuits en juin 2021

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The stay was amazing. The environment is clean
Séjour de 2 nuits en avril 2021

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Nothing really stands out for me. The hotel is old. Toilets and Tubs needs to be replaced. The smell in the hallway and in the bedroom wasn't appealing. It smells old. They charge for the serving tray to deliver your food to the room. The rice and stew has no taste and I got charged for the tray it was brought in. Here's the good part, excellent staff services. Staffs are friendly and efficient. Always willing to help. Overall, I don't think I'll consider another stay in Sheraton hotel.
Séjour de 1 nuit en avril 2021

8/10 – Bien

Ahmed

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2021

8/10 – Bien

Rachael

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Well it was okay!
Séjour de 1 nuit en avril 2021

6/10 – Acceptable

Taofeek

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en février 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Sheraton Lagos is a shadow of itself. Compared to a few years ago, this hotel has really lowered its own standards. First in this COVID-19 times, masks were not enforced. Second, quality, speed of service have gone down markedly. Food both at the main restaurant as well as the grill bar outside is terrible. This is not the Sheraton I knew.
Séjour de 2 nuits en novembre 2020

10/10 – Excellent

JUDE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020

2/10 – Terrible

Feyi

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Gym is too small and too far, waiters and waitress unfriendly
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Club Lounge was very nice. Buffett was great at breakfast but selection sometimes limited during dinner. Quality of food was good
Séjour de 8 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lagos Paradise
Friendly and safe environment.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This Sheraton is quite bad. I arrived on. Saturday and there must have been as event so the lobby was very crowded and extremely loud. Totally not ones idea of a relaxing hotel stay. Check in was easy enough and I proceeded to my room. As soon as I came out the lift, onto the hallways heading to my room, there was an overwhelming stale smell to the place. I could hardly breathe. The room smelt no better and it took a good few hours to get over the mouldy stale smell. I considered checking out and going to stay with friends, but by then it was quite late in the evening. I did not dare to dine here cos of this. The hotel is thoroughly in need of an update and I will not be using it again.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 – Excellent

YAN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff. Very friendly and customer service oriented.
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 – Acceptable

Johanna

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Not the best place to stay in Lagos
Positives: Very good breakfast, hot shower, great pool, helpful staff in the business center. Separate transportation company that has a desk in the lobby and was readily available and easy to work with. Negatives: Older building and it was quite noisy at times. You hear carts rolling up and down the hall and footsteps from the room upstairs. Had 15000 Naira stolen from my wallet and the only time my purse and wallet was out of my site was when the bellhop was bringing my stuff into my room just after my arrival. Only some money was taken, not all. He had watched me as I checked in and also paid the transportation company. He was the only one that had the opportunity. When I was leaving the same guy wanted to assist me and reached for the same bag that had contained my wallet and I declined his assistance. They also lost my laundry and it took several calls and many hours to find it. It was 1am the night before I left before they located it. They had accidentally posted it to the room across the hall. I don't plan to stay there again.
Séjour de 5 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Workers excellent especially front desk. Clean room and great food.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I did have a long hair/maybe synthetic on one of my towels . Would like to see the bar have a more diverse menu otherwise it was Italian restaurant or buffet only
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 – Bien

Zdenek

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel, spacious and well appointed. Security is always present and they are alert, which is comforting. I will definitely stay here again as my travels take me through Lagos!
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

6/10 – Acceptable

Mark

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Becoming tired (again), service often lacking.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 – Excellent

JUDE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean and well run hotel. Kudos to the staff and management.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

Gra

Points forts : Propreté, service et personnel
Clean and security set-up. Staff presant and very willing to assist.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff. Customer service was exceptional. Buffet was great
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 – Bien

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

LaTiya

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en novembre 2019