Villa Club, 1 chambre (Beach) | Literie de qualité, couette en duvet, lit avec matelas à plateau-coussin

Intercontinental Hua Hin Resort, an IHG Hotel – Avis

5 out of 5
Intercontinental Hua Hin Resort, an IHG Hotel
33/33 Petchkasem Road, Prachuabkhirikhan, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 268 avis sur 390." "
Note de 8 – Bien, d’après 85 avis sur 390." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 28 avis sur 390." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 390." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 390." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Françoise

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent séjour entre amis
Hôtel très bien situé sur la plus belle plage de Hua Hin. Petit déjeuner excellent ( continental et asiatique). Personnel très agréable. Chambres spacieuses avec vue sur mer à privilégier. Commerces de qualité à proximité. Belle piscine en front de mer.
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Oliver Horn, General Manager a répondu le 8 mai 2023
Thank you so much for having been our guest - it was our pleasure to look after you!

8/10 – Bien

veronique

Séjour de 8 nuits en octobre 2022

8/10 – Bien

GUY

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
In guy
Perturber par civid 19avec fermeture d abord du Spa puis fitness puis piscine puis restaurant
Séjour de 14 nuits en mars 2020

6/10 – Acceptable

Gerard

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Personnel pas très attentif pour la Thaïlande .. petit déjeuner , œuf , saucisse, bacon froid ! Chambre ( suite ) a besoin d une bonne rénovation
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Intercontinental Hua Hin Resort Team a répondu le 2 févr. 2020
Dear Gerard, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team regarding on breakfast experience and staff service so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. With Regards,

10/10 – Excellent

loic, la rochelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
le best à Hua Hin
hotel en bord de mer nous avons été logé dans la nouvelle aile en face de la route... un peu déçu à prime abord, mais finalement c'est tout neuf, chambres immenses, magnifiquement décorées avec salle de bain dans la chambre mais qui peut se fermer par cloisons mobiles.... Accueil idéeal, equipe au petit soins, verres et fruits offerts au bord de la piscine au fil de la journée... un des meilleurs hotels de Hua-hin j'y retournerai pour le cadre et pour la qualité d'accueil
Benjamin a répondu le 28 mai 2016
Dear loic, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our resort! We are delighted that you had a wonderful stay and that your initial disappointment about staying at our newly opened BluPort Wing changed to having a fantastic time while cherishing the our new Superior Rooms. Thank you for being our guest, we hope to have the chance to welcome you back in the near future. Warm regards from Hua Hin, Benjamin Benjamin Schwarz Resort Manager

10/10 – Excellent

florence, la ciotat france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent
Nous y avons passé 8 jous et rien à redire, hôtel très propre, pas trop grand, jardins impeccables, chambre et surtout literie très confortables, bouteilles d'eau disponibles gratuitement dans la chambre, restaurants très bons et très raisonnables, petit déjeuner excellent avec énormément de plats salés comme sucrés, personnel disponible et très sympathique, pas de difficulté pour avoir un transat et des serviettes à n'importe quelle heure de la journée, pour la baignade il faut venir à partir de janvier car de novembre à décembre il y a beaucoup de vent et l'eau est gris/jaune idéal pour le kite surf, hôtel légèrement excentré du centre ville mais les tuk tuk sont de partout et il vous emmènent pour 100 bats soit 2.5 euros. Hôtel que je recommenderai et si je retournai dans la région j'y séjournerai

10/10 – Excellent

Adi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear "Adi", thank you very much for your "full score" rating after your recent stay with us. It was a pleasure to look after you and we hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel and the staff were exceptional with their service. Food was of a very standard and the rooms were spacious, clean and serviced daily. The pool area is fantastic and safe for all ages. Easy to travel to the night markets and staff assist with organising transport. Would definitely stay again!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 28 avr. 2024
Dear Sarah, thank you so much for your friendly feedback after your recent stay with us. It was our pleasure to look after you and we are happy to see that you enjoyed your stay! Please do come and visit us again!

10/10 – Excellent

Lap Ching

Séjour de 4 nuits en février 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 16 févr. 2024
Dear Lap Ching, thank you very much for your positive rating after your recent time with us. The team and I are happy to see that you enjoyed your stay and that our colleagues looked after you well. We hope to see you again in the near future!Oliver Horn, General Manager

10/10 – Excellent

Kyungsuk

Séjour de 2 nuits en février 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 15 févr. 2024
Thank you so much for your positive feedback after your recent stay at InterContinental Hua Hin Resort. It was our pleasure to have you staying with us and we all hope to see you again soon!Oliver Horn, General Manager

10/10 – Excellent

Kyungsuk

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
훌륭한 인터컨티넨탈 후아힌
리조트의 시설과 서비스 모두 훌륭합니다. 특히 프론트의 응대는 매우 친절하고 원하는 것을 최대한 수용합니다. 2시간 늦은 체크아웃을 해주었고 체크 아웃 후 짐보관 요청을 따로 하지 않아도 로비의 직원이 가족들에게 먼저 다가와 짐보관을 해주었습니다. 수영장의 시설과 해변은 놀기 좋고 조식은 맛있고 신선합니다. 특히 수영장의 야경이 멋지고 바다는 깨끗합니다. 다음 후아힌 여행시 다시 찾고 싶습니다.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 15 févr. 2024
Dear "Kyungsuk", greetings from all of us at InterContinental Hua Hin and thank you very much for your positive feedback after your stay with us. It was our pleasure to have you as our guest and the team and I are happy to see that you enjoyed your time and that our colleagues looked after you well. We look forward to welcoming you again soon!Oliver Horn, General Manager

4/10 – Médiocre

Marcus

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fukt og mugg med gode uteområder
Fikk først et lite rom med ekstrem luftfuktighet og mugg-lukt hvor de satte inn en maskin for å rense luften. Det ble ikke spesielt mye bedre, etter to dager fikk vi et nytt rom som var litt bedre, men fortsatt fuktig og mugglukt. Sengen som skulle være king size var 150cm, rommet kan umulig ha vært så stort som de sier (over 50m2). Service og uteområder var veldig god, men svært dyrt for alt: feks rundt 700baht for den rimeligste hvitvinen pr glass!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Oliver Horn, General Manager a répondu le 13 févr. 2024
Dear "Marcus", thank you very much for having been our guest at InterContinental Hua Hin Resort. My team and I are very sorry to see that we did not manage to provide you with a great stay - which is our commitment to all our guests. Please rest assured that we will check out why your room was not in prime condition and take the necessary steps to rectivy this. It would be our pleasure to welcome you again in the future to show you that this experience was an exception. Thank you again for sharing your feedback.Oliver Horn, General Managerr

10/10 – Excellent

Donn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Worth it!
Séjour de 17 nuits en novembre 2023
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 24 janv. 2024
Dear Donn, greetings from all of us at InterContinental Hua Hin Resort and thank you very much for your positive feedback after your recent stay with us at the resort. It was our pleasure to look after you and we hope to see you again soon

10/10 – Excellent

Tomas Bo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Oliver Horn, General Manager a répondu le 15 nov. 2023
Dear Thomas Bo, thank you so much for your "full score" rating after your recent stay with us. The team and I are happy to see that you had a great time and we hope you will come and visit us again.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Confort de la chambre
所謂 cosy 房 原來遠離 main building
起初一家三口(13歲小朋友) 早在半年前已經經hotels.com 預訂cosy 房3人連早餐 ,職員一check in 就話要加附加費 ,跟住我同個職員講預訂嗰陣時已經加咗小朋友並輸入正確的歲數,跟住佢打去問搞咗一輪又話唔使收錢。唔知係咪咁樣俾咗一間好差嘅房 面對bluport 停車場,房間除了光害還有噪音,對住bluport 霓虹燈牌 整晚不停閃亮,再加上電單車的噪音,恍如露宿街頭。完全感受唔到intercontinental resort 嘅度假感覺 . 酒店偏細,設施偏小、健身房設施殘舊再加上壞冷氣,還好早餐尚好,距離商場方便,再加上有免費水上樂園。否則好難吸引。
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Frankie

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Frank

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

ZENA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful stay
Séjour de 7 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Ryan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Amazing experience
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Kittima

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Oliver Horn, General Manager a répondu le 8 mai 2023
Thank you so much for your great rating - it was our pleasure to have you as our guest!

10/10 – Excellent

Kam Wing

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very professional services
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Oliver Horn, General Manager a répondu le 8 mai 2023
Thank you so much for your great rating after your stay with us - it was our pleasure to have you as our guest!

10/10 – Excellent

Wang Leong Tenny

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Oliver Horn, General Manager a répondu le 8 mai 2023
Thank you so much for your feedback - it was our pleasure to look after you!

10/10 – Excellent

Jerry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bra vistelse
En mycket minnesvärd vistelse på detta hotell resort. Personalen sätter dig i focus och ditt bästa för att man ska trivas. Speciellt tack till front desk manager Natty, hon är fantastisk!
Séjour de 7 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Apithorn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Amirsalar

Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful stay at great hotel
Fantastic hotel. We stayed in the Blu Port side over the main road. But easy access to main hotel, pools, restaurants, beach via linking bridge. Everything was just great.
Séjour de 5 nuits en janvier 2023

2/10 – Terrible

Roman

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Disappointed
Disappointing experience as we were in a middle of construction and not able to use all hotel amenities. However, we’re charged premium and never offered any apologies. Room was not ready at the time of check in, sea view actually had only very tiny view of the sea.
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

Yuen Ying Natalie, Kwun Tong, Kowloon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing views, super convenient as they also have a shopping mall nearby. The pool area is clean, room is nice. Only thing I’d recommend to improve on is the phone doesn’t seems to work when we tried to call room service. Breakfast was fantastic with a wide range of selection, staff are really helpful. We will definitely come back again. Family and couple friendly hotel. Oh! They are pet friendly too with a dog swimming pool!

10/10 – Excellent

Diane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Stayed for 3 nights. Wonderful experience. The hotel has nice ambience and is near the beach. The room is spacious, clean and comfy. There are also nice in-house restaurants. The pool area and hotel facilities are all nicely done up and well maintained. Great place to chill. The staff also provided good and friendly service. Enjoyed my stay throughly. Highly recommended.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

Morten

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Intercontinental Hua Hin Resort,
Very good location right on the beach with big clean swimmingpool. Easy check in and out. Friendly english speaking staff. Huge and very good breakfast. Will use again.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

eouncheol

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

8/10 – Bien

Beverly

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en décembre 2022

6/10 – Acceptable

Edward Maurice

Points forts : Propreté

6/10 – Acceptable

RAWEE

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Overall its ok. However it seems that level of standard has been dropped when compare to our previous visited such as there were a lots of mosquitoes in the room and not well prepared for pool side bed (it was still wet and covered). Lack of staffs around the main pool. On the positive side, staffs were friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

MARTYN

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

WEN-TA

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 18 oct. 2022
Dear WEN-TA,Thank you very much for your review. We hope you had a great stay at InterContinental Hua Hin Resort and hope to welcome you again soon.Yours sincerely,InterContinental Hua Hin Resort

4/10 – Médiocre

Thomas

Points faibles : Service et personnel
They try to accommodate the European tourists in the neighboring building which is directly on the street and not on the beach so you have the noise of the street when you complain if you are always friendly but the aim is not to help... but further around it by the nose lead… so I changed rooms three times…
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

kaushik

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing hote with wonderful staff and superb location attached to shopping mall and beach. Free access to water park was icing on the cake.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

satomi

Séjour de 1 nuit en mai 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 14 juill. 2022
Dear Khun satomi, Thank you very much for your time writing your experiences at InterContinental Hua Hin Resort. We're pleased to know that your stay was well-served and your story is extremely valuable to us. We hope to welcome you again in the near future soon. Have a great day! Yours sincerely, InterContinental Hua Hin Resort

10/10 – Excellent

YUKA

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
スタッフの対応が丁寧であった
Séjour de 2 nuits en avril 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 6 mai 2022
Dear YUKA Thank you very much for your time writing your experiences at InterContinental Hua Hin Resort. We're pleased to know that your stay was well-served and your story is extremely valuable to us. We hope to welcome you again in the near future soon. Have a great day! Yours sincerely, InterContinental Hua Hin Resort

10/10 – Excellent

Pinhathai

Séjour de 1 nuit en avril 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 6 mai 2022
Dear Khun Pimhathai Thank you very much for your time writing your experiences at InterContinental Hua Hin Resort. We're pleased to know that your stay was well-served and your story is extremely valuable to us. We hope to welcome you again in the near future soon. Have a great day! Yours sincerely, InterContinental Hua Hin Resort

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 6 mai 2022
Dear valued guest Thank you very much for your time writing your experiences at InterContinental Hua Hin Resort. We're pleased to know that your stay was well-served and your story is extremely valuable to us. We hope to welcome you again in the near future soon. Have a great day! Yours sincerely, InterContinental Hua Hin Resort

8/10 – Bien

Maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lækkert hotel
Rigtig lækkert hotel. Venligt personale, men de var meget dårlige til engelsk. God morgenmad, men plads til lidt forbedringer.
Séjour de 8 nuits en mars 2022
InterContinental Hua Hin Resort a répondu le 6 mai 2022
Dear Maria Thank you very much for taking the time to share with us your experience at InterContinental Hua Hin Resort. As we're taking guest comments seriously, please be noted that your feedback is well received by our management team for further improvements. We hope that you'll give us the opportunity to serve you again in the future soon. Have a wonderful day! Yours sincerely, InterContinental Hua Hin Resort

10/10 – Excellent

Yun Ling, New York

Séjour de 2 nuits en mars 2022

10/10 – Excellent

Saya

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Takatoshi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
3泊宿泊しましたが、スタッフの方々が本当に親切に対応していただきました。また泊まりたいホテルでした。
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Your InterContinental Hua Hin Team a répondu le 20 avr. 2021
Thank you very much for your spending the time to share us about your experience at InterContinental Hua Hin Resort. We are very glad that you had a pleasure stay and please know that your feedback is extremely valuable to us. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Have a wonderful day!! Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Barry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent...in the end
Be warned that if you book the standard room, they put you on the other side of the road! I complained and was offered an upgrade for a discounted rate (which was clearly quite a sneaky way for the assigned staff to earn their commissions. (As they do with upgrades) The room they finally put us in was great though and the stay was very comfy. Probably one of the best hotels I’ve stayed in here. Recommend but ONLY if you stay away from the standard rooms,
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Your InterContinental Hua Hin Team a répondu le 12 avr. 2021
Dear Barry, Thank you very much for your spending the time to share us about your experience at InterContinental Hua Hin Resort. We are very glad that you had a pleasure stay and please know that your feedback is extremely valuable to us. Also, we are sorry to learn that you experienced on the standard room. Please accept our apologize for this. We will explore the best solution to improve the service. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Have a wonderful day!! Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
プールが非常に快適だった。 ちょうどよい大きさで、十分な椅子が配置されている。 水温も非常に快適。 部屋のベランダも広く、ゆっくりと外を眺めながら寛ぐことができる。
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Your InterContinental Hua Hin Team a répondu le 8 avr. 2021
Thank you very much for your spending the time to share us about your experience at InterContinental Hua Hin Resort. We are very glad that you had a pleasure stay and please know that your feedback is extremely valuable to us. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Have a wonderful day!! Yours sincerely,

6/10 – Acceptable

pakchira

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
We​ have​ to​ wait for​ room​ around​ 1:15 hr.​during check in​ and​ the​ breakfast was under
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Your InterContinental Hua Hin Team a répondu le 8 avr. 2021
Thank you very much for your spending the time to share us about your experience at InterContinental Hua Hin Resort. We are sorry to learn that you experienced. Please accept our apologize for this. We will explore the best solution to improve the service. We sincerely hope that we will have the chance to welcome you back to InterContinental Hua Hin in the nearest future. Yours sincerely,