Literie de qualité, bureau, fer et planche à repasser

Howard Johnson by Wyndham Houston Heights/Downtown – Avis

2 out of 5
Howard Johnson by Wyndham Houston Heights/Downtown
4602 Katy Freeway/I-10, I-10 & N Shepherd Exit 765B, Houston, TX

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 123 avis sur 531." "
Note de 8 – Bien, d’après 174 avis sur 531." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 115 avis sur 531." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 66 avis sur 531." "
Note de 2 – Terrible, d’après 53 avis sur 531." "

7,6/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Denise, Lons France

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
un hôtel très médiocre
positif : prix abordable, parking et pas trop loin du downtown. Accueil poli sans plus. Mais moquette vieille et très poussiéreuse - allergiques fuyaient. On a trouvé des cheveux dans la baignoire. La climatisation avait été modifiée et l'air soufflait sur le lit . Le moteur était bruyant. Impossible d'ouvrir la fenêtre pour aérer sans climatisation. Bruit de la circulation toute la nuit. Petit déjeuner : 8 places assises seulement complet mais gras et produits très bas de gamme hyper chimiques même les mini cakes!!!. Notre recours : les bananes et quelques céréales.

10/10 – Excellent

BENOÎT

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité/prix. Hotel bien situé´ propre, avec toutes les commodités

8/10 – Bien

BOSSAROIDE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

harold

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place to stay for us.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
SAMMY a répondu le 25 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Randell

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was unpleasant. There were multiple guests standing on the balcony talking loudly at midnight and again at 7 am the following morning. The incompetent employee working the front desk was unwilling to confront the loud and obnoxious group . Don’t stay here .
Séjour de 1 nuit en avril 2024
sammy a répondu le 1 mai 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 – Excellent

Ruben

Séjour de 1 nuit en avril 2024
SAMMY a répondu le 25 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Huijing

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything is good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
sammy a répondu le 18 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Sumita, San Antonio

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
On par with Motel 6 but costs 2-3x more!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
SAMMY a répondu le 12 mars 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

2/10 – Terrible

Khayri, Arlington

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
More cleaning.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
SAMMY a répondu le 11 mars 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

6/10 – Acceptable

Diego

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The rooms were updated and clean. They do not clean during your stay (maybe you need to ask). Breakfast is basic. Personal do not understand English very well
Séjour de 3 nuits en mars 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Otis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I rather not comment
Séjour de 2 nuits en mars 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Olivia

Voyage de couple, Voyage d’affaires
.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Ashley

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Had a nonsmoking room and every pillow especially the throw pillow reeked of cigs
Séjour de 1 nuit en mars 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Aashish

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Terrible
Door key stopped working last two days of stay. Had to go to office everytime i needed my door opened. Stayed 4 nights not a single time maid service to clean room.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

6/10 – Acceptable

patricia

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
So-so
Room was clean but needs updating & repairs. Sink drain is slow. Shower head partially clogged. Bed very comfortable. Musty smell. Loud arguing several times during the night and police were called.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
SAMMY a répondu le 9 mars 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

4/10 – Médiocre

Christopher

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
SAAMY a répondu le 9 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Service et personnel
Easy access off the freeway. Parking and the room was small.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
SAMMY a répondu le 16 oct. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

perla

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Convenient to the destination, did not like that no ventilation in rr and staff at night time was unattentive
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
sammy a répondu le 10 oct. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Médiocre

Annette

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
SAMMY a répondu le 2 oct. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Albert

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Nasty Room
The room smelled horrible. Burnholes everwhere. Old faded loveseat. Frayed carpet. Nasty room.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
SAMMY a répondu le 2 oct. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Bien

Michael

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice little motel
This is a small hotel near an interstate. The room was clean and everything was in good shape. Bathroom is small but beautiful wide sink is out in the room area. Breakfast was simple and in a small room. There was a waffle iron but it was not powered up and had no batter. Perhaps if I had asked. There were a few noises during the night as to be expected in an urban location. Close to downtown Houston attractions.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
SAMMY a répondu le 29 sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Edward

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
SAAMY a répondu le 1 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
The parking lot is HORRIBLE!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
SAMMY a répondu le 4 sept. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Excellent

perla

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All was good
Séjour de 2 nuits en août 2023
SAMMY a répondu le 2 sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
Not bad for a quick visit, horrible breakfast…
Séjour de 3 nuits en août 2023
sammy a répondu le 26 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Daniel

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
SAMMY a répondu le 15 août 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Excellent

Graciela

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Smooth stay!! Ckeaned room every day!
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
SAMMY a répondu le 31 juill. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Ana

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth it
this is not a hotel, it is a motel. The rooms smelled like smoke, the carpets were stained, some chunks missing in spots. We arrived 2 hours early, doors to lobby were locked, we were told through a reception window that there were no rooms in a very rude manner.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
sammy a répondu le 24 juill. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Acceptable

John

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Expected more from a Wyndham managed hotel. The venue was more like an old motel which is a 5-10min drive to the real city downtown. The beds were comfortable but you could tell the room itself had not been properly deep cleaned in some years and we didn't even get new towels
Séjour de 4 nuits en juin 2023
sammy a répondu le 22 juin 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Terrible

Justin

Points faibles : Propreté
I don’t know how this place was rated 7/10 on Expedia this place is basically a motel… the rooms smell musty … I feel others should know
Séjour de 1 nuit en juin 2023
sammy a répondu le 14 juin 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Bien

Aaron

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
By a high traffic area so loud vehicle noise is a bit disruptive, but otherwise it is tucked away and privacy is nice
Séjour de 1 nuit en juin 2023
sammy a répondu le 7 juin 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Karen

Voyage d’affaires
This property had, admittedly, just reopened not long ago, but it had an air of dereliction and was dark in the entrance and lobby areas. It smelled STRONGLY of bleach, like a crime scene had just been cleaned up.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
SAMMY a répondu le 18 mai 2023
LOOKS LIKE YOU PUT REVIEW FOR WRONG HOTEL WE ARE AND OUT DOOR PROPERTY LOCATED NEAR HOUSTON DOWNTOWN 4602 KATY FREEWAY HOUSTON TX HOWARD JOHNSON

4/10 – Médiocre

Norman

Séjour de 1 nuit en avril 2023
sammy a répondu le 11 avr. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Excellent

josh

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
all good
Séjour de 1 nuit en avril 2023
SAMMY a répondu le 6 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Angela

Séjour de 1 nuit en avril 2023
sammy a répondu le 1 mai 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Carlos

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
The smell of the room was very muggy, dirty/dusty smelling. All pillows were old, flat and not even enough to fill a standard size pillow case. Remote control didn’t change channels. Only was able to turn tv on and off.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
sammy a répondu le 3 avr. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Excellent

Breaira

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
sammy a répondu le 7 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Camron

Séjour de 1 nuit en mars 2023
sammy a répondu le 3 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Dena

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room was nice. There where people outside that where drunk and being loud. We where not able to enjoy our stay. Loud noises of people hitting the walls. I had to go speak to the people outside to keep it down. We left early due to the noise.
Séjour de 1 nuit en février 2023
sammy a répondu le 1 mars 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Terrible

lukas

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

Anne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Service was good. Coffee was great in the morning
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
sammy a répondu le 23 déc. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Amos, Baton Rouge

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room wreaked of smoke, and there was some kind of violent fight at 4 am in a room nearby with loud yelling and a broken hotel room window in the morning. Will never stay there again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
sammy a répondu le 12 nov. 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Bien

Eduardo

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
sammy a répondu le 12 oct. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Charles

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location just off the I-10 but road noise was minimal in my room. Bed was super comfortable and large. The room was spotless which I alway appreciate. Parking easy, well-lit and safe. Definitely would return for an overnight stay in Htown.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
sammy a répondu le 26 sept. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
sammy a répondu le 26 sept. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Anitra

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This is not. 4 star hotel. Bathroom door wouldn’t close bcz the toilet is in the way. Mold on wall in bathroom.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
sammy a répondu le 5 sept. 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Bien

Marissa Danielle

Séjour de 2 nuits en août 2022

2/10 – Terrible

Leonardo

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty place.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
sammy a répondu le 6 juill. 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Médiocre

John C.

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A Wyndham Prpoerty?
Very run down, not worthy of being a Wyndham property. Not worthy of the Wyndham name. Also, no breakfast as advertised, and in a very bad neighborhood. Would never return.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
sammy a répondu le 22 juin 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.