Balcon

Apartment Kapok – Avis

3.5 out of 5
Apartment Kapok
Block A, Causeway Centre, 28 Harbour Road, Wanchai, Hong Kong

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 78 avis sur 245." "
Note de 8 – Bien, d’après 116 avis sur 245." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 36 avis sur 245." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 245." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 245." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Le lit est ferme, mais l'hotel et le service sont incroyables. Superbe terrasse sur le toit, très grande chambre bien propre et bonne location dans la ville.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Front Desk a répondu le 1 janv. 2020
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

10/10 – Excellent

Farah

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
N'hésitez pas!
Séjour au Top, adresse a conseiller ! Lieu, confort, propreté vraiment bien
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Thank you for your comments and feedback in regards to your recent stay at Apartment Kapok.

10/10 – Excellent

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hotel pour un séjour efficace, très bien
Congrès très actif Endroit très propice aux contacts commerciaux Central et très bien desservi par tous les transports
General Manager a répondu le 28 sept. 2016
Dear Anonymous, Many thanks for taking the time to share your compliments at Apartment Kapok! When your travels do bring you back to Hong Kong, please do let us know and we will be sure to make any arrangements needed. We look forward to your return! Best regards, Rica Tong General Manager

8/10 – Bien

JEANONO, Bordeaux

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
En location d'appartement plutôt qu'à l'hotel
Exposant au Palais des Expos, j'ai sejourné 6 nuits au Kapok en Novembre 2014 Chambre Vue sur Port au 5° etage donne sur une grue car un immeuble est en construction qui va boucher d'ici peu entièrement la vue! L'appartement est clair et spacieux Equipement complet mais sans superflu ni luxe La kitchenette pratique La literie très confortable Le WIFI en chambre, gratuit, est le meilleur que je n'ai jamais eu nulle part.

8/10 – Bien

HOI ON

Séjour de 1 nuit en août 2022
木棉花酒店 a répondu le 7 sept. 2022
感謝您選擇了我們的酒店並抽出寶貴時間為我們進行評價。我們致力為每位客人提供最優質、舒適的入住體驗。 我們非常高興閣下滿意我們。期待在不久的將來能再次歡迎 閣下蒞臨我們的酒店!此致,木棉花酒店

10/10 – Excellent

SHUK HAN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
木棉花酒店 a répondu le 7 sept. 2022
感謝您選擇了我們的酒店並抽出寶貴時間為我們進行評價。我們致力為每位客人提供最優質、舒適的入住體驗。 我們非常高興閣下滿意我們。期待在不久的將來能再次歡迎 閣下蒞臨我們的酒店!此致,木棉花酒店

10/10 – Excellent

Pui Shan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
房間光猛整理!整體感覺良好
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
木棉花酒店 a répondu le 3 janv. 2022
感謝您選擇了我們的酒店並抽出寶貴時間為我們進行評價。我們致力為每位客人提供最優質、舒適的入住體驗。 我們非常高興閣下滿意我們。期待在不久的將來能再次歡迎 閣下蒞臨我們的酒店! 此致, 木棉花酒店

10/10 – Excellent

Carl m

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Friendly spacious hotel
Excellent hotel clean spacious rooms lovely staff nice location how previous guests can complain about lift size and hallway is beyond me we couldn’t fault it well done hotel Kapok lovely hotel
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Apartment Kapok Team a répondu le 2 nov. 2021
Thank you for such wonderful comments. We are so glad having offered you a great experience here, and we are truly grateful hearing your encouraging words. Thanks a lot for the support and we promise your next stay would be as memorable as this one. Best Regards, Apartment Kapok Team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 12 nuits en octobre 2021
Apartment Kapok Team a répondu le 29 oct. 2021
Thank you for such wonderful comments. We are so glad to have offered you a great experience here, and we are truly grateful to hear your encouraging words. Thanks a lot for the support and we promise your next stay would be as memorable as this one. Best Regards, Apartment Kapok Team

10/10 – Excellent

Hiu Ching

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
木棉花酒店 a répondu le 30 sept. 2021
感謝您選擇了我們的酒店並抽出寶貴時間為我們進行評價。我們致力為每位客人提供最優質、舒適的入住體驗。 我們非常高興閣下滿意我們。期待在不久的將來能再次歡迎 閣下蒞臨我們的酒店! 此致,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Apartment Kapok Team a répondu le 30 sept. 2021
Thank you for such wonderful comments. We are so glad having offered you a great experience here, and we are truly grateful hearing your encouraging words. Thanks a lot for the support and we promise your next stay would be as memorable as this one.

10/10 – Excellent

Jordan

Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
原本整體也不錯,電話沒有電,酒店也有充電器借用。不過,翌日早上,在洗手間卻見到一隻大曱甴,最後我打死了牠。相信是從去水渠口爬進來,可以用活動的膠片擋著,希望你們有所改善。
Séjour de 1 nuit en août 2021
Front Desk a répondu le 14 août 2021
非常感謝您選擇入住香港木棉花並與我們分享您的住宿經驗。對您給予我們服務的意見,我們會作出檢討與改善,我們誠意希望能再次為您服務讓您重拾對木棉花的信心。感謝您給予我們鼓勵與讚美,能夠為您服務是我們莫大的榮幸。祝你有個愉快的一天!

8/10 – Bien

Ka Yan

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2021
Apartment Kapok Team a répondu le 30 sept. 2021
Thank you for such wonderful comments. We are so glad having offered you a great experience here, and we are truly grateful hearing your encouraging words. Thanks a lot for the support and we promise your next stay would be as memorable as this one. Best Regards,

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Apartment Kapok Team a répondu le 30 sept. 2021
Thank you for such wonderful comments. We are so glad having offered you a great experience here, and we are truly grateful hearing your encouraging words. Thanks a lot for the support and we promise your next stay would be as memorable as this one. Best Regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en juin 2021

10/10 – Excellent

Tsz Him

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 – Excellent

Tsz Him

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
很好
Séjour de 1 nuit en mai 2021

8/10 – Bien

Yuk kwan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
地點遊客較少,晚上街道寧靜.樓下有便利店,食店,位置方便,但離地鐵站較遠. 酒店隔音有進步空間,早上走廊回音大,對話能清楚聽到. 房間大致整潔,空間亦十分滿意.
Séjour de 1 nuit en avril 2021

6/10 – Acceptable

Oi Sze

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
The service was good, the roof top bar is amazing! The room is clean, nice fruit platter, however the bed is the worst I’ve ever seen, too hard, can’t sleep at all, back pain, just terrible.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Front Desk a répondu le 27 janv. 2020
Thank you for your valuable feedback on your recent stay with us. We truly appreciate it when our guests take the time to share their experience as it helps us to improve our service offerings. We are deeply disappointed that in this instance we did not fully meet your expectations. I hope that we will have the opportunity to welcome you back soon sometime in the future.

10/10 – Excellent

Samuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Front Desk a répondu le 27 janv. 2020
Thank you for your valuable feedback on your recent stay with us. We look forward to your return!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Terribile, andate altrove
La descrizione dell’hotel lasciava intendere che fosse un posto abbastanza carino, la camera era descritta come ampia ma sopratutto eravamo stati attirati dalla terrazza al 43esimo piano con vista sulla baia, dove pensavamo di poter passare la serata aspettando la mezzanotte dell’anno nuovo. Al check in nessuno ci ha informato degli orari di apertura della terrazza, abbiamo quindi scoperto alle 23 che non era accessibile la sera e siamo dovuti uscire di corsa senza un vero piano alternativo. La nostra camera era allo stesso piano di due diversi gruppi di persone, uno ha deciso di dare un party e fino alle 2 non siamo riusciti a dormire (nonostante avessimo chiamato la reception tre volte per chiedergli di intervenire o di cambiarci camera), il secondo gruppo la sera successiva ha iniziato a entrare e uscire dalle camere ogni 5 minuti per circa un’ora e dato che l’hotel non è insonorizzato anche la seconda sera dormire è stata un’impresa. La palestra è solo una sala cardio, non c’è nemmeno un tappetino per fare addominali o streching. Gli ascensori sono 3 ma in realtà ognuno serve piani differenti preparatevi ad una lunga attesa.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Séjour de 13 nuits en décembre 2019
Front Desk a répondu le 4 janv. 2020
Thank you for your compliments about Kapok Apartment! Hope to see you again in the near future.

8/10 – Bien

Peng Khoon Kenneth

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Front Desk a répondu le 4 janv. 2020
Thank you for your compliments about Kapok Apartment! Hope to see you again in the near future.

6/10 – Acceptable

Jinny

看來係舊樓改装的 Apartment,個 Apartment 看來有些歷史,房內陳設顯得有些陳舊!!!但有別一般細房酒店,房內有書枱也有飯枱!!!有沙發有類此 open kitchen 的一角!!!說類此只因無電磁爐!!!聽聞月租呢度 Apartment 才有!!!有些單位還有洗衣乾衣機 ,咁就夠晒方便!!!我只住幾天,但5/f 也有一個供大家免費使用的洗衣乾衣房!!!可是要行樓梯!!!唔行樓梯就要搭 lift 到G/f 再轉第二部 lift 到 5/f!!!平時要到所 allocate 的單位,也只可等一部 Lift!!!呢樣就唔係幾方便!!!房內 sofa 跟 bathroom 成一直線,就好似單位唔好門對門,咁樣風水唔好!!!只是香港大多單位細,避到呢樣都好難避到第二樣?!?呢個單位令我想起2012年April我也租住 “ 木的地 ” 一個月,那當然不是我的目的地!!!所以我要繼續尋找我的目的地!!!我覺得 Apartment 除咗最好有洗衣乾衣機電磁爐,最好還有多功能電飯煲,咁樣可煮飯煲粥煮湯簡單小菜&甜品如蛋糕!!!不過呢個級數的 Apartment,幾好幾壞我最多只可能短租!!!就算我今天繼續係公務員的崗位擔當統計主任的職務有四萬咁口的 salary,我當然也寧可買樓投資自住!!!可惜可笑的是我今天沒有在任何崗位,我只是閒人一個!!!
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
良い 部屋が広い。きれい。ウェルカムフルーツ有。お水も1日1本あり。コストパフォーマンスは良い。BFのプラグを用意してくれていた。屋上の夜景はきれい 悪い 立地条件はMTRから遠くやや不便。スターフェリーを乗り倒すべし。 入り口が1階で分かりづらい。チェックインに非常に時間がかかった。 エレベーターが複雑。シャワーが温水器のスイッチ必要。コップが片付けられていない日があった。ライトが全体的にやや暗い。冷蔵庫が臭かった。
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Front Desk a répondu le 1 déc. 2019
Thank you for your valuable feedback on your recent stay with us. We truly appreciate it when our guests take the time to share their experience as it helps us to improve our service offerings. We are deeply disappointed that in this instance we did not fully meet your expectations. I hope that we will have the opportunity to welcome you back soon sometime in the future.

10/10 – Excellent

Tsao

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is great with walking distance for us to work at the exhibition center. The room is spacious with sofa and movable table. It's lovely they do offer slippers and 2 small bottles water/daily. A bit downside of waiting for the lift during the rush hours. Also it's a bit dusty at the window area and I saw couple of (private) hairs in the bathroom floor (definitely not from mine), so at the cleanliness point there is room for them to improve.
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Front Desk a répondu le 3 nov. 2019
Thank you for your valuable feedback on your recent stay with us. We truly appreciate it when our guests take the time to share their experience as it helps us to improve our service offerings. My sincere apologies that your stay with us did not meet your expectations. Please rest assured that your feedback will be put to good use and that I will personally ensure we take the learning from your valuable feedback. We hope to have you back at Kapok Apartment in future to demonstrate the improvements we will have made. Thank you.

10/10 – Excellent

TZU YU

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Front desk a répondu le 24 oct. 2019
Thank you for your comments and feedback in regards to your recent stay at Apartment Kapok.

2/10 – Terrible

Tim, Panama City, Panama

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This has been my worst experience with a Hotel in HK. First, the room requested was for 2 Beds, and greeted with a single Double Bed. One Elevator the size of a test tube to get up and down, took forever to get to room. Narrow hallways, made it uncomfortable to to move with luggage. Open the room door and out comes the musky damp smell of cigarette, that made it almost impossible to sleep. Water pressure was non existent. The worst part was the price, more expensive than staying at the renassaince Across the street. Tried canceling second night and hotel would not let me, needless to stay, will never be staying at this property again. Beware of deceiving pictures.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Front desk Manager a répondu le 27 oct. 2019
Dear Tim, Thank you for taking the time to share your experience. My sincere apologies that your stay with us did not meet your expectations. Sorry for we can not change the twin bed room for you as your check in request ,because you booked the double bed room and we don't have any twin bed room available.Thank you your comment again.

6/10 – Acceptable

IHSUAN

Points forts : Propreté
nice location, decent size of rooms
the curtains is not there, too bright.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Front Desk a répondu le 2 oct. 2019
Thank you for your comments and feedback in regards to your stay at Apartment Kapok. We do apologize for the inconvenience caused due to the curtain issue. We will most definitely look into it and thank you again for bringing it to our attention. Thank you once again and hope to see you again in the near future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
広い、ロケーションは自分なりに良かった、換気が強く湿気が気にならない
Séjour de 3 nuits en août 2019
Front Desk a répondu le 1 sept. 2019
Many thanks for taking the time to share your experience at our Apartment with the community! Your valued feedback and warm words are greatly appreciated by us all, and we are further encouraged by them. When your travels do bring you back to Hong Kong, please do let us know and we will be sure to make any arrangements needed. We look forward to your return!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
很好的性價比
客房/酒店整潔度:不錯 服務質素:優 住宿設施服務:可以 酒店位置:交通便利
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 – Bien

shimizu

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
展示会場から近い
最初はエアコンの効きが悪くて参りましたがフロントに伝えたところ直ぐにチェックしてなおして効くようにしてくれました
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Front Desk a répondu le 30 juin 2019
Thank you very much for choosing Kapok in Hong Kong and sharing your experience with us. I am sorry that the hotel is indeed a building with more than 38 years of history. Your review and improvement of our service quality opinions, we sincerely hope to serve you again to let you regain confidence in kapok. Thank you for your encouragement and praise, and it is our great honour to serve you. I wish you a happy day!

8/10 – Bien

HIDEKI

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
快適に過ごせた
MRT湾仔駅からは10分程度かかることと階段があるため、大きな荷物を持っての移動は、結構大変かも。バスを活用出来れば、九龍からでも目の前に着くので便利。今回2回目の香港であるため、バスを有効活用したことから、それほど大変ではなかった。 ホテルとしては、部屋が広く快適ですが、清掃が雑な感じがあった。 水などのサービスと受付対応などは、丁寧に接してくれ、気持ち良く過ごせた。湾仔は、繁華街なので、食事などに困ることなし。 再渡航時は、利用する予定。
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Front Desk a répondu le 21 juin 2019
My sincere apologies that your stay with us did not meet your expectations. Please rest assured that your feedback will be put to good use and that I will personally ensure we take the learning from your valuable feedback. We hope to have you back at Kapok Apartment in future to demonstrate the improvements we will have made.

8/10 – Bien

Rafael

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top
Great all
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Front Desk a répondu le 17 mai 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel
The time were not cleaned for two days There was a lot of noise every evening until 8pm. Drilling and banging
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Front Desk a répondu le 3 mai 2019
My sincere apologies that your stay with us did not meet your expectations. Please rest assured that your feedback will be put to good use and that I will personally ensure we take the learning from your valuable feedback. We hope to have you back at Kapok Apartment in future to demonstrate the improvements we will have made.

4/10 – Médiocre

Wei-Tsu

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dirty carpet & a cockroach spoiled the mood!
優點:地點十分靠近香港會展中心,附近環境又不像香港一般飯店那樣吵雜。 缺點:房間有點陳舊,地毯不清潔還有細小的蚜蟲;最糟的是,拿起吹風機要吹頭時,裡面居然調出一隻德國蟑螂!!!雖然沒掉在我頭上,如果是女生或怕蟑螂的人,仍會嚇得驚聲尖叫~~~~ Conveniently located just outside of the Hong Kong Convention Center on a quiet street, this hotel in an apartment complex is unfortunately kind of old with dirty carpet and, shockingly, a cockroach running out from the hairdryer when I was able to blow dry my hairs after shower!!!
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Frontdesk a répondu le 3 mai 2019
感謝您在百忙之中抽空分享您的住宿經驗,佷高興您對酒店地理位置的認可。很抱歉酒店的確是有逾 38 年曆史的建築物。我們已竭力保養設施, 確保客人入住舒適。關於房間的清潔問題,我們會跟部門主管再次檢討,改進及加強對員工的培訓。我們很遺憾這次入住给您带来不好的体验。對於您入住期间所遇到的不愉快體驗我們致以萬分歉意,期待在不久的將來能再接待您,為您提供更佳的體驗。

10/10 – Excellent

sarawut

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 4 avr. 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
不夠乾淨,湯匙都生鏽了
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Frontdesk a répondu le 1 mai 2019
感謝您在百忙之中抽空分享您的住宿經驗及您寶貴的意見及評論。我們很遺憾這次入住給您帶來不好的體驗。對於您入住期間所遇到的不愉快體驗我們致以萬分歉意。關於房間的清潔問題,我們會跟部門主管再次檢討,改進及加強對員工的培訓。對於以上不愉快的體驗給您致以歉意。待在不久的將來能再接待您,為您提供更佳的體驗。

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient and less busy street, there are 2 Starbucks close by and a supermarket to shop what you need.
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 2 avr. 2019
Many thanks for taking the time to share your experience at our Apartment with the Expedia community! Your valued feedback and warm words are greatly appreciated by us all, and we are further encouraged by them. We look forward to your return!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Front Desk a répondu le 29 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 4 avr. 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
覺得空間大很舒適,有機會會再入住
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 29 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

HIROKO, 東京

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
夜景とプールを見ながら!
部屋は広く陽当たりの良い快適な滞在でした。
Séjour de 7 nuits en février 2019
Front Desk a répondu le 29 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Just comment
隔音超差,清楚走廊有人講野,洗手盤去水慢
Séjour de 1 nuit en février 2019
前廳 a répondu le 24 févr. 2019
感謝您的評論。我們很抱歉酒店的確是有逾 38 年曆史的建築物。我們已竭力保養設施, 確保客人入住舒適。我們期待在不久的將來能再接待您,為您提供更佳的體驗。

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
43樓的風景很美麗,空間很大很舒服
Séjour de 2 nuits en février 2019
前廳 a répondu le 24 févr. 2019
谢谢你跟我们分享你的入住体验。 我们很高兴你有一个难忘及愉快的经历, 亦谢谢你对酒店位置及服务的赞赏。 期待于不久将来再次欢迎您莅临香港木棉花。

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2019
Front Desk a répondu le 4 avr. 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

10/10 – Excellent

Xie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Highly recommended. Would come back again.
Hotel provided fresh fruits on the first day. Very great clean stay. Great location just that a bit far from MTR station. Taking star ferry would be more convenient to go Tim sha Tsui. Moment changer with great rates right below the hotel. Many Michelin Star food stall around.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Front Desk a répondu le 5 févr. 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff eopleat front desk were so kind and caring. We arrived early and left late next day. They took care of our laguage an helped us get the taxi. We flt welcomed when we recited fruits in our room. Thank you all.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Frontdesk a répondu le 3 févr. 2019
Thank you for your compliments about the friendly service offered by the team here at Kapok Apartment! We really do appreciate it when guests notice our dedication and I will be sure to share your appreciation with them.