Vue depuis l’hébergement

Kosmos Manor – Avis

5 out of 5
Kosmos Manor
107 Simon Bekker Dr, Kosmos, Hartbeespoort, North West

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 10 avis sur 20." "
Note de 8 – Bien, d’après 6 avis sur 20." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 20." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 20." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 20." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

10/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

RUWAYNE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thorough cleaning needed
The view is beautiful but place needs thorough cleaning, renovation and changing of outdated furniture and mats
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

PAUL O

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Thabelo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing place!!
The place was amazing. very friendly staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Spot
Awesome stay as always 👍 highly recommend the omelette for breakfast 😀
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 – Bien

Nosimo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Siphiwe

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

ISHMAEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing and friendly staff. We had a great stay
Séjour de 1 nuit en mars 2023

4/10 – Médiocre

Thato

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Disagree with 5 star. The staff are not trained for 5 start service. The lady who was on duty during my stay was rude. We had misunderstanding with the bookings
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Goodness

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Bongani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Experience
The staff was very friendly, rooms big enough with everything we needed inside
Séjour de 1 nuit en juin 2021

2/10 – Terrible

VENESSA

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This is no longer a 5 Star - not even a 2 Star
The Meet & Greet was welcoming but it is clear that this facility has no supervision. The Reception is cluttered & dusty. Water features not functional & clearly not maintained. The room clearly has very expensive furniture - but 10 years ago. It has only been superficially cleaned, with wine canisters dirty, the fridge still dirty from a previous visitor (still bloody from meat that leaked blood), the bed is spent, the cushions very poor with no inners which means one is breathing others' bacteria & totally worn out, old and faded linen, dirty blankets, the cupboards, especially in the bathroom is in disrepair & dirty, doors broken, no wifi (even though they advertise it), etc. WE LEFT FOR ANOTHER VENUE BEFORE WE EVEN UNPOACKED. NOTE: I am not adding photos on this platform - will send directly to the venue
Séjour de 2 nuits en août 2020
Kosmos a répondu le 11 août 2020
Good Day Mr Benade, I am in total disbelieve and I don’t know even where to begin to apologize to you. I know that no excuse can be made because a picture does not lie. We were fully booked and due to covid we only have 2 staff members on duty of which the one is a new member. I will definitely take this up with my staff and rectify it immediately. The unit is on our list for upgrading, the bathroom cupboards inside and the mirror will be replaced as soon as possible. The shower will be silicone still this week. I can assure you that the cleanliness and reprimanding of the staff member that was cleaning that unit will be addressed. I am very sorry for your experience and the unit will be upgraded in the very near future. (We starting with upgrading on Thursday 13/08/2020 Regards, Manager Kosmos Manor

8/10 – Bien

Wiseman

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Elize

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our room were very nice and need. Breakfast was ok accept for the fruit. We prefer fruitsalad and not a fruit basket. Unfortunately there is a piano that was tempting for small children to play on- very disturbing while you want to relax.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
very friendly staffs
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

4/10 – Médiocre

Sharon

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Disappointing!!!!! Nowhere near 5 star!!!
5 Star......!!!! Far from it!!!! It was most disappointing in respect of service!!! Long delays and poor responses from staff created huge frustration and marred a happy 60th birthday weekend!! The state of the self catering unit was appalling!!!!! Cupboards were filthy and kitchen floors not cleaned. This was unacceptable!!! Excuses from Mariska did not help!! The patio had not been cleaned either!! The bin was broken so disposing of litter resulted in the lid constantly falling off....In short .... certainly will not book here again....