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Note de 10 – Excellent, d’après 8 avis sur 18." "
10 – Excellent
8
Note de 8 – Bien, d’après 10 avis sur 18." "
8 – Bien
10
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 18." "
6 – Acceptable
0
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 18." "
4 – Médiocre
0
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 18." "
2 – Terrible
0
9,2/10
Propreté
8,6/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
9,0/10
État et installations de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
AISYAH SALIHAH
Voyage en famille
4 mars 2024
Comfortable and spacious room. The bathroom is clean.
AISYAH SALIHAH
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Ken, Guest Relation Officer a répondu le 4 mars 2024
Thank you for your visit and staying with us. Hope to see you again soon.
8/10 – Bien
Yap
Voyage en famille
27 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Yap
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Ken a répondu le 27 déc. 2021
Thank you for your patronage and hope to see you again soon.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice. Clean. Value for money.
Nice. Clean. Value for money.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Ken a répondu le 28 sept. 2021
Thank you for your patronage and we hope to see and serve you soon.
BR
Hotel Sukaramai
10/10 – Excellent
bryan
Voyage d’affaires
6 févr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en février 2021
Arina a répondu le 7 févr. 2021
Thank you sir for your support and positive feedback. Your words of encouragement is a morale boosting for our team in the testing time.
We hope to see you again soon.
BR
Guest Relation Team,
HOTEL SUKARAMAI
8/10 – Bien
bryan
Voyage d’affaires
30 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Ken a répondu le 2 févr. 2021
Dear Bryan,
Thank you for your patronage and it has been our pleasure to have you staying with us.
Your feedback is critical to us and we valued it and we are taking all the opportunity to fine tune and improve ourselves in this journey toward success.
We looking forward to serve your again in near future.
BR
Guest Relations Team
10/10 – Excellent
bryan
Voyage d’affaires
13 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Hotel Sukaramai a répondu le 20 janv. 2021
Thank you Mr Bryan.
Hope to see & serve you again soon.
#StaySafe #StayHealthy
10/10 – Excellent
bryan
Voyage d’affaires
13 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Hotel Sukaramai a répondu le 20 janv. 2021
Thank you for your patronage Mr Bryan.
Hope to see you again soon.
#StaySafe #StayHealthy
8/10 – Bien
bryan
Voyage d’affaires
14 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
K932 a répondu le 16 déc. 2020
Thank you Bryan for your patronage and positive comment.
This is a morale boosting for our team to continue our journey in this budget hotel industry.
Thank you again and hope to see you soon and serve you again.
Thank you & Best Regards,
Guest Relation Ream
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overall good n just nice.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Ken 012-3955932 a répondu le 11 déc. 2020
Thank you for you patronage & hope to see & serve you again soon.
8/10 – Bien
bryan
Voyage d’affaires
27 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bryan
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Liza.K a répondu le 3 déc. 2020
Thank you Mr Bryan for your patronage & sincere feedback.
It is highly appreciated and we will continue our endeavor to serve your better.
Hope to see you again soon.
BR,
Liza
Guest Relation Executive.
HOTEL SUKARAMAI GURUN
10/10 – Excellent
Amos Lim
Voyage d’affaires
24 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay and convenient
The perfect place for a night after a long drive and work in between where it's very near to the main road and food stalls and morning is the busy market that you can shop and eat there that it's very convenient with it.
Amos Lim
Séjour de 1 nuit en août 2020
ken a répondu le 29 sept. 2020
Thank you for your patronage Amos...... We look forward to serving you again.
10/10 – Excellent
Asmah
Voyage en famille
1 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exellent
Asmah
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
ken a répondu le 29 sept. 2020
Thank you for your patronage Amos...... We look forward to serving you again.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
What I like about this hotel, the room is clean and comfortable to sleep however, the wifi is not cover to our room on level 2.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Ken - Hotel Sukaramai a répondu le 11 févr. 2020
Thank you for your valuable and honest feedback. Our team is continuously looking at areas for improvement as pointed out.
As our location is relatively new, we have tried and changed few service provider and still evaluating better options and choices.
8/10 – Bien
Rosamila
17 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rosamila
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
KEN a répondu le 27 déc. 2019
Thank you for your patronage. We hope to serving you again!
BR
HOTEL SUKARAMAI
8/10 – Bien
Luqman
Voyage d’affaires
26 nov. 2019
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
things i dont like, internet is not provided in the room.
Luqman
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Ken a répondu le 27 nov. 2019
Hello Luqman,
Thank you for your patronage and sincere review.
We noted your view on internet accessibility in the room. As our hotel is in a relatively new area in a small town, we are also experiencing similar frustration with the wifi.
We are currently waiting for the service provider to expand their service to this part of the town. Hope we have a good news for you on your next visit.
Thank you and hope to seeing you again.
Best Regards
HOTEL SUKARAMAI
10/10 – Excellent
Affian
Voyage de couple, Voyage d’affaires
27 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cleanliness
Affian
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
ken a répondu le 28 sept. 2019
Dear En Affian,
Thank you for staying with us! We hope to seeing & serving you again!
Best Regards,
HOTEL SUKARAMAI
8/10 – Bien
Loh
23 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Inside the room don‘t have phone,slipper.
The door for next door when close time every noise.
Loh
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
ken 0127872932 a répondu le 24 sept. 2019
Hello Loh,
Thank you for staying with us! We thank you for your valuable input and comment; we will evaluate them and take this as an opportunity for us to improve in order to serve our guests better in future.
On the phone set & slipper in the room, it is indeed our decision to do away with them as to minimize the costs as the phone is hardly used while majority of our guest prefer to WhatsApp us via our hotel phone number 012-3955932. The slipper is always available upon request which in future you’ll just need to notify our front desk during check in, the slipper/ hair dryer/ other items would be delivered when required.
As for the noise level generated by other guests, typically our staff would be making rounds after 10pm and advise guests to keep the noise level low. In future just alert us, we will do our due deligent.
Once again thank you for staying with us. We will do better in your next visit.
BR, HOTEL SUKARAMAI