Terrasse/patio

Dreams Corfu Resort & Spa - All Inclusive  – Avis

5 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 52 avis sur 112." "
Note de 8 – Bien, d’après 42 avis sur 112." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 112." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 112." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 112." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

jacky

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
bel hotel , chambres très bien, nourriture bonne, propreté excellente
Séjour de 9 nuits en septembre 2021

6/10 – Acceptable

FREDERIQUE

Points forts : Propreté
Beaucoup d’effort sur la nourriture, piscine top grand bassin, propreté des chambres, belle vue
Séjour de 14 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Grand centre dans lequel on se sent vite à l’aise Personnel très sympathique Belle infrastructure 2 piscines 2 plages 2 restaurants 3 bars Tout très bien Très bon rapport qualité prix
Séjour de 3 nuits en août 2021
GM a répondu le 7 sept. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your comment Manolis GM

6/10 – Acceptable

Ketan

la nourriture, et luche i box n'pas plu.
Séjour de 8 nuits en août 2021

8/10 – Bien

christine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel familial très agréable à part la nourriture pas très varié et de qualité moyenne Dommage très bel endroit
Séjour de 9 nuits en août 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for staying at our hotel, as well as for taking the time to review your holidays with us. We are very sorry we didn't meet your expectations with our gastronomy, your comments are welcome and we'll look to them for possible changes and/or improvements. Manolis

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Établissement qui correspond plus à un 3*. L’hôtel a une jolie vue, un grand bravo à lequipe d’animation qui sont sur tous les fronts, professionnels et super sympathiques. La piscine est jolie. Sinon l’ensemble de l’hôtel est assez vieux. Le service assez moyen et expéditif Le choix des boissons en all inclusive est catastrophique plutôt très bas de gamme La mer/plage n’est vraiment pas belle du tout, 1 fois nous a suffit, l’eau est trouble
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for your comments, we are very sorry if we didn't meet your expectations with our gastronomy and our beach. We 'll look to them for possible improvements. Manolis

10/10 – Excellent

Nathalie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent rapport qualité prix
Très contents de notre séjour ! Le personnel est disponible et agréable. le cadre est magnifique. Piscine du bas vieillissante avec transat à changer. Restauration assez bonne. Chambre très propre.
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for your kind words Manolis

8/10 – Bien

Jean Philippe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
GM a répondu le 30 août 2021
Thanks a lot for voting , it should be nice to see your comments as well. Best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Présence de distributeurs de gel hydro alcoolique à l entrée des restaurants
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Manolis-General Manager a répondu le 11 oct. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday with us and for taking the time to rate us online. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our resort in the imminent future for another lovely holiday. Kind regards,

8/10 – Bien

Aurélie, Paris

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très jolie propre et plutôt bien entretenu, nourriture variée et reste correct all inclusif très bien par rapport à d’autres établissements. Le point négatif ce serait la piscine lagoon un peu fraîche et d’interdire aux clients de déposer leur serviettes en avance alors que c’est inscrit au règlement. La plage aménagée pas très jolie mais ils ont fait au mieux je pense, les transats de la plage sont peu confortables et vieillots, le reste impeccable!
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Manolis - General Manager a répondu le 4 août 2019
Dear Guest, Many thanks for taking the time to rate us and share few thoughts about experience that you had at the Louis Corcyra Beach Hotel. We sincerely hope that you will soon honor us with a return visit as we really wish to welcome you back so we can deliver you with another lovely holiday experience. Manolis - General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en juin 2019
Manolis a répondu le 17 juin 2019
Dear guest, we would like to thank you so much for your excellent rating to our hotel. All staff here in the Louis Corcyra Beach is very pleased when our guests leave our hotel happy, with a promise that they will soon return. Until we meet you again we wish you health and happiness. Manolis Spathoulas General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Situation. Mer et piscines. All inclusive. Nourriture et cocktails excellents. Bungalow vue mer.
Séjour de 10 nuits en mai 2019
Manolis a répondu le 17 juin 2019
Dear guest. Your rating and comments make us continue our effort to make guests happy like you. We will be happy to meet you again in our premises. Best regards Manolis Spathoulas General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel correct , manque ce qui est indiqué plus bas
Séjour de 14 nuits en août 2018
Manolis a répondu le 1 sept. 2018
Dear Guest, We would like to thank you for selecting our hotel for your holiday. Thank you for your remarks, nevertheless as you know Corfu is a very green island and thus there are mosquito. As per our all inclusive programme snacks are served till midnight except meal hours. We hope to have the pleasure to welcome you back. With kind regards, Manolis, General Manager.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bel hôtel
Séjour en famille en août ( 2 adultes + enfants de 9 et 10 ans). Bel hôtel très bien entretenu, bonnes infrastructures, bungalow spacieux avec vue frontale mer magnifique. Nourriture bonne mais beaucoup trop de plats en sauce et quasi pas de plats natures! Pour la plus grande piscine (un peu froide), agréable pour les enfants mais l'espace transats en retrait de la piscine mérite un gros coup de rénovation car cailloux et terre. Le soir, chouettes spectacles et bonne musique au bar. Très déçu du village Gouvia,aucun charme, vraiment moche, sale, aucun aménagement pour les touristes, trottoirs minuscules ou dégradés, par contre les quelques commerces sont bien entretenus. Personnel de l'hôtel très serviable et très peu d'attente aux bars, restaurants...La plage de l'hôtel est propre mais vue la propreté de l'eau, mieux veut éviter la baignade!.
Manolis a répondu le 26 août 2016
Dear Guest, Thank you dearly for selecting the Louis Corcyra Beach Hotel and for posting this kind review. It is wonderful to know that you had a nice holiday with us overall. Many thanks for appreciating our hotel and for your kind words regarding the spacious and with a breathtaking view bungalows,the evening entertainment, the fantastic ''Lagoon'' pool , the cocktails and the excellent staff. As for the sea of the hotel, we would like to inform you, as you must probably have seen the hotel is allocated in closed bay and the water might not be transparent sometimes but it is completely safe to swim. Furthermore, our hotel very often does measurements and checks if the water is dirty or not. Thank you for your comment regarding our cuisine; your opinion truly matters to us. We hope to see you at the Louis Corcyra Beach hotel again soon. With best regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très belle vue sur la baie de Gouvia
Très belle vue depuis l'hôtel sur la baie de Gouvia, personnel très aimable, bungalow parfait avec une jolie vue également sur la baie. On regrette seulement les animations "culturelles" très bruyantes et très médiocres pendant et après le dîner, qui gâchent le goût du charme des lieux. On s'enfuit dès que possible vers le bungalow !
Manolis a répondu le 20 avr. 2016
Dear Guest, Please accept our heartfelt thanks for choosing to stay at the Louis Corcyra Beach Hotel and for sharing your experience online. Knowing that you found our services,our hotel location and our staff up to your standards and that you fully enjoyed your stay with us can only make us feel proud. Thank you for your comment about the animation team,we will certainly take it into account for future improvements. We look forward to your next visit at the Louis Corcyra Beach Hotel With kind regards,

10/10 – Excellent

NI, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
De très bonnes vacances en famille
Bel Hôtel avec possibilité de bungalow, ce que nous n'avons pas regretté. Le buffet est varié, à thème et nous l'avons apprécié. La clientèle de cet hôtel est agréable à l'image du personnel.
Manolis a répondu le 22 avr. 2016
Dear Guest, Thank you for selecting the Louis Corcyra Beach hotel for your holiday and for sharing your experience online. Your gratitude is truly overwhelming and we are thrilled to know that you had a thoroughly enjoyable and relaxing holiday with us. It would be a great pleasure to have you as our guest at the Louis Corcyra Beach Hotel again, Yours truly,

10/10 – Excellent

VL, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel qui mérite d'être connu.
Nous avions choisi deux bungalows face à la mer, pour notre famille, notre séjour a été merveilleux, de grandes chambres, un accès direct à la plage. Le calme quand vous le souhaitez et les animations quand vous le voulez. Nous avons également très bien mangé dans cet hôtel, des soirées à thème et un accueil chaleureux.
Manolis a répondu le 22 avr. 2016
Dear guest, We would like to thank you for holidaying at the Louis Corcyra Beach Hotel and for sharing your opinion on line. It is wonderful to know that you had a relaxing holiday with us overall. Many thanks for your kind words regarding the cleanliness of the hotel and the excellent staff. Looking forward to welcome you back in the near future. Faithfully yours,

6/10 – Acceptable

Sylvie, Paris

Points forts : Propreté
Tourisme de masse
Hotel bien situé, bien équipé pour les activités. Mais usine à touriste, restaurant bruyant et chambre minimaliste impersonnelle (no372) donnant sur les allées. Climatisation très bruyante juste au dessus du lit. Piscine très bruyante diificile d'accès par la présence de nombreux enfants. Au ce niveau de 4* annoncé... Scandaleux de faire payer l'accès au wifi dans les communs ainsi que l'utilisation du coffre fort de la chambre.. A déconseiller à ceux qui recherchent un peu d'authenticité et de contact local.
Manolis a répondu le 23 avr. 2016
Dear Guest, on behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel we would like to thank you for posting online your opinion following your stay with us. We are surprised by your remarks as we usually receive much praise from our satisfied guests. In regards to the wifi service, please let us inform you that we have decided not to include this service to our room rate and leave the option to our guests is they want to pay the supplement and use it or not. We hope that despite your dissatisfaction you would still grace Louis Hotels with another visit in the future. Our best regards,

6/10 – Acceptable

Vladan

Séjour de 8 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Dave

Séjour de 5 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Klaus, Berlin

Séjour de 7 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hier fehlt es eigentlich an nix :-)
Super Urlaub! Beginnend mit dem persönlichen Empfang (feuchte Handtücher und Getränke zur Erfrischung schon an der Rezeption), Begleitung und Kofferservice zur Unterkunft, kurze Orientierungsfahrt mit Golf-Caddy, damit man gleich alles findet. Willkommens-Gruß (Obst-Teller, Champagner, Ouzo) 60 Minuten nach Ankunft, 24/7 Top-Service durch super freundliches Personal, erstklassige Speisen in den Buffet-Restaurants und noch einen Tick besser in den Á-la-Carte-Restaurants, die nach Reservierung ebenfalls inclusive sind. Alles unkompliziert per App oder Tablett auf dem Zimmer buchbar. 3 Pools für jeden Geschmack und Meer mit feinem Sandstrand und jederzeit genügend Liegen und Handtücher. Tägliche Befüllung der Minibar und zusätzlich zum normalen Zimmerservice (zuverlässige und ordentliche Reinigung bis in die kleinste Ecke) gab es eine weitere Herrichtung des Zimmers zur Nacht (Wasser und Betthupferl auf dem Nachtschränkchen, Bereitstellung von Hausschuhen, etc.). Wer noch mehr Service möchte nutzt den sog.“Prefered-Club“. Sinnvoll wären lediglich noch Fliegengitter, die vor Mücken schützen (wenn man die Tür zur Terrasse offen lassen möchte) und Sitzkissen für die Stühle auf den persönlichen Terrassen/Balkonen. Hotelbeschreibung auf der Homepage verspricht nicht zu viel.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Katerina Pigi a répondu le 14 oct. 2023
Dear Michael, Thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

6/10 – Acceptable

jack

Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Katerina Pigi a répondu le 16 oct. 2023
Dear Michael, thank you for selecting Dreams Corfu for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience with us. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations.It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

8/10 – Bien

Susannah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our welcome to the property was great. A cold towel and a cold drink and asked if we wanted to be taken to lunch. Lunch and breakfasts were great. Dinners and the restaurants were ok. The service at the restaurants wasnt great, you were either rushed or forgotten about, the food choices werent that good at the evening restaurants. The property was very clean and on the whole the staff were very friendly. Pools were nice and quiet private beach. Overall very good value for money. The surrounding town of the property wasnt very nice at all though.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Katerina Pigi a répondu le 27 sept. 2023
Dear valuable guest, thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such nice comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. We are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina Pigi Public Relations Manager

10/10 – Excellent

Darci

Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Katerina Pigi a répondu le 16 oct. 2023
Dear valuable guest, thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Excellent

Stefanie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wir waren im August 2023 als Paar für eine Woche im Dreams Corfu Resort & Spa. Alles in allem ein wunderbarer Aufenthalt, tolle und sehr gepflegte Anlage, nettes Personal und sehr leckeres Essen. Leider gibt es keinen eigenen AdultsOnly-Bereich, was im Preferred Club Building aber super leicht umzusetzen wäre. Denn leider sind die Pools sonst sehr überfüllt, auch am Strand gibt es zum Teil zu wenig Liegen, bzw. werden diese besetzt oder liegen gelassene Handtücher nicht weggeräumt, sodass man die Liege als besetzt ansieht. Beim Essen im Buffet-Restaurant muss man leider unverhältnismäßig lange warten, bis man mit Getränken versorgt wird. Insgesamt jedoch dennoch ein wunderbarere Urlaub in einer tollen Anlage auf einer wunderschönen Insel!
Séjour de 7 nuits en août 2023
Katerina Pigi a répondu le 4 sept. 2023
Dear valuable guest, thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at Dreams Corfu Resort and Spa. We are glad to read that you had a positive stay with us and that you enjoyed your holidays. Rest assured that your input is being taken into serious consideration and reviewed with our team. Thank you for choosing us for your stay in Corfu and we looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina Pigi Public Relations Manager

10/10 – Excellent

Or

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fun vacation
Great level of facilities and service. Along the week, we enjoyed the resort activities and facilities
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Katerina Pigi a répondu le 13 oct. 2022
Dear valuable guest, we are grateful for your kind comments regarding your recent stay at Dreams Corfu Resort and Spa. We are thrilled to read that we managed to lived up your expectations and you had a memorable and unique holiday experience with us. Your comment has given us a valuable insight into the services that we provide. We are looking forward to your next visit.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Excellent

PAUL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 8 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

Or

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay at Dreams
Great vacation on a lovely place. We stayed on a sea view bungalow and enjoyed amazing sunrises. Moreover the food was delicious and there was wide selection
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Katerina Pigi a répondu le 13 oct. 2022
Dear valuable guests, thank you for sharing your kind feedback regarding your stay at Dreams Corfu Resort and Spa with us and the expedia group. We are delighted to read that we managed to exceed your expectations and you enjoyed very much our food selection.We hope to welcome you back again in the nearest future.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Excellent

Anja

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top verblijf!
Nice room, good food , excellent staff
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Katerina Pigi a répondu le 12 oct. 2022
Dear valuable guest, thank you for your valuable feedback. We are delighted to read that everything was prefect and that we managed to exceed your expectations. We hope to welcome you back again.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

8/10 – Bien

Mickola

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 – Bien

Samantha

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Good value for money.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Katerina Pigi a répondu le 13 oct. 2022
Dear valuable guest, thank you for your kind feedback. We hope to welcome you back again in the nearest future.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

6/10 – Acceptable

Henry

not the place
the hotel is OK. the location is OK. nothing great here, the food was not great, and the staff was average. The problem with this sort of hotel is that you have lots of people hanging around looking for cheap food and cheap drinks. The food was not good, and their COVID protection are weak. I would stay somewhere else.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

6/10 – Acceptable

Katrine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en septembre 2021

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Do not boom this property, terrible experience.
DO NOT BOOK this property, Its not 4 star. Service and majority of staffs are so Rude and terrible and they just dont care. During my 5 days stay me and my family experienced 3 very bad experience and others were not great but you can ignore. We also made complain to assistant manager. Service, cleanliness and food all are so poor quality.
Séjour de 5 nuits en août 2021
GM a répondu le 4 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. The hotel strives to deliver an amazing experience and service to all guests. However I should note that you received a free room upgrade and a personal chef for your special menus requests. The hotel team has treated you with respect and offered solutions and services according to your wishes, on a daily basis. We feel that your comments do not reflect the level of service you received and do injustice to our hotel. Best regards Manolis GM

8/10 – Bien

Lui

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en août 2021
GM a répondu le 30 août 2021
Thank you for voting, it should be nice to see your comments as well Best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
E un bellissimo Resort immerso nel verde sulla spiaggia, nel cibo devono migliorare, poi per il resto è un posto tranquillo per famiglie
Séjour de 9 nuits en août 2021
GM a répondu le 30 août 2021
Thank you very much for your comments, we will do our best to improve food. Best regards Manolis GM

6/10 – Acceptable

Matt

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The catering staff were very good and were very friendly. Rooms cleaned every day.The gardens and grounds maintenance should be kept in better condition for a hotel of this price. It has an overall feel of a very tired hotel and lacks some investment.
Séjour de 7 nuits en août 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for spending your holidays at Corcyra Beach Hotel, we are glad to be informed that you found our staff very friendly. For 2022 we are planning a huge renovation and our hotel will change completely. Thank you Manolis

10/10 – Excellent

Luca

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ottimo servizio e pulizia Top, spiaggia no
Un bel resort, con personale gentilissimo, all inclusive vedo e cibo buono e vario. Ottimo il ristorante asiatico, se ce ne fosse stato almeno un altro in alternativa a quello grande, forse potrebbe essere un 5 stelle. Pulitissimo, tutto gentili, camera (family) comoda con aria condizionata ottima. Animazione bella e discreta. Unica pecca la spiaggia, piccola con sabbia riportata è su unl golfo di Gouvia che è bello ma non è l’acqua greca… noi abbiamo ovviato con gite in tutte le spiaggia dell’isola!
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you very much for your comments, next year we are planning a great renovation and our hotel will be 5 stars. We will be happy to welcome you again. Manolis

8/10 – Bien

WITOLD

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for spending your holidays with us. Manolis

8/10 – Bien

Tatjana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 10 nuits en août 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for spending your holidays at Corcyra Beach Hotel. Manolis

6/10 – Acceptable

ruslan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
3star stay ,not 4
Séjour de 10 nuits en août 2021
GM a répondu le 18 août 2021
Thank you for choosing our hotel for your holidays. Sorry to read that we didn't meet your expectations as 4* hotels, we will do our best to improve our services . Manolis

8/10 – Bien

Eva Maria

Séjour de 7 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All Inclusive was great. It included besides wine/beer also different cocktails and even cava. Also activities by the staff were great (darts, pentanque, aqua gym etc.) Mini golf course. Good food and coctails. Area is clean and nice. Great view from the main restaurant and nice evening programs. Beach was not that good and water in the pool was too cold. If possible then we recommend to book the bungalow.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en octobre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A very good 4* hotel trying very hard to be a 5*. Great location, fantastically friendly staff. Rooms are very clean and adequate. Overall the property just needs a little refreshing in parts
Séjour de 7 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

Paolo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Corcyra Gardens hotel
Ottimo il rapporto qualita prezzo
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Manolis-General Manager a répondu le 22 oct. 2019
Dear Guest, The Louis Corcyra Beach team sincerely values your excellent rating. We always try our best to provide great holiday times to our esteemed guests, so we are thrilled to see how much you have enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Hotel in the near future as we would love to see you and serve you once again. Till then best regards and wishes from the Louis Corcyra Beach team. Yours faithfully,

10/10 – Excellent

Orit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Warm recommendation
It was ace! Perfect. We enjoyed just everything. The personal, the room (we took sea view bungalow) the location is superb. We even needed gluten free food and it was great. The little problem was with wifi in distend rooms from the main building.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Manolis-General Manager a répondu le 22 oct. 2019
Dear Guest, Thanks a million for taking the time to share such a lovely review regarding your recent experience here online. Your various praises, have really boosted our morale to continue providing with the best possible service. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the imminent future, for another wonderful holiday experience. Kind regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
liked the fact that I could have total relaxation. beautiful grounds. didn't like the fact that the hotel is tired. lacked good entertainment. drinks appear watered down significantly. Vodka did not taste like vodka!!! Not a 4* hotel as is advertised, in my opinion.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Manolis-General Manager a répondu le 22 oct. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday here and for taking the time to share your opinion online. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Hotel in the imminent future, in order to try and reserve your opinion about the facilities and services you didn't like. Kind regards,

8/10 – Bien

HackyDDR

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Freundliches und aufmerksames Personal, große Speisenvielfalt, saubere und großzügige Zimmer sind als sehr positiv zu nennen. Leider sind die Zimmer sehr hellhörig. Der Lärmpegel bei den Mahlzeiten ist echt nervig.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Manolis-General Manager a répondu le 22 oct. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing our Hotel for your recent summer holiday. We are happy to read that you had a good time here with us. Furthermore we only wish you had informed us while being here about the noise in your room as we would have been able to find a solution to please you. Thanks again for staying at the Louis Corcyra Beach Hotel and we sincerely hope that you will one day give us another opportunity to serve you. Kind regards,