Piscine intérieure

Sanner Hotell – Avis

4 out of 5
Sanner Hotell
Granavollen 3-5 A, Gran

Avis

9,8

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 11 avis sur 13." "
Note de 8 – Bien, d’après 2 avis sur 13." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 13." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 13." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 13." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,8/10

État et installations de l’hébergement

9,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Kai Rune

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Vidar

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Jon

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Therese a répondu le 1 févr. 2023
Tusen takk for TOPP SCORE! Vi gleder oss til å se deg her igjen!

10/10 – Excellent

Helga

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Kari a répondu le 9 janv. 2023
Takk for hyggelig besøk, velkommen tilbake!

10/10 – Excellent

Trude

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Lars I. Næss, Hotelldirektør og 4. generasjon a répondu le 3 juill. 2022
Hei igjen og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg lover å ta med dette tilbake til våre ansatte. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen og en riktig god sommer!

10/10 – Excellent

Bård

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Veldig bra, men sparsommelig mht middagsmåltid.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Lars I. Næss, Hotelldirektør og 4. generasjon a répondu le 3 juill. 2022
Hei igjen og takk for et hyggelig besøk og for en hyggelig tilbakemelding. Vi lover å ta med dette tilbake til våre ansatte. Vi opplever av vår sommerrestaurant har blitt populær og vi jobber nå med å utvide tilbudet på denne ytterligere. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen og en riktig god sommer!

10/10 – Excellent

Berit

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Flott opphold
Utmerket hotell. Komfortabelt rom, god mat og hyggelig betjening.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Kari a répondu le 17 nov. 2021
Takk for hyggelig besøk! Og takk for at du tok deg til til å skrive noen fine ord om oppholdet ditt hos oss. Vi ønsker deg velkommen tilbake.

10/10 – Excellent

Gisli Jon Thorisson

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Kari a répondu le 5 juill. 2021
Tusen takk for hyggelig besøk og anmeldelse.

10/10 – Excellent

Margrethe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vintereventyr på Hadeland
Stemningsfylte Sanner Hotel
Kveldstening på Sanner Hotel
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Kari a répondu le 5 juill. 2021
Tusen takk for hyggelig besøk, og for at du tok deg tid til å legge igjen en veldig fin anmeldelse.

10/10 – Excellent

Arne

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Kari a répondu le 16 déc. 2020
Tusen takk for hyggelig besøk og for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldsel. Velkommen tilbake.

10/10 – Excellent

Anneli

Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Kari a répondu le 16 déc. 2020
Tusen takk for hyggelig besøk og for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldsel. Velkommen tilbake.

8/10 – Bien

Andreas

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Resepsjonssjef a répondu le 7 août 2020
Hei, tusen takk for hyggelig besøk, og får at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Velkommen tilbake til Sanner. Mvh Kate