Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 11 avis sur 13." "
10 – Excellent
11
Note de 8 – Bien, d’après 2 avis sur 13." "
8 – Bien
2
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 13." "
6 – Acceptable
0
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 13." "
4 – Médiocre
0
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 13." "
2 – Terrible
0
9,6/10
Propreté
9,4/10
Service et personnel
9,8/10
État et installations de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Kai Rune
15 févr. 2024
Kai Rune
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 – Bien
Vidar
Voyage d’affaires
28 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vidar
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 – Excellent
Jon
31 janv. 2023
Jon
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Therese a répondu le 1 févr. 2023
Tusen takk for TOPP SCORE! Vi gleder oss til å se deg her igjen!
10/10 – Excellent
Helga
8 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Helga
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Kari a répondu le 9 janv. 2023
Takk for hyggelig besøk, velkommen tilbake!
10/10 – Excellent
Trude
23 juin 2022
Trude
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Lars I. Næss, Hotelldirektør og 4. generasjon a répondu le 3 juill. 2022
Hei igjen og takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg lover å ta med dette tilbake til våre ansatte. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen og en riktig god sommer!
10/10 – Excellent
Bård
5 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Veldig bra, men sparsommelig mht middagsmåltid.
Bård
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Lars I. Næss, Hotelldirektør og 4. generasjon a répondu le 3 juill. 2022
Hei igjen og takk for et hyggelig besøk og for en hyggelig tilbakemelding. Vi lover å ta med dette tilbake til våre ansatte. Vi opplever av vår sommerrestaurant har blitt populær og vi jobber nå med å utvide tilbudet på denne ytterligere. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen og en riktig god sommer!
10/10 – Excellent
Berit
Voyage en groupe
15 nov. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Flott opphold
Utmerket hotell. Komfortabelt rom, god mat og hyggelig betjening.
Berit
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Kari a répondu le 17 nov. 2021
Takk for hyggelig besøk! Og takk for at du tok deg til til å skrive noen fine ord om oppholdet ditt hos oss. Vi ønsker deg velkommen tilbake.
10/10 – Excellent
Gisli Jon Thorisson
5 juill. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gisli Jon Thorisson
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Kari a répondu le 5 juill. 2021
Tusen takk for hyggelig besøk og anmeldelse.
10/10 – Excellent
Margrethe
11 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vintereventyr på Hadeland
Margrethe
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Kari a répondu le 5 juill. 2021
Tusen takk for hyggelig besøk, og for at du tok deg tid til å legge igjen en veldig fin anmeldelse.
10/10 – Excellent
Arne
Voyage d’affaires
10 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Arne
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Kari a répondu le 16 déc. 2020
Tusen takk for hyggelig besøk og for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldsel.
Velkommen tilbake.
10/10 – Excellent
Anneli
23 nov. 2020
Anneli
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Kari a répondu le 16 déc. 2020
Tusen takk for hyggelig besøk og for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldsel.
Velkommen tilbake.
8/10 – Bien
Andreas
3 août 2020
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Andreas
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Resepsjonssjef a répondu le 7 août 2020
Hei, tusen takk for hyggelig besøk, og får at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Velkommen tilbake til Sanner.
Mvh Kate