Note fondée sur 733 évaluations vérifiées

4,4 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope we can welcome you again!- Courtyard Team
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Grand Forks

Publié le 12 avr. 2024
The hotel recently redid tge outside of tge building and it looks really nice. They have also redone the inside in the main areas. Rooms need some work with furniture starting to show wear. I attended a conference at the hotel. The conference areas are well laid out and hooked to the hotel so very easy to get to your room. Food at the conference was very good. The different conference rooms are very close to each other and easy to navigate. The furniture in the conference rooms is also beginning to feel worn with wiggly tables and chairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope we can welcome you again!- Courtyard Team
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope we can welcome you again!- Courtyard Team
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Terri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par GSM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the appropriate leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent these issues from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Terri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 déc. 2023
Rooms are tiny. No hot tub in pool area. No breakfast of any sort. You can go to microtel for 35 less a night and get breakfast and a bigger room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Terri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that we did not meet your expectations. I'm sorry that you were not made aware of the breakfast that is available at our Bistro from 6:30 - 9:30 M-F and 7:00 - 11 Sa-Su. We will make sure to let the front desk to inform everyone of this feature.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 26 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Terri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 déc. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Terri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 déc. 2023
The only reason we stayed here was proximity to assisted living facility for family. It’s not awful , it just needs a serious refresh. Staff was great. Parking etc free and good . On-site dining worked for us as we had family in town as well. Just a disappointing room experience . Ok clean but needs updating @ almost $200.