Téléviseur ACL de 32 po avec télévision par câble, téléviseur

Neptune Eilat By Dan Hotels – Avis

Neptune Eilat By Dan Hotels
North Shore Eilat, Eilat

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 99 avis sur 177." "
Note de 8 – Bien, d’après 50 avis sur 177." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 16 avis sur 177." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 177." "
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 177." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Yohana

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Décevant
Hôtel qui ne vaut pas du tout son prix comparé aux hôtels alentours mis à part son emplacement . Petite chambre , salle de bain minuscule pas de baignoire . Pas rénové . Il faut descendre et monter un escalier pour arriver au club pour enfant donc pas pratique avec une poussette . Petit déjeuner pas exceptionnel compare aux hôtels d’eilat pratiquement au même prix .
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Yarden Milman a répondu le 20 juin 2022
Dear Yohana, Throughout the hotel, every effort is made to ensure the highest levels of guest experience at all times, so we are always sorry to hear if this is not the case. we're sorry that other guests activity seem to have hindered your enjoyment We hope to have another opportunity to welcome you back for a more relaxing stay, perhaps outside of peak times. Best Regards, Yarden Milman.

10/10 – Excellent

Claire

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
ירדן מילמן- הנהלת המלון. a répondu le 17 nov. 2021
קלייר שלום, תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון. נשמח לשוב ולראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד. בברכה,

10/10 – Excellent

ALAIN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2021
ירדן מילמן -הנהלת המלון a répondu le 21 juin 2021
שלום רב, תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון. נשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים. בברכה,

10/10 – Excellent

Franck

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Yarden Milman. a répondu le 5 avr. 2021
Dear Franck, Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards, Yarden Milman.

10/10 – Excellent

Serge

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Alice Genislav a répondu le 30 août 2020
Dear guest, Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers.

10/10 – Excellent

Rachel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour au Neptune Eilat
Super sejour,bon service. Je le recommande
Séjour de 2 nuits en février 2020
Ola Ogbah a répondu le 26 mai 2020
Dear Rachel, It was a pleasure to have you with us! Thank you for such warm words and recommendations. Looking for host you again. Warm regards, Ola Ogbah Guest Relations Manager

8/10 – Bien

Didier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Revital Benjamin a répondu le 29 déc. 2019
Dear Didier Thank you for your feedback we looking forward to welcome you back again soon. Best regards

10/10 – Excellent

ELIE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très agréable
Séjour très reposant, personnel à l’écoute et compétent. Mention spéciale pour Karen et Moshe A refaire...
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Revital Benjamin a répondu le 28 déc. 2019
Dear Guest Thank you for your feedback we looking forward to welcome you back again soon. Best Regards

8/10 – Bien

Myriam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Revital Benjamin a répondu le 26 déc. 2019
Dear Myriam Thank you for your feedback Best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Revital Benjamin a répondu le 22 nov. 2019
Dear Guest Thank you for your review We hope to see you soon at Neptun hotel Best Regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était top! Merci à Karen pour l’accueil En français très agréable Sarah
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Revital Benjamin a répondu le 31 oct. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to share your thoughts following your stay at Dan Panorama Eilat. Throughout the hotel, it is our constant aim to ensure the highest standards in all areas. We’re happy you enjoyed your visit and we looking forward to welcome you back again soon. Best Regards

10/10 – Excellent

LORNE

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing without question!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Orly Atedgi Guest Experience Center Department .

8/10 – Bien

Marina

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Really nice hotel, friendly staff, give feeling that you remembered and welcomed. Not like it was: no bathrobes, no room service… Bathroom wasn’t cleaned even once in our 3 days staying Will be definitely coming back
Séjour de 3 nuits en février 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat .Your feedback is important to us. The information was forwarded to the hotel. We will be happy to host you again at Dan hotels. Best regards, Guest Experience Center Department.

6/10 – Acceptable

Jukka

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Odotin enemmän.
Henkilökunnan englanninkielen taito oli välttävä, vastaanotosta alkaen. Huoneen siivouksen yhteydessä ei tuotu uusia pullovesiä ja pyyhkeet jäivät kerran vaihtamatta kokonaan. Tai käytetyt pyyhkeet vietiin pois, mutta uusia ei tullut tilalle. Aamupala oli hyvä ja munakkaan paistaja oikein asiallinen kaveri. Huoneen seinät tuntuivat olevan paperia, sillä heräsin joka aamu naapurihuoneen kovaääniseen hepreankieliseen ”keskusteluun.” Paljon lapsiperheitä, joten en suosittele omaa rauhaa etsiville.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Oliel Roni Guest Experience Department Dan Eilat a répondu le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Eilat.We received your feedback, your comments were forwarded to the hotel management for further treatment. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,

8/10 – Bien

Eyal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
nice relax brake, hotel location very good near the sea , breakfast very good
Séjour de 2 nuits en février 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience Center DepartmentDan Hotels Eilat

10/10 – Excellent

Hana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience DepartmentDan Hotels Eilat

10/10 – Excellent

Avi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean, central place, good service, and great food. I will definitely come back again soon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience DepartmentDan Hotels Eilat

8/10 – Bien

Marina

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Rather old hotel, comfortable enough. Not too convenient exit to the beach or promenade
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experiance Department Dan Hotels Eilat

10/10 – Excellent

Baruch

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Orly Atedgi a répondu le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience Department Dan Hotels Eilat

8/10 – Bien

Marc, Cincinnati

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Oliel Roni Dan Hotels a répondu le 1 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for. We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

6/10 – Acceptable

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Nice hotel and best suited for families. There where hundreds of kids there which cute but loud
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 10 sept. 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

2/10 – Terrible

ALBERTO

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Terrible experience
Terrible experience
Séjour de 1 nuit en août 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 31 août 2023
Dear GuestThank you for choosing to stay at Neptune Eilat.We received your feedback. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,

10/10 – Excellent

Idit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful hotel in eilat
Great hotel on the sea front, wonderful breakfast, nice pool and gym. We had a wonderful vacation!
Séjour de 1 nuit en août 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 16 août 2023
Dear GuestThank you for choosing Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

8/10 – Bien

Anastasia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very unique and pleasing hotel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 16 juill. 2023
Dear GuestThank you for choosing Dan Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

6/10 – Acceptable

Adi

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 22 juin 2023
Dear GuestThank you for choosing to stay at Neptune Eilat.We received your feedback. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,

10/10 – Excellent

Ofer

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 14 juin 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

10/10 – Excellent

Omar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing
This stay change my mind about hotels in eilat , it was magnificent
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Best regards, Shaked naim Dan Eilat a répondu le 14 mai 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Excellent

vladimir

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Best seaI experience, very close to beach , board walk, quiet and safe
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Shaked naim Dan Eilat a répondu le 7 mai 2023
Dear Vladimir,Thank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

2/10 – Terrible

Yekutiel

Points faibles : Service et personnel
noisy weekend
Very noisy
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Alice Genislav a répondu le 1 mai 2023
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs.

4/10 – Médiocre

Gil

Séjour de 3 nuits en avril 2023
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 13 avr. 2023
גיל שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.צר לנו לקבל ציון נמוך, נשמח באם תתני לנו הזדמנות נוספת לתקן חוויה זו.בברכה,

10/10 – Excellent

eli

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 9 avr. 2023
אלי שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן-הנהלת המלון.

10/10 – Excellent

mary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Prompt to take care of our concerns.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Oliel Roni Guest Experience Department Dan Eilat a répondu le 5 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Neptune Eilat.We appreciate that you took time to send us your positive feedback.We hope to see you again on your next vacation.Best regards,

6/10 – Acceptable

Helene

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
The room I booked was half the size os the photo on Expedia. the hotel had no activities for guests, the second day was raining and there was nothing to entertain the guests, most were sitting around in the lobby.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Oliel Roni Guest Experience Department Dan Hotels a répondu le 5 mai 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Neptune Eilat Hotel. Your feedback is important to us.Please contact us at 08-6363197 or email roni.oliel@danhotels.com for further treatment.Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 23 févr. 2023
שלום רב,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.בברכה,

10/10 – Excellent

Jonathan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Breakfast best ever in Israel !
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Yarden Milman a répondu le 18 déc. 2022
Dear Jonathan,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

10/10 – Excellent

iris

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location and the breakfast were amazing
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Yarden Milman a répondu le 20 déc. 2022
Dear Iris,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

10/10 – Excellent

Igor

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice, clean room. Walking distance to the beach. Restaurant and pool buffet have large menus. Nice night life right around the corner.
Yarden Milman a répondu le 9 nov. 2022
Dear Igor,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

6/10 – Acceptable

Naomi

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The staff was pleasant, but the hotel wasn’t clean and it felt like it needed a good update. Location was nice.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Alice Genislav a répondu le 31 oct. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards,

4/10 – Médiocre

Steven

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel
Large, very noisy property - with thumping sound till early morning hours from pool area. In need of a few more and larger elevators. Small bathrooms. Spartan room. Very crowded and boisterous breakfast dining area but hotel did provide a large and tasty breakfast to go for our Petra trip. Free parking “if available” - very limited lot. After a prolonged song and dance was offered parking in a dirt lot - 10 minute walk- but could not guarantee that we would not get a parking ticket. Overall, would not return.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Alice Genislav a répondu le 31 oct. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards,

8/10 – Bien

Keren

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Hotel Management a répondu le 16 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers. We’re so happy you enjoyed your stay at Neptune Eilat Hotel. It is always our aim to provide our guests with the best experiences.We'll be looking forward to welcome you back again soon. Best Regards,

10/10 – Excellent

Lydia and Pablo

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Hotel Management a répondu le 16 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers. We’re so happy you enjoyed your stay at Neptune Eilat Hotel. It is always our aim to provide our guests with the best experiences.We'll be looking forward to welcome you back again soon. Best Regards,

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property was very close to the beach strip, and extremely convenient to the city buses that can take you directly to the Dolphin and Coral Reef beach…definitely get a Rav Card to save money by avoiding taxis. The lobby was clean, and the breakfasts were plentiful…maybe not as gourmet as some of the other hotels during my Israel trip, but plenty of options to keep you satisfied; I did love the custom espressos. Their swimming pool seemed to be the absolute best pool compared to the other hotel properties with comfortable lounges and it was very well shaded. My room had a sweet balcony overlooking the pool and Red Sea, and it was great for enjoying an evening glass of wine. The rooms are well equipped with all the standard features…coffee machine and kettle - which is great for tea drinkers. The bathroom was cozy and clean. Even though my children are now young adults, it seemed that they catered to families and small children - it’s always a joy to see happy children, and this could be a great environment to take your family.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Yarden Milman a répondu le 11 oct. 2022
Dear Jessica,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

10/10 – Excellent

Lydia and Pablo

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 6 oct. 2022
Dקשר LטגןשתThank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

10/10 – Excellent

Batsheva

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
ירדן מילמן- הנהלת המלון. a répondu le 2 oct. 2022
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון וכתיבת המשוב.אנו שמחים לקרוא שנהנית להתארח במלון "נפטון אילת"נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן- הנהלת המלון.

10/10 – Excellent

Shahar

Séjour de 3 nuits en septembre 2022
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 2 oct. 2022
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון וכתיבת המשוב.אנו שמחים לקרוא שנהנית להתארח במלון "נפטון אילת"נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,

2/10 – Terrible

Leslie

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Checked in and was given a room that was not what I ordered. Staff had to be called to separate the beds. Maintenance had to be called to get air conditioning to work. Ants had to be sprayed in bathroom which left us with an unpleasant smell..
Séjour de 2 nuits en août 2022
Yarden Milman a répondu le 18 sept. 2022
Dear Leslie,Dear Guest,Thank you for taking the time to share your thoughts following your stay at Neptune Eilat. Throughout the hotel, it is our constant aim to ensure the highest standards in all areas.we have taken on board your comments in a bid to ensure of a better experience all round for all our guests.we looking forward to welcome you back again soon. Best regards

10/10 – Excellent

Sima

Séjour de 3 nuits en août 2022
Yarden Milman a répondu le 4 sept. 2022
Dear Sima,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,

2/10 – Terrible

Smadar

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A nightmare vacation
We took 6 rooms expecting a fun vacation and in the end we experienced a nightmare of freedom. Dirty rooms, toilets and bathroom as if being in field conditions is really disgusting. At every meal we had hair in the food and when we turned around we didn't do anything about it, we were told that it fell on the guests which is absolutely not true. The day before departure, half of the guests caught a virus of diarrhea, vomiting and fever and some of them had to go to medical treatment before to receive an infusion. I asked at the counter to speak to the person in charge and when he didn't I left a phone call more than once and until this moment they didn't get back to me, so tell me what kind of vacation is this? What is certain is that we will definitely not pass and give up everything that we experienced at your place
Séjour de 3 nuits en août 2022
Hotel Management a répondu le 7 sept. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards

10/10 – Excellent

LIZA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Yarden Milman a répondu le 30 août 2022
Dear Liza,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,Yarden Milman.

10/10 – Excellent

itay

Séjour de 2 nuits en août 2022
ירדן מילמן-הנהלת המלון. a répondu le 30 août 2022
איתי שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון .נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן- הנהלת המלון.