Plage

The First Collection Jumeirah Village Circle – Avis

4 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 195 avis sur 287." "
Note de 8 – Bien, d’après 69 avis sur 287." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 18 avis sur 287." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 287." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 287." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

fatima-zouhra, St-hubert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

hakima

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Gaëlle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 27 avr. 2024
Gaëlle, Appreciate your feedback.Warm regards,

10/10 – Excellent

lila

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Moses Njoroge a répondu le 14 avr. 2024
Lila, Thank you for your feedback.Hope to see you soon

6/10 – Acceptable

Cyril, SAVIGNY SUR ORGE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Le beach club mise en avant sur les photos ne fait pas parti de l’hôtel il se situe à 30 minutes en navette (gratuite) les travaux très bruyant autour de la piscine et la vue de grues dans tout le quartier m’on déçus cependant il faut noter le service impeccable du personnel très agréable et au petit soins les chambre sont propres. Les navettes gratuites ne desservent que des malls malheureusement il faut prévoir des taxis pour les activités.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Moses Njoroge a répondu le 15 mars 2024
Cyril, I would like to thank you for your valuable time sharing your feedback, and express my sincere apologies if there were some areas that were not up to your expectation.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Don't go if you want nice service
customer service is really questionable even more when in my invoice+ reservation i showed you proof that I paid for that service beach club, when i asked to have a twin bed they replied 3 weeks after i had to insist several times to have an answer. Some employees have condescending behaviour ( the man at the restaurant 29 level) i asked him if it was possible to take off the chilli in the ceviche, he told me that : 'Madam we are not an American restaurant ' i won't talk about the weird girls during the night coming for their clients
Séjour de 13 nuits en février 2024
Moses Njoroge, Front Office Manager a répondu le 25 févr. 2024
Dear Guest, thank you very much for giving us your feedback on your most recent stay. I deeply regret to hear that we failed to provide you with a fully satisfying experience during your stay. We have made detailed notes of your comments and will definitely consider them for improvement. More importantly, we will continue to place utmost priority on training and developing our team members to ensure that they are always able to deliver services to the satisfaction of our guests. Thank you once again for your feedback. I hope you will give us another opportunity to welcome you again in the very near future so that we may show you that we stand behind our commitment to grand hospitality.Best Regards,Moses Njoroge

8/10 – Bien

Nathalie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
George Ghaly a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for your feedback as we look forward to welcoming you back

10/10 – Excellent

Yannis

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Moses Njoroge, Front Office Manager a répondu le 23 janv. 2024
Yannis, I'm thrilled to hear that you had an excellent experience! We sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again. Warm Regards,Moses Njoroge

8/10 – Bien

Zakaria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good
Personnel sympathique, petites chambres bien équipées mais étroites quand vous avez un lit bébé. Le petit déjeuner est bon mais victime du succès de l’hôtel, beaucoup de monde et des files d’attentes par moment pour se servir. En dehors de ça bon séjour globalement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Moses Njoroge a répondu le 15 janv. 2024
Dear Zakaria,Thank you for your Comments Best Regards

8/10 – Bien

Fabrice

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Belle établissement sauf que cela peut être compliqué s’il on est pas véhiculé …
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
George Ghaly a répondu le 29 nov. 2023
Fabrice, Thank you for your feedback! I'm glad you enjoyed your stay. We understand transportation can be a concern, so I wanted to let you know that we offer a complimentary shuttle service to major attractions in town. We hope this adds convenience to your future visits. Looking forward to welcoming you back!Best Regards,

8/10 – Bien

PATRICE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Grande tour ou nous etions au 33 eme etage, donc vue magnifique sur tout Dubai. Restauration assez chère - Vins onéreux et pas bons.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
George Ghaly a répondu le 29 nov. 2023
PATRICE, Thrilled to hear you soaked in the magnificent views from our 33rd floor! Your feedback on the dining experience, while noted, has already been shared with our culinary team. We're dedicated to ensuring an exceptional experience, and your insights help us refine our offerings. Looking forward to wowing you with an even more delightful dining experience next time! Cheers to many more moments at our tower with a view!Best Regards,

8/10 – Bien

Bertrand

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
George Ghaly a répondu le 14 nov. 2023
Thank you for sparing some of your valuable time to share your lovely review!Happy you felt so well taken care of, We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,

10/10 – Excellent

AFAF

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Moses Njoroge, Front Office Manager a répondu le 3 nov. 2023
AFAF, I'm thrilled to hear that you had an excellent experience! We sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again.Warm Regards,Moses Njoroge

10/10 – Excellent

Aymen

Séjour de 7 nuits en juin 2023
Management a répondu le 24 juill. 2023
Aymen, thank you for sparing some of your valuable time to share your experience!We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Nelly

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Une petite pépite. Le personnel est aux petits soins, 4 étoiles mais prestation et service 5 étoiles. La piscine est top, bonne musique et la carte pour manger est excellente, tout est très bon et raffiné. La plage privée Soluna Beach avec une navette gratuite, la plage et la plage sont à tomber, ambiance détente, juste le service à la plage est à revoir les managers sont dépassé, on a attendu beaucoup de temps pour passer commande et ils se sont trompés deux fois en deux jours (une fois sur la commande et une fois sur le paiement). Sinon le lieu est exceptionnel, calme et reposant. Le petit déjeuner est très bon, les serveurs aux petits soins, les dames de l’accueil adorable et le manager une douceur. L’hôtel est propre, les parfums d’ambiances sont bien étudié. Les chambres sont ergonomique et très propre avec tout le confort nécessaire. Le room service est rapide et impeccable. Merci pour ce séjour, merci à votre personnel les petites mains qui font tourner l’hôtel (ménage, serveur, maître nageur…) ils sont tous aux petits soins et on les remercie. Tout était parfait.
Séjour de 9 nuits en avril 2023
Management a répondu le 22 avr. 2023
Nelly, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel, especially our caring staff, top-notch delivery and service, exceptional private beach with a relaxing atmosphere.We sincerely apologize for the inconvenience caused by the service at the beach, and we will certainly review this with our team to ensure that we improve our service going forward.Thank you for your kind words and appreciation for our staff, We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Warm regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

boris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très belle hotel! Buffet déjeuner excellent! Espace piscine beau et animé
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Management a répondu le 13 avr. 2023
Boris, Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, and that you found our hotel to be very nice. We are glad that you enjoyed our excellent breakfast buffet and found our pool area to be beautiful and lovely.We hope to have pleasure to welcome you back.Warm Regards, George Ghaly

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
George Ghaly a répondu le 3 avr. 2023
Dear Guest Thank you for sparing some of your valuable time to share your lovely review!Happy you felt so well taken care of, We hope to have the chance to host you again.Warm Regards, George Ghaly

10/10 – Excellent

Joan

Séjour de 6 nuits en février 2023
Management a répondu le 24 févr. 2023
Dear Joan, thank you for sparing some of your valuable time to share your experience! We hope to have the chance to host you again. Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Manhyean

Séjour de 10 nuits en janvier 2023
Management a répondu le 26 janv. 2023
Manhyean, I'm thrilled to hear that you had an excellent experience! We sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again. Warm Regards, George Ghaly

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté
Bof
Accueil déplorable de la part d’une partie des employés Chambres sales sanitaires peu voire non nettoyés entre chaque résidents Équipe de managers soucieux de satisfaire les clients mais pas à la hauteur des dommages subits Peu de cohérence dans les informations données pas différents membres de l’équipe Bref mauvaise expérience
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Mahmoud Suliman a répondu le 22 oct. 2022
thank you for sharing your thoughts. I regret to hear about your experience. This sounds highly unusual-- I'll be looking into this further to learn more about what happened. We will be reaching out to you directly to make this right. We hope to have the chance to earn your trust.Warm Regards, George Ghaly

10/10 – Excellent

Julien

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La propreté et la gentillesse du personnel
Séjour de 10 nuits en août 2022
Management a répondu le 2 sept. 2022
Julien, thank you for your amazing review. Happy you loved your room And service and that we had everything you needed for a great stay. We appreciate your recommendation and hope to have the chance to welcome you back.Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Georges

Séjour de 8 nuits en février 2022
Mahmoud Suliman a répondu le 13 juin 2022
Dear Mr. Georges Thank you for taking the time to share such a fantastic review with us from your most recent stay with The First Collection At Jumeirah Village Circle! We very much appreciate your recognition on the service as well as the overall hotel facilities and it was a pleasure to have you as our guest. We sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again. Kind Regards, George Ghaly Cluster Hotel Manager

10/10 – Excellent

Achouri

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en février 2022
Management a répondu le 2 sept. 2022
Achouri, Thank you for sparing some of your valuable time to share your experience!We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,George Ghaly

8/10 – Bien

ismail

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel serviables, vue l emplacement de hôtel ,bus disponible avec peux de offres pour expo Et le centre ville autrement correct je le recommande
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Moses a répondu le 4 nov. 2021
Dear Ismail, I would like to take this opportunity to thank you for choosing The First Collection at Jumeirah Village Circle We value your feedback, which allows us to continually improve our services, and I would like to thank you for taking the time to share your experiences. Kind Regards Moses Njoroge Front Office Manager

8/10 – Bien

Anwar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Front Office Team a répondu le 26 sept. 2021
Thank you for your feedback and for staying with us

10/10 – Excellent

Prince

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I just loved everything about this place.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Oladoyin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean environment
Séjour de 9 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Best
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Mette Thrane, Ballerup

Séjour de 8 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Mary

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
best experience ever
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Reginald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Definitely a great hotel
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Dean

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Het was een top hotel! De mensen waren vriendelijk, prachtige kamers en brandschoon. De shuttleservices die geboden worden zijn erg handig en praktisch. Ik zou hier zo weer een kamer/vakantie boeken!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Management a répondu le 10 mai 2024
Dean, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel, staff, and services to your liking. We'd love to welcome you back for another wonderful experience Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel! I love the rooftop restaurant and the pool area.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Management a répondu le 9 mai 2024
Melissa, thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Daphne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No complaints
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Management a répondu le 9 mai 2024
Daphne, thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,George Ghaly

8/10 – Bien

Rupinder

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Very dry place to stay
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 8 mai 2024
Dear Rupinder.Thnak you for your review,

10/10 – Excellent

Diljeet

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I come to Dubai atleast once a year, but this is one the best hotels I've stayed in
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Management a répondu le 5 mai 2024
Diljeet, thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Wissam

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cleanness Views
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Moses Njoroge, Front Office Manager a répondu le 4 mai 2024
Wissam, thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to have the chance to host you again.Warm Regards,Moses Njoroge

10/10 – Excellent

Shaurya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay. staff were helpful and cooperative. Shout out to Arju, Pradip and many others, including housekeepers who were quick to respond.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Management a répondu le 29 avr. 2024
Shaurya, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our staff to be helpful and cooperative. We'll be sure to pass along your shout-out to Arju, Pradip, and the rest of our team, including our diligent housekeepers. We hope to welcome you back again soon!Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

Amy, Lambertville

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
It was a nice property, Clean, big rooms. My only complaint would be that the shower didn’t drain very well Otherwise, the restaurant was good for a quick meal and everyone was very nice
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 26 avr. 2024
Amy, I am glad to know that you enjoyed your stay with us , and sorry to hear about the drain issue, I wish we would have heard about it while you were with us, so we could have done something.Hope to welcome you back soon

10/10 – Excellent

Mona

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice staff and love the beach access. Special thanks to Karim! So helpful and made us feel so welcome.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Management a répondu le 25 avr. 2024
Mona, Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, maintaining cleanliness, and offering a wide variety of food options. We look forward to welcoming you back again soon.Warm Regards,George Ghaly

10/10 – Excellent

MONICA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff, clean, wide variety of food property in great condition.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Management a répondu le 25 avr. 2024
Monica, Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, maintaining cleanliness, and offering a wide variety of food options. We look forward to welcoming you back again soon.Warm Regards,George Ghaly

8/10 – Bien

Simon

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
A good place to stay for a few nights.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Miss Samia Musuda

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Staff were lovely and when I found my room was dirty they came to clean straight away. Buffet breakfast is good too. My main issue was location as it is too far out from the central places and taxis can be costly. However, they have other branches at more central locations. Otherwise overall not bad for 3 day stay
Moses Njoroge a répondu le 20 avr. 2024
Dear Samia.Thank you for your review.

10/10 – Excellent

corinne, Las Vegas

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Moses Njoroge a répondu le 20 avr. 2024
Dear CirinneThank you for your review

8/10 – Bien

aman

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 8 mai 2024
Dear Aman,Thnak you for your review

10/10 – Excellent

Yajur

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All staff were professional with a friendly demeanor. The hotel is trendy, clean, and well maintained, but the overall experience was elevated simply by the personnel working for & representing the property. 5 out of 5 stars.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Moses Njoroge a répondu le 15 avr. 2024
Yajur, thank you for your kinds words.Looking forward welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Carmelle

Points forts : Commodités
Hotel lobby smells great. Nice hotel, spacious room, shuttle bus service pick up drop off for the malls and the property’s private beach affiliates. However, room is left not in the most cleanest situations. Had a room change due to cleanliness, and room not thoroughly cleaned after service. Hotel gives you a call if they see the privacy is on long time. However that can be cumbersome when you had a long flight, is jet leg and just want some sleep. Hence the privacy.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 13 avr. 2024
Carmelle, I am thrilled to know that you made the best out of your stay with us, and I am appreciative for sharing your constructive feedback about the cleanliness standards, and our privacy policy.Just would like to highlight that the "Privacy policy" is in place for the sake of our valuable guest's safety and security.Looking forward welcoming you back

10/10 – Excellent

Daniele

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr empfehlenswert
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Moses Njoroge a répondu le 12 avr. 2024
Daniele, I am thrilled to know you had a memorable experience with us.I hope to welcome you back soon.Warm regards,

10/10 – Excellent

Hannah

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
super!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Moses Njoroge a répondu le 12 avr. 2024
Hannah, I am glad to know you had a pleasant stay with us.Hopefully we are going to see you more often in the near future.Warm regards,

8/10 – Bien

Barry

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel and staff were very friendly and attentive. Particularly the pool, bar, restaurant and life guards. Housekeeping kept forgetting there were 3 in our room so we had to ask every single day for more cups and towels in our room as they only left 2 of everything! The music around the pool was far too loud. We accept there was building work around but it need not have been so loud. The food was excellent and the room and facilities very nice. The Soluna beach club was poor service and there was no communication that the pick up for the bus back would be at a different location to drop off! The photos of the hotel and pool were misleading as they show soluna as the pool. Overall a very enjoyable stay.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
George Ghaly a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us. Your review will be shared with the team for actions. Thank you once again as we look forward to welcoming you back