Hall

JA The Resort - JA Beach hotel – Avis

5 out of 5
JA The Resort - JA Beach hotel
Within JA The Resort, Jebel Ali Beach, Dubai, Dubai

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 410 avis sur 723." "
Note de 8 – Bien, d’après 234 avis sur 723." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 45 avis sur 723." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 13 avis sur 723." "
Note de 2 – Terrible, d’après 21 avis sur 723." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Wael

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en février 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 7 mars 2023
Dear Wael,We greatly appreciate the time and effort taken to share this kind feedback and we all look forward to welcoming you back to JA The Resort, hopefully very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

Ranto

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Mark Irwin - Resort Manager a répondu le 10 nov. 2021
Dear Ranto, Thank you for the valuable rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards, Mark Irwin Resort Manager JA The Resort

10/10 – Excellent

Valerie, France

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel resort en bord de plage, service agréable et concierges au top! Beaucoup d’activités possibles, restaurants excellents Seul bémol l’odeur parfois de la raffinerie proche.
Séjour de 7 nuits en décembre 2020
Mark Irwin - Resort Manager a répondu le 4 janv. 2021
Dear Valerie, We greatly appreciate the time and effort taken to share this kind feedback and we all look forward to welcoming you back to JA The Resort, hopefully very soon. Warm regards, Mark Irwin Resort Manager JA The Resort

8/10 – Bien

Batbat

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’etat general de l’hotel, l’accueil, les chambres
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Mark Irwin - Resort Manager a répondu le 15 oct. 2019
Dear Batbat, Thank you very much for choosing to stay with us and for taking the time to share this lovely feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back in a not too distant future. Best regards, Mark Irwin Resort Manager

8/10 – Bien

Amor

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Mark Irwin -Resort Manager a répondu le 13 févr. 2019
Dear Amor, Thank you for highly rating JA Beach Hotel and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. With kind regards, Mark Irwin Resort Manager

10/10 – Excellent

Waldan, Grandson

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un vrai 5 étoiles
Tout est parfait dans cet hôtel: Accueil, Personnel, Restaurants, Bars, Piscines et surtout Golf merveilleux avec des gazelles et des paons qui vous accompagnent tout au long du parcours. Golf qui a été testé il y a quelques années par Tiger Woods. Superbe. A noter le paon blanc que je n'avais jamais vu de ma vie. Principal atout: les restaurants qui sont tous excellents et offrants une variété de cuisines du monde entier. Le seul point négatif: la construction à l'abandon en face dans la baie d'un nouveau site tel que le palmier ou the world. Des millions de tonnes de remblai amménagé mais jamais, à ce jour, terminé. Cela ne gâche pas trop le paysage mais c'est quelque part très triste, faute de moyens financiers nous a-t-on dit.
Séjour de 7 nuits en février 2018

8/10 – Bien

José

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hôtel isolé et loin du centre
Bon séjour en general, très bon service et infrastructure mais grande distance qui sépare du centre ville et de toutes attractions. Bien pour les familles ou personnes qui veulent profiter sans se déplacer ailleurs. Les extras et consommations sont très chers.

10/10 – Excellent

Hasan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Business Excellence JARH a répondu le 28 mars 2016
Dear Hasan Thanks for the generous rating you have given to us. It will be our pleasure to welcome you back again soon! Warm regards Otto Kurzendorfer General Manager

10/10 – Excellent

Linda, Geneva

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful week in the sun!
Really perfect for a week in the sun during Europe's winter months. Lots of restaurants and bars to choose from. Fab hotel for couples, but also for families! Loads to do for kids and adults alike. On the down side: - Our room was a bit small, and the balcony was miniscule... - As soon as you look further than the beach, the views are not great... Huge palm island under construction, Dubai port in the background.

10/10 – Excellent

Emmanuelle, Genève

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous y retournerons prochainement
c'était notre 2ème séjour dans cet hôtel, super service , magnifique buffet, spa très professionnel,personnel très sympa ! Endroit parfait pour se relaxer

8/10 – Bien

Hakima, Poissy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tres agreable
Sejour tres agreable, l'hotel est magnifique et propre, le personnel tres acceuillant et tres a l'ecoute, la plage est plutot pas mal si on ne tiens pas compte des algues dans la mere, la chambre est nettoyer plusieur fois par jour et bien equipe je conseil la vue sur mere, le petit dej buffet varié parfait plus que ce qu'il ne faut (j'ai pris 2kg en 1 semaine). Le seul inconvenient est la situation geographique un peu eloigné, si vous prenez une voiture de location comme nous ya pas de pb on se rend a la marina en 20min et 40min pour deira.

4/10 – Médiocre

FH, Lille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Trop loin de l'aéroport et vue affreuse
Cet hotel est trop loin de l'aeroport (45 minutes en taxi) et surtout la vue est affreuse. Il donne sur la zone industrielle de Dubail et cette zone est visible que ce soit de la plage, de la piscine ou des chambre vue jardin

8/10 – Bien

R. Enkiri, Genève

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien que l'hôtel est un peu loin mais il offre tout les services,restauration et les loisirs sportifs pour les vacanciers de tout sorte. Les employées , tout les employées sont très gentil et serviable. Je pense qu'il est temps de rénover l'ameublement de cet hôtel.

8/10 – Bien

Francis, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel parfait pour des vacanciers.Trop loin du centre business (35 minutes en taxi,env 80 dirhams,soit moins de 20 €).Il ya un excellent resto italien.Sinon resto-buffet au dessus de la moyenne.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour idyllique, service a tout niveau parfait, souriant , nous reviendrons le plus vite possible

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel ideal pour un sejour visite plage
hotel correspondant a nos desirs parfait pas de desagrements

4/10 – Médiocre

billal

Points forts : Propreté, service et personnel
trop loin de tout

10/10 – Excellent

Anonymous

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Trés serviable
l'hotel est excelent mais il est à 60 bornes de la ville , j'ai loué une voiture mais c'etait très difficile de faire une journée fareiniente soleil et ville à la fois car il faut 2h allee retour . sinon le service est excelent le buffet etait d'une qualité superieur à un 5 étoile de istambul ( titanic hotel ) et la conciergerie m'ont reglé un probleme de voiture de location en panne , ils sont adorable relations resort aussi ils renseignent très bien et ils sont occupé de me booker des ticket de groupons ( bateau et restaurant ) ils sont mais vraiment à la hauteur !!! bravo , je les salue !! ouafae

10/10 – Excellent

Chris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour très agréable
Hotel très propre, personnel sympathique et buffet petit déjeuner varié. Très bon séjour , au calme et sous le soleil.

6/10 – Acceptable

Seforia, Groslay

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
Correct
Déçu par le personnel, aucun accueil a notre arrivée, chambre pas bien nettoyée mais l'hôtel a part ça est bien, la plage très belle, les piscines aussi, la restauration aucun souci très bon. Mais mal situe pour aller en centre ville, le séjour c'est bien déroulé, correct dans l'ensemble

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jebel en famille
Les chambres peuvent être communicantes pour les familles, les restaurants s'adaptent au nombre de personnes, nous avons pu y manger à 7 régulièrement.

6/10 – Acceptable

P, NANTES

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, confort de la chambre

8/10 – Bien

eric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
exellent
pas de surprise , très bon rapport qualité prix .

10/10 – Excellent

nathalie, CHANTILLY

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
jebel ali golf and resort and spa
hôtel très bien et très accueillant spacieux et en bord de mer piscine propre et très agréable seul bémol : loin du centre ville idéal pour des vacances farniente

10/10 – Excellent

Mihael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr kinderfreundliches Hotel. Super Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Touren können sogar vor Ort gebucht werden und auch bei großer Entfernung zu den malls sind die taxi Preise erschwinglich. Etwas verwirrend anfangs mit den verschiedenen All in Varianten aber wenn man lesen kann dann kommt man sehr einfach und gut zurecht. Etwas mehr Gehwege wären hilfreich für Kinderwagen, aber nicht schlimm da drauf geachtet wird das kein Auto schnell fährt. Essen ist auch sehr gut.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 17 avr. 2024
Lieber Mihael,Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns zu hören, dass Sie unser kinderfreundliches Hotel und unser freundliches Personal genossen haben. Wir sind froh, dass Sie die Möglichkeit schätzen, Touren vor Ort zu buchen, und dass Sie die erschwinglichen Taxipreise trotz der Entfernung zu den Einkaufszentren schätzen. Ihre Anmerkung bezüglich der verschiedenen All-inclusive-Varianten nehmen wir zur Kenntnis und werden sicherstellen, dass dies klarer kommuniziert wird. Wir werden auch prüfen, wie wir die Gehwege verbessern können, um sie für Kinderwagen zugänglicher zu machen. Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Nicola

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 5 mars 2024
Dear Nicola,Many thanks for your fantastic rating and we cannot wait to welcoming you back to JA The Resort!Best regards,Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

Asma

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
I had a disappointing check-in experience at the hotel. As an Expedia gold member, I was expecting to receive an upgrade, subject to availability. Surprisingly, there was an available upgrade, but the hotel staff informed me that I needed to be a gold member with their specific program. I requested, at the very least, a room with a view, highlighting my status as an Expedia gold member. However, the receptionist signed me up for their membership, even though I already had a membership with Expedia. The check-in process was frustratingly slow, with an excessive amount of paperwork to sign. While the hotel itself was decent, I believe there is room for improvement in their services. They should be more accommodating to guests who come from different platforms with various memberships. It's disheartening that, despite being a loyal Expedia member since 2010, I was treated in such a manner simply because I didn't make a direct reservation with the hotel.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Suk Jae

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 28 janv. 2024
Dear Suk Jae,Many thanks for your top rating and we cannot wait to welcoming back to JA The Resort!Best regards,Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

6/10 – Acceptable

Elizabeth

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Property was clean and beautiful grounds but no music or any form of entertainment
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 27 janv. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about the cleanliness of our property and the beauty of our grounds.We also acknowledge your feedback regarding the absence of music or entertainment during your stay. We understand that entertainment plays a crucial role in enhancing the overall guest experience, and we apologize for any disappointment this may have caused.Your comments are valuable to us, and we will certainly review our current offerings to ensure that we provide a more vibrant and enjoyable atmosphere for our guests in the future. We appreciate your constructive feedback, as it helps us identify areas for improvement.We look forward to the possibility of welcoming you back and providing you with an even more delightful experience.Best regards,Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

Irfaan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 27 janv. 2024
Dear Irfaan,Thank you for the valuable rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Emma

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Murad Ahmed - Resident Manager a répondu le 27 janv. 2024
Dear Emma,Thank you for the 5* rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Murad AhmedResident ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

simon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff are wonderful, Mani at the pool bar, Adkil at Vasco de gama and all staff in the sports bar ans restaurants. Plenty of options for pools, lots of sun beds and the resort is very clean. Unfortunate to have the building work going on, would have been better doing this in the summer with kess oeople around.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Murad Ahmed - Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 28 sept. 2023
Dear Simon,We greatly appreciate the time and effort taken to share this kind feedback and we all look forward to welcoming you back to JA The Resort, hopefully very soon.Best regards,Murad AhmedCluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Angelo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property clean easy access to swimming pools and beach. Staff very friendly and corteous.
Séjour de 16 nuits en septembre 2023
Murad Ahmed - Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 22 sept. 2023
Dear Angelo,We greatly appreciate the time and effort taken to share this kind feedback and we all look forward to welcoming you back to JA The Resort, hopefully very soon.Best regards,Murad Ahmed Cluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

2/10 – Terrible

sema

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jebel ali beach hotel rezaleti
2005 yılından beri bazen senede 2 kere gittiğim jebel ali beach hotel bu yılki kadar rezalet bir hizmet sunmamıştı.rezalet bir kahvalti sistemi hijyen kurallarından tamamen yoksun garsonlar(yere düşen bıçağı tekrar servis eden)garsonlar gördük...klimalardan dolayı aşırı soğuk otel.yetersiz shuttle servisi...Tüm bu hijyensizliğin içinde corona olup ülkemize döndük...bu otel bir daha benim için bitmiştir....
Séjour de 8 nuits en août 2023
Murad Ahmed - Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 22 sept. 2023
Değerli Misafirimiz,Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yorum yazdığınız için teşekkür ederiz! Bu tür eleştiriler sayesinde hizmet kalitemizi yükseltebiliyoruz. Misafirlerimize en iyi konaklama hizmetini sunmak isterken görülüyor ki bu sefer başarılı olamadık. Güveninizi tekrar kazanabilmek için bize bir şans verirseniz, diğer misafirlerimizin vazgeçemediği muhteşem konaklama deneyimlerini size de yaşatabilmek için elimizden geleni yapacağımızı garanti ederiz.Saygılarımızla,Murad AhmedCluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

Yazan

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
It was a nice 2 days as a family we spent at the hotel. One room was not ready at the time of check in which is first time i’m facing this issue. But overall it was good.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Murad Ahmed - Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 30 août 2023
Dear Yazan,Many thanks for sharing your valuable review, following your stay at JA Beach Hotel.Please rest assured we have well noted your remarks and already communicated with the respective department for their attention.We trust to have the pleasure to welcoming you back and show you how much more our resort has to offer.Best regards,Murad AhmedCluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Randall

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a nice weekend away with all the relaxing I could muster
Séjour de 3 nuits en août 2023
Murad Ahmed / Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 16 août 2023
Dear Randall, Thank you for your lovely review! It definitely makes us happy to know that you had an enjoyable stay with us. Thank you very much, and looking forward to welcoming you back soon. Best regards,Murad AhmedCluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Matthew, Surrey

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Murad Ahmed / Cluster Executive Assistant Manager a répondu le 16 août 2023
Dear Matthew, Thank you for sharing your ratings with us. We are delighted to know that you enjoyed your experience with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon Best regards,Murad AhmedCluster Executive Assistant ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Kim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property has everything you need plus great service also a free bus goes to the 3 big malls
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 28 juill. 2023
Dear Kim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Rani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The good thing behind my trip was Hotels.com as the site describe everything and support every member in a very professional way. JA resort is a meaningful resort with all aspects. Thanks JA resort Team and Thanks Hotels.com, Rani
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 28 juill. 2023
Dear Rani,Thank you for kindly taking a moment to share your valuable feedback following your stay at JA Beach Hotel. It is a great pleasure to learn that our combined team efforts contributed to your memorable resort experience. We cannot wait to welcome you back to once again pamper you in our oasis in the heart of Dubai. Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Richard, POZZUOL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place out of the way though it was close to small palm but was wrong. If I had checked I would have stayed closer to Dubai and Atlantis. Don’t have your clothes washed there they charge way too much.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Hayden Edgtton / Cluster Resort Manager a répondu le 3 juill. 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to share your valuable feedback! We are glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best regards, Hayden Edgtton Cluster Resort Manager JA The Resort

10/10 – Excellent

Stephanie

Séjour de 6 nuits en mai 2023
Hayden Edgtton / Cluster Resort Manager a répondu le 3 juill. 2023
Dear Stephanie,We appreciate you taking a moment to share your ratings. It delights us to know you had an enjoyable stay with us. Thank you very much, and looking forward to welcoming you back soon. Best regards, Hayden Edgtton Cluster Resort Manager JA The Resort

10/10 – Excellent

Ivana, Carugo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Eccellente !!
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 31 mai 2023
Gentile Ivana,Grazie della bellissima recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza è stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Varsha

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 22 mai 2023
Dear Varsha,Thanks for rating us with the highest score and we trust to have the pleasure to welcoming you back soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Eddy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 12 mai 2023
Dear Eddy,Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

David Isaac

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
An excellent and well needed break! Could ask to stay at a better resort for a relaxing fun time all in one. Staff in some areas could be more proactive / helpful (eg. Clearing plates quicker at breakfast etc). Sandbar, Sette and Bibe the real standouts from a great 10 days
Séjour de 9 nuits en avril 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 8 mai 2023
Dear David Isaac,Thank you for kindly taking a moment to share your valuable feedback following your stay at JA Beach Hotel. It is a great pleasure to learn that our combined team efforts contributed to your memorable resort experience. Please rest assured we have well noted your remarks regarding our associates and already communicated with the respective department for their attention and immediate action.We trust to have the pleasure to welcoming you back to once again pamper you in our oasis in the heart of Dubai. Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff- the facilities and the views
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 28 mars 2023
Dear Hazel,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

4/10 – Médiocre

Maya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
False advertising . Requested and paid for a deluxe room sea view room . I was offered a deluxe room with no view or a regular room with a view . Despite payment being taken . Their facilities are not very handicap friendly .
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 6 avr. 2023
Dear Maya,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

8/10 – Bien

Albert

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 28 mars 2023
Dear Albert,Thank you for rating us and we trust to have the pleasure to welcoming you back very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

10/10 – Excellent

Marina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 28 mars 2023
Dear Marina,Thank you for the 5* rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort

2/10 – Terrible

Andrea

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
NO COMPREN AHÍ ESTÁ LEJÍSIMOS DE TODO A 40 minutos del centro de Dubai Está en la palmera que dejaron incompleta, está en medio de la nada, el hotel está en malas condiciones, sus restaurantes están pésimos, la atención esta X Su vista es una burla Solo se ve construcciones y maquinaria y si eres VIP no te hacen ningún descuento ni acenso Además su restaurante “junto a la playa” No tienen nada más que opciones feas y obviamente no puedes comer en tu camastro como en cualquier vacacion, tienes que ir al restaurante Las albercas las cierran a las 6:30 pm Y después de eso no puedes andar por el hotel en top o chanclas
Hayden Edgtton - Cluster Resort Manager a répondu le 7 mars 2023
Dear Andrea,Thank you kindly for your feedback, which I have shared with our team.I am disheartened to learn of your disappointment regarding our facilities and your negative feelings as a customer. We put guest experience and satisfaction as our priority, therefore I am saddened to learn that we could not entirely meet your expectations on this occasion.I do hope to have another opportunity of welcoming you back in a more positive light.Sincerely,Hayden EdgttonCluster Resort ManagerJA The Resort