Déjeuner à emporter gratuit tous les jours

Days Inn by Wyndham Dilley – Avis

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Dilley
16361 S Ih 35, Dilley, TX

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 51 avis sur 107." "
Note de 8 – Bien, d’après 41 avis sur 107." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 9 avis sur 107." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 107." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 107." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Jesusa

Séjour de 1 nuit en mars 2024
AJ a répondu le 20 mars 2024
Thank You so much staying with us.

10/10 – Excellent

Luc, Dunrobin

Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Leticia

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
TV did not work and I was told due to bad weather. There wasn’t any bad weather or it would come on in 2 hours. I expected customer service someone to come and set it up correctly . Didn’t enjoy breakfast no hot tea and juices frozen.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Jerry

Séjour de 3 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Condiciones aceptables
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

James E Hammonds

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Check-in was quick, instead of being given directions to the room I had to ask. The staff was pleasant but the parking here is the worst I have ever experienced, lack of parking was the big drawback for me. I won't be staying here again.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 – Bien

Jose, League City

Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Charles

Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Arthur

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Amber

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

10/10 – Excellent

ERIKA

6/10 – Acceptable

Daniel

Voyage en groupe
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Weird hotel
Not enough room in the parking lot, so I was forced to park next door three of the four nights I stayed there. I found cockroaches in the hotel room every night. The Continental breakfast had no eggs, no milk, nothing to put on waffles except syrup, and nothing to put on toast. They had tons of cereal, but no milk. There was never any milk. I got there at 6:00 a.m. and there was no milk; it's not like they ran out, they just never had it. Stray cats everywhere, attracted by food left outside by the employees. The cleaning service cleaned my room only one of the nights I was there, but they did not clean. They did not change the sheets. They did not do anything except make my bed. Couches are ripped and torn in the lobby/ breakfast area.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Melisa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The lady at Front Desk was fast and friendly.
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 – Bien

Printella

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
aj a répondu le 19 juill. 2022
Thank You.

2/10 – Terrible

James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place, however my chfvk in time was 45 minutes.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
aj a répondu le 21 juin 2022
Thank you so much.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
aj a répondu le 21 juin 2022
Thank You.

8/10 – Bien

JESUS

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 – Bien

Patrick

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenience Congestion
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
aj a répondu le 21 sept. 2021
Thank You for staying with us.

10/10 – Excellent

Shannan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
aj a répondu le 21 sept. 2021
Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

robert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We'll be back
Very good. I'm guessing they may have been shorthanded that weekend because the person receiving us later was in laundry where they were accommodating with a couple of towels and soap. A little thing, but very good hot water. Will definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en août 2021
aj a répondu le 10 août 2021
Thank you so much for staying with us, yes sir your guessing is right, we are short handed an we try our level best to satisfy our guest.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was very friendly and it’s a safe well lit hotel in the area
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Aj a répondu le 28 juin 2021
Thanks

4/10 – Médiocre

Susie

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The attendant on duty was very sweet. I had to upgrade to a suite because there were no available non smoking rooms. Thought i had requested one when i booked my room on line. The attendant on duty had to come open my door because every time it shut it would get stuck so you had to use your hip and slam into it just to get it to open. There were no wash clothes in my room, there was a nasty looking bug in my bed when i pulled the covers back i took a video of it just in case i got bit during the night and the remote did not work for the television.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great room
Really clean and nice room, was surprised the room was up to date and very modern. Everything was clean and have no complaints but I asked for an extra towel and they never came up with it.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
aj a répondu le 21 mars 2021
Thank you so much.

8/10 – Bien

Víctor Hugo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Todo en orden
Todo bien conforme al precio
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
aj a répondu le 5 janv. 2021
Thank you.

10/10 – Excellent

Talmadge, Hobbs

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really nice place and people i will go back. They were alot of help After Expedia treated me terribly the clerk at the Days Inn really helped me get everything straightened out
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
aj a répondu le 5 janv. 2021
Thank you.

8/10 – Bien

James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2020
aj a répondu le 12 sept. 2020
Thank you.

8/10 – Bien

Rachel

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2020

10/10 – Excellent

Jeremy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Definitely recommend
Great. Guy at the desk was polite
Séjour de 1 nuit en avril 2020
Aj a répondu le 17 avr. 2020
Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
aj a répondu le 19 mars 2020
Thank you so much.

6/10 – Acceptable

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dog costs not included
No clear indication that dogs would cost more and it was misleading when booking. We will not be back.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
aj a répondu le 19 mars 2020
thank you.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Dave was very nice the room was clean clean towels in the breakfast was good
Séjour de 1 nuit en février 2020
aj a répondu le 5 mars 2020
Thank you so much for giving opportunity to serve you,let us know if we can make your next stay more comfortable.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was easy to get in and out, the room was clean.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Aj a répondu le 5 févr. 2020
Thank you for giving a chance to serve you

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Housekeeper was very loud if you are trying to sleep during the day.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Aj a répondu le 6 janv. 2020
Thank You

10/10 – Excellent

Valisea

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The hotel was decorated very nice in the lobby for the holidays. Great customer service & very helpful. I would recommend this hotel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Aj a répondu le 6 janv. 2020
Thank you

8/10 – Bien

Georganne

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Aj a répondu le 13 nov. 2019
I appreciate your business,thank you for staying with us

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Aj a répondu le 30 oct. 2019
Thank you for staying with us,we appreciate your business

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Met all my expectations. Pleasant staff members. They even started breakfast 30 min earlier (5:30a) for all the dove hunters.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Aj a répondu le 17 sept. 2019
Thank you for staying with us and giving us opportunity to serve you.

8/10 – Bien

Anna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Aj a répondu le 17 sept. 2019
Thank you.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly service. Enjoyed our stay. Did tell owner they needed to spray outside. Had a little trouble sleeping because of the crickets chirping. He apologized and said he would look into it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

Evan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Would stay again
Clean room friendly service
Séjour de 1 nuit en juin 2019
aj a répondu le 19 juin 2019
Thank you Evan for staying with us and posting your review.

10/10 – Excellent

Anne-Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean and convenient in Dilley
Clean and comfortable bed.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Aj a répondu le 13 juin 2019
Thank you very much for business,let us know so we can make your next trip more comfortable!!!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Aj a répondu le 29 mai 2019
Thank you so much and I appreciate your business.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Aj a répondu le 15 mai 2019
Thank you for staying with us.we appreciate for your feedback.

10/10 – Excellent

Rhett

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Aj a répondu le 1 mai 2019
Thank you very much for staying with us.let us know what we can do more to improve and make your stay more comfortable

8/10 – Bien

Valisea, Bossier City, LA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Road Trip
The room was clean & the bed was comfortable. However, I didn't get to eat breakfast so I'm not sure how that was. Downfall, the remote needed batteries so we weren't able to watch TV due to we couldn't change the channel not even from the back of the TV. You can hear every car pass on the highway but overall decent hotel for the price. I would definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Aj a répondu le 5 mars 2019
Thank you very much for staying with us and letting us know the issue,we will take care of issue.

8/10 – Bien

Amanda

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
You could hear people outside chit-chatting on their phones. Very annoying when you’re trying to sleep.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Aj a répondu le 5 mars 2019
we appreciate your business.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Neighbor snores loudly and had alarm on snooze from 4:30am until 7am for 3 days but otherwise great.
Séjour de 6 nuits en février 2019
aj a répondu le 12 févr. 2019
Thank so much,we appreciate your business.

6/10 – Acceptable

Gerardo

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Propreté
Reservar donde el huésped necesite
Buen hotel solo le falta mucha limpieza. La carpeta muy sucia. Lo había reservado para Cotulla hasta me dieron las características del hotel y cuando volví hablar para que me reenviaran la reservación me mandaron la reservación pero en otro pueblo dilley a veinte minutos por lo que tuve que regresarme traté de comunicarme pero ya no me contestaron
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Aj a répondu le 12 févr. 2019
Thank you so much,we appreciate your business.