Literie hypoallergénique, lit avec matelas à plateau-coussin, minibar

Hotel Clio, a Luxury Collection Hotel, Denver Cherry Creek – Avis

4.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 395 avis sur 666." "
Note de 8 – Bien, d’après 152 avis sur 666." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 77 avis sur 666." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 24 avis sur 666." "
Note de 2 – Terrible, d’après 18 avis sur 666." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Manuel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon accueil Les chambres sont grandes, propres et bien équipées
Séjour de 5 nuits en février 2023
Dean Griffin a répondu le 10 mars 2023
Merci beaucoup pour l'excellente critique. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et votre expérience globale ici avec nous. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt.Sincèrement,Dean GriffonDirecteur généralHôtel Clio, un hôtel Luxury Collection

10/10 – Excellent

Demian

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was excellent! Welcoming and fantastic service. The bedding was really comfortable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Clio staff a répondu le 19 avr. 2024
Hi! Thanks so much for choosing Hotel Clio during your stay in Denver. We are thrilled to hear that your stay was spectacular. We pride ourselves on offering our guests the highest-quality experience and are excited to hear that we hit the mark with you! Please come back again soon.

10/10 – Excellent

Angela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Second time I stayed at the Clio and it was perfect! I will definitely return next time I am in the area!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Clio staff a répondu le 19 avr. 2024
Hi, Angela! Firstly, thank you so much for stopping in and staying with Hotel Clio. We are delighted to hear that you are a returning guest and that you've enjoyed your stay each time you visit. Please come back and stay with us again soon!

10/10 – Excellent

Shannon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Will refer to others as an excellent place to stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel Clio General Manager a répondu le 3 avr. 2024
Dear Shannon,Thank you for your very kind words. We are delighted that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back to Cherry Creek North and Hotel Clio soon.Best,Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

diego

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Clio staff a répondu le 19 avr. 2024
Hi, Diego!Thank you so much for taking the time to leave a review. We love the Cherry Creek North district and are happy to hear that you enjoyed your time here. Please come back and visit again soon!

10/10 – Excellent

Kirsten

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was just perfect! From the warm welcoming staff to the beautiful decor and stunning views. Will definitely be back!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel Clio General Manager a répondu le 19 mars 2024
Dear Kirsten,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by our team's service and the overall ambiance. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Celena

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great lobby, clean modern rooms.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel Clio staff a répondu le 19 avr. 2024
Hi, Celena!Thank you for visiting Hotel Clio. We appreciate your feedback and are so happy that our lobby and rooms made your stay even more special. We invite you back to visit again soon.

10/10 – Excellent

Megan, Fort Collins

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic staff and service at a beautiful property. We will definitely return!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel Clio General Manager a répondu le 19 mars 2024
Dear Megan,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by our team's service and the overall ambiance. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Doug

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

John

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Lynette

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Jacquelyn

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Even better than expected
Hotel Clio exceeded my expectations. It was extremely friendly, modern and clean, lots of amenities. Highly recommend!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Clio General Manager a répondu le 19 mars 2024
Dear Jacquelyn,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by the overall ambiance and the quality of our team. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Margarita

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
el hotel es lindo, muy cerca de Cherry Creek Mall
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Libby and restaurant appear to be the only thing renovated. Rooms were dirty and cabinets chipped, crown moulding broken and furniture dirty. Just dated and not what we expected for a recently ‘renovated’ hotel. Should have stayed what it was or gone all in on the makeover.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Clio General Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for providing us with this honest feedback from your recent stay. Your experience certainly does not meet the standard that we set for ourselves as a representation of the Hotel Clio brand. We understand your frustration and have taken this onboard for future improvements.Sincerely,Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Sherri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

JOHN, BOISE

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

eustaquio

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Olivia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel brand new interior
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Liza

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Monica

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Laura

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Frances

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful, quit rooms, amazing staff, fabulous restaurant.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

MANUEL

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

ruben

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

eustaquio

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

SALVADOR

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Theodore

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very happy with the experience, highly recommend
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Theodore

Voyage en famille
Enjoyed our stay, great location lovely place
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

john

10/10 – Excellent

IVAN

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Kathleen

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely hotel Note the 30$ resort charge And the 69! Parking
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Kelly

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very large rooms including very large bathroom, amazing restaurant, VERY VERY friendly, helpful staff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Carolyn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Krzysztof a répondu le 17 oct. 2023
We are so very happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We look forward to hosting you again in the future! Come see us soon and explore more of the wonderful Cherry Creek area!

6/10 – Acceptable

Claudia

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Dirty rooms
The area was amazing . Valet parking very convenient . Good and drinks were great. The rooms and bathroom were very dirty , considering the price they should focus on cleanliness .
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Hotel Clio Management, A Luxury Collection a répondu le 15 oct. 2023
Thank you for taking the time to share feedback with us from your most recent stay. It is through guest feedback that we are able to improve upon the experience provided to our guests. We fell short of meeting your expectations and your experiences have been shared with our leadership team. They join me in offering not only our sincere apologies for these opportunities but are committed to resolving these issues in order to improve the overall guest experience in the future. Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the complete guest experience you deserve.

6/10 – Acceptable

Benjamin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Points faibles : Confort de la chambre
Okay stay in Cherry creek
I arrived around 4pm but my room was not ready until 5:30pm, 1 and half hours after checkin at which time I had to follow up with the front desk staff although they said they would call me as soon as the room was ready. The room was basic, nothing special. The bed was hard and the pillows were trash bags with paper in them. The hotel restaurant Toro served good food but it took why to long to get the food and or simple things like a coffee and or set ups. I would stay at another hotel property upon my next visit to Cherry Creek.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Hotel Clio Management, A Luxury Collection a répondu le 15 oct. 2023
Thank you for taking the time to share feedback with us from your most recent stay. It is through guest feedback that we are able to improve upon the experience provided to our guests. We fell short of meeting your expectations and your experiences have been shared with our leadership team. They join me in offering not only our sincere apologies for these opportunities but are committed to resolving these issues in order to improve the overall guest experience in the future. Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the complete guest experience you deserve.

10/10 – Excellent

Jay

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice large room with excellent service
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Krzysztof a répondu le 9 sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your room and stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon so you may explore more of the Cherry Creek area!

10/10 – Excellent

Jorge

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en août 2023
Krzysztof a répondu le 8 sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon to explore more of the Cherry Creek area!

10/10 – Excellent

David, Hilton Head

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very nice
Séjour de 1 nuit en août 2023
Krzysztof a répondu le 25 août 2023
We are so excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We look forward to hosting you again in the future when you decide to return to the Denver area! Enjoy your travels going into the future!

10/10 – Excellent

Eduardo, Mexico

Séjour de 1 nuit en août 2023
Carson Lethen a répondu le 12 sept. 2023
Eduardo, Thank you for the opportunity to welcome you to Hotel Clio. It was our pleasure serving you and we look forward to your return.

10/10 – Excellent

Gordon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Krzysztof a répondu le 1 août 2023
We are so very happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again in the near future so you may explore more of the wonderful Cheery Creek area. We wish you the best of travels!

10/10 – Excellent

Kiara

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I’m very picky about hotel stays - Hotel Clio exceeded every expectation I have. The staff was so lovely and accommodating. The location is perfect, my husband and I were able to walk anywhere we needed to go. Definitely recommend.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Krzysztof a répondu le 17 juill. 2023
We are so very excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you return in the near future so you may explore the city further!

10/10 – Excellent

James, Byram

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The hotel is centrally located around shops and restaurants. It is very safe. Also a great walking and biking trail 2 blocks from hotel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dean Griffin a répondu le 10 juill. 2023
Thank you so much for the great review! We hope to welcome you back to the hotel again soon. Sincerely, Dean Griffin General ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Pamela, Los Cabos

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel, great location!
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Krzysztof a répondu le 3 juill. 2023
We are so excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Barry

Séjour de 4 nuits en juin 2023
Dean Griffin a répondu le 10 juill. 2023
Thank you so much for the great review! We hope to welcome you back to the hotel again soon. Sincerely, Dean Griffin General ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Excellent

Annie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Dean Griffin a répondu le 6 juin 2023
Thank you so much for the 5-star review! We are so pleased you enjoyed your stay at Hotel Clio.

10/10 – Excellent

YUKO

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel staff was pleasant and accommodating. the lobby area was comfortable and elegant. The breakfast was fabulous and many dining options near the hotel.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Dean Griffin a répondu le 6 juin 2023
Thank you so much for the great review. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and overall experience at Hotel Clio. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Excellent

Erica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We were here celebrating a 30 year anniversary. The hotel staff sent up a cake and a note with fun facts about what was happening 30 years ago!
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Krzysztof a répondu le 19 mai 2023
We are very elated to hear that you had a wonderful experience! We hope to see you again soon here at Hotel Clio! Congratulations on the 30 happy years!

10/10 – Excellent

Fernando

Séjour de 7 nuits en mai 2023
Dean Griffin a répondu le 6 juin 2023
Thank you so much for the 5-star review! We are so pleased you enjoyed your stay at Hotel Clio.

10/10 – Excellent

Renea

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room, food, staff… all great!
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Krzysztof a répondu le 2 mai 2023
We are so very happy to hear that you enjoyed your stay with us at Hotel Clio! We hope to see you again so you can further explore everything that the Cherry Creek area has to offer!

10/10 – Excellent

Eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Krzysztof a répondu le 2 mai 2023
It is thrilling to hear that you enjoyed your stay with us at Hotel Clio! We hope to see you again in the near future!