Extérieur

Fairfield Inn and Suites by Marriott Columbia – Avis

2.5 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 467 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 243 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 108 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 83 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 100 avis sur 1001." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,2/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Doris, Ascot Corner

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre bien aménagée, propre. Demander une chambre à l'arrière de l'immeuble, car l'autoroute génère un bruit incessant. Il a fallut que je me fabrique des bouchons d'oreilles pour dormir. Par contre le personnel est très accueillant , en particulier la préposée au déjeuner. Très beau choix d'aliments pour le déjeuner. Merci!
Séjour de 1 nuit en février 2023

6/10 – Acceptable

Gaétan

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Les petits déjeuners sont décevants. Rien à voir avec ce que c’était.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

4/10 – Médiocre

Marie-Eve

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel non accueillant, le déjeuner compris était plus que décevant
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 – Excellent

Louis-Yves

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Brenda Ferrand, Regional Director of Sales a répondu le 5 janv. 2020
Thank you for taking the time to share your staying experience. We appreciate you being our Guest and we hope to see you again soon.

8/10 – Bien

brenda

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Location
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Michael

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Did not like this property.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Michelle a répondu le 28 mars 2024
Sorry you didn't have a good experience.

6/10 – Acceptable

Kelly

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Michelle a répondu le 28 mars 2024
Thank you for choosing Marriott Fairfield

6/10 – Acceptable

John

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
TV did not work!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Michelle a répondu le 28 mars 2024
Sorry for the inconvenience.

4/10 – Médiocre

Heather

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités
I got the room because of the jaccuzzi suite and that is NOT what I got so I paid 200. for nothing. Then the lady had an attitude and didnt give any information. NO wifi and no phone in room that worked . I did not get wjat I paid for
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Michelle a répondu le 17 mars 2024
So sorry you had a bad experience. We hope you give us the opportunity to serve you again.

10/10 – Excellent

Fujiwara

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good
Séjour de 3 nuits en février 2024
Michelle a répondu le 17 mars 2024
Thank you!

8/10 – Bien

Leticia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The stay in my room was nice except the first night with other noisy occupants. The rest of the stay was beautiful. It looked like it was being renovated so some upgrades must have been happening. Otherwise it was a great stay.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Michelle a répondu le 5 mars 2024
So glad you enjoyed your day. My apologies for the noisy neighbors.

10/10 – Excellent

Nancy

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Comfy beds. Pet friendly. Great breakfast choices
Séjour de 1 nuit en février 2024
Michelle a répondu le 5 mars 2024
Thanks! We appreciate your business!

10/10 – Excellent

Laura, Johns Island

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Michelle a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Marriott Fairfield Northeast!! We appreciate you!!

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Michelle a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Marriott Northeast!!

10/10 – Excellent

Talisha

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Michelle a répondu le 30 janv. 2024
Thanks!

10/10 – Excellent

Jeffrey

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice employee's, clean
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Michelle a répondu le 30 janv. 2024
Thanks!

10/10 – Excellent

Delilah

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Michelle a répondu le 30 janv. 2024
Thanks!

10/10 – Excellent

Mark

Going through remodel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Michelle a répondu le 30 janv. 2024
Thanks!

10/10 – Excellent

Suley

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Michelle a répondu le 26 janv. 2024
Thank you for choosing Marriott Fairfield Northeast, Columbia, SC

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The receptionist Wanda was pleasant and helpful, the room exceeded our expectations and the complimentary breakfast was excellent. A pleasure to stay at this hotel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Michelle a répondu le 19 janv. 2024
Thank you

10/10 – Excellent

Josh

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Michelle a répondu le 16 janv. 2024
Thank you!

10/10 – Excellent

Jesus

Michelle a répondu le 12 févr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate you!

10/10 – Excellent

Mirna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave us a 5/5 review. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Bien

Gabriela, FPO

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. We hope you choose to stay with us again in the future.

10/10 – Excellent

Marcie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff. Great location.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Thank you Marcie for taking the time to leave us feedback. It makes our day to hear positive feedback. Thank you for choosing us and we hope to welcome you back again in the future.

2/10 – Terrible

Jose

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The hotel was leaking
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Thank you Jose for taking the time to leave us feedback on your stay. We sincerely apologize for any inconveniences that you endured during your stay with us. We are happy to share with you that we are undergoing renovation and hope that you give us another chance in the future.

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Columbia SC stay
Horace was a pleasure to work with getting me checked in. Everyone was friendly and great.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Hello James,Thank you for taking the time to leave us feedback on your stay. We are excited to hear what an ease check-in was with Horace. Your experience is exactly what we wish everyone would get to experience while staying with us. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Excellent

Edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
This property is very nice to go to. The staff are friendly and helpful. It works well for us here to be able to see our daughter at the University of South Carolina.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Hello Edward,Thank you for taking the time to leave us feedback on your stay. We are excited to hear how convenient our location is for your needs. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Bien

Silvia

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Very nice; clean and good service; I just don’t like the street entrance is too dark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Hello Silvia,Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback as it helps us learn and grow. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Angel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great employees
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Dear Angel,Thank you for taking the time to leave us feedback on your stay. I am glad our team was able to provide you with excellent service. We hope you choose to stay with us again in the future.

10/10 – Excellent

Earnest

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Breakfast
Hotel and staff were great. Only issue was during tha breakfast buffet, and it wasnt the hotels fault. Should maintain a staff member to monitor and ensure cleanliness. On day one breakfast my wife and I witnessed a young adult fill his plate with his hands vs the provided tongs. On day two breakfast we witnessed the same thing but it was the children of a family who used their hands again...on day two my wife and i decided to eat breakfast elsewhere because the kids had runny noses and the thought of their musus filled hands in the food was disgusting.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Heather N., -TFA a répondu le 28 déc. 2023
Thank you Earnest for taking the time to leave us feedback. We sincerely apologize for your breakfast experience during your stay. Cleanliness is very important to us and your feedback helps to ensure that no areas go unnoticed. We hope you choose to stay with us again in the future.

10/10 – Excellent

MINERVA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michelle a répondu le 12 févr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate you!

8/10 – Bien

Margaret

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités
I had a recent total knee. The toilet was Solon to ground it was difficult to use. Needs remodeling
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Michelle a répondu le 11 déc. 2023
We are currently under renovation.

10/10 – Excellent

dennis

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The quality of the room and the breakfast but mostly the staff. Excellent service.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Charmaine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good breakfast and very friendly morning staff
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you!

8/10 – Bien

Lisa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you

2/10 – Terrible

Jim

Voyage en famille
Goodbye Marriott - Hello Hilton
Card key lock out 5 times over 3 days. No room phone to call desk. Desk staff with attitude we felt they couldn't care less. Noisy room next to interstate (emergency vehicles, trucks and traffic. Noisy neighbors overhead. Maintenance and breakfast staff were consoling and actually seemed interested in us. While the mgr and clerks were NOT.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Good morning, We offered to change your room several times during your stay, and you declined the offer. As stated in your case you said you were a lifetime Marriott member, but you booked through Expedia, so your profile was not available to us. Also, I discounted 2 nights of your stay before you left property for the inconveniences you encountered during your visit. I wish you the best of luck in your future travels.

10/10 – Excellent

Terri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location, comfortable beds, very friendly and helpful staff. Best breakfast we’ve had at a hotel, and Gigi was so kind and attentive. She baked delicious scones and various egg dishes, and talked to the guests as she offered her baked items. Great stay!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

matt

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was unassumingly quiet, our room faced a grove of trees that blocked out any light or noise pollution. The bed was super comfortable, and I slept deep and the best in a long time! The staff was attentive and benchmarked my expectations for customer service.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Rolando

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
Thank you!

2/10 – Terrible

Steve

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very outdated. We stayed on the 3rd floor and as soon as we got off the elevator it reaked of cigarette smoke. Got in our room and the floors were filthy. There was leftover food in the refrigerator. They charged us for our rooms even though we already paid the entirety through hotels.com. Thank you to Mohammed from Hotels.com for correcting that, he was very professional and timely. Only good thing is the breakfast
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 5 déc. 2023
We do apologize for the unpleasant experience.

10/10 – Excellent

Renald

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Michelle a répondu le 6 déc. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Kay

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everyone was very nice!!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 12 nov. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Michelle a répondu le 12 nov. 2023
Thank you!

4/10 – Médiocre

Jacqueline Alexina, Grass Valley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Desk staff is friendly & kind, the morning catering staff Peter & GiGi are absolutely AMAZING!! The overall cleanliness of our room was horrible. Boogers & bodily excrement on the headboards, blood stains on the walls. Beds were thrown together as if a 5 year old attempted to make the beds, bed skirts were barely hanging on. It was the 2nd room we received, the first room we were assigned, was saturated in animal urine. Maybe they are short staffed with a cleaning crew? We were denied a discount and another room. We purchased Clorox wipes to sanitize the room & reWashed all the bedding before sleeping. Even the bedding was not clean!!
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 12 nov. 2023
Sorry about your experience

8/10 – Bien

Adriana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 12 nov. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Jenny

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 10 nov. 2023
Thank you!

2/10 – Terrible

Peter

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was the worst experience of my trip. I checked into my room at 3pm. After unpacking I went to watch tv and there was no service. I then went to call the front desk but there was no phone in the room. I proceeded to go to the front desk, advised my situation, they came to the room unable to correct the issue, moved me across the hall. After repacking and unpacking still no tv however a phone. Called the front desk reporting the problem and now someone new said that the tv has been out since Friday. In addition no insurance was provided that it would be repaired. A call to Expedia was made regarding the issue and they attempted to assist however was unable to get through. This continues for 3 hours between myself and Expedia staff. At this point it was to late to find a new hotel. At no time was I offered a discount or refund or an apology from staff. In addition to my issue the reason I couldn’t speak to the manager as the line was 8-10 people deep with people looking for tv, bath towels and other complaints. This experience was/is so bad that I just changed my flight home instead of staying again in a Charlotte location that I enjoyed for the extra night. I am staying here for my son’s competition of US Army boot camp. The time I spent looking for help with my stay could have been spent with family. I am requesting a phone call follow up regarding this event. In addition I find it unsafe to have no phone in a room on the forth floor in the event of a fire. My #5087266189
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Michelle a répondu le 10 nov. 2023
So sorry for your experience

10/10 – Excellent

Joel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good service
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 10 nov. 2023
Thank you

4/10 – Médiocre

Jessica

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Michelle a répondu le 10 nov. 2023
Thank you for choosing Fairfield Marriott