Extérieur

Motel 6 Casper – Avis

2 out of 5
Motel 6 Casper
1150 North Wilkins Circle, Casper, WY

Avis

6,4
Note de 10 – Excellent, d’après 164 avis sur 978." "
Note de 8 – Bien, d’après 263 avis sur 978." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 232 avis sur 978." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 158 avis sur 978." "
Note de 2 – Terrible, d’après 161 avis sur 978." "

7,0/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

6,4/10

État et installations de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

ALINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Nancy Y. a répondu le 2 sept. 2022
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A conseiller, bon rapport qualité prix. Sympa, propre et bien placé.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

6/10 – Acceptable

Louise

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bonne etape
Motel OK. Seul bémol, très mauvais wifi dans la chambre. Obligés d'aller a la réception pour utiliser internet. Sinon rien à dire. :) Lessive pas chère, personnel sympa, bon endroit pour faire étape
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Frank, Nice

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct sans plus. OK pour une simple étape.
Correct pour une étape, mais pas plus.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Piscine en travaux. Chambre rénovée mais très forte odeur de tabac alors que chambre non fumeur.frigo micro onde et congel. Pas de petit déjeuner. Wifi payant mais offert

8/10 – Bien

Gary, Priest River

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy to get to.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Mandy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
The person that checked us in smelled as if he had been drinking for several days, The towels smelled like mold. The holder for the towels had dead bugs and visible dirt
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Samantha

Points forts : Propreté, service et personnel
Staff great. Surrounding people little rough
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi Samantha, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Didier

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
El personal es muy amable pero las instalaciones son terribles, la habitación tiene un olor desagradable al punto que se vuelve insoportable, la regadera no servía apropiadamente y el inodoro no tenía buen flujo de agua, las sabanas no tenian buen aspecto pero tampoco tenian un aroma agradable, y lo menos importante pero tambien quiero puntualizar la televisión jamás funcionó, en la mañana al dia siguiente lo primero que quise hacer fue entregar mi llave e irme.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hola Didier,Agradecemos que reconozca nuestro excelente servicio, aunque parece que su estadía podría no haber sido tan cómoda como esperaba. Pedimos disculpas por cualquier inconveniente y agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus comentarios con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Dekota

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 30 avr. 2024
Hi Dekota, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Lance, Colorado Springs

Points forts : Propreté
Great stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 avr. 2024
Hi Lance,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Bradford

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Mattress felt like you are sleeping on a cot. Room was very dirty
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Clinton

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bedding was pee stained, holes in comforters, smelled really strong of dog pee, front desk worker not the greatest English, boogers /gross stuff all over walls, hair all over in the carpet, and the heater sounded like rocks rolling around in it all night. Disgusting !!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi ClintonThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Robert

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 4 avr. 2024
Hi Robert, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Victoria

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
After given one room where the door didn’t even close and the safety latch had been removed with stained bedding, one room which the door would not even open, then one room which smelled so bad it made us nauseous we turned our keys in and left. We contacted Expedia as told to do and are waiting for the refund.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi Victoria,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Charles, Newtown

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 14 mars 2024
Hi Charles, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

Edith

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Basic needs met, no fluff would stay again.
Basic needs are met. The internet is very slow and cuts out a lot but room was clean and comfortable. Dog poop on the sidewalk.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mars 2024
Hi Edith, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie#Team6

8/10 – Bien

Mark

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It is Motel 6 but has been remodeled
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mars 2024
Hi Mark, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

4/10 – Médiocre

Ireln

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good price? But the first room smelt like smoke and looked nothing like the pictures and then they moved me to a new room that looked like the pictures, but was a bit worn down. Felt a bit odd staying here. But did the job.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 févr. 2024
Hi Ireln,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Frank

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It is good.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 févr. 2024
Hi Frank,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Jeannette

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Nina

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Curtis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Hazels

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Austin

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

LeeAnn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Mayra

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Dianna

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I really enjoyed my stay and the room, it was easy for Mr to bring my things in for the night. I cannot walk far and carry anything heavy so the disabled room I had was perfect. Thank you see you in the Spring hope I can get the same room.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 5 déc. 2023
Hey Diana, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Lilith#Team6

8/10 – Bien

Michael

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Getting old
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 nov. 2023
Hi Michael,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Misty

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Comfortable and clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 nov. 2023
Hi Misty,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

4/10 – Médiocre

Henry

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Room smelled strongly of piss and cigarettes.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Nancy Y. a répondu le 8 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Atención horrible
El personal fue demasiado grosero con mi pareja dijo que no había ninguna habitación reservada que fue cancelada cuando no hablamos para cancelar
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 1 nov. 2023
Hola viajero,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Gregory

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Ashley

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

MAKOTO, Sagamihara Chuoku

Motel6なので普通が最高点になります。 12‐13年前にリニュアルされましたがしたが4年ぶりにMotel6を利用しましたが劣化している場所が多い中でここは良かったです。
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 oct. 2023
Hi Makoto, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 – Médiocre

tayler

Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stink and no room service. We stayed for three days. Not once did they provide room service and we had to ask for towels.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 3 oct. 2023
Hi Tayler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 – Terrible

Daneeva, Casper

Voyage en famille, Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed four nights had no hot water. Was absolutely dirty and gross walls. Ac is so loud and hotel full of construction workers, hookers and drugs. Beds were like sleeping on box springs. Just dealt with it because I was hardly in the room. I booked a kitchenette and got a regular room. Will never stay again
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 3 oct. 2023
Hi Daneeva, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 – Excellent

James

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
It's location was convenient.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 26 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 – Acceptable

Juanpablo

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

NADINE

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Lori

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Gina

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 – Médiocre

Montse

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Recepcionista antipático y poco educado; las toallas sucias, con manchas. La ropa de cama llena de quemaduras de cigarrillos (habitación NO fumadores)…No volvería ni lo recomiendo
Séjour de 1 nuit en août 2023
Nancy Y. a répondu le 18 août 2023
Después de leer su reseña, nos decepciona saber que no cumplimos con sus expectativas. Intentamos mejorar constantemente para brindar la mejor experiencia posible a los huéspedes, por lo que apreciamos su honestidad.Mientras tanto, analizaremos estos problemas y haremos todo lo posible para solucionarlos. Gracias de nuevo por su tiempo, y esperamos volver a verlo pronto.nancy y.#equipo6

8/10 – Bien

Alma

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was comfortable clean and felt safe. The doorhandle was kind of iffy. And no place to walk the dogs. And no poop bags available.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Nancy Y. a répondu le 18 août 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

4/10 – Médiocre

James

Voyage en groupe
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Hole in bathroom ceiling Flies in room Rooms smelled like smoking
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 9 août 2023
Hi James,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

4/10 – Médiocre

David

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The central air conditioning blows cigarette smoke into your room. The whole property is non-smoking. I switched rooms same problem. The mattresses are worn out. You either sleep on the spine or are rolling off the side of the bed. The staff says this is the best room in the house. If so I'd hate to see the worst.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 9 août 2023
Hi David,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

MONTSERRAT

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 – Terrible

Arianna

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Just dont
Checking in was a breeze guy at front desk was very helpful Checking into my room was disappointing. The bathroom was dirty, black stuff all over the counter that got onto our clothes, toilet was dirty and lots of flies. An hour into our stay some man with a working key walked right into our room. We were going to a concert this night and that made me uneasy about leaving anything in the room. Coming back 3 hours later my key card no longer worked. The man at the front desk fixed the issue very friendly no problem getting back into the room. I think people live in the rooms next to us they were in and out very loud all night and making lots of trips to their vehicles
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 3 août 2023
Hi Arianna,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Marvin

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
had trouble with the door lock it should be replaced
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 3 août 2023
Hi Marvin, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6