Déjeuner, dîner et souper servis sur place

GHL Arsenal Hotel – Avis

4 out of 5
GHL Arsenal Hotel
Barrio Getsemani Calle Arsenal No 8B-58, Cartagena, Bolivar

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 689 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 202 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 70 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 21 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 23 avis sur 1005." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Loutfia Karima El

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing hotel, amazing staff, very welcoming and always smiling! The hotel is very clean, the breakfast buffet was good, the rooms very big, clean & tidy. Location is great! It is only 5 minutes walk to the old city, and by the pier to board on beach tours! You can’t find better! I had an amazing stay here. Thank you to everyone for making my stay amazing. I will surely be back.
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Erika Janna, General Manager a répondu le 28 déc. 2023
Dear Lotfia,Thank you very much for taking the time to share your experience with our brand. The words that you send us mean a lot to us as it helps us improve daily. We have received your comment and we will take in mind to improve the experience of our guests.Best regards,Erika Janna,General manager

8/10 – Bien

Wiliane

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Je recommande cet hôtel.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 juill. 2023
Dear WillaneWe appreciate your feedback, We are happy to know that your stay has been fantastic and thanks for your recommend us.We hope you keep visiting us to continue creating memorable experiences.Cordially,Erika JannaGeneral Manager

8/10 – Bien

Emmanuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambre spacieuse, très bon lit, et rooftop piscine super car très bonne vue sur la ville
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Erika Janna, General Manager. a répondu le 19 janv. 2023
Dear Emmanuel,We are happy to identify that your experience was really positive. Thank for highlight our services, spaces and excellent view.We hope to welcomingg you again in Arsenal Hotel.Kind regards,Erika Janna,General Manager

6/10 – Acceptable

michel

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Erika Janna, General Manager. a répondu le 26 déc. 2022
Dear Michel,Thank you for taking the time to evaluate our services. We are happy to know that you enjoyed your stay at the hotel.We hope that you come back.Cordially,Erika Janna,General Manager

10/10 – Excellent

Mariane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent s
Séjour de 2 nuits en août 2022
Erika Janna, General Manager. a répondu le 29 nov. 2022
Gracias por sus valiosa calificacion de nuestros servicios.

10/10 – Excellent

Francis

Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Laura Castillo a répondu le 29 nov. 2022
Gracias por sus comentarios.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chambre petite
Chambre petite donnant sur un mur
Séjour de 1 nuit en août 2021
Jhon Rocha a répondu le 31 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Sophia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour au top
Parfait
Séjour de 1 nuit en août 2021
Jhon Rocha a répondu le 31 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

ilham

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fabuleux
Accueil personnalisé et personnel aimable Le petit dej très copieux et établissement très propre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Revenue Manager a répondu le 18 mai 2021
Thank you so much for your feedback

10/10 – Excellent

Alexi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great
Super Nice , the hotel is really great and service is worth it.
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Team Allure Chocolat. a répondu le 23 mars 2021
Dear expedia user, Thank you for selecting Allure Chocolat Hotel by Karisma as hosts for your most recent visit. We work hard in creating a truly memorable experience for each and every guest So it brings me great joy to know our team went the extra mile and that they had such a positive impact on your vacation experience.

10/10 – Excellent

Brian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Your Hotel Management a répondu le 31 déc. 2020
Dear Brian, Thank you for your rating!

10/10 – Excellent

Pascal-Hugo, Montreal Canada

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was particularly helpful and pleasant. Great location. Love the breakfast.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Your Resort Management a répondu le 4 mars 2020
Dear Pascal-Hugo, Thank you for your recent visit to the Allure Chocolat by Karisma and the wonderful feedback you’ve shared. We are happy to hear that we were able to meet your expectation with regards to your accommodation and our hotel facilities. We truly appreciate the five star rating you have generously bestowed on us and we hope to have the honor of hosting your stay once again in the near future!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout est au top. Le personnel pourrait être plus souriant.
Séjour de 4 nuits en août 2019
María Lozada a répondu le 23 août 2019
Cher client, nous vous sommes très reconnaissants de nous choisir comme hébergement. Notre personnel travaille constamment pour fournir le meilleur service en ville. Nous regrettons que vous n’ayez pas eu l’occasion de tirer le meilleur parti de cette expérience. Ce sera un plaisir de vous accueillir dans une nouvelle opportunité. À bientôt!

6/10 – Acceptable

Alexandra

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Ne recommande pas
Chambre vraiment petite, personnel à la réception peut agréable parlant à peine anglais. Problème technique nous devions systématiquement repasser par la réception pour demander une nouvelle carte pour accéder à la chambre. Il n’y a que 4 transats autour de la piscine. L’hotel est toutefois bien situé, cependant le rapport qualité/prix est vraiment mauvais
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Juan Manrique a répondu le 13 juin 2019
Cher invité Merci pour votre commentaire, nous vous sommes reconnaissants de votre visite dans nos installations. Nous nous excusons pour les désagréments occasionnés lors de votre séjour dans notre hôtel. Nous tiendrons compte de chacune de vos appréciations pour y travailler. Nous travaillons toujours pour offrir le meilleur des meilleurs et leur permettre de profiter de manière optimale dans nos installations. Nous espérons vous avoir à nouveau parmi nous pour vous ravir avec notre service et faire de votre séjour la meilleure expérience de la ville. Salutations cordiales

8/10 – Bien

Luc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien situé dans la vieille ville. La chambre standard pourrait être un peu plus grande.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Juan Manrique a répondu le 29 avr. 2019
Cher invité Nous apprécions votre visite à nos installations. Nous regrettons les désagréments présentés lors de votre séjour. Nous voulons toujours que nos clients profitent de nos espaces et vivent la meilleure des expériences. Cordialement

6/10 – Acceptable

Nicolas

Bon hotel, excellente localisation par rapport au palais des congres et la veille ville, mais le service est assez basique. Chambre a eviter celle qui donne sur la rue... trop bruyant!
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
gestão hoteleira a répondu le 6 déc. 2018
Obrigado pela sua taxa e por compartilhar com a comunidade. Tenho certeza de que sua resenha ajudará muitas pessoas com futuras opções de férias. Nossa missão é tornar cada estadia o mais perto da perfeição

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel proche de la vielle ville
Très bon hôtel, proche de la vielle cité et du centre de convention Nous avons payé un peut plus pour un surclassement en chambre sur rue avec balcon (petit balcon )cela en valait la peine. Bon service,literie excellente TV ou vous pouvez changer la langue pour l’anglais mais pas de français. De bons restaurants à proximité
Séjour de 4 nuits en juin 2018
David Garcia a répondu le 2 juill. 2018
Madame Claudie Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire sur notre hôtel Au plaisir de vous accueillir de nouveau, l'intégralité de l'équipe se joint à moi pour vous souhaiter une agréable journée. Cordialement, Direction Générale

10/10 – Excellent

André

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un séjour mémorable
Le personnel de l’hôtel a rendu notre séjour des plus agréables par leurs sourires, leur attention à répondre à nos besoins et leur courtoisie. L’hôtel est bien située à cinq minutes de marche de la vieille ville. Nous avons été très contents d’avoir choisi Allure Chocolat pour notre séjour de cinq jours. Nous y reviendrons sans aucune hésitation.
David Garcia a répondu le 1 mars 2018
Hola Andre !! Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire sur notre hôtel Au plaisir de vous accueillir de nouveau, l'intégralité de l'équipe se joint à moi pour vous souhaiter une agréable journée. Cordialement, David Garcia P. Allure Hotels

10/10 – Excellent

Guy, Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un petit bijou d'hôtel!
Notre plus belle expérience en Colombie. En plus d'un service impeccable, la piscine et la terrasse sur le toit vous permettent une détente bien appréciée après une chaude journée. On y voit même le coucher de soleil.
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
noe a répondu le 30 déc. 2017
Hola Guy Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire sur notre hôtel Au plaisir de vous accueillir de nouveau, l'intégralité de l'équipe se joint à moi pour vous souhaiter une agréable journée. Cordialement, Direction Générale

8/10 – Bien

Élisabeth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel bien placé
L'hotel est agréable, un peu à l'écart du centre touristique mais à proximité. Bon petit déjeuner et piscine ( un peu petite pour vraiment nager).
General Manager a répondu le 11 janv. 2017
Hola Madame Elisabeth Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire sur notre hôtel Au plaisir de vous accueillir de nouveau, l'intégralité de l'équipe se joint à moi pour vous souhaiter une agréable journée. Cordialement, Direction Générale

10/10 – Excellent

Hector, Fort Lauderdale

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent property, highly recommended. Outstanding rooms, prime location, close to everything in the walled city. Close to many restaurant options and attractions. The hotel restaurant also has a good selection of local and international dishes.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Maria Guadalupe Reyes, Port Hueneme

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is in a perfect location. Service was great and it was clean. Highly recommend
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

rodrigo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Location is excellent
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Laura Marina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved the hotel, rooms are not the biggest but the bed is super comfortable
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Carmen

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and very friendly and helpful staff members
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

ANGELICA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El hotel está muy bien ubicado. Muy cerca a la ciudad murallada y cerca a restaurantes y bares en Getsemaní. Los trabajadores del hotel son un encanto, muy amables. Recomiendo quedarse en el GHL Arsenal Hotel.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Points forts : Commodités
Excellent location, clean, and kind/sweet staff.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Aydee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel very friendly staff
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Richard, Lakeville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great hotel. Great breakfast. Close to the old city.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Maria Daniela

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great and amazing staff, lovely property, nice location!
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

margarita, Yonkers

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good,just have to change the bath towels
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Erika Janna, General manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Margarita,Thank you for you kind comments and suggestions, we will take it as an opportunity to improve every day.We hope that you come back!

8/10 – Bien

Monica

Points forts : Propreté, service et personnel
The location is great. However, the facility not so much. There is no umbrella or shades in the pool, so you can only use it from 4:30 pm on to avoid sun burn. The gym equipments are all broken down. The room has a window that open to a concrete wall so it is a very unpleasant view to look out. Staffs are nice, yet not trained to work in a hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Erika Janna, General manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Monica,Thank you for the time that you take to evaluate our services. The pool schedule is from 8am until 9pm, and we have umbrellas in an specific area on the pool. About the gym we will working to the improvement and we will take your comments in mind. We hope that you come back.

8/10 – Bien

Jason, Edmonton

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was quite small. There was no vent in the washroom. The noise from nearby clubs was quite loud not allowing to get proper sleep. Great location, clean and wonderful pool.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Erika Janna, general manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Jason,Thank you for share us your experience. Please, receive our sincere apologies for the inconvenience with the noise,however it is important to said that the hotel is located in a touristic area. We will take into consideration your comments as an opportunity to improve our guests experience.

10/10 – Excellent

Ytzhak

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would recommend to stay there and we will stay there again. One suggestion one chair in the room will be great
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Erika Janna, general manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Ytzhak,Thank you for the time that you take to evaluate our services and share your comments, we are happy to see that your stay was fantastic and you recommend us as a great place to stay in Cartagena.

10/10 – Excellent

Ashley

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My stayed here was amazing! Everything clean and nice! Food in the rooftop by the pool delicious! Shout out to Mayling, Keilis, Alfonso y Christian they were amazing with us! I had a medical situation and they were very attentive and helpful throughout my stayed! Definitely coming back here! The location of the hotel it’s perfect. We didn’t need Ubers we walked everywhere. 7 min walk from the port where take boats for the island.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Erika Janna, General manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Ashley,We are happy to read your comments and identify that you enjoyed your stay at GHL Arsenal Hotel. I will share your comments with the people that you highlight, they will be really happy.We hope that you come back.

10/10 – Excellent

Ana

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lo amé! Regresaría sin dudarlo.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Erika Janna, Gerente general a répondu le 8 mai 2024
Estimada Ana,Sin dudarlo nosotros tambien estaremos gustosos de recibirle con el mayor de los gustos en GHL Collection Arsenal Hotel. Gracias por sus amables comentarios!

8/10 – Bien

Andrew, NEW YORK

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property was fine. Staff was nice. Pool area was pleasant. Nothing special!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Erika Janna, General manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Andrew,Thank you for the time that you take to share us your comments.We hope to have the plaeasure of welcoming you again.

10/10 – Excellent

guillermo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Y había llegado antes y me gustó su ubicación en zona segura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Erika Janna, Gerente general a répondu le 30 avr. 2024
Estimado Guillermo, Gracias! De parte de todo el equipo de GHL Collection Arsenal Hotel, estamos felices de saber que su experiencia ha sido maravillosa. Esperamos que regrese!

10/10 – Excellent

Juan Fernando

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buena.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Erika Janna, Gerente general a répondu le 30 avr. 2024
Estimado Juan Fernando, Estamos completamente felices de saber que disfrutó su estadia en nuestro hotel y nos encantaría volver a recibirle nuevamente en GHL Collection Arsenal Hotel.

8/10 – Bien

Julia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing location and the walled city is a 5 min walk. The rooftop pool was refreshing after a long day in the sun and overall had a great stay at this hotel. Even though the room was booked for 2 ppl and considering it's a vip room, we had to call for extra towels and toilet paper as the room was prepared for 2 person. Some stuff didn't work in the room like the bedside lamp but that didn't impact my stay. Didn't try the restaurant on site but the staff were very helpful and the room was perfect for relaxing after being in the sun all day. Again, amazing location a few steps away from the busyness of the city but still extremely close to the action. One street over. Would definitely stay here again.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Erika Janna, General manager a répondu le 19 avr. 2024
Dear Julia,Thank you for the time that you dedicate to evaluate our services and highlight our services and facilities.We will be happy to welcoming you back to GHL Arsenal Hotel.

8/10 – Bien

Jessica

Voyage en groupe
Overall good experience. Rooms are a little on the smaller side and they can be stingy with the towels.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Jessica,Many thanks for your comments, we are happy with your comments. We offer different types of rooms with differents room size. We will take into consideration your suggestion about the towels.We hope that you come back.

8/10 – Bien

Diego, The Woodlands

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, steps from the Cartagena convention center. The rooms are modern and clean, although small so they lack a table or desk where to work from. Great food and the best customer service!!!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Diego,Many thanks for your comments about the rooms, location and restaurant service. We will take in mind your suggestions about the desk at the rooms to improve our guest experience.We hope that you come back.

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooftop pool is very unique. Overall great choice close to the old town but away from all the business of it.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Daniel,Thank you evaluate our services and refence us as a great option to stay in Cartagena. We hope that you stay again at GHL Arsenal Hotel.

10/10 – Excellent

Lisa

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location was perfect - short walk from the main center of old city, less noise and better price! The pool was amazing. I only ate breakfast a couple times at hotel, but seemed robust. My only challenge was very few people speak english, so a little hard to communicate. Especially when housekeeping kept taking my towels and not replacing them. Would go back again though!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Lisa,Thank you for your comments and highlight all our services and facilities. We apologize with you for the inconvenience with the towels. We always are trainning to the staff and the service team are trained in english language.We hope that you come back soon.

10/10 – Excellent

Carmen Elena, miramar

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La attention en el comedor para desayuno y cena fue excelente.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Erika Janna, Gerente General a répondu le 11 avr. 2024
Estimada Carmen Elena,Muchas gracias por evaluar nuestros servicios y resaltar la variedad de productos ofrecidos en nuestro buffet y la atención por parte del equipo.Estaremos felices de que regrese a GHL Arsenal Hotel.

10/10 – Excellent

Ivis Sayonara Carrasco

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The GHL Arsenal Hotel is located overlooking the bay area and is within walking distance of everything Cartaenga has to offer. The marina, the Walled City, and the lively streets of Getseme are a 4-minute walk! The hotel itself is lovely, modern, and clean. The rooms themselves as well as the bathroom are on the smaller side but modern and clean. There is a yummy little restaurant on the premises in which I only had breakfast. A delicately displayed buffet offers a variety of foods and fruits with more options to order from the menu. The outdoor pool overlooks the marina of boats coming in and out from the country’s beautiful islands. The poolside ambiance is chill with good music. This hotel has a cool, serene vibe that contradicts its vibrant life outside its doors. The street itself is not noisy but as soon as you walk around the corner, it’s surely action-packed. The hotel’s staff is friendly, helpful, and quick to respond to customer requests. I recommend using their concierge to book excursions versus dealing with the vendors yourself. They will arrange everything directly for you, which is great. I highly recommend staying at the GHL Arsenal Hotel, wonderful hotel and service, and the location was beyond ideal! Quiet which I appreciated and steps away from all the action!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Ivis,We are really glad to read your comments and identify that your stay was fantastic. Thank you for reference to GHL Arsenal Hotel as an excellent hotel in Cartagena.We hope to have the pleasure of welcoming you again.

10/10 – Excellent

Shizuka, Chagrin Falls

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was located right by the convention center, easy to find and very convenient to walk to both Walled city and Getsemaní area. Breakfast was fantastic with many choices and friendly staff, rooftop pool with bar was absolute bliss. It was just perfect.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Shizuka,We really appreciate your comments, we are happy to know that we meet your expectations. Thank you for highlight our services and facilities.We hope that you come back!

10/10 – Excellent

Raquel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Erika Janna, Gerente General a répondu le 11 avr. 2024
Estimada Raquel,Muchas gracias por el tiempo que dedicó a evaluar nuestros servicios, nos hace felices saber que su experiencia fue positiva y esperamos tener el gusto de darle nuevamente la bienvenida a GHL Arsenal Hotel.

6/10 – Acceptable

Lance

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The bed was hard, woke up with back pain every day. The single room was tiny, with no table or chair to sit at. The only place to sit was the bed. And barely luke warm water in the shower, never warm enough, and never hot. Good location though. I would stay there again if the bed could be improved, and if there could be hot water in the shower.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Lance,Thank you for share us you comments about your recently stay at GHL Arsenal Hotel. Taking into consideration our guest suggestions we make some remodelations at the rooms including the bed, is more comfortable now.We hope to have the pleasure of welcoming you back.

6/10 – Acceptable

Ricardo, Sunrise

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property used to be excellent but since it was acquired by a large group of hotels the quality of service has drop significantly.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Erika Janna, General Manager a répondu le 1 avr. 2024
Dear Ricardo,Thank you for share us your detailed experience at GHL Collection Arsenal Hotel. We receive your suggestions as an opportunity to improve our guest experience. We are always trainning to the team giving an importance to the quality of service.We hope to have the pleasure of welcoming you back!