Extérieur

Holiday Inn Express Dundee, an IHG Hotel – Avis

3 out of 5
Holiday Inn Express Dundee, an IHG Hotel
41 Dock Street, Dundee, Scotland

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 454 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 383 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 118 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 28 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 1002." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Line

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un séjour particulier
Chambre d’hôtel confortable Personnel aimable Évacuation de l’hôtel suite à une alarme incendie. Personnel adéquat, tout c’est bien déroulé.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Emeric

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en août 2023
GSM a répondu le 23 août 2023
Thank you for providing feedback on your recent stay and we hope to see you again in the near future.

6/10 – Acceptable

Daniel

Just ok
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Owen a répondu le 17 juill. 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us at the Holiday Inn Express, we hope to serve you again in the future. best wishes, Owen

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Klaudia a répondu le 17 mars 2020
dear guest thank you for staying with us and taking the time to review your stay! We are happy that you enjoyed your time in HIE Dundee and looking forward to welcome you again

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La propreté, l emplacement, le rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en août 2019
Klaudia a répondu le 22 août 2019
Thank you for staying with us and taking your time to rate your stay We are looking forward to welcome you again

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Les chambres sont petites, certains équipements ne fonctionnent pas et d autres sont vétustes. Hôtel juste pour une nuit heureusement !
Séjour de 1 nuit en août 2019
GSM a répondu le 16 août 2019
Thank you for reviewing your stay with us!

10/10 – Excellent

Marie-Ève, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel attentionné et sympathique. L’hôtel est bien situé et sécuritaire. Il est moderne et propre et la vue avec les grandes fenêtres à l’étage supérieure de la réception/hall salon, salle à manger est grand et convivial. Les choix pour le déjeuner sont variés et très bons. Il y a des fruits frais, des options diverses de pain et protéines de viandes avec cafés divers et jus. J’ai seulement été déçue d’avoir à payer le stationnement en supplément dans le parking payant intérieur attenant à l’hôtel car il n’y en a pas de disponible et de gratuit non plus à l’ext
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Klaudia a répondu le 10 juill. 2019
Thank you for staying with us and taking the time to leave us feedback ! Looking forward to see you in the near future

4/10 – Médiocre

JAMEL

Points faibles : Confort de la chambre
Séjour à dundee
Pas de grand lit. Et llrsqu’ils Nous ont changé de chambre pour un lit double et bien il y avait une fuite d’eau Chambre au dessus. D’ou rechargement de chambre. On a dû payer notre parking alors qu’ils ont un étage pour eux. Pdj très peu réjouissant et très basic. Pas content sur ce point
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Klaudia a répondu le 21 juin 2019
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that there was an issue with your room. And unfortunately we do not have car park, and the car park behind our hotel is own by council and we do not have any discounts

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Klaudia a répondu le 23 mai 2019
thank you for you feedback !

10/10 – Excellent

Yannick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon séjour
Super hôtel pour son services, sa propreté, son équipe, son emplacement, un parking payant attenant à l'hôtel et un prix tout a fait raisonnable, le petit déjeuner un buffet bien garni
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Klaudia a répondu le 21 avr. 2019
Thank you for choosing us! Looking forward to see you again soon

8/10 – Bien

Gilles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Idéal pour une étape
Hôtel d'étape pour nous. Avant de nous dirigez vers les Highlands. L'hôtel est bien situé avec des possibilities de parking juste à côté, près du centre et face à la mer!

6/10 – Acceptable

Frederic

Points forts : Propreté
Medium quality, disturbed by noisy people...
We stayed 2 days there. Hotel is quite nice but there are not enough people to manage everything and we need to wait to be assisted. There were also some noisy people who spoke loud and smashed doors at 6 AM !! So we hadn't peaceful nights. Quality of breakfasts is medium. Also, most of restaurants close early in Dundee so we didn't have a lot to do from 8.30 PM However, there is the Discovery Museum very near to the hotel which is very nice. In conclusion, 1 night is enough !
Séjour de 2 nuits en août 2017

8/10 – Bien

alice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
BON RAPPORT QUALITE PRIX HOTEL A SUPPRIME LES YAOURTS INDIVIDUELS
Séjour de 3 nuits en mai 2017

8/10 – Bien

alice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HOTEL BIEN PLACE ET PROPRE TRES BON PETIT DEJEUNER
positif le port l' air de la mer en plein centre ville négatif taille du lit king size on tenait à peine le ménage tous les jours à 15h30

6/10 – Acceptable

delphine, paris

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Hôtel en plein centre ville
Chambre un peu petite pr trois, une fois le canapé lit déplié. Salle de bains très fonctionnelle. Très bon petit déjeuner
Graeme Shewan a répondu le 7 nov. 2015
Dear Delphine, Many thanks for your review, we look forward to welcoming you back on your next visit. Kind Regards Graeme Shewan General Manager

6/10 – Acceptable

Isabelle, Mortagne sur Gironde

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Moyen, OK pour une étape
IL s'agissant d'une simple étape mais la wifi ne fonctionnait pas et le personnel et les services étaient très médiocres
karen a répondu le 28 nov. 2015
Dear Isabelle, Please accept my apologies for the problems you experienced with the Wi-Fi, I do hope the team were able to help. Kind Regards Graeme Shewan General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Mauvais rapport qualité/prix
Hôtel relativement compliqué à trouver. Pas de parking mais un parking public attenant avec une passerelle. Les communs étaient relativement défraichis de même que la chambre. Le petit déjeuner compris avec la chambre se résumait au minimum. La salle de petit déjeuner, qui est également le hall d'accueil est bruyant et résonne. Cet Hôtel à un mauvais rapport qualité/prix mais peut se le permettre étant donné la faible offre sur le secteur de DUNDEE.
karen a répondu le 25 juill. 2015
Dear Traveler, Thank you for taking the time to give us your honest feedback, We are disappointed to hear we did not meet your expectations, we have taken all of your comments on board when moving forward. regards Alison McCann Guest Services Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel

8/10 – Bien

Rosemary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was given an easy access room which had an emergency pull cord in the middle of the room. I can understand why but I secured it behind the head board in case I pulled in error. Also, the toilet roll holder is situated far too low. The toilet seat is high as the room is designed for disabled access but to use the toilet roll involved leaning too far over to the left. Reception staff (Sarah) was excellent passing on relevant information for my visit to Dundee.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
StevieG a répondu le 23 mai 2024
Hi RosemaryThank you for taking the time to review your recent stay with us. We value your feedback to make appropriate improvements and I have asked our maintenance team to inspect the toilet layout. Sarah will be delighted to know she was of help during your stay and she is an asset to the hotel. We look forward to welcoming you back in the future. Kindest RegardsSteven Gordon

8/10 – Bien

Mervyn

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No
Séjour de 1 nuit en mai 2024
StevieG a répondu le 21 mai 2024
Hi MervynThankyou for taking the time to review your recent stay with us and we really do value your feedback and loyalty. We hope to welcome you back soon. Kindest RegardsSteven Gordon

10/10 – Excellent

Katheryn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
StevieG a répondu le 21 mai 2024
Hi KatherynThankyou for the 5/5 feedback and review. I will share your response with the team who will be delighted that their hard work was recognised. Kindest RegardsSteven Gordon

10/10 – Excellent

Ioannis, Birmingham

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff.Nice breakfast. The wifi could not be fixed automatically. There was a need to get to the reception if I really needed it at 23.30. Nonetheless nice stay!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
StevieG a répondu le 21 mai 2024
Hi LoannisThank you for taking the time to review your recent stay with us, we value feedback to make appropriate improvements. I am sorry you had an issue with the wifi during your stay but glad the front desk team resolved this for you. We hope you would consider staying with us in the future. Kindest RegardsSteven Gordon

10/10 – Excellent

Gordon

Séjour de 3 nuits en avril 2024
StevieG a répondu le 21 mai 2024
Hi GordonThankyou for taking the time to review your recent stay with us and we appreciate your feedback. I will share the 5/5 feedback with the team who will be delighted that their hard work has been recognised. We look forward to welcoming you in the future. Kindest RegardsSteven Gordon

10/10 – Excellent

Riccardo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff & service was excellent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Bill a répondu le 26 avr. 2024
Hello Riccardo thank you for sharing the feedback from your stay! We are glad to met your expectations. I'm happy to hear you found our staff and the hotel excellent We hope you give us another opportunity to serve you again the future RegardsBilal Mohammed Guest Service Manager

8/10 – Bien

ian

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Well located and very clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Bilal a répondu le 23 avr. 2024
Hello Ian, Thank you for telling me about your most recent stay in our hotel. I'm happy to hear that you found our hotel quite central to everything you had planned during the time of your visit.We hope to see you again Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The gentleman that booked me into the hotel was very welcoming and professional. I have to say it was the easiest checking in that I have ever done. The room was very clean and comfortable. The hotel is extremely well situated for exploring Dundee.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Steven Gordon a répondu le 23 avr. 2024
Hi Thomas, Thankyou for taking the time to review your recent stay. I am happy to read that the check-in process was easy and allowed you plenty of time to enjoy our comfortable rooms. Kindest Regards

10/10 – Excellent

Maria

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and comfortable. Dove products in bathroom were appreciated, Room overlooked the front of the hotel which I was initially concerned about as the traffic was very noisy. However, I slept like a log and was not aware of the road. Breakfast was buffet style with a good range of cereals, fruit and yogurt, cooked breakfast, pastries and toast. Staff helpful and professional. Parking (council owned), not expensive and just behind the hotel, access on second floor. Cathedral and museums really interesting with the hotel central to key sights.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Steven Gordon a répondu le 23 avr. 2024
Hi Maria, Thank you for taking the time to reviw your recent stay. We are glad you found our rooms not only comfortable but appreciated the fantastic views. I hope we will be your #1 choice when next in the area. Kindest Regards

10/10 – Excellent

Naomi

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was in a great location, a short walk from the train station. The staff were very friendly and helpful and the hotel was clean and had everything you would need.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Steven Gordon a répondu le 23 avr. 2024
Hi Naomi, Thank you for your review and recognising our friendly and helpful staff. I will share the feedback with them. We look forward to welcoming you back on your next visit to Dundee. Kindest Regards

10/10 – Excellent

William

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very enjoyable stay
Séjour de 2 nuits en février 2024
Steven Gordon a répondu le 23 avr. 2024
Hi William, Thank you for taking the time to review your recent stay with us and for the 5/5 feedback score. We look forward to welcoming you back to the hotel on your next visit to Dundee. Kindest Regards

10/10 – Excellent

Duncan

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was convenient to visit the city centre The property was clean and the facilities were good
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

carol

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Darren

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great all rounder
Clean friendly experience with excellent links with the city centre. Amazing early hot breakfast at a great value price.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

ALASTAIR

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Over night stay
ELO tribute at a local venue
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

stephen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect locstion snd carparking
First class and great breakfast
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Noise all night
Afwul intermittent screeching noise all night. No sleep. Could not work out where it was coming from. Pipes/heating? Reported in the morning to be told that it would be the wind coming through the window and they were aware. On checking the window could see temporary bad fix with tape had been attempted. All we got was sorry for the inconvenience.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Andrew Smail, General Manager a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for your review and recent stay here at Holiday Inn Express Dundee. I hope you enjoyed your stay overall despite the issues highlighted with noise from the recent storms. Unfortunately our area has been hit with excessivly high winds this winter and I am sorry to learn of the noise issues this caused during your stay. Our maintenance teams are working to to reduce any impact of noise that the weather can present and I am confident you would have a more restful nights sleep on any future stay with us. Thank you for bringing these matters to our attention and I hope we can welcome you back some day soon.

10/10 – Excellent

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No complaints. Ive stayed here 5 times in the past couple of years,when i return to my old home Dundee. I will be back in summer.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Leslie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff . Very clean through out . Very Comfortable bed . Plentiful breakfast options nice and hot and regularly filled . Close to shops restaurants and attractions . Would definetly hope to stay here again in the near distant future
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Juha

Voyage d’affaires
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Bilal a répondu le 16 janv. 2024
Hello Juha Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

James

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wee break
Very happy with my short stay would highly recommend this hotel .centre and easy walking to various places like v and a .shopping .train station
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello James Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. I'm really happy you enjoyed your stay with us, We are quite lucky to were the hotel is located we are quite local to everything around us We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Elaine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Really great stay. Excellent location and value for money. We will definitely stay again
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Bill a répondu le 31 déc. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future..Sincerely,Bilal Mohammed Guest Service Manager

8/10 – Bien

Derek

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Derek Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

wayne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Wayne Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Elaine Adams

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely friendly staff, and hotel spotless, definitely be back .
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Elaine Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. I'm happy to her you found our hotel Clean and quite comforting.The rooms are a fantastic size, it's great to hear that you found the staff quite friendly. The hotel spotless We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Only slept there but it was a very comfortable sleep
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Kevin Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Tuyet-Anh

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Tuyet Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Alan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Alan Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Bilal a répondu le 13 janv. 2024
Hello Charles Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DUNDEE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Regards Bilal Mohammed Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Lynn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Christmas shopping
Hotel staff so friendly,arrived early and was able to get our room .Great hotel for shopping,events,etc breakfast included for the price really good value.Would highly recommend this hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Andrew Smail, General Manager a répondu le 8 déc. 2023
Hi Lynn,Thank you your recent stay and for the great feedback. I am glad to hear our team manager to get you checked in early so that you could get started with the Christmas shopping. I will make sure to share your feeback with our team and hope we can welcome you back with us sometime soon. All the Best,