Chambre supérieure | Coffre-fort pour ordinateur portable, bureau, système d’insonorisation

Century City Hotel Urban Square – Avis

4 out of 5
Century City Hotel Urban Square
3 Energy Lane, Bridgeways Precinct, Century City, Cape Town, Western Cape

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 62 avis sur 99." "
Note de 8 – Bien, d’après 28 avis sur 99." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 5 avis sur 99." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 99." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 99." "

9,8/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Koenraad

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Voor ons geen tweede keer!!!
De algemene ruimten zijn dik ok maar het opvolgen van technische tekorten van d kamer waren alom aanwezig. De douche kop spuit in alle richtingen,de lavabo liep niet door,de toilet bleef doorlopen enz...dit zou echt niet mogen in een 4 sterren hotel. Er bleek ook een concert van een bekende dj te zijn georganiseerd door de horeca zaken die tegenover het hotel op een tss plein lagen.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Dominique Hendricks a répondu le 21 mai 2022
Dear Koenraad We are terribly sorry to learn of your experience during your stay at Century City Hotel Urban Square. I wish to assure you that this is not the level of service we pride ourselves on, and not the level of service we strive to provide to our guests. We sincerely apologize for the inconvenience caused, but do hope we have the opportunity to welcome you back to show you the hospitality we are proud to offer.

10/10 – Excellent

Siriki

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'accueil et le respect du personnel
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Dominique Hendricks a répondu le 21 mai 2022
Dear Siriki Thank you for staying at Century City Hotel Urban Square. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Hamida

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Urban square
Our stay was amazing. Excellent staff from the reception to room staff. Hotel location is very convenient, restaurants right outside the hotel, century city mall is 7 mins walk. A woolworhs food store is 3/4 mins walk.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Mumbi

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

GG

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

ANDREW

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Vijay

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Renato Lardelli a répondu le 6 nov. 2023
Dear Vijay,I am sorry to hear about the your stay did not meet or exceed your expectations. Please do contact me on renato.l@cchotels.co.za to discuss your stay in further detail.

8/10 – Bien

Olivia

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

HAKAN

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Renato Lardelli a répondu le 6 nov. 2023
Dear Hakan,Thank you for your review. I am delighted to hear that you had a wonderful stay with us and hope to welcome you back soon!

10/10 – Excellent

Celeste

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

William

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Chelsea Chetty a répondu le 11 juill. 2023
Dear William,Thank you for your review, we wish to welcome you back soon!

6/10 – Acceptable

Mojaki Johannah

Séjour de 4 nuits en juin 2023

8/10 – Bien

HAKAN

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 – Excellent

Hristo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The stuff was very friendly. Fantastic breakfast. Clean room with new furniture.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Chelsea Chetty a répondu le 11 juill. 2023
Dear Hristo,Thank you very much for your review, we look forward to welcoming you back!

6/10 – Acceptable

Nemelia

Points forts : Propreté, service et personnel
A bit amature - at checkin no mention of credit so ordered sandwich to room and had to have them come back to pay as there was no credit hold on card - never offered. At checkout the gentlemen Nathan was awesome!! Breakfast was not 4* - had stayed at Marriott the week before and it was incredible as a 4* compared to this property….breakfast buffet was like a dining hall where you ordered and couldn’t help yourself to anything….room layout poor - knocked yourself out when on the loo as the door open was 2” from your head - pillows huge and hard - had to sleep without to not have a crick in my neck - bed very hard (I like more firm but it was hard to the point of being uncomfortable).
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Dominique Hendricks a répondu le 21 mai 2022
Dear Nemelia We sincerely appreciate your review after your stay with us, and wish to extend our apologies for shortcomings experienced. This is not at all the level of service we strive to offer our guests, and wish to assure you that we we have taken on board your feedback and will share with our team in an effort to improve. I am delighted to inform you that our breakfast setup will change in the coming weeks, and a breakfast buffet will return. On your next stay, please do feel free to contact our reception desk to arrange a softer pillow, we'd be more than happy to assist. Your compliments to Nathan are appreciated; he will be pleased to receive them. We do hope that when your travels next bring you to the area, that we will have the opportunity to welcome you back.

10/10 – Excellent

EMT

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Dominique Hendricks a répondu le 21 mai 2022
Dear Valued Guest Thank you for your positive rating. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Mark

Séjour de 2 nuits en mars 2022
Dominique Hendricks a répondu le 21 mai 2022
Dear Mark Thank you for your 10/10 review - we sincerely appreciate your support, and hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

V

Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 – Excellent

Bilal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful service with a smile
Every single member of staff was friendly and very welcoming. Wonderful service. Food from the cafe could do with some serious improvement but honestly other than that it was such a pleasurable stay. Will most certainly be back
Séjour de 2 nuits en février 2022

4/10 – Médiocre

David

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, commodités
Everything was nice about the property but my Aircon didn’t work, called Maintainance, they came to fix it, it worked for 5 minutes and broke again. Not the nicest stay I had at this property
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 – Excellent

Yanga

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Was overall okay, met expectation. Difficult to rate as it was only for one day.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Delmorn a répondu le 16 janv. 2022
Good day Yanga, Thank you for your feedback! Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Clinton

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Friendly staff. When booking I mentioned it was my wife's birthday a few days earlier and they gave a bottle of wine and some cakes.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Delmorn a répondu le 24 déc. 2021
Good day Clinton, Thank you for your amazing feedback. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Johannes, Pijnacker

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Barbara

Séjour de 3 nuits en novembre 2021

8/10 – Bien

Kenneth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Great stay, well priced on hotels.com and the service was awesome. Only drawback was the lightning in the room was quite dark due to the black painted ceilings.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Delmorn a répondu le 22 nov. 2021
Good day Kenneth, Thank you for you great feedback. We hope to see you in the near future. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Nomsa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Delmorn a répondu le 12 déc. 2021
Good day Nomsa. Thank you for your amazing feedback. Kind Regards Delmorn

8/10 – Bien

Deepakh Mangal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Delmorn a répondu le 10 oct. 2021
Good day Mr. Deepakh, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic stay at this hotel. Wish we had found it earlier in our trip. Staff was extremely friendly and helpful, from the front desk ataff, to housekeeping, to restaurant staff. Has some of the best food we've had while in cape town, even if the menu is currently a bit limited due to COVID and limited guests at the hotel. Everything from the rooms to the restaurant was spotless, and any thing we needed was quickly attended to. Without a doubt some of the best service I've received at any hotel anywhere. Wouldn't hesitate to recommend the hotel to anyone.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Delmorn a répondu le 10 août 2021
Good day, Thank you for taking the time to provide us with your amazing feedback. We greatly appreciate it and we hope to welcome you back soonest. Kind Regards, Delmorn

10/10 – Excellent

Siyanda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Delmorn a répondu le 10 juill. 2021
Good day Siyanda, Thank you so much for your feedback. We hope to see you soon. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Michael

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Delmorn a répondu le 10 juill. 2021
Good day Michael, Thank you so much for your feedback. We hope to see you in the near future. Kind Regards Delmorn

8/10 – Bien

Johann

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyable stay
Enjoyable stay! If you are a light sleeper I would suggest asking for a mountain i.e non-square facing room as the restaurants on the square are quite noisy at night though the noise stopped at exactly 22:00 on Saturday night!
Séjour de 4 nuits en mai 2021

10/10 – Excellent

Ekwere

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great experience
Nice place
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Delmorn a répondu le 26 avr. 2021
Good day Mr. Ekwere, Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Khungeka

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful comfortable and restful stay !
Beautiful place. Decor top notch. Clean. Service fantastic ! The only thing was in house limited food choices at the cafe ! For longer stay this would be problematic. Would have to go outside : under covid !
Séjour de 3 nuits en avril 2021
delmorn a répondu le 26 avr. 2021
Good day Khungeka, Thank you for your amazing feedback. Due to Covid we do have a limited menu. However, we do have a daily chefs choice which is different everyday. We are so sorry that we couldn't meet your needs on your previous stay. We can reassure you on your next stay you wouldn't have to go outside to dine. We hope to see you soon. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Happy customer
Stunning new hotel, great location.
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Delmorn a répondu le 26 avr. 2021
Good day, Thank you for your amazing feedback. We hope to see you in the near future. Kind Regards Delmorn

4/10 – Médiocre

SBONGISENI

Séjour de 2 nuits en mars 2021
Delmorn a répondu le 26 avr. 2021
Good day Mr. Sbongiseni, Thank you for your feedback. We will reassure you that your next stay with us will definitely be much better than your previous stay. We look forward to welcome you back in the near future. Kind Regards Delmorn

10/10 – Excellent

Nafiesa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en décembre 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay and service.
Séjour de 7 nuits en décembre 2020

10/10 – Excellent

vinesh

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
inesh
Amazing
Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 – Excellent

Dr JM

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The Biz Traveller
An excellent location for business travel
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 – Excellent

Sven

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

10/10 – Excellent

adilson

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Otima opção na cidade do cabo. Apesar da distância do centro as acomodações valem muito a pena
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Reservations Team a répondu le 22 janv. 2020
Thank you so much for your wonderful feedback. We look forward to welcoming you back soon! Kind Regards, Reservations Team

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
No gym / treadmill. Staff were great. Room was clean
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Reservations Team a répondu le 22 janv. 2020
Thank you so much for your wonderful feedback. We look forward to welcoming you back soon! Kind Regards, Reservations Team

8/10 – Bien

Lucky

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A superb hotel. Friendly and professional staff. Great atmosphere.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Reservations Team a répondu le 22 janv. 2020
Thank you so much for your wonderful feedback. We look forward to welcoming you back soon! Kind Regards, Reservations Team

10/10 – Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very Pleasant Place to Stay in Century City
Very nice hotel just a few steps away from the Century City Convention Center. Very friendly staff, very comfortable room and very nice breakfast.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Michael Rentzke a répondu le 29 mai 2019
Dearest David, Thank you for the amazing 10/10 review. We appreciate you for taking the time to review our Hotel and hope you will return soonest Kind Regards

10/10 – Excellent

Iga, Newbury, UK

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Michael Rentzke a répondu le 23 mai 2019
Dear Iga, Thank you for the review. We hope to welcome you back soonest for another 10/10 stay! Kind Regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were fabulous. They suggested I use uber to get to the airport and they called the driver on their personal phone since I travel without one. He was there within 1 minute and I was scrambling to get my bags from my room. While doing this, the staff prepared a takeaway breakfast for me, including coffee-absolutrely awesome and delicious! My room had the biggest bed I had ever seen and was spotless-as was the rest of the hotel. Even though it is a "business" hotel, I will definitely stay there again when I am in Capetown just because the staff is so gracious and the place is very relaxing, has a great wine cellar and their service is impeccable.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Michael Rentzke a répondu le 13 mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our Hotel. It is great to hear that the staff have gone to such lengths to ensure you are well looked after. We look forward to welcoming you back soonest!

10/10 – Excellent

Drew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stay Here!
Stan from guest services was exceptional!
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Michael Rentzke a répondu le 25 avr. 2019
Dear Drew, Thank you so much for the review. We greatly appreciate your feedback and will surely relay your compliments to the team at travel desk.