Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 397 avis sur 658." "
10 – Excellent
397
Note de 8 – Bien, d’après 183 avis sur 658." "
8 – Bien
183
Note de 6 – Acceptable, d’après 55 avis sur 658." "
6 – Acceptable
55
Note de 4 – Médiocre, d’après 17 avis sur 658." "
4 – Médiocre
17
Note de 2 – Terrible, d’après 6 avis sur 658." "
2 – Terrible
6
9,2/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
9,2/10
Commodités
9,2/10
État et installations de l’hébergement
Avis
10/10 – Excellent
michel
24 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel sur l'autoroute.
Check in compliqué impossible de retrouver la réservation faite avec l'application mobile.
Sinon le reste était très bien. Facile d'accès pompé à essence proche de l'hôtel. Bon PDJ très propre.
michel
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Hotel Manager a répondu le 25 juin 2018
I'm very sorry you had issues with the reservation process. Thank you for staying with us.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
5 févr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 févr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
2/10 – Terrible
Cynthia
19 janv. 2021
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible awful stay.
This stay was the absolute worst! Loud. Doors slamming all night long! People in rooms or hallways Very loud. Left at 3a.m. & told the front desk why. Apology but no real concern & asked for a call from manager. Called manager myself because, of course no one called me. Told manager what happened. And was scolded because we didn't call the front desk to give "their" 3 warnings deal....I laugh at that! Compared that success to telling a neighbor their dog barks too much. You get nowhere. Never Ever will stay at a Holiday Inn again.
Cynthia
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Amanda a répondu le 19 janv. 2021
We are sorry your stay wasn't exceptional. We wish you safe, quiet travels in your future. Have a great day!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to friends at RV park, clean room, great checkin
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
A a répondu le 10 janv. 2021
Thank you for the feedback. We appreciate hearing what we are doing right! Safe travels, we look forward to serving you again soon!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage de couple
10 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was close to freeway exit. The room was clean and well equipped.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
A a répondu le 10 janv. 2021
Thank you for the feedback! We appreciate knowing what we're doing right and how we can improve. We look forward to serving you again soon and earning that 5/5 score next time!
8/10 – Bien
Jacob
7 janv. 2021
Jacob
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
A a répondu le 29 janv. 2021
Hi Jacob! Thank you for providing valuable feedback. We look forward to serving you again soon and earning that perfect 10 of 10 next time! Safe travels!
10/10 – Excellent
Jodi
31 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jodi
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
A a répondu le 8 janv. 2021
Than you for the feedback! We appreciate your time and wish you safe travels. See you again soon!
10/10 – Excellent
Mark
27 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best in southern Oregon
Love this hotel. Super comfort And quiet. Beds are excellent. Love this place! We come here often.
Mark
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Amanda a répondu le 27 déc. 2020
Thank you for your continued patronage and for your feedback! We look forward to serving you again soon!
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 déc. 2020
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
The room was old and smell dirty, the TV volume did not work and the furniture was broken it looked like a cheap hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Amanda a répondu le 27 déc. 2020
We apologize for your unsatisfactory stay and we hope you'll give us a chance to prove it was the exception and not the rule.
Safe travels.
10/10 – Excellent
Jagendar
24 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jagendar
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Amanda a répondu le 26 déc. 2020
We appreciate your feedback! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Kathlyn
21 déc. 2020
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean and comfortable
Kathlyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Amanda a répondu le 21 déc. 2020
Thank you for your valued feedback! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Jack
Voyage en famille
19 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice
Convenient and comfortable
Jack
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Amanda a répondu le 19 déc. 2020
Thank you for leaving us feedback! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Kyrie
14 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kyrie
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
HIE Mgmt a répondu le 17 déc. 2020
Thank you, Kyrie, for taking the time to let us know how you enjoyed your stay. It looks like we delivered on our promise of a stellar stay. Come back and see us again, soon.
HIE Mgmt
8/10 – Bien
Daniel
Voyage d’affaires
19 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Daniel
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
HIE Mgmt a répondu le 20 nov. 2020
Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at our hotel, Daniel. Sounds like your stay was generally very positive. If there is anything that we could have done or can do in the future to make it even better, please let us know.
8/10 – Bien
Larry
Voyage en famille
17 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good place to stay
Great location, wonderful breakfast, friendly staff the only problem was the fan system in the bathroom never stopped running so there was a continuous sound all night. Close to white noise but not quite.
Larry
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
HIE Mgmt a répondu le 17 nov. 2020
Good morning Larry - Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at our property. It sounds like you generally had a positive stay experience. That is great to hear, Larry! We are very proud of our property and have the best Hospitality Staff on the I-5 corridor. I am sorry to hear that you had a noise issue during your stay. As a light sleeper myself, I can completely understand how this could have impacted your sleep. Can you confirm your check out date with us to better understand which room you stayed in? Please also provide a last name for the reference on your replay. I do hope that you give us another chance. Thank you and please stay safe out there!
10/10 – Excellent
Angie
16 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay clean rooms comfortable bed great breakfast would stay here again!!
Angie
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
A a répondu le 16 nov. 2020
Thank you for your feedback! We love hearing when we're on track. We look forward to serving you again soon!
8/10 – Bien
Kamali
16 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best room in a long while!!!
Suite and sweet room with a big tub!!! So great wish I had booked it for two nights!!!!
Kamali
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Amanda a répondu le 16 nov. 2020
Thank you for the feedback! We look forward to serving you again soon and earning that 10/10 next time!
10/10 – Excellent
Dawnel
12 nov. 2020
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dawnel
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Amanda a répondu le 16 nov. 2020
Thank you for the feedback! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Kiona
8 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kiona
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
A a répondu le 9 nov. 2020
Thank you for the feedback! We look forward to serving you again. Safe travels!
10/10 – Excellent
Kristina
Voyage en famille
31 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great place
Great stay! Everyone was top notch!
Kristina
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Amanda a répondu le 2 nov. 2020
Thank you for your kind words and for taking time out of your busy day to provide feedback! We appreciate you and look forward to serving you again soon!
Safe travels!
8/10 – Bien
Robin
Voyage d’affaires
30 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Robin
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Amanda a répondu le 31 oct. 2020
Thank you for your feedback. We appreciate you and look forward to serving you again soon!
8/10 – Bien
Blair
26 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Blair
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Guest Experience Champion a répondu le 30 oct. 2020
Thank you for taking the time to rate your stay with us.
We hope you come and stay with us again.
10/10 – Excellent
Abbe
Voyage en famille
24 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Abbe
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Guest Experience Champion a répondu le 25 oct. 2020
Thank you so much for giving us a 10/10 review and taking the time to rate our hotel.
10/10 – Excellent
Theresa, Dundee
Voyage en famille
18 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beds were not that comfortable is the only issue
Theresa
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Guest Experience Champion a répondu le 19 oct. 2020
I am so sorry to hear that you were unable to enjoy the bed in your room.
We use Simmons Beauty Rest mattresses which is highly rated but unfortunately not everyone has the same liking as others.
We do appreciate your feedback and are happy to know that you enjoyed the rest of your stay.
10/10 – Excellent
Robert
15 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Hotel and Staff
Check in staff was very friendly and helpful.
Check in was quick and effortless.
Very clean room also.
Very quiet
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Amanda a répondu le 16 oct. 2020
We appreciate your positive feedback! Thank you for choosing us. We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Amanda a répondu le 8 oct. 2020
Thank you for the great review! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
4 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Guest Experience Champion a répondu le 6 oct. 2020
Thank you for providing a rating based off your stay. It is great to see we provided you a 10/10 stay!
10/10 – Excellent
Jason
21 sept. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean, shuttle to the casino was quick.
Jason
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Amanda a répondu le 21 sept. 2020
Thank you for the glowing feedback! We appreciate your time and look forward to seeing you again soon!
Safe travels!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
18 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Amanda a répondu le 21 sept. 2020
We appreciate you taking the time to provide valuable feedback! We look forward to serving you again soon!
10/10 – Excellent
Rosemarie
15 sept. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The hotel is very
Clean. I highly recommend it.
Rosemarie
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Amanda a répondu le 16 sept. 2020
Thank you, Rosemarie, for your kind feedback! We appreciate you taking time out of your busy day to let us know how we are doing. We look forward to serving you again soon!
Safe Travels to you!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
8 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Amanda a répondu le 15 sept. 2020
Hello!
Thank you for providing valuable feedback! We appreciate your time and look forward to earning that 5 out 5 next time you stay!
Safe travels to you!
10/10 – Excellent
Johnny
Voyage d’affaires
4 sept. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfy Beds
Very clean and comfy.I would stay again.
Johnny
Séjour de 1 nuit en août 2020
Amanda a répondu le 15 sept. 2020
Hi Johnny!
Thank you for the positive feedback. I'm pleased to hear you enjoyed your stay! We're looking forward to serving you again soon!
Safe travels to you!
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
2 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
HIE Mgmt a répondu le 2 sept. 2020
Good afternoon valued guest - Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at our property. If there is anything specific you can tell us on how we can make your stay even more enjoyable, please let us know.
10/10 – Excellent
Wendy, Longview
Voyage en famille
1 sept. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, comfortable beds, very friendly staff, and a very smooth check in and check out
Wendy
Séjour de 1 nuit en août 2020
RR a répondu le 2 sept. 2020
Dear Wendy,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Canyonville.
Please know we appreciate your positive feedback based on your stay with us. We are happy to hear you enjoyed your time while stay with us.
Again, thank you for choosing Holiday Inn Express.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
RR a répondu le 2 sept. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Canyonville.
Please know we appreciate your positive feedback based on your stay with us. We are happy to hear you enjoyed your time while stay with us.
Again, thank you for choosing Holiday Inn Express.
2/10 – Terrible
Jeanne
19 août 2020
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
ot truly a pet friendly hotel
Since pet friendly I brought my bird. I sent two emails letting the hotel know I bring bird that stays in cage. I heard nothing about your no bird policy til I went to check in. Pretty much too bad for me and good luck finding a hotel that takes bird. My emails were sent at least one week prior(I have a copy still) to arrival. Very disappointed since had a 12 hour trip hoping to take break half way
Jeanne
Séjour de 1 nuit en août 2020
HIE Mgmt a répondu le 20 août 2020
Good afternoon Jeanne - First of all I am very apologetic for the lack of communication regarding our pet policy. From your feedback it looks like we failed to inform you that we only allow dogs in our hotel. I will re-examine our bird policy, however. If the bird is caged during the visit this may be a non-issue. I will also follow up on where we failed to respond to your inquiry about having a bird with you on your stay. We hope that you give us another chance in the future. This is not the kind of experience we want any guest to have.
10/10 – Excellent
clemente
Voyage en famille
19 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
clemente
Séjour de 1 nuit en août 2020
HIE Mgmt a répondu le 20 août 2020
Thank you for taking the time to complete the survey. It looks like we delivered on an exceptional stay experience! Come back and see us again soon.
HIE Mgmt
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
10 août 2020
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The front desk help was uninspired. Felt like I was bothering her solitude. Otherwise, very comfortable stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Amanda a répondu le 10 août 2020
Thank you for your valuable feedback. I am sorry you didn't feel welcomed. We will work on it and look forward to showing you a better side of us next time. We wish you safe travels.
10/10 – Excellent
Jagendar
10 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
x
Very clean and nice
Jagendar
Séjour de 1 nuit en août 2020
RR a répondu le 10 août 2020
Thank you Mr. Jagendar for you feedback and glad you enjoyed your stay.
We look forward to serving you again.
6/10 – Acceptable
Ana, Sacramento CA
Voyage en famille
5 août 2020
Points forts : Service et personnel, commodités
Room was big but carpet had a lot of stains. Staff was very friendly
Ana
Séjour de 1 nuit en août 2020
Amanda a répondu le 5 août 2020
Thank you for the feedback. Our housekeeping team is addressing the carpet issue right now. We appreciate you letting us know so we can improve. We hope to earn a 5/5 rating next time. We're looking forward to seeing you again soon!
8/10 – Bien
Joseph
3 août 2020
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Joseph
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Amanda a répondu le 5 août 2020
Thank you for taking time to leave us feedback! We look forward to serving you again soon and earning a 10/10 rating!
10/10 – Excellent
Maryjo, seattle, wa
Voyage de couple
2 août 2020
large/comfortable room, clean!, friendly and efficient staff
Maryjo
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Amanda a répondu le 5 août 2020
Thank you for providing us with positive feedback! Our team thanks you for the morale boost. We look forward to serving you again soon!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
26 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Amanda a répondu le 28 juill. 2020
Thank you for taking the time to provide valued feedback for our property. We look forward to seeing you again soon!
8/10 – Bien
William
Voyage d’affaires
25 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
William
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Amanda a répondu le 28 juill. 2020
Thank you for taking time to provide us with valued feedback. We use feedback, such as yours, to continually make improvements and elevate your next experience. We look forward to seeing you again soon!
10/10 – Excellent
Kathy
22 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our stay
This Holiday Inn is a very nice hotel. The rooms are spacious. The pool was open and perfect to help relax from our trip. The breakfast was alright considering the Covid restrictions. We had a good stay.
Kathy
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Amanda a répondu le 22 juill. 2020
Thank you for taking the time to provide valued feedback. We use reviews like yours to keep our property and service tip-top. We look forward to serving you again soon!
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juill. 2020
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Amanda a répondu le 20 juill. 2020
Thank you for taking time out of your busy day to leave a review for us. We use feedback such as yours to continually improve the guest experience here at Holiday Inn Express & Suites Canyonville. We hope to see you again soon and earn a 10/10.
10/10 – Excellent
Kasey, Junction City, Oregon
Voyage de couple
8 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean. Very comfortable. Best sleep in a while. 5 stars and would definitely go back!
Kasey
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
HIE Mgmt a répondu le 9 juill. 2020
Good afternoon Kasey - That is so great to hear that you had a positive stay with us. We love hearing that! Please do come back and see us again soon.
6/10 – Acceptable
Becky
Voyage en famille
7 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Check in was great, very quick. Bed and pillows were comfortable. We each had a choice between firm and soft pillows. Unfortunately the room had the smell of stale cigarette smoke.
Becky
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Guest Experience Champion a répondu le 10 juill. 2020
Thank you Becky for taking the time to let us know how your stay was. I do want to apologize for the inconvenience you faced during your stay we hope this does not prevent you from staying here again in the future.