Extérieur

Wyndham Garden Cancun Downtown – Avis

4 out of 5
Wyndham Garden Cancun Downtown
AV. Tulum SM. 4 MZA. 14 Lote 2, Cancun, QROO

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 402 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 315 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 164 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 66 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 58 avis sur 1005." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Caroline

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
It was not as good looking as the pictures. Way too expensive for what it was
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
QA Manager a répondu le 23 janv. 2024
Dear Caroline, First of all, thank you for your visit. We sincerely regret our services did not meet your expectations please make sure we are committed to offering our guests memorable vacations. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Olivier

Voyage en groupe
Hôtel pas très bien entretenu, la piscine n'est pas très propre, la climatisation est très bruyante. Sinon la chambre est grande, la literie confortable, la salle d'eau est fonctionnelle
Séjour de 1 nuit en août 2023
General Manager a répondu le 14 sept. 2023
Dear Olivier, First of all, thank you for your visit. We sincerely regret our services did not meet your expectations please make sure we are committed to offering our guests memorable vacations, and your comments have been shared to the departments in charge. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

8/10 – Bien

Christine

Points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
General Manager a répondu le 14 sept. 2023
Dear ChristineWe thank you for your visit, all hope you have enjoyed your time here at your second home. It will be a pleasure to welcome you back soon.Sincerely

2/10 – Terrible

Christophe

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Raymonde

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
On va y retourner à notre prochain voyage à Cancún.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
QA / Calidad a répondu le 2 mai 2024
Dear Raymonde, Thank you for your visit and for letting us your comments about your time here. It will be a pleasure to welcome you back soon to your second home. Sincerely,

8/10 – Bien

Brahim

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon établissement rien a redire !
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
reservaciones a répondu le 3 oct. 2022
Gracias por su comentario.

8/10 – Bien

Franck

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous sommes arrivés en bus ADO de l'aéroport au terminal, il y avait beaucoup de pickpockets. Ce n'est pas de la faute de l'hôtel mais l'environnement n'est pas très sécure...
Séjour de 1 nuit en août 2022
French a répondu le 19 oct. 2022
cher excuses pour le dérangement qui s'est produit dans l'ado, j'apprécie vos commentaires et nous espérons vous revoir bientôt avec nous

6/10 – Acceptable

Juan

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Sécurité et calme
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Sr a répondu le 19 oct. 2022
Merci pour vos commentaires, nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 – Excellent

Emmanuel

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Parfait
Au top service de nettoyage quotidien de qualités, personnel serviable
Séjour de 14 nuits en juin 2022
sr a répondu le 19 oct. 2022
Merci pour vos commentaires, nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 – Bien

Jean Francois

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très convenable
Très convenable parking sous terrain sur place petit déjeuner satisfaisant
Séjour de 3 nuits en février 2022
Carlos Pacheco a répondu le 9 mars 2022
Merci pour votre commentaire, votre notation, nous sommes très heureux que notre petit déjeuner vous ait plu, nous continuerons à travailler pour maintenir notre qualité et vous offrir un service de qualité.

8/10 – Bien

Bernard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien situé au centre-ville
Séjour très agréable même si la première impression de l'hôtel avait un goût de suranné. Au bout d'une journée on s'habitue mais les photos laissaient à croire à un hôtel fraîchement rénové... Le chambre était spacieuse et assez bien équipée et le petit-déjeuner buffet copieux et varié. Je ne suis pas sûr d'y retourner mais plutôt un bon rapport qualité prix.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Carlos Pacheco a répondu le 4 août 2021
Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires, pour nous il est très important de connaître les avis, points de vue et domaines d'opportunité identifiés par nos visiteurs pour s'améliorer, soyez assurés que toute notre équipe sera présente et passera en revue les problèmes dans lesquels nous pouvons améliorer ... encore merci pour votre temps.

8/10 – Bien

virginie

Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Lucía Chablé a répondu le 10 févr. 2021
Dear Virginia, Thank you for your feedback, we really appreciate your take the time time to share it. Have a great day! Kind regards

8/10 – Bien

Baeselen

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bon hôtel proche du centre de Cancun
L'hôtel n'est pas mal dans son ensemble, mais les chambres sont très mal insonorisées comme dans de nombreux autres hôtels au Mexique. La literie est assez confortable. Le petit déjeuner est parfait.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Lucía Chablé a répondu le 4 mars 2020
Dear Baeselen, Thank you very much for your comments regarding your stay, your comments are very much apapreciated. Kind regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Its good pesonnal good im happy hava good day.....
Séjour de 2 nuits en février 2020
Lucía Chablé a répondu le 26 févr. 2020
Good morning, Thank you very much for let us know that your stay at La Quinta by Wyndham Cancun was great, we really appreciate your feedback, Have a great day!

8/10 – Bien

Pierre Marc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour dans un bon hotel
Bon séjour dans cet hôtel La Quintana. Emplacement pratique pour visiter la Isla Mujeres. Chambre de bonne facture et très propre. Salle de fitness opérationnelle même si quelques équipements supplémentaires seraient bienvenus. Personnel agréable Coin piscine agréable Petit déjeuner compris de bonne facture, rare au Mexique
Séjour de 2 nuits en février 2020
Lucía Chablé a répondu le 10 févr. 2020
Hello Pierre, Thank you very much for taking the time to share details or your stay here with us, we really appreciate yor feedback. Have a great day! Best regards

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Près de l’aéroport. Bon déjeuner. Les lits sont confortables. Bon rapport qualité prix.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Lucía Chablé a répondu le 6 août 2019
Hello Sr., Thank your for taking the time to share details of your stay here with us, we appreciate your feedback! Have a great day! Best regards

8/10 – Bien

HAMDI

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Lucía Chablé a répondu le 14 mars 2019
Good morning Hamdi, Thank you very much for you review, we really appreciate your feedback. Have a great day! Best regards

10/10 – Excellent

EMMANUEL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
LQ
Tres bon séjour; petit déjeuner de très bonne qualité
Séjour de 1 nuit en juin 2018

8/10 – Bien

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Lucía Chablé a répondu le 10 août 2018
Buenas tardes Patricia, Gracias por su gran calificación, nos alegra saber que ha disfrutado su estancia con nosotros, esperamos verla de nuevo muy pronto! Que tenga un gran día! Cordialmente

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
bruyant et petit déjeuner sans intérêt
crémière chambre très bruyante mais l'hôtel nous a gentiment change de chambre.... petit déjeuner très moyen
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Fpardo a répondu le 2 mai 2018
Thank you for your recent stay and for taking the time to share your experience here with us I am sorry to hear that it was anything less than perfect, it was not up to our usual standards.

8/10 – Bien

david

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Établissement très propre et accueillant. Hôtel très bien pour une arrivée à Cancun ainsi que les premiers jours mais pas forcément pour un séjour prolongé. Vu la situation, il est conseillé d'avoir une voiture.
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Thank you very much for your comments, our location in downtown within walking distance to shopping centers, shops, restaurants, casinos and just a few steps from the bus stop that goes to the hotel zone, we hope to see you very soon, thanks for your preference !!

6/10 – Acceptable

hajer

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lucia U a répondu le 13 juill. 2016
Gracias!!!

10/10 – Excellent

alexia, Theix

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hotel très bien situé, à mi-parcours de presque tout (plage et centre ville de cancun) mais il faut avoir une voiture. Propreté irréprochable. Literie parfaite. Mauvaise isolation entre les chambres.
Lucia U a répondu le 14 juill. 2016
Gracias por hacernos llegar la retroalimentación acerca de su estancia. La invitamos a que regrese muy pronto y conozca las mejoras continuas en las que estamos trabajando. Saludos!!!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très propre et à 15 min de l aéroport en voiture

8/10 – Bien

DOMINIQUE, Bretagne

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
pour une nuit de passage
bon hotel pour une nuit de transit à l’arrivée ou au départ

6/10 – Acceptable

Yeng, Saint Paul

Voyage de couple
Personally disliked the smell when walking into the property otherwise it was ok.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Marcia

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Ariana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El tema de los alrededores le quita muchos puntos no te da confianza salir a explorar la zona
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Claudia paola

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
la habitación estaba muy sucia, en especial el baño, le falta mantenimiento de pintura a las paredes y cancelaria del baño
Séjour de 1 nuit en mai 2024
QA / Calidad a répondu le 22 mai 2024
Apreciable Claudia, Agradecemos por elegirnos y por tomarse el tiempo de compartir sus observaciones de su estadía con nosotros. Externamos nuestras más sinceras disculpas que su estancia con nosotros no haya excedido sus expectativas. Somos una empresa comprometida con la excelencia, esforzándonos todos los días por crear y mejorar nuestros servicios y procedimientos hacia nuestros huéspedes generando la mejor experiencia posible. Tenga la seguridad que hemos dirigido las incidencias con las áreas a cargo y tomar acciones al respecto. Nuevamente, nuestras más sinceras disculpas, esperamos tener una segunda oportunidad y recibirle en un futuro no lejano.Saludos cordiales

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy agusto , excelente servicio
Séjour de 2 nuits en mai 2024
QA / Calidad a répondu le 22 mai 2024
Apreciable Carlos, El equipo de Wyndham Garden Cancun Downtown le da las gracias por elegirnos para disfrutar de unos días con nosotros, y qué gusto leer que hemos cumplido con sus expectativas. Estaremos encantados de recibirle nuevamente pronto.Sinceramente,

8/10 – Bien

Pepe

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sería excelente si: el clima a/ac fuera más grande o con un poco de mejor enfriamiento, el menú de room service incluya postres y precios un poco más accesibles y platos botaneros. Sin embargo es cómodo, buen ubicado, y amenidades como internet, frigobar, escritorio son fenomenales
Séjour de 2 nuits en mai 2024
QA / Calidad a répondu le 16 mai 2024
Apreciable Pepe, Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en Cancún. Agradecemos el tiempo que se tomó para dejar su valoración la cual suma a la mejora de nuestros servicios y satisfacción de nuestros huéspedes. Para nosotros será un placer recibirle nuevamente en un futuro no lejano. Sinceramente

2/10 – Terrible

cindia

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Al llegar nos recibió un joven muy amable que nos ayudó con nuestras maletas, cabe mencionar que éramos 5 amigas. Llegamos a recepción y JOSEPH nos atendió, de entrada se confundía constantemente con las reservas, a mi amiga le check in por dos huéspedes cuando en realidad era por tres, mi reserva estuvo bien hecha pero su pésima atención, posteriormente empieza a discutir que estaba mal hecha la reserva de mi amiga, pedimos ayuda a VERONICA pero fue lo mismo, atención nula y nos regañó. Al final tuvimos que pagar la persona extra cuando ya estaba reservada por expedia, pero no lo hicieron válido. La experiencia pésima, eso sumándole a que: dos focos fundidos en la habitación, filtraciones de agua en la recepción, la cortina le entra toda la claridad y a las 6 am ya estás lampareada sin descanso alguno. NO RECOMENDABLE. Pero aún más, por la atención tan pésima de JOSEPH Y VERONICA.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
QA / Calidad a répondu le 22 avr. 2024
Apreciable Cindia, Agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus comentarios los cuales suman a la mejora de nuestros servicios, lamentamos el detalle de la reservación de sus acompañantes, si bien nuestras habitaciones son para máximo una ocupación de cuatro personas cabe mencionar que la reservación fue realizada para dos personas, lo cual fue anunciado por nuestro equipo de Recepción. Por otro lado, tenga la total seguridad que hemos transmitido sus comentarios con las áreas a cargo para dar seguimiento inmediato. Quedamos a sus ordenes. Sinceramente,

2/10 – Terrible

nabil

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Cuando compré la habitación en EXPEDIA, elegí la que claramente marcaba capacidad para 4 personas (habitación con 2 camas Queen) a la hora del check-in llegamos 3 huéspedes para alojarnos y el Staff del hotel no lo permitió. nos dijo que la habitaciones eran únicamente para 2 personas y de manera grosera hizo que pagáramos 600 pesos mas por lo que ellos consideraban una persona extra. Les enseñamos la reservación y se ve que claramente el wyndham garden inn de Cancún tiene publicadas habitaciones de 4 huéspedes en EXPEDIA y el hotel no lo respetó. Pésimo servicio al cliente de parte del hotel y mal por EXPEDIA que no obliga a los hoteles a respetar lo que publican en su plataforma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Patricia Villgas a répondu le 22 avr. 2024
Buenos días srita. De La Torre, Agradezco que nos comparta sus comentarios, los cuales nos ayudan a mejorar, nuestro objetivo es atender a nuestros huéspedes y para nosotros es un honor contar con su preferencia. Dando seguimiento a su comentario he revisando la reservación directamente con la agencia Expedia, veo que su reservación esta confirmada únicamente para 2 personas, esta información también esta disponible para usted y puede consultarla directamente con la agencia. Me parece que la confusión sobre la capacidad para 4 personas se dio en el momento en que se selecciono el número de personas que estarían hospedándose, por lo que en la reservación de la habitación que tiene la máxima capacidad efectivamente para 4 personas, solo registro 2 personas que en automático toma como base el sistema y que el huésped al reservar modifica de acuerdo a su requerimiento. Entiendo que nuestro equipo de recepción le comento en su momento, lo que en nuestro sistema teníamos confirmado a través de la reservación que usted realizo en Expedia y al tener solo dos personas registradas le solicitaron el pago de la 3ra persona. Lamentablemente no hubo oportunidad de comunicarla con la agencia, de manera que pudiera aclarar esta confusión y apoyarnos a que su experiencia resultara mucho más satisfactoria. Nuevamente agradezco su tiempo para compartirnos sus comentarios que nos dan la oportunidad de atender sus recomendaciones. Atentamente Dirección de Ventas.

6/10 – Acceptable

Tanasia Breanne

Séjour de 5 nuits en mars 2024
QA / Calidad a répondu le 29 avr. 2024
Dear Tanasia, Receive our warmest greetings from Cancun. Thank you for your ranking, all hope you had a pleasant stay here.We look forward to welcoming you back. Sincerely,

10/10 – Excellent

Maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buen servicio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
QA / Calidad a répondu le 22 avr. 2024
Apreciable Maria, Muchas gracias por su visita, y por el reconocimiento con respecto al servicio. Será un placer recibirle nuevamente muy pronto.Sinceramente,

8/10 – Bien

Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I stayed a month here recently and the staff was SUPERB!! I am a recent amputee & this was my first solo trip and although I have stayed in Cancun many times before this was a first at a hotel downtown. The pool was very accessible, the restaurant had some great specials (just wish there were more traditional Mexican options) but they were very accommodating. I had a regular room and was able to move about comfortably. The housekeeper on my floor (2nd) was terrific. Room was always freshened and I appreciated the towel characters (yes I tipped her). The area around has good restaurant options, Walmart, Plaza Americas & Chedauri are all within walking distance. You are approx a 10 min Uber ride to the beach. My only 2 complaints I have was there is no microwave in the room (even though the website says there is) but you do get a small fridge and the air conditioning did not work for my last 10 days. You also are provided bottled water daily with your housekeeping. In addition I met some awesome guests from various parts around the world (a few will be life long) so that’s an added bonus. Thank you Guadalupe, Mario, Diego, Gilberto, Ricardo and all of you made my trip very memorable.
Séjour de 19 nuits en février 2024
QA / Calidad a répondu le 20 mars 2024
Dear Christine, Thank you so much for taking the time out to post such a detailed and thoughtful review about your time here.It was a pleasure to have you stay with us and we are delighted to note that we were able to make your visit memorable. Rest assured the details will be shared with the areas in charge for improvement. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great service.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
QA / Calidad a répondu le 20 mars 2024
Dear Anthony, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Victor

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Amazing staff but facilities are dated and room was noisy. Our room looked like recently renovated but AC was through a noisy portable unit. For a brand name hotel we were expecting a more standardized facilities.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
QA / Calidad a répondu le 27 mars 2024
Dear Victor, First of all receive our warmest greetings from Cancun. We deeply apologize for the inconveniences caused, please make sure we will pass on your comments to the correct department for their consideration and improvement. Once again, we would like to thank you for your important opinion, and we all hope that you had a pleasant journey home.Sincerely

6/10 – Acceptable

Martha

Points forts : Propreté
Limpio, bueno para estancia de una o dos noches máximo y para viaje laboral. Para viaje de turismo no lo ocuparía
Séjour de 1 nuit en mars 2024
QA / Calidad a répondu le 15 mars 2024
Apreciable Martha, Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en Cancún. Agradecemos el tiempo que se tomó para dejar su valoración la cual suma a la mejora de nuestros servicios y satisfacción de nuestros huéspedes. Para nosotros será un placer recibirle nuevamente en un futuro no lejano. Sinceramente,

10/10 – Excellent

Chandan

Séjour de 1 nuit en mars 2024
QA / Calidad a répondu le 2 avr. 2024
Dear Chandan, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

2/10 – Terrible

Saisuma

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed there for 2 nights and felt very inconvenient. When we informed the reception, a person came after so long checked something (didn’t solve the issue), said he would come back in 5 min but never came back. It was very hot and couldn’t sleep the entire night. We were shifted to another room the next day because of that but it was really disappointing.
QA / Calidad a répondu le 11 mars 2024
Dear Saisuma, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.Nevertheless, as you mentioned the following day we provided you an upgraded room, with additional amenities, and we remained at your service for all you might need. Here at Wyndham Garden, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

8/10 – Bien

Nancy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable.
Séjour de 2 nuits en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear Nancy, Thank you for your visit and for leaving your comments. It will a pleasure to welcome you back soon.Sincerely

2/10 – Terrible

Marcela

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel
Mala disponibilidad a
Nos cancelaron la habitación por llegar más tarde, pero ya estaba pagada la habitación, hubo retraso en el vuelo, y pues ya no tuvieron habitación para darnos
Séjour de 1 nuit en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Apreciable Marcela, Lamentamos profundamente lo mencionado, agradeceríamos más detalles del suceso y verificar con el área a cargo.Sinceramente,

6/10 – Acceptable

Richard

Points forts : Propreté
This is a definitely not a 4-star hotel, 3-star at best. The room was adequate but noisy, I could hear the room talking next door so very thin walls.
Séjour de 2 nuits en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear Richard, First of all, receive our regards from Cancun. We thank you the time you have taken to leave your comments, and we apologize if we do not meet your expectations, please make sure these will be shared with the departments in charge, this help us to improve due to our main goal is that our guests’ memorable vacations. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Debra

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Woman at the front desk was just okay, not very friendly. The guys at concierge were very friendly and helpful (motivated by tips obviously, lol). We reserved a king size bed and was assured by receptionist at check in thats what we were getting, but when we got in the room, we had dbl queens. Shower was dirty with calcium and water spots built up, and no hot water, just luke warm for both nights we stayed. We dined in the hotel restaurant our first night and although we were the 2nd guests to arrive, no one would take our order even though there were 3 waiters standing around looking at us. After about 15 minutes, they finally took our order, but did not serve our drinks or the chips and salsa for another 15 minutes until we asked if we could at least get the cokes we ordered, as well as our margaritas. Never did get chips and salsa, and meanwhile 4 other tables who came in well after us were served drinks and chips promptly within a few minutes of arriving. After finally complaining, the waiter apologized, saying it was his fault, and he messed up, even though he kept looking at us and walking past us numerous times to help other tables. It took almost a full hour to get a couple of tacos with no drink refills. This was not the Marriott we expected and we will definitely steer people away from this location!!
Séjour de 2 nuits en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear Debra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and we are saddened to hear your room details. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Wyndham Garden, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

6/10 – Acceptable

Pooyan, Shrader St.

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024
QA / Calidad a répondu le 20 mars 2024
Dear Pooyan, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

8/10 – Bien

Christine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This spot is very convenient to everything you will need. Staff is very helpful & friendly (thank you Guadalupe at the front desk you made check in lovely & easy) and rooms are as pictured and clean, beds are comfortable. Only thing I would have liked to see was a better selection of authentic Mexican dishes offered on the menu in the restaurant. I would absolutely recommend this hotel & location to others.
Séjour de 3 nuits en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear Christine, It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.In addition we would like to share you that we are changing a new menu, with more Mexican dishes option. We hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 – Bien

Juan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was exellent and the breakfast is absolutely delicious and fresh.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear Juan, It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 – Excellent

David

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfortable, Vans, quiet hotel good service
Séjour de 1 nuit en février 2024
QA / Calidad a répondu le 8 mars 2024
Dear David, Thank you for letting your opinion about your time here and it is glad to know you have enjoyed your stay. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Luis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Estuvo Bien
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
QA / Calidad a répondu le 7 mars 2024
Apreciable Luis, Muchas gracias por su visita y por sus comentarios. Esperamos recibirle nuevamente en un futuro. ¡Saludos cordiales!