Extérieur

Hilton Garden Inn Cancun Airport – Avis

3.5 out of 5
Hilton Garden Inn Cancun Airport
Carr. Cancun-Chetumal KM. 22, Cancun, QROO

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 635 avis sur 1191." "
Note de 8 – Bien, d’après 267 avis sur 1191." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 129 avis sur 1191." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 75 avis sur 1191." "
Note de 2 – Terrible, d’après 85 avis sur 1191." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Jean-Francois

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Aaron Rosas a répondu le 3 mai 2024
La satisfacción de nuestros huéspedes en Hilton Garden Inn Cancun Airport es primordial y recibir una retroalimentación como la que nos brinda es sin duda un factor importante que nos impulsa a continuar trabajando en proporcionar el excelente servicio que nuestros huéspedes merecen.

6/10 – Acceptable

Anne

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Aaron Rosas a répondu le 3 mai 2024
La satisfacción de nuestros huéspedes en Hilton Garden Inn Cancun Airport es primordial y recibir una retroalimentación como la que nos brinda es sin duda un factor importante que nos impulsa a continuar trabajando en proporcionar el excelente servicio que nuestros huéspedes merecen.

8/10 – Bien

Sylvie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Enregistrement long et pas réactif J’avais soi disant une chambre pour 4 et sans petit dej Je suis seule et j’avais le p’tit dej inclus J’ai du me battre à l’enregistrement et ça a été a priori réglé et le lendemain mon p’tit dej n’était toujours pas inclus j’ai du me battre encore
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Aaron Rosas a répondu le 9 avr. 2024
The satisfaction of our guests absolutely is the most important! We really appreciate your feedback, it help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Kenia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Transportation to and from the airport was easy. The amenities at the hotel were good for the price
Séjour de 1 nuit en février 2024
Aaron Rosas a répondu le 9 avr. 2024
The satisfaction of our guests absolutely is the most important! We really appreciate your feedback, it help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Michèle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Piscine avec cocktails! Ouiiii!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Aaron Rosas a répondu le 7 févr. 2024
Hello, receive a warm greeting from our team, we would like to thank you for your comments and scores shared to us. hope you come back soon to our property. Regards!

10/10 – Excellent

Sylvain

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Aaron Rosas a répondu le 7 févr. 2024
Hello, receive a warm greeting from our team, we would like to thank you for your comments and scores shared to us. hope you come back soon to our property. Regards!

10/10 – Excellent

Cyril

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hilton inn garden
Chambre spacieuse et lit confortable, repas au restaurant parfait, menu végétarien… Personnel accueillant et agréable.qualité, service, propreté….
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Aaron a répondu le 7 févr. 2024
Hello, receive a warm greeting from our team, we would like to thank you for your comments and scores shared to us. hope you come back soon to our property. Regards!

8/10 – Bien

enrique

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Aaron a répondu le 7 févr. 2024
Hello, receive a warm greeting from our team, we would like to thank you for your comments and scores shared to us. hope you come back soon to our property. Regards!

4/10 – Médiocre

Stéphane

Points faibles : Service et personnel
Pas trop prix exorbitant
Service pas top. Attente plus d’une heure pour la navette qui devait nous récupérer.. conclusion on est venu une partie à pied avant que quelqu’un nous récupère sur la route. Taxe 70 Dollars à payer en supplément du pris déjà payé .
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nahomi a répondu le 22 nov. 2023
Dear Stephane, We are sorry your stay was not up to our high standards. Here at Hilton Garden Inn Cancun Airport, we are committed to providing a pleasant and comfortable experience for our guests, and we missed the mark. We will share your review with the management.

8/10 – Bien

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really good breakfast
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nahomi a répondu le 12 nov. 2023
Dear Caroline, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your breakfastWe look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Acceptable

Tur Narcy

Voyage en famille
Points forts : Propreté
L'hôtel est très bien situé par rapport à l'aéroport. Son emplacement est idéal. Toutefois, nous avons eu 2 chambres à notre arrivée et à notre départ avec une climatisation très bruyante. C'est très regrettable surtout après un voyage fatiguant. Pas de restaurant autour de l'hôtel. Il y en a un en revanche dans l'hôtel. Nous avons regretté de constater que l'hôtel ne dispose pas de parking mais de quelques places disponibles qui ont rapidement été prises. Aucun parking à proximité. Heureusement nous étions en basse saison. Le personnel est très hétérogène dans son attitude face aux clients. Certains sont très agréables, d'autres se contentent du minimum. Un service de navette gratuit est proposé pour se rendre à l'aéroport. Un vrai plus.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nahomi a répondu le 12 nov. 2023
Dear Nancy, Thank you for the review. We're very sorry to hear about these issues you had while staying with us. Here at at Hilton Garden Inn Cancun Airport, we work hard to provide our guests with quality service and a pleasant experience. We're looking into this internally so we can resolve these issues as promptly as we can. The next time you are traveling to the area, we hope to have the opportunity to welcome you back

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nahomi a répondu le 12 nov. 2023
Dear Armand, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Martin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons passé seulement une nuit. Mais somme toute, l,ensemble était très bien!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nahomi a répondu le 12 nov. 2023
Dear Martin, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Marie

Je reviendrai
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Nahomi a répondu le 4 oct. 2023
Dear Marie, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Acceptable

Minon Gonzalez

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Le buffet déjeuner très décevant, mauvais qualité des aliments, la seule avantage que l'hôtel est proche de l'aéroport
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Nahomi a répondu le 4 oct. 2023
Dear Minon,Thank you for staying with us and sharing your feedback. We regret that we didn't meet your expectations completely. We will share your comments to foster improvements. Best regards!

2/10 – Terrible

Danny

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Nous avons été sur place que 24 heures une chance…. Ils ont passer deux fois notre souper la transaction pour le souper pas mangeable, service très très lent, lit dure comme une planche, cette hôtel a besoin de grande rénovation. Je ne recommande pas à personne Très déçu
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Nahomi a répondu le 24 sept. 2023
Dear Danny, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We regret that we didn't meet your expectations. Here at Hilton Garden Inn Cancun Airport, we are committed to providing a pleasant and comfortable experience for our guests, and we missed the mark. We will share your review with the management.Best regards!

10/10 – Excellent

André, Candiac

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Nahomi a répondu le 3 août 2023
Dear André, Thank you for choosing Hilton Garden Inn Cancun Airport. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. We hope to serve you again on your next stay in Cancun.

8/10 – Bien

Olivier

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Nahomi a répondu le 23 juill. 2023
Dear Olivier, Thank you for choosing Hilton Garden Inn Cancun Airport and taking the time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

rina granjon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Nahomi a répondu le 17 juin 2023
Dear Rina, Thank you for choosing Hilton Garden Inn Cancun Airport and sharing your feedback. We all look forward to accommodating you on your next visit to Cancun!

10/10 – Excellent

Manuel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super pratique 5’ à pieds T3
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Nahomi a répondu le 7 mai 2023
Dear Manuel, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that our location was convenient for your travel plans. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Raphael

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Nahomi P a répondu le 22 mai 2023
Dear Raphael, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We look forward to accommodating you again!

8/10 – Bien

Inês

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Nahomi P a répondu le 22 févr. 2023
Estimada Ines, Gracias por elegir Hilton Garden Inn Cancun Airport. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia. La esperamos de regreso pronto. iSaludos!

8/10 – Bien

Florent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Nahomi P a répondu le 12 févr. 2023
Dear Florent, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Nahomi P a répondu le 7 févr. 2023
Estimado Bruno, Gracias por compartir su opinión. Nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas. Esperamos volver a hospedarlo en su próxima estancia en Cancún

10/10 – Excellent

Lauriane

Séjour de 1 nuit en février 2023
Nahomi P. a répondu le 7 févr. 2023
Dear Lauriane,Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Jean Claude

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Nahomi P. a répondu le 17 janv. 2023
Dear Jean Claude, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Cecile

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Nahomi P. a répondu le 19 déc. 2022
Dear Cecile, Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Nicolas

Séjour de 1 nuit en août 2022
G Jamayo a répondu le 22 août 2022
Estimado huésped, estamos fascinados de saber que tuvo tan grata estancia en Hilton Garden Inn Cancun Airport. Saludos cordiales,

8/10 – Bien

Mylène

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Emilie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien!
Super service, les employés sont tous très gentils. Nous avons eu des problèmes avec notre vol et ils ont été très conciliants à nous redonner notre chambre même si notre chek-out avait été fait 30 minutes avant. Situé à 5 minutes à pied de l'aéroport, ne vous faites pas avoir avec les tarifs vraiment exagérés des taxis. Je recommande vraiment pour un repos avant ou après un vol à l'aéroport de Cancun.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
A Noriega a répondu le 8 mai 2022
Hello Emilie, we are happy to read that the hotel and services were at your expectations! Best regards!

10/10 – Excellent

María de jesus

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Las instalaciones muy bien, está dentro del aereopuerto prácticamente así que es un hotel excelente para viajeros que tiene que madrugar
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Héctor gerardo acuña

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bien
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

temitope

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
love the place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Elisa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bonito hotel, no tienes que salir del aeropuerto. Super cómodo y muy completo. El desayuno buffet muy rico. Nos volveremos a hospedar!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

8/10 – Bien

James

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limited food and beverage service due to opening late and closing early…
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

8/10 – Bien

Camilo, Grovelandf

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

8/10 – Bien

ARTURO

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente ubicación para pasar una noche
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 21 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

6/10 – Acceptable

Brian

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Room blinds let too much sun light in. 6am kids were up becuase of it.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 21 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Margarita

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was able to walk from terminal 2 to hotel. Didn't know I could get free shuttle!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 21 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

8/10 – Bien

OEL ADOLFO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Servicio de restaurante demasiado tardado
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 20 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Maria

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is extremely convenient to walk from the airport to the hotel. My check-in was so smooth. I was not there for more than three minutes. Thank you.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 19 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Erika

Points faibles : Propreté
We had to stay here because our flight was delayed but if the room had A/c that worked and the phone in the room that worked and was able to talk to someone in the lobby about our room being 90 degrees you wouldn’t be seeing this low rating.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 19 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

2/10 – Terrible

Cornelia

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 17 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Earl

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accessibility to airport. Quiet and clean facilities. Wonderful staffs
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

ABC

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good people
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Arturo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 16 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay the night before you depart back home.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 14 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

8/10 – Bien

Larisa

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overpriced but convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 14 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.

10/10 – Excellent

María de jesus

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente y te pueden llevar y traer al aereopuerto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Aaron Rosas a répondu le 14 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. The satisfaction of our guests at Hilton Garden Inn Cancun Airport absolutely is the most important and your feedback help us to continue working and providing the best service of all our team members for our guests.