Note fondée sur 1 830 évaluations vérifiées

4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 mars 2024
Excellent service et bien situé.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 oct. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of 5 star rating, Renaud! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to be your host again the next time your travels bring you to Boston.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel, Maite. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 juill. 2023
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers, Jerome. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 juill. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel, Annie. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Mont-Saint-Hilaire

Publié le 1 juill. 2023
Emplacement idéal Grande chambre Service inconstant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers, Guy. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 mai 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property, Daniel. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you’ll give us a second chance in the future to provide you with a better experience.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 oct. 2022
La musique live le samedi au bar est bien plaisant beau décor, les chambres propres et assez grande. le buffet déjeuner de l’hôtel est ordinaire et froid, ne vaut pas le 25$ par personnes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
We greatly value your feedback as our guest, Luc, and it is a pleasure to know that you enjoyed your overall stay at our property. Please know that we take comments from our guests seriously, and that your feedback and criticisms will help us improve for your next visit. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you back in the future!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Voyage à Boston en famille

Publié le 30 août 2022 sur Hotels
Il n'y avait pas de frigo dans la chambre. On y annonce une piscine disponible mais elle est fermée. Trop chers pour ce genre de chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback, Jean-Francois. We are deeply disappointed that you were not fully satisfied with your overall stay with us and would like to apologize for not exceeding your expectations. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent this issue from occurring in the future. We hope that you will give us another try and let us prove this to you during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 26 août 2022 sur Hotels
Très bel hôtel et belle chambre. Le balcon est très agréable. Un beau plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for posting your feedback from your visit with us. We are delighted to have welcomed you as our guest, and I am grateful to hear you enjoyed the majority of your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.